eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzisław ŚląskiDostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-02

Ogłoszenie nr 500235574-N-2018 z dnia 02-10-2018 r.

Powiat Wodzisławski: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 611511-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Wodzisławski, Krajowy numer identyfikacyjny 276255230, ul. Bogumińska 2, 44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48324120930, e-mail przetargi@powiatwodzislawski.pl, faks +48324120931.
Adres strony internetowej (url): https://bip.powiatwodzislawski.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WFZ.272.5.13.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia była dostawa do siedziby zamawiającego fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części: Część I - "Dostawa tabletów"; Część II - "Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem"; Część III - "Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego". Zamawiający dopuszczał możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca mógł złożyć ofertę na dowolnie wybraną przez siebie część, na dwie części lub na wszystkie części przedmiotu zamówienia. Każda z części była oceniana odrębnie. 3. Przedmiot zamówienia obejmował swoim zakresem: Część I pn. "Dostawa tabletów": Przedmiot zamówienia w części I obejmował dostawę 36 sztuk tabletów. Część II pn. "Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem": Przedmiot zamówienia w części II obejmował dostawę następującego sprzętu: 1) Komputer stacjonarny - 2 szt., 2) Monitor - 2 szt., 3) Mysz przewodowa - 4 szt., 4) Klawiatura przewodowa - 1 szt., 5) Zasilacz awaryjny UPS typ 1 - 1 szt., 6) Adapter sata/ide-usb - 1 szt., 7) Adapter hdmi-vga - 10 szt., 8) Zasilacz awaryjny UPS typ 2 - 1 szt. Część III pn. "Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego": Przedmiot zamówienia w części III obejmował dostawę 1 sztuki urządzenia wielofunkcyjnego. 4. Oferowany sprzęt musiał być fabrycznie nowy, kompletny, wolny od jakichkolwiek wad, posiadać deklaracje zgodności CE. 5. Wykonawca dostarczył zamawiającemu sprzęt będący przedmiotem umowy na swój koszt i ryzyko bezpośrednio do siedziby Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Bogumińskiej 2 w zakresie części I i II oraz do siedziby przy ul. Mendego 3 w zakresie części III, w godzinach pracy Starostwa. 6. Zamawiający wymagał, aby wykonawca udzielił gwarancji jakości na cały przedmiot zamówienia, dla części I na okres minimum 24 miesięcy, dla części II na okres minimum 36 miesięcy dla części III na okres minimum 24 miesięcy (z wyjątkiem dodatkowych materiałów eksploatacyjnych, dla których okres gwarancji wynosi minimum 12 miesięcy), licząc od dnia podpisania protokołu odbioru, zgodnie z warunkami gwarancji i serwisu, określonymi w załączniku do oferty. Wykonawca był zobowiązany wypełnić i dołączyć do oferty "Oświadczenie o warunkach gwarancji" odpowiednio: - dla części I - załącznik nr 3/I do oferty, - dla części II - załącznik nr 3/II do oferty, - dla części III - załącznik nr 3/III do oferty. 7. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w dziale II SIWZ "Opis przedmiotu zamówienia".

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1


Dodatkowe kody CPV: 30213200-7, 30213000-5, 48000000-8, 30232110-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa tabletów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 34006.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TOYA Systemy Komputerowe Sp. z o.o.
Email wykonawcy: handlowy.systemy@toya.net.pl
Adres pocztowy: ul. Telefoniczna 46F
Kod pocztowy: 92-016
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 45900.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 45900.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 45900.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Unieważniono postępowanie w zakresie tej części na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Na część 2 zamówienia nie została złożona żadna oferta.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 15000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: RIG-OFFICE Grzegorz Szewczyk
Email wykonawcy: biuro@rigoffice.pl
Adres pocztowy: ul. Marklowicka 2
Kod pocztowy: 44-300
Miejscowość: Wodzisław Śląski
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 18204.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 18204.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 21279.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.