To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-26
Ogłoszenie nr 500176306-N-2018 z dnia 26-07-2018 r.
Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego: DOSTAWA LAPAROSKOPÓW I DIATERMII CHIRURGICZNYCH
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 542495-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500081754-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego, Krajowy numer identyfikacyjny 43099240200000,
ul. ul. Biernackiego
9,
20-089
Lublin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
81 740 86 14, e-mail
zamowienia@spszw.lublin.pl, faks
81 740 39 34.
Adres strony internetowej (url): www.janbozy.lublin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA LAPAROSKOPÓW I DIATERMII CHIRURGICZNYCH
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DZP.3311-6/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawę laparoskopów i diatermii chirurgicznych. Zakres zamówienia obejmuje 3 nw. zadania: Pakiet nr 1 - Dostawa laparoskopu 3D - 1 szt. Pakiet nr 2 - Dostawa laparoskopu 2D - 1 szt. Pakiet nr 3 - Dostawa diatermii chirurgicznych - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania Zamawiającego w stosunku do poszczególnych zadań oraz zakres w minimalnej konfiguracji, spełniający parametry techniczne i użytkowe w stosunku do ww. zadań zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 3.2. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 33.16.20.00-3-Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych. 3.3. Wymagania Zamawiającego w odniesieniu przedmiotu zamówienia: 3.3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę sprzętu medycznego, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do specyfikacji. 3.3.2. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. 3.3.3. Wymaga się, aby oferowany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, kompletny, który po dostawie będzie gotowy do użytkowania bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji, posiadający niezbędne instrukcje, paszporty techniczne, gwarancje i dokumentację w języku polskim oraz właściwe opakowanie, wyprodukowany w roku 2018, nierekondycjonowany, niepowystawowy. 3.3.4. Oferowany wyrób medyczny musi być oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 211). 3.3.5. Wymagany minimalny okres gwarancji, nie krótszy niż 24 miesiące, liczony od daty oddania sprzętu medycznego do eksploatacji, po podpisaniu protokołu odbioru, potwierdzającego wykonanie umowy przez Wykonawcę. Oferowany okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z pkt. 10 oraz pkt. 17.4) niniejszej SIWZ. 3.3.6. Wykonawca/ Producent musi posiadać na terenie Polski autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w pełnym zakresie - potwierdzony oświadczeniem. 3.4. Zamawiający nie wymaga aby całość zamówienia była wykonana samodzielnie przez Wykonawcę. Zlecenie części realizacji podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec zamawiającego za wykonanie tej części. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy i jego pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. Zamawiający wymaga wykazania w ofercie Wykonawcy części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. 3.5. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 3.6. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty równoważnej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33.16.20.00 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Dostawa laparoskopu 3D - 1 szt. |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
277777.80
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Aesculap Chifa Sp. z o.o.,
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
295704.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Dostawa laparoskopu 2D - 1 szt. |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
277777.80
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MEDIM Sp. z o.o.,
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
318150.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Dostawa diatermii chirurgicznych - 2 szt. |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
148148.10
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Erbe Polska Sp. z o.o.,
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
184299.99
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa subskrypcji oprogramowania Red Hat Enterprise Linux for Virtual Datacenters lub dostawa subskrypcji oprogramowania równoważnego, wraz z usługami wsparcia technicznego Producenta
- Usługa łącza podkładowego o przepływności co najmniej 40 Gb/s na portach o przepustowości 100 Gb/s z protekcją na trasie Puławy - Warszawa oraz na trasie Lublin - Katowice z podziałem na części
- Dostawa produktów leczniczych oraz utensyliów do receptury
- DZP.25.93.2025 - dostawa urządzeń do przygotowania preparatów histologicznych (1 kpl.)
- RDW w Puławach Wykonanie obsługi technicznej oraz napraw bieżących pojazdów będących na wyposażeniu RDW w Puławach. (zamówienie na rok 2026)
- Wykonanie robót budowlanych w CSR Łabędzia przy ul. Łabędziej 4 w Lublinie wg zadań 1-2
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa różnej aparatury medycznej II.
- Postępowanie w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na dostawy asortymentu stosowanego w chirurgii urazowo-ortopedycznej - uzupełnienie
- dostawa leków do Apteki Szpitalnej.
- Dostawy jednorazowego sprzetu medycznego
- leki ( w tym antybiotyki, psychotropy, cytostatyki), dezynfekcja, koncentraty, płyny infuzyjne, kontrasty, żywienie, radiofarmaceutyki, vidasy z możliwością składania ofert częściowych.
więcej: Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





