eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BarczewoBudowa boiska "Orlik" w miejscowości Ramsowo, gm. Barczewo, w formule zaprojektuj i wybuduj.



Ogłoszenie z dnia 2025-05-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa boiska "Orlik" w miejscowości Ramsowo, gm. Barczewo, w formule zaprojektuj i wybuduj.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BARCZEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743574

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 1

1.5.2.) Miejscowość: Barczewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-010

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@barczewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://barczewo.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/barczewo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa boiska "Orlik" w miejscowości Ramsowo, gm. Barczewo, w formule zaprojektuj i wybuduj.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a49ef7a2-df5d-4948-9106-f98b12627bb6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00225181

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00047902/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Modernizacja boisk Orlik w Gminie Barczewo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Dofinansowano ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej, których dysponentem jest Minister Sportu i Turystyki

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00203725

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BI.271.7.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa boiska „Orlik” w Ramsowie w formule zaprojektuj i wybuduj”.
2. Przedmiotem zamówienia jest projekt i budowa boiska „Orlik” zlokalizowanego w miejscowości Ramsowo. Obiekt położony będzie na działkach o nr. 141/7, 142/6. Obiekt zbudowany zostanie na terenie dwóch działek i ściśle w nie wkomponowany. Celem inwestycji jest poprawa warunków uprawiania sportów dzieci i młodzieży z okolicznych miejscowości.
3. Inwestycja ma na celu zaprojektowanie i wybudowanie:
1) boiska piłkarskiego o wymiarach min. 30 m x 62 m o nawierzchni z trawy syntetycznej, ogrodzonego po obwodzie ogrodzeniem o wysokości min. 4 m wraz z piłkochwytami o wysokości min. 6 m wzdłuż krótszych boków boiska (obszar za bramkami piłkarskimi),
2) boiska wielofunkcyjnego o wymiarach min. 19 m x 32 m o nawierzchni poliuretanowej, ogrodzonego po obwodzie ogrodzeniem o wysokości min. 4 m,
3) zaplecza sanitarno-szatniowego obejmującego magazyn sprzętu gospodarczo-sportowego, szatnie, sanitariaty, pomieszczenie gospodarza obiektu i trenera środowiskowego,
4) oświetlenia boisk i niezbędnego oświetlenia terenu wokół boisk wykonanego w technologii LED;
5) stojaków rowerowych, w formie odwróconej litery "U", umożliwiających bezpieczne i wygodne przypięcie minimum dwóch rowerów za ramę;
6) instalacji fotowoltaicznej;
7) ciągów pieszo-jezdnych; W ramach inwestycji przewidziano zaprojektowanie i wykonanie następujących instalacji: - kanalizacji sanitarnej w postaci zbiornika bezodpływowego na nieczystości płynne do projektowanego budynku sanitarnoszatniowy, - zewnętrznego przyłącza wodociągowe zasilającego projektowany budynek sanitarnoszatniowy z zapewnieniem warunków przeciwpożarowych, - odwodnienia boiska w postaci systemu drenażowo-rozsączającego, - instalację niskoprądową (sieć teletechniczna monitoringu oraz systemu nagłośnienia), - wewnętrzną linie energetyczną zasilającą projektowany budynek sanitarno – szatniowy, - linia kablowa 0,4 kV oświetlenia terenu.
4. Zgodnie z zamierzeniem Zamawiającego przedsięwzięcie będzie realizowane w trybie „Zaprojektuj i Wybuduj”, tak więc roboty obejmują również wykonanie dokumentacji projektowej (projekt budowlany i wykonawczy) wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych uzgodnień i pozwoleń, w tym pozwolenia na budowę i złożenia zgłoszeń nieoprotestowanych oraz dokumentacji eksploatacyjnej, a także opracowanie mapy do celów projektowych. Pełna odpowiedzialność za osiągnięcie zakładanych celów przedsięwzięcia spoczywa na Wykonawcy.
5. Na całość przedsięwzięcia składa się:
1) Sporządzenie projektu budowlanego i uzyskanie dla niego wynikających z przepisów: opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń wraz z pozwoleniem na budowę;
2) Obsługę geodezyjną;
3) Wykonanie robót budowlanych i montażowych na podstawie projektu.
6. Ponadto zakres zamówienia obejmuje:
- wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (zorganizowanie placu budowy, biura, zaplecza budowy, uporządkowania terenu po pracach, przywrócenie terenu do stanu pierwotnego);
- dokonanie przeszkolenia personelu przyszłego użytkownika wybudowanych obiektów;
- usługi serwisowe w okresie gwarancyjnym.
7. Wymagania odnośnie robót budowlanych:
1) Stosowane wyroby budowlane muszą odpowiadać normom, specyfikacjom technicznym i systemom referencji technicznych. Użyte materiały powinny posiadać wymagane atesty oraz spełniać wymagania polskich norm budowlanych, jak również posiadać odpowiednie aprobaty techniczne.
2) Wszelkie materiały i urządzenia równoważne muszą spełniać następujące wymagania i standardy w stosunku do materiału i urządzenia wskazanego jako przykładowy, tj. muszą m.in.:
a) być tej samej wytrzymałości,
b) być tej samej trwałości,
c) posiadać parametry techniczne materiałów i urządzeń jakie zostały określone w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót,
d) spełniać te same funkcje,
e) spełniać wymagania bezpieczeństwa konstrukcji, bhp i p.poż.,
f) posiadać stosowne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45212210-1 - Roboty budowlane w zakresie jednofunkcyjnych ośrodków sportowych

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

45236210-5 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w wyniku stwierdzenia niemożliwej do usunięcia wady postępowania uniemożliwiającej zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie Zamówienia publicznego postanowił unieważnić postępowanie.
W dniu 24.04.2025 r. Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na „Budowa boiska „Orlik” w Ramsowie w formule zaprojektuj i wybuduj”, nr BI.271.7.2025. W toku analizy dokumentacji oraz pytań składanych przez wykonawców ujawniono szereg nieścisłości i rozbieżności w opisie przedmiotu zamówienia. Stwierdzone uchybienia mają charakter istotny i mogą wpływać na treść składanych ofert, prowadząc do ich nieporównywalności, a tym samym naruszają zasady uczciwej konkurencji oraz równego traktowania wykonawców. W związku z powyższym, kontynuowanie postępowania na podstawie wadliwej dokumentacji niesie ryzyko wyboru oferty nieodpowiadającej rzeczywistym potrzebom Zamawiającego oraz skutkować może komplikacjami na etapie realizacji umowy.
W związku z powyższymi przesłankami oraz zbyt krótkim terminem na zmianę ogłoszenia oraz treści SWZ, Zamawiający zmuszony jest unieważnić przedmiotowe postępowanie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.