Ogłoszenie z dnia 2025-05-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00118234/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa sprzętu elektronicznego”
Część I - „Dostawa sprzętu komputerowego oraz czytników kodów kreskowych. ”
Część II „Dostawa wraz z montażem monitorów interaktywnych- 10 szt.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM KSZTŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 123182595
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 105
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pckziu-wieliczka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pckziu-wieliczka.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-49176d9b-975a-467b-8ada-6feeeea037771.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa sprzętu elektronicznego”Część I - „Dostawa sprzętu komputerowego oraz czytników kodów kreskowych. ”
Część II „Dostawa wraz z montażem monitorów interaktywnych- 10 szt.”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49176d9b-975a-467b-8ada-6feeeea03777
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00222998
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00080159/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 „Zakup sprzętu komputerowego, czytników kodów kreskowych oraz tablic multimedialnych”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027, Priorytet 6 Fundusze europejskie dla rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego, Działanie 6.11 Wsparcie kształcenia zawodowego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00118234
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCKZiU.262.7.CKZ.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 353563,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1 Część I - Dostawa sprzetu komputerowego oraz czytników kodów kreskowych.I Komputer stacjonarny – 40 szt.
Komputer stacjonarny (Sprzęt komputerowy dla ucznia) spełniający warunki zapisane w Załączniku 1 Rozporządzenia Ministra Edukacji z dnia 25 września 2024 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie podstawowych warunków niezbędnych do realizacji przez szkoły i nauczycieli zadań dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych oraz programów nauczania - (Dz.U.2024.1442). Zestaw komputerowy objęty jest gwarancją na minimum 24 miesiące, złożony z następujących podzespołów spełniających poniższe parametry:
1. Procesor: Procesor widniejący w teście Passmark (http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php) i osiągający w teście z dnia 15.01.2025, stanowiącym załącznik nr I wynik min. 38500 pkt; min. 10 rdzeni; liczba wątków min. 16
2. Płyta główna: Standard ATX; kompatybilna z wszystkimi podzespołami; 4 szt. PCI-Express x16; 3 szt. slotów M.2; częstotliwość pamięci min. 6000 MHz; zintegrowana karta min. Bluetooth 5; zintegrowana karta min. Wi-Fi 6 (802.11 a/b/g/n/ac/ax); min. 12 faz zasilania dedykowanych procesorowi (CPU)
3. Dysk twardy: SSD M.2 2280 PCI-E x4 Gen4 NVMe; pojemność 1 TB; prędkość odczytu min. 6000 MB/s; prędkość zapisu min. 5000 MB/s; Współczynnik TBW min. 550 TB
4. Pamięć RAM: 32 GB DDR5; częstotliwość min. 6000 MHz; opóźnienia maks. CL36; liczba modułów 2 szt.
5. Porty zewnętrzne: Min. 1 szt. RJ45; min. 3 szt. Audio; min. 1 szt. USB Type-C; min. 2 szt. USB 3.2 Gen 1; min. 1 szt. USB 3.2 Gen 2; min. 4 szt. USB 2.0; min. 1 szt. PS/2 (klawiatura/mysz)
6. Karta graficzna: Karta graficzna dedykowana, widniejąca w teście Passmark (https://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html) i osiągająca w teście z dnia 15.01.2025, stanowiącym załącznik nr II wynik min. 12500 pkt; Pamięć własna: min. 8 GB pamięci GDDR6; min. 2 szt. wentylatorów; złącza zewnętrzne wideo min. 3 szt., w tym min. 1 szt. HDMI oraz 1 szt. DisplayPort
7. Karta sieciowa: Zintegrowana; min. 2.5GbE LAN
8. Napędy: Wewnętrzny; DVD +/- RW
9. Obudowa: Midi Tower; standard ATX; wydzielona komora na zasilacz ; min. 1 szt. wnęki zewnętrznej 5.25 cala; złącza na panelu przednim: min. 2 szt. USB 3.0; min. 1 szt. złącze słuchawkowe/głośnikowe; min. 1 szt. złącze mikrofonowe; wentylator na panelu przednim: nie mniej niż 1 szt. 120 mm, regulacja obrotów; wentylator na panelu tylnym: nie mniej niż 1 szt. 120 mm, regulacja obrotów; wymiary maksymalne: szerokość 23 cm; głębokość 46 cm; wysokość 49 cm
10. Zasilacz: ATX 3.0; min. 800 W; certyfikat 80 PLUS Platinum; sprawność min. 90%; okablowanie w pełni modularne
11. Klawiatura: Niskoprofilowa; przewodowa; układ klawiatury: US; z blokiem numerycznym; interfejs USB; liczba klawiszy min. 100; odporność na zachlapania;
12. Mysz: Przewodowa; zaprojektowana do cichej pracy (Silent); interfejs USB; czułość min. 1000 DPI; liczba przycisków min. 3
13. Monitor komputerowy: Przekątna od 23,8” do 24,1”; format obrazu 16:9; matryca IPS lub PLS; odświeżanie min. 60 Hz; rozdzielczość min. 1920×1080; jasność min. 250 cd/m²; kąty widzenia min. 178°/178°; gniazda wejściowe: HDMI, DisplayPort; wbudowane głośniki; regulacja wysokości; regulacja pochylenia w przód i tył; wbudowana kamera internetowa; wbudowany mikrofon; klasa energetyczna maks. D
II Czytnik kodów kreskowych – 10 szt.
Czytnik kodów kreskowych: dostosowanych do stosowania z kasami fiskalnymi ELZAB K 10 BT/WIFI; możliwość podłączenia do zestawu komputerowego przez port USB; Zakres odczytywanych kodów: liniowe kody kreskowe (1D); Odczyt kodu po naciśnięciu przycisku bądź automatycznie; dedykowany uchwyt na czytnik; komunikacja USB; gwarancja min. 24 miesiące.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
4.5.5.) Wartość części: 259591,71 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.2 Część II Dostawa wraz z montażem monitorów interaktywnych- 10 szt.”I Monitor interaktywny 86” – 8 szt.
Monitor interaktywny: wraz z uchwytem ściennym i usługą montażu; Przekątna min.
85”, maks. 86”; typ panelu VA; rozdzielczość panelu min. 4K/UHD (3840×2160);
odświeżanie ekranu min. 60 Hz; jasność min. 450 cd/m²; kontrast: 4000:1; żywotność matrycy ≥ 50000 godzin; 50 punktów dotykowych; dokładność dotyku +-1mm; dotykwykonywany z użyciem rysik/pióro, możliwość obsługi również w rękawiczce; funkcjaodrzucania dłoni – palm rejection; wbudowane głośniki min. 4 szt.; łączna moc wszystkichgłośników min. 50 W; karta WiFi; Bluetooth; złącza wejścia: min. 4 szt. HDMI, min. 2 szt.USB-C, min. 1 szt. DisplayPort, min. 1 szt. Mini jack; złącza wyjścia: min. 1 szt. HDMI,min. 1 szt. USB-C, min. 1 szt. Mini jack, min. 1 szt. S/PDIF; 8 szt. wbudowanychmikrofonów; oprogramowanie co najmniej Android 13; pamięć RAM min. 8 GB; pamięćROM min. 64 GB; uchwyt ścienny z nośnością dostosowaną do tablicy; gwarancja min. 5 lat.
II Monitor interaktywny 75” – 2 szt.
Monitor interaktywny: wraz z stojakiem mobilnym na kółkach i usługą montażu; Przekątna 75”; typ panelu VA; rozdzielczość panelu min. 4K/UHD (3840×2160); odświeżanie ekranu min. 60 Hz; jasność min. 450 cd/m²; kontrast 5000:1; żywotność matrycy ≥ 5000 godzin; 50 punktów dotykowych; dokładność dotyku +-1mm; dotyk wykonywany z użyciem rysik/pióro, możliwość obsługi również w rękawiczce; funkcja odrzucania dłoni - palm rejection ; wbudowane głośniki min. 4 szt.; łączna moc wszystkich głośników min. 50 W; karta WiFi; Bluetooth; złącza wejścia: min. 4 szt. HDMI, min. 2 szt. USB-C, min. 1 szt. DisplayPort, min. 1 szt. Mini jack; złącza wyjścia: min. 1 szt. HDMI, min. 1 szt. USB-C, min 1 szt. Mini jack, min. 1 szt. S/PDIF; 8 szt. wbudowanych mikrofonów; oprogramowanie co najmniej Android 13; pamięć RAM min. 8 GB; pamięć ROM min. 64 GB; tablica zamontowana na mobilnym stojaku (możliwość przemieszczania po sali i między salami) stojak z nośnością dostosowaną do tablicy, możliwość blokowania kół, dostępna regulacja wysokości; gwarancja min. 5 lat.
III Montaż
Wykonawca zobowiązany jest do realizacji montażu monitorów interaktywnych w terminach niezakłócających pracy placówki edukacyjnej, tj. poza godzinami zajęć dydaktycznych. Harmonogram prac musi być każdorazowo uzgodniony z Zamawiającym, a montaż może odbywać się w godzinach popołudniowych, wieczornych lub w dniach wolnych od zajęć szkolnych. Po stronie Wykonawcy jest dokonanie montażu monitora w lokalizacji Zamawiającego na uchwycie z uwzględnieniem specyfiki pomieszczenia. Wykonawca w ramach montażu zobowiązuje się dostarczyć wszystkie niezbędne materiały montażowe, koryta kablowe oraz niezbędne okablowanie sygnałowe do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby prace instalatorskie były wykonane zgodnie ze sztuką instalatorską. Po instalacji Wykonawca jest zobowiązany do zintegrowania oraz uruchomienia sprzętu na urządzeniach Zamawiającego oraz przeprowadzenia prezentacji poprawności działania zamontowanego sprzętu w obecności przedstawiciela Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
4.5.5.) Wartość części: 93972,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 11
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179660,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 179660,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179660,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WEB-PROFIT MACIEJ KUŹLIK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241354688
7.3.3) Ulica: ul. Spokojna 18
7.3.4) Miejscowość: Piekary Śląskie
7.3.5) Kod pocztowy: 41-940
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179660,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73392,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73392,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REDICREO CHMIELA SYLWESTRZAK MAJDA SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122748439
7.3.3) Ulica: ul. Zygmuntowska 12
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-314
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REDICREO CHMIELA SYLWESTRZAK MAJDA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
REDICREO CHMIELA SYLWESTRZAK MAJDA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73392,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Zabezpieczenie dróg dojściowych na poziomie V do wycieków w rejonie zachodnim Kopalni Soli "Wieliczka" - etap V
- "Usługa wielobranżowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn "Sporządzenie projektu zamiennego i wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy COT Kopalni Soli "Wieliczka""
- Dostawa oleju napędowego wraz ze zbiornikiem magazynowym w formie dzierżawy na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce w roku 2026
- Doposażenie systemu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w sprzęt ratowniczy i logistyczny w Powiecie Wielickim
- Dostawa oleju napędowego wraz ze zbiornikiem magazynowym w formie dzierżawy na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce w roku 2026
- Świadczenie usług polegających na zorganizowaniu i prowadzeniu zajęć na basenie (pływalni krytej) dla grup uczniów Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 4 w Wieliczce w 2026 roku
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia do Szkoły w Strzeszkowicach Dużych
- Wyposażenie budynku użyteczności publicznej na potrzeby zapewnienia uczestnikom, w szczególności z autyzmem oraz niepełnosprawnościami sprzężonymi całodobowego pobytu wraz z rehabilitacją ...
- "Zakup wyposażenia dla placówki Klub Senior + w Bliznem w ramach Programu Wieloletniego "SENIOR+" na lata 2021-2025"
- "Zakup notebooków z oprogramowaniem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach"
- Zakup, dostawa i montaż infrastruktury i sprzętu IT - zestawów komputerowych.
- "Zakup 85 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem Windows 11 PRO dla Obwodu Lecznictwa Kolejowego w Gliwicach - SPZOZ"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





