eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kostrzyn nad OdrąŚwiadczenie usług gastronomicznych dla Domu Pomocy Społecznej Dom Seniora w Kostrzynie nad Odrą

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-10

Kostrzyn nad Odrą: Świadczenie usług gastronomicznych dla Domu Pomocy Społecznej Dom Seniora w Kostrzynie nad Odrą
Numer ogłoszenia: 500164 - 2012; data zamieszczenia: 10.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej "Dom Seniora" , ul. Narutowicza 4a, 66-470 Kostrzyn nad Odrą, woj. lubuskie, tel. 95 752 10 47, faks 95 752 10 47.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.domseniora.powiatgorzowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług gastronomicznych dla Domu Pomocy Społecznej Dom Seniora w Kostrzynie nad Odrą.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zleceniodawcy usług związanych z codzienną i całodzienną obsługą w zakresie sporządzania i dostarczania posiłków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej Dom Seniora w Kostrzynie nad Odrą w ilościach wynikających z codziennego stanu osobowego z uwzględnieniem zaleceń dietetycznych w oparciu o zalecane normy żywienia. W Domu Pomocy Społecznej Dom Seniora w Kostrzynie nad Odrą (zwanym dalej również Domem lub DPS) przebywa aktualnie 58 mieszkańców. Liczba osób żywionych nie jest stała. Liczba mieszkańców może zmieniać się okresowo, gdyż zależna jest od stanu zdrowia i stanu liczebności mieszkańców Domu.Dla mieszkańców Domu przywożone są codziennie trzy posiłki o ustalonych porach dnia:Śniadanie 7.30 - 8.00 Obiad 13.30 - 14.00 Kolacja 17.30 - 18.00 Przygotowywanie posiłków musi odbywać się na bieżąco, ze świeżych produktów zgodnie z wymaganiami określonymi odpowiednio w przepisach ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 136 poz. 914 ze zm.) i innych przepisach obowiązujących w tym zakresie jak również z zaleceniami Instytutu Żywności i Żywienia. Wymaga się od Wykonawcy przygotowywania następujących diet: dieta podstawowa,dieta lekkostrawna, dieta cukrzycowa dieta o zmiennej konsystencji np.: miksy, kleik /kleik na żądanie Zamawiającego/,dieta uzależniona od stanu zdrowia podopiecznych oraz zaleceń lekarza, a także zgodnie z ilością osób do niedzielnego obiadu Zamawiający wymaga porcję ciasta, raz w miesiącu cukier i słodzik dla diet cukrzycowych. Przygotowane posiłki muszą być dostarczane do Domu Seniora w naczyniach jednorazowych szczelnie zamykanych przez pracowników Wykonawcy oraz zabezpieczonych specjalnymi pojemnikami chroniącymi posiłki przed wylaniem i wychłodzeniem z zapewnieniem własnego środka transportu spełniającego warunki sanitarno- epidemiologiczne. W przypadku imprez okolicznościowych Wykonawca przygotowane posiłki będzie podawać w określonym przez Zamawiającego czasie i w określony przez Zamawiającego sposób. O przesunięcie czasu przywożonego posiłku Wykonawca będzie zobowiązany powiadomić Zamawiającego z dobowym wyprzedzeniem. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania jadłospisów zgodnie z zasadami żywienia i dietetyki stosowanej opracowanymi przez Instytut Żywności i Żywienia. Posiłki muszą pokrywać całodobowe zapotrzebowanie na kalorie i podstawowe składniki odżywcze tj. białka, tłuszcze, witaminy oraz sole mineralne. Zamawiający załącza do wglądu przykładowy jadłospis dla mieszkańców Domu (Załącznik Nr 6).Dekadowy jadłospis winien być przedstawiony za 10-dniowym wyprzedzeniem do akceptacji osobie wyznaczonej do tego celu przez Zamawiającego, działającej przy współudziale samorządu mieszkańców. Zamawiający bez uzgodnienia nie wyraża zgody na dokonywanie zmian w jadłospisie. Zamawiający ma prawo do dokonywania pomiaru wagi i temperatury posiłków w obecności Wykonawcy lub osoby upoważnionej przez Wykonawcę. Zamawiający dokonuje przeliczenia posiłków przywiezionych przez Wykonawcę w jego obecności, wpisuje liczbę przywiezionych posiłków do rejestru z pisemnym potwierdzeniem Zamawiającego i Wykonawcy. Wykonawca musi prowadzić ewidencję ilościową wydanych posiłków z podziałem na poszczególne diety, o których mowa w pkt 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu do tej ewidencji.Ilość potrzebnych posiłków z podziałem na diety, o których mowa w pkt 3 zgłaszana będzie telefonicznie przez Zamawiającego na bieżąco z podziałem na poszczególne posiłki (śniadanie, obiad, kolacja). Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli stosowanych surowców w szczególności ich jakości, świadectwa ich pochodzenia, przebiegu procesów technologicznych, w szczególności czystości personelu i posiadania przez nich aktualnych książeczek zdrowia, czystości pomieszczeń i wyposażenia kuchni, zużycia mediów, oraz przestrzegania przez Wykonawcę składu i gramatury posiłków, a uwagi i zastrzeżenia będą składane Wykonawcy na piśmie. Wyznaczony pracownik Zamawiającego będzie sprawować nadzór nad jakością, temperaturą posiłków, ilością i przestrzeganiem obowiązujących norm przy sporządzaniu posiłków. Zakwestionowane przez pracownika Zamawiającego posiłki pod względem ilości i jakości podlegają natychmiastowej wymianie na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest umożliwić i współdziałać w przeprowadzanej przez pracowników Zamawiającego kontroli.Na Wykonawcy spoczywa obowiązek dostosowania kuchni i przestrzegania wymogów Sanepidu i zasad HACCP oraz do przechowywania próbek żywnościowych przez 72 godz. pobieranych zgodnie z procedurą. Zamawiający w każdej chwili może wnioskować o przeprowadzenie kontroli Sanepidu.Rozliczenia finansowe z Wykonawcą będą odbywały się w miesięcznych okresach rozliczeniowych (po zakończeniu miesiąca kalendarzowego) na podstawie rozliczeń wydanych posiłków. Będą się one odbywały wg wzoru: Ceny brutto jednego osobodnia żywienia w Domu x ilość faktycznie wydanych w danym miesiącu posiłków. Wypłata tak wyliczonego wynagrodzenia za wykonaną usługę, będzie następowała po upływie każdego miesiąca, w terminie 21 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury od Wykonawcy, przelewem na wskazany rachunek bankowy. Nadzór nad jakością, ilością i przestrzeganiem obowiązujących norm odnośnie wydawanych posiłków sprawować będzie wyznaczony pracownik Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest umożliwić i współdziałać w przeprowadzanej przez pracowników Zamawiającego kontroli..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny na postawie oświadczenia oferenta zgodnie z art.22 ust. 1 Ustawy PZP oraz oświadczenia zgodnie z art. 24 ust. 1 Ustawy PZP

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, usług gastronomicznych w tym przygotowania i podania posiłków lub w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia z podaniem warości, przedmiotu, daty wykonania i odbiroców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie dostarczonego oświadczenia oferenta zgodnie z art. 22 ust.1 pkt.3 Ustawy PZP.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie dostarczonego oświadczenia oferenta zgodnie z art. 22 ust.1 pkt.3 Ustawy PZP.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie dostarczonego oświadczenia oferenta zgodnie z art. 22 ust.1. pkt. 4 Ustawy PZP.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony i podpisany załącznik: nr 1 - formularz ofertowy nr 2 - oświadczenie do art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp nr 3 - wzór umowy na świadczenie usług gastronomicznych nr 4 - oświadczenie o przyjęciu wzoru umów bez zastrzeżeń nr 5 - oświadczenie do art. 24 ust. 1 Ustawy Pzp nr 6 - przykładowy jadłospis nr 7 - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, usług gastronomicznych w tym przygotowywania, i podawania posiłków lub w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatgorzowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Dom Seniora ul. Narutowicza 4a 66-470 Kostrzyn nad Odrą tel. 95 752 10-47.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2012 godzina 11:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Dom Seniora ul. Narutowicza 4a 66-470 Kostrzyn nad Odrą.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.