To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-11-23
Ogłoszenie nr 500280731-N-2018 z dnia 23-11-2018 r.
Gmina Sobótka: Remont nawierzchni drogi gminnej ul. Zaułek Słoneczny w Sobótce(0,000-0,240 km)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500271827-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Sobótka, Krajowy numer identyfikacyjny 93193511200000,
ul. Rynek
1,
55050
Sobótka, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
071 3162043 do 045, e-mail
przetargi@sobotka.pl, faks
713 162 123.
Adres strony internetowej (url): www.bip.sobotka.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont nawierzchni drogi gminnej ul. Zaułek Słoneczny w Sobótce(0,000-0,240 km)
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):GNiZP. 271.21.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. "Remont nawierzchni drogi gminnej ul. Zaułek Słoneczny w Sobótce (0 0,240 km)" zniszczonej przez powódź i intensywne opady deszczu w czerwcu 2013 r. Parametry remontowanej drogi: ?Długość drogi: L = 0,240 km, ? Łączna powierzchnia nawierzchni asfaltowej jezdni, warstwy pomocniczych (konstrukcja): ?Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC11S50/70 - warstwa ścieralna - grubość po zagęszczeniu 4 cm, powierzchnia P = 923,57 m2 ?Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC11W50/70 - warstwa wiążąca grubość po zagęszczeniu 4 cm, powierzchnia P = 933,08 m2 ?Podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63 mm, grubość po zagęszczeniu 20 cm, powierzchnia P = 942,60 m2 ?Warstwa mrozoochronna grunt stabilizowana cementem Rm = 2.5 MPa, grubość po zagęszczeniu 20 cm, powierzchnia P = 990,16 m2 ?Materiał konstrukcyjny: tłuczeń kamienny sortowany, miał i kliniec kamienny, pospółka, masa mineralno-asfaltowa. ?Jezdnia szerokości b = 3,5 - 4,5 m, ?Chodnik wykonany z warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S 50/70 o grubości po zagęszczeniu 5 cm, podbudowa zasadnicza wykonana z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm o grubości po zagęszczeniu 15 cm, łączna powierzchnia wykończonych chodników P = 9,06 m2 ?Zjazdy o nawierzchni asfaltowej i podbudowie pomocniczej (konstrukcja) identycznej jak nawierzchnia jezdni asfaltowej, łączna powierzchnia wykończonych zjazdów P = 56,11 m2 ?Odwodnienie drogi poprzez nadanie normatywnych spadków podłużnych i poprzecznych do projektowanego jednostronnego korytka ściekowego a następnie do rowów przydrożnych. Wykonawca jest gospodarzem na terenie budowy od daty przekazania placu budowy do czasu odbioru końcowego, a w szczególności zobowiązany jest do: ?Zapewnienia dozoru geodezyjnego w zakresie wytyczenia dróg oraz wykonania powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej, ?Opracowanie dokumentacji organizacji ruchu zastępczego, ? Wykonanie przedmiotu zamówienia przy pomocy osób posiadających odpowiednie kwalifikacje, przeszkolonych w zakresie przepisów bhp i ppoż. oraz wyposażonych w odpowiedni sprzęt, narzędzia i odzież, ?Zapewnienie nadzoru technicznego nad realizowanym zadaniem, nadzoru nad personelem w zakresie porządku i dyscypliny pracy, ?Dostarczenia atestów oraz świadectw jakości używanych materiałów, ?Ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w okresie od ich rozpoczęcia do przekazania zadania Zamawiającemu, w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz odpowiedzialności cywilnej. Zakres robót drogowych w ramach zadania inwestycyjnego: ?Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, ?Rozebranie nawierzchni istniejących nawierzchni z kruszywa, ?Wywiezienie gruntu i kruszywa z prac rozbiórkowych na składowisko inwestora, ?Roboty ziemne wykonywane koparkami w gr. kat. III wraz z transportem urobku (korytowanie drogi, wykopy pod m.in. obrzeża, krawężniki, koryta, jezdnię, chodniki, pobocza), ?Wywiezienie gruntu z korytowania na odległość do 15 km, ?Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gr. kat. I-IV, ?Wykonanie i zagęszczenie podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie z kruszywa 0/63mm w korycie o grubości 20cm na jezdni i na zjazdach, ?Wykonanie i zagęszczenie podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie z kruszywa 0/31,5mm w korycie o grubości 15cm na chodnikach, ?Wykonanie warstwy stabilizacji cementem Rm=2,5MPa o gr. 20 cm, ?Oczyszczenie i skropienie nawierzchni drogowej emulsją bitumiczną (0,6kg/mkw. czystego bitumu) - pod warstwę wiążącą; ?Profilowanie i zagęszczanie poboczy z kruszywa 0/31,5mm w korycie o grubości 10cm; ?Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC11W50/70 o grubość po zagęszcz. 4 cm ?wykonanie warstwy ściernej z betonu asfaltowego AC11S50/70 o grubości po zagęszczeniu 4 cm; ? Ułożenie ścieku z korytek betonowych, przejazdowych na podsypce cementowo-piaskowej, grubość prefabrykatów 12-15 cm ?Ułożenie obrzeży betonowych o wym. 30 x 8 cm na podsypce cem. piaskowej z wyp. spoin zaprawą cem. ?Wykonanie ławy betonowej C12/15 z oporem pod obrzeża i ściek z korytek betonowych; ? Regulacja pionowa studzienek rewizyjnych i studzienek dla zaworów wodociągowych lub gazowych ?Profilowane skarp z rozścieleniem ziemi urodzajnej i wykonanie trawników dywanowych siewem. Szczegółowy zakres robót określony jest w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót opracowanym na podstawie dokumentacji technicznej, które stanowią załączniki do niniejszego Opisu Przedmiotu Zamówienia. Przedmiar robót stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Opisu Przedmiotu Zamówienia. Załączone przedmiary robót należy traktować wyłącznie jako materiał pomocniczy przy wycenie, a zawarte w nim wielkości jako wielkości orientacyjne. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do starannego zapoznania się z zakresem robót. W przypadku pominięcia w przedmiarach robót zakresu prac przewidzianego do wykonania, wynikającego z dokumentacji projektowych, Wykonawca wskaże i wyceni te roboty w kosztorysie ofertowym, wyszczególniając je w jednym dziale na końcu kosztorysu ofertowego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45233253-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
27595106
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: INBUD S.C. Stanisław Kutera ,Michał Kutera
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
27566056
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67ust.1 pkt.4 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający unieważnił wcześniejsze przetarg. W I przetargu Wykonawca nie zawarł umowy z Zamawiającym. W II przetargu nieograniczonym w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego na składanie ofert w pow postępowaniu tj. do godziny 10.00 dnia 12.10.2018r. wpłynęła jedna oferta, została odrzucona z powodu nieprawidłowo wniesionego wadium.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Drogosze, gmina Barciany
- Przebudowa pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej w Komorowie
- "Zakup i montaż ekranu zwijanego w Kinie Świt" w ramach Programu Operacyjnego IV: Rozwój kin, Priorytet I: Modernizacja kin, udzielonej przez Polski Instytut Sztuki Filmowej.
- Budowa remizy OSP w Gniechowicach
- Budowa budynku usługowego - żłobka w miejscowości Kołbiel wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą oraz rozbiórka podziemnego zbiornika na wodę.
- SREBRNA GÓRA, TWIERDZA - DONŻON I BASTION DOLNY (1768 R.) RATUNKOWA RESTAURACJA MURÓW W OBRĘBIE GRODZY. CPV 45000000-7
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.