Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2018-11-14
Ogłoszenie nr 500271827-N-2018 z dnia 14-11-2018 r.
Sobótka: "Remont nawierzchni drogi gminnej ul. Zaułek Słoneczny w Sobótce (0,000- 0,240km)" OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Sobótka, Krajowy numer identyfikacyjny 93193511200000,
ul. Rynek
1,
55050
Sobótka, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
071 3162043 do 045, e-mail
przetargi@sobotka.pl, faks
713 162 123.
Adres strony internetowej (url): www.bip.sobotka.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.bip.sobotka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Remont nawierzchni drogi gminnej ul. Zaułek Słoneczny w Sobótce (0,000- 0,240km)"
Numer referencyjny
GNiZP. 271.21.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. "Remont nawierzchni drogi gminnej ul. Zaułek Słoneczny w Sobótce (0 0,240 km)" zniszczonej przez powódź i intensywne opady deszczu w czerwcu 2013 r.
Parametry remontowanej drogi:
?Długość drogi: L = 0,240 km,
?Łączna powierzchnia nawierzchni asfaltowej jezdni, warstwy pomocniczych (konstrukcja):
?Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC11S50/70 - warstwa ścieralna - grubość po zagęszczeniu 4 cm, powierzchnia P = 923,57 m2
?Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC11W50/70 - warstwa wiążąca grubość po zagęszczeniu 4 cm, powierzchnia P = 933,08 m2
?Podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63 mm, grubość po zagęszczeniu 20 cm, powierzchnia P = 942,60 m2
?Warstwa mrozoochronna grunt stabilizowana cementem Rm = 2.5 MPa, grubość po zagęszczeniu 20 cm, powierzchnia P = 990,16 m2
?Materiał konstrukcyjny: tłuczeń kamienny sortowany, miał i kliniec kamienny, pospółka, masa mineralno-asfaltowa.
?Jezdnia szerokości b = 3,5 - 4,5 m,
?Chodnik wykonany z warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S 50/70 o grubości po zagęszczeniu 5 cm, podbudowa zasadnicza wykonana z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm o grubości po zagęszczeniu 15 cm, łączna powierzchnia wykończonych chodników P = 9,06 m2
?Zjazdy o nawierzchni asfaltowej i podbudowie pomocniczej (konstrukcja) identycznej jak nawierzchnia jezdni asfaltowej, łączna powierzchnia wykończonych zjazdów P = 56,11 m2
?Odwodnienie drogi poprzez nadanie normatywnych spadków podłużnych i poprzecznych do projektowanego jednostronnego korytka ściekowego a następnie do rowów przydrożnych.
Wykonawca jest gospodarzem na terenie budowy od daty przekazania placu budowy do czasu odbioru końcowego, a w szczególności zobowiązany jest do:
?Zapewnienia dozoru geodezyjnego w zakresie wytyczenia dróg oraz wykonania powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej,
?Opracowanie dokumentacji organizacji ruchu zastępczego,
?Wykonanie przedmiotu zamówienia przy pomocy osób posiadających odpowiednie kwalifikacje, przeszkolonych w zakresie przepisów bhp i ppoż. oraz wyposażonych w odpowiedni sprzęt, narzędzia i odzież,
?Zapewnienie nadzoru technicznego nad realizowanym zadaniem, nadzoru nad personelem w zakresie porządku i dyscypliny pracy,
?Dostarczenia atestów oraz świadectw jakości używanych materiałów,
?Ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w okresie od ich rozpoczęcia do przekazania zadania Zamawiającemu, w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz odpowiedzialności cywilnej.
Zakres robót drogowych w ramach zadania inwestycyjnego:
?Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych,
?Rozebranie nawierzchni istniejących nawierzchni z kruszywa,
?Wywiezienie gruntu i kruszywa z prac rozbiórkowych na składowisko inwestora,
?Roboty ziemne wykonywane koparkami w gr. kat. III wraz z transportem urobku (korytowanie drogi, wykopy pod m.in. obrzeża, krawężniki, koryta, jezdnię, chodniki, pobocza),
?Wywiezienie gruntu z korytowania na odległość do 15 km,
?Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gr. kat. I-IV,
?Wykonanie i zagęszczenie podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie z kruszywa 0/63mm w korycie o grubości 20cm na jezdni i na zjazdach,
?Wykonanie i zagęszczenie podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie z kruszywa 0/31,5mm w korycie o grubości 15cm na chodnikach,
?Wykonanie warstwy stabilizacji cementem Rm=2,5MPa o gr. 20 cm,
?Oczyszczenie i skropienie nawierzchni drogowej emulsją bitumiczną (0,6kg/mkw. czystego bitumu) - pod warstwę wiążącą;
?Profilowanie i zagęszczanie poboczy z kruszywa 0/31,5mm w korycie o grubości 10cm;
?Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC11W50/70 o grubość po zagęszcz. 4 cm
?wykonanie warstwy ściernej z betonu asfaltowego AC11S50/70 o grubości po zagęszczeniu 4 cm;
?Ułożenie ścieku z korytek betonowych, przejazdowych na podsypce cementowo-piaskowej, grubość prefabrykatów 12-15 cm
?Ułożenie obrzeży betonowych o wym. 30 x 8 cm na podsypce cem. piaskowej z wyp. spoin zaprawą cem.
?Wykonanie ławy betonowej C12/15 z oporem pod obrzeża i ściek z korytek betonowych;
?Regulacja pionowa studzienek rewizyjnych i studzienek dla zaworów wodociągowych
lub gazowych
?Profilowane skarp z rozścieleniem ziemi urodzajnej i wykonanie trawników dywanowych siewem.
Szczegółowy zakres robót określony jest w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót opracowanym na podstawie dokumentacji technicznej, które stanowią załączniki do niniejszego Opisu Przedmiotu Zamówienia.
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0,
45233253-7
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
27595106
Waluta:
PLN
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust.1 pkt.4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zamawiający unieważnił wcześniejsze przetargi. W I przetargu Wykonawca nie zawarł umowy z Zamawiającym.
W II przetargu nieograniczonym w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego na składanie ofert w postępowaniu t.j. do godziny 10.00 dnia 12.10.2018r. wpłynęła jedna oferta, została odrzucona z powodu nieprawidłowo wniesionego wadium.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
INBUD s.c. Stanisław Kutera, Michał Kutera Janików,
,
ul.Zielona 8c,,
55-200,
Oława, kraj/woj.
dolnośląskie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- Termomodernizacja trzech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.