eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaPrzygotowanie i dostarczanie posiłków na potrzeby Środowiskowych Domów Samopomocy: Wąsowicza 3 i Maciejewicza 11 w Gdyni



Ogłoszenie z dnia 2025-12-02

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przygotowanie i dostarczanie posiłków na potrzeby Środowiskowych Domów Samopomocy: Wąsowicza 3 i Maciejewicza 11 w Gdyni

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Środowiskowy Dom Samopomocy Maciejewicza 11

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385175623

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Maciejewicza 11

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-189

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sdsmaciejewicza@sds3gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.um.gdynia.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Środowiskowy Dom Samopomocy Wąsowicza 3

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9581706030

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wąsowicza 3

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-230

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sdswasowicza@sds2gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.um.gdynia.pl

1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne

ŚDS Maciejewicza 11 w imieniu własnym i na rzecz ŚDS Wąsowicza 3 przeprowadza niniejsze postepowanie zgodnie z art.
38 ust. 1-3 ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie i dostarczanie posiłków na potrzeby Środowiskowych Domów Samopomocy: Wąsowicza 3 i Maciejewicza 11 w Gdyni

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cbaa7a95-f97d-4ede-99ab-d8bad1f1373e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00571322

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037680/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przygotowanie i dostarczanie posiłków na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy Maciejewicza 11

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Tak

2.12.) Rodzaj wykonawców, którzy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia:

art. 94 ust. 1 pkt 1) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 6) ustawy

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cbaa7a95-f97d-4ede-99ab-d8bad1f1373e

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone będzie przy użyciu Platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl (dalej: Platforma, Platforma e-Zamówienia). Ilekroć w Specyfikacji Warunków Zamówienia lub w przepisach o zamówieniach publicznych mowa jest o stronie internetowej prowadzonego postępowania należy przez to rozumieć także Platformę e-Zamówienia.
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cbaa7a95-f97d-4ede-99ab-d8bad1f1373e

Identyfikator (ID) postepowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-cbaa7a95-f97d-4ede-99ab-d8bad1f1373e

Na wskazanej stronie Platformie e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cbaa7a95-f97d-4ede-99ab-d8bad1f1373e udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w języku polskim, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl

Szczegółowe informacje - Rozdział XII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozdziałem XXIV SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z Rozdziałem XXIV SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.26.3.2025.DW

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 zamówienia polega na przygotowaniu i dostarczaniu posiłków na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy Wąsowicza 3, ul. S. Wąsowicza 3, 81-230 Gdynia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym warunki realizacji zamówienia został określony w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik nr 1.1. do SWZ.
Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości zamawianych posiłków, a wielkości minimalnej realizacji każdej z części zamówienia określono w projektowanych postanowieniach umowy.
Termin wykonania zamówienia wynosi 12 miesięcy. Przewiduje się realizację umowy od dnia 02.01.2026 r. do 31.12.2026 r. Jeżeli umowa zostanie zawarta po 2.01.2026 r. termin końcowy realizacji zamówienia nie ulega zmianie – do 31.12.2026 r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 zamówienia polega na przygotowaniu i dostarczaniu posiłków na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy Maciejewicza 11, 81-189 Gdynia, ul. Maciejewicza 11.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym warunki realizacji zamówienia został określony w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik nr 1.2 do SWZ.
Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości zamawianych posiłków, a wielkości minimalnej realizacji każdej z części zamówienia określono w projektowanych postanowieniach umowy.
Termin wykonania zamówienia wynosi 12 miesięcy. Przewiduje się realizację umowy od dnia 02.01.2026 r. do 31.12.2026 r. Jeżeli umowa zostanie zawarta po 2.01.2026 r. termin końcowy realizacji zamówienia nie ulega zmianie – do 31.12.2026 r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego (dotyczy Części 1 jak i Części nr 2).
Zamawiający wymaga spełnienia warunku udziału w postępowaniu, w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawcy, tj.:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: jedną usługę polegającą na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków dla minimum 50 osób, co najmniej 4 dni tygodniowo (z wyjątkiem tygodni gdzie przypada dzień wolny lub świąteczny) trwająca nieprzerwalnie przez okres minimum 12 miesięcy.

Uwaga dot. Części 1 i Części 2: Jeżeli usługa lub usługi są w trakcie wykonywania, to część tej zrealizowanej usługi/usług na dzień składania ofert musi/muszą obejmować wymiar nie mniejszy niż wartości określone powyżej. Zamawiający informuje, że pod pojęciem „usługi” należy rozumieć usługę świadczoną na rzecz jednego Zamawiającego na podstawie odrębnej (pojedynczej) umowy, nieprzerwalnie przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert.
Ponadto Ocena wykazania spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w rozdz. X ust. 1 pkt 1) SWZ (wzór wykazu należycie wykonanych/wykonywanych usług stanowi załącznik nr 5 do SWZ).
Zamawiający wymaga, aby w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, całość doświadczenia wymaganego powyżej została wykazana przez jednego
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) wykazu usług, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat - na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w rozdz. VIII ust. 1 SWZ, wg wzoru wskazanego w załączniku nr 5 do SWZ oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są:
a) referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się
lub ciągłych są wykonywane,
b) a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.

w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.

II. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, dokumentów potwierdzających spełnienie przez Wykonawcę warunków, o których mowa w rozdziale IV ust. 7 SWZ (warunki zamówień zastrzeżonych zgodnie z art. 94 ustawy Pzp), tj.:
1) statusu wykonawcy jako zakładu pracy chronionej lub spółdzielni socjalnej lub dokumentów potwierdzających prowadzenie przez wykonawcę lub przez jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie, działalności, której głównym celem jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych;
2) procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do kategorii , o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy Pzp zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

I. Zamawiający na potwierdzenie warunków zamówień zastrzeżonych będzie akceptował w szczególności: decyzję w sprawie przyznania wykonawcy statusu zakładu pracy chronionej lub zakładu aktywności zawodowej, o których mowa w ustawie z dnia
27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 100 z późn. zm.), wpis do Krajowego Rejestru Sądowego potwierdzający status podmiotu jako spółdzielni socjalnej zgodnie z ustawą o spółdzielniach socjalnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 802) lub inne dokumenty potwierdzające status wykonawcy albo jego jednostki organizacyjnej jako zakładu pracy chronionej, spółdzielni socjalnej lub potwierdzające prowadzenie przez wykonawcę albo jego jednostkę, która będzie realizowała zamówienie, działalności, której głównym celem jest społeczna i zawodowa integracja osób będących członkami grupy społecznie marginalizowanej
oraz
oświadczenie Wykonawcy lub dokumenty potwierdzające procentowy wskaźnik zatrudnienia osób defaworyzowanych.

II. Zgodnie z Rozdziałem IX SWZ:
1. Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Do przygotowania oferty zaleca się skorzystanie z Formularza oferty, stanowiącego załącznik Nr 2 do SWZ.
2. Wraz z ofertą należy złożyć:
1) Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Oświadczenie składają odrębnie:
- każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna).
2) Pełnomocnictwo, w przypadku:
a) Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, tj. umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.
b) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania
w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców albo do reprezentowania
w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego należy załączyć do oferty.
3) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - jeżeli dotyczy.
4) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa – jeżeli dotyczy.
5) Oświadczenia Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków zamówienia zastrzeżonego,
o którym mowa w rozdziale IV ust. 7 SWZ (według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ).
Oświadczenie składają odrębnie:
- każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna). Każdy musi potwierdzić spełnianie warunków zamówienia zastrzeżonego, o którym mowa w rozdziale IV ust. 7 SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z tych wykonawców musi spełniać wymogi wskazane w SWZ - warunki zamówienia zastrzeżonego. Wykonawca nie może polegać na zasobach podmiotu trzeciego w zakresie wymogów wskazanych w w SWZ - warunki zamówienia zastrzeżonego;
2) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku podwykonawca powinien spełniać wymogi wskazane w SWZ - warunki zamówienia zastrzeżonego:
3) Każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia potwierdzającego warunki wskazane w SWZ - warunki zamówień zastrzeżonych zgodnie z art. 94 ust. 1 ustawy Pzp – zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ.
4) Zamawiający wymaga, aby w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, całość doświadczenia wymaganego zgodnie z Rozdz. VIII ust. 1 SWZ została wykazana przez jednego
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5) Dokumenty składane wraz z ofertą i dokumenty składane na wezwanie w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - według Rozdziału IX i X SWZ.
6) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
7) Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców oraz pełnomocnictwa dla osób podpisujących umowę, jeśli ich umocowanie nie wynika z dokumentów załączonych do oferty lub umowy, o której mowa w niniejszym ustępie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami załączników do SWZ - odpowienio:
Załącznik nr 1.1: Projektowane postanowienia umowy dla Części nr 1
Załącznik nr 1.2: Projektowane postanowienia umowy dla Części nr 2

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-10 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-10 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Nr pozycji w planie postepowań Środowiskowego Domu Samopomocy Wąsowicza 3, zamieszczonym w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 16.01.2025 pod nr 2025/BZP 00037691/01/P:
1.3.1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.