eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wymiana instalacji elektrycznej i słaboprądowej w budynku VI Liceum Ogólnokształcącego im. A. Mickiewicza w Krakowie Etap II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-28

Ogłoszenie nr 500149843-N-2018 z dnia 28-06-2018 r.

VI Liceum Ogólnokształcące im. Adama Mickiewicza: Wymiana instalacji elektrycznej i słaboprądowej w budynku VI Liceum Ogólnokształcącego im. A. Mickiewicza w Krakowie Etap II

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 555678-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500113754-N


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

VI Liceum Ogólnokształcące im. Adama Mickiewicza, Krajowy numer identyfikacyjny 70035800000, ul. ul. Wąska 7, 31057 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 124 306 908, e-mail administracja@vilo.krakow.pl, faks 124 306 768.
Adres strony internetowej (url): www.vilo.krakow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wymiana instalacji elektrycznej i słaboprądowej w budynku VI Liceum Ogólnokształcącego im. A. Mickiewicza w Krakowie Etap II

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-2

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane stanowiące drugi etap wymiany instalacji elektrycznej i słaboprądowej, tj. główny rozdział energii w budynku wraz z remontem instalacji 1,2,3 piętra lewego skrzydła szkoły oraz remontem instalacji związanej z salą multimedialną w budynku VI Liceum Ogólnokształcącego im. A. Mickiewicza w Krakowie. 3.2. Realizacja przedmiotu zamówienia odbędzie się w dwóch etapach: a) Pierwszy etap A obejmuje wykonanie całości przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkcie 3.1 SIWZ za wyjątkiem przyłączenia do nowej rozdzielni głównej RG rozdzielnic TP3A, TP1A oraz starej rozdzielnicy zlokalizowanej na parterze budynku (od str. Ul. Wawrzyńca), które w ramach realizacji etapu A przedmiotu umowy Wykonawca tymczasowo podłączy do istniejącej instalacji. b) Drugi etap B obejmuje odłączenie rozdzielnic TP3A, TP1A oraz istniejącej rozdzielnicy znajdującej się na parterze, od zasilania ze złącza od strony ul. Wawrzyńca i przyłączenie do wcześniej ułożonych linii WLZ od nowej rozdzielni RG. Po przyłączeniu linii WLZ Wykonawca w RG zabuduje wkładki bezpiecznikowe zgodnie z projektem, po dokonaniu nowego przyłączenia przez Tauron Dystrybucja S.A. 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowo-kosztorysowa opracowana przez EL-TER Jacek Balana Pracownia projektowo - wdrożeniowa systemów bezpieczeństwa, automatyki i instalacji elektroenergetycznych, na którą składają się: 3.3.1. Projekt budowlany - załącznik nr 2.1. do SIWZ, 3.3.2. Projekt wykonawczy - załącznik nr 2.2. do SIWZ, 3.3.3. Projekt przetargowy - załącznik nr 2.3. do SIWZ, 3.4. Na wykonywanie robót budowlanych Zamawiający uzyskał: 3.1.1 Decyzję nr 2879/2016 Prezydenta Miasta Krakowa - załącznik nr 2.4. do SIWZ, 3.1.2 Pozwolenie nr 1139/16 Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Krakowie - załącznik nr 2.5. do SIWZ. 3.2 Dodatkowo, jako materiał pomocniczy przedstawiony jest przedmiar robót przewidzianych do wykonania (załącznik nr 1B). Jeżeli jakieś prace nie wynikają wprost z dokumentacji projektowej i przedstawionych dokumentów opisujących przedmiot zamówienia - a ich wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania robót a ich konieczność Wykonawca mógł przewidzieć na etapie złożenia oferty - przyjmuje się, że należą one do przedmiotu umowy a wynagrodzenie za ich wykonanie jest objęte wynagrodzeniem ryczałtowym określonym w niniejszym zamówieniu. 3.3 Wykonawca zobowiązany jest do powołania komisji konserwatorskiej. 3.4 Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenów Szkoły w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 3.5 Roboty wykonywane będą w czynnym obiekcie. Wykonawca zobowiązany jest zadbać o bezpieczeństwo osób przebywających na terenie Szkoły (w szczególności uczniów, pracowników, gości), a także prowadzić prace w sposób niekolidujący z funkcjonującą Szkołą, tj. w szczególności w taki sposób, aby nie zakłócać /dezorganizować /ograniczać /wstrzymywać funkcjonowania Szkoły. Godziny prac winny być ustalone z Inspektorem Nadzoru. 3.6 W okresie od 3 września 2018 roku roboty budowlane są możliwe do realizacji w godz. 16.00-22.00. 3.7 Wykonawca może przeprowadzić wizję lokalną w celu zapoznania się z miejscem realizacji robót oraz ich zakresem w obecności upoważnionego pracownika Zamawiającego w terminie uprzednio uzgodnionym telefonicznie. Wykonawca zdobędzie na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 3.8 Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej poprzez ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem posiadania przez te materiały lub urządzenia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia w ofercie stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia np: opisów technicznych, kopii certyfikatów zgodności z właściwymi przedmiotowo Polskimi Normami, aprobatami technicznymi, kartami katalogowymi. Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez zamawiającego decyzji o akceptacji "równoważników" lub odrzuceniu oferty z powodu ich "nierównoważności". Nie umieszczenie przez oferenta w ofercie informacji o propozycji zastosowania przy realizacji zamówienia innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pozbawia go możliwości złożenia takiej propozycji zamiennej w toku realizacji prac bez zgody Zamawiającego. 3.9 Prace stanowiące przedmiot umowy Wykonawca jest zobowiązany wykonać w sposób zapewniający ciągłość pracy Zamawiającego i uwzględniający specyfikę obiektu, w którym prowadzone są prace. 3.10 Zakres prac obejmuje również wykonanie przez Wykonawcę wszystkich towarzyszących robót budowlanych oraz prac związanych z BHP. 3.11 Prace stanowiące przedmiot umowy Wykonawca jest zobowiązany wykonać z materiałów własnych. Koszty transportu ponosić będzie Wykonawca. 3.12 Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, przepisami prawa budowlanego, obowiązującymi przepisami prawa, wiedzą techniczną i sztuką budowlaną oraz warunkami określonymi w projekcie umowy. 3.13 Wszystkie użyte do realizacji przedmiotu zamówienia przedsięwzięcia materiały i urządzenia muszą być fabrycznie nowe, posiadać stosowne certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, europejską aprobatą techniczną, specyfikacją techniczną, normą międzynarodową lub innym technicznym systemem odniesienia ustanowionym przez europejskie organy normalizacyjne, zgodnie z art. 10 ustawy Prawo Budowlane. 3.14 Wykonawca zobowiązuje się zabezpieczyć teren robót przez cały czas realizacji przedmiotu zamówienia. 3.15 Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie i przestrzeganie warunków bezpieczeństwa, ppoż. w czasie wykonywania przedmiotu umowy. 3.16 Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć umowę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej od momentu rozpoczęcia robót do dnia dokonania odbioru robót budowlanych w wysokości sumy ubezpieczenia nie mniejszej niż 500 000 zł (słownie złotych: pięćset tysięcy 00/100). 3.17 Wykonawca udzieli rękojmi i gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres wskazany w ofercie, licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. 3.18 Wykonawca odpowiada za wadę w robotach budowlanych również po upływie okresu gwarancji i rękojmi, o ile Zamawiający zawiadomił Wykonawcę o wadzie przed upływem okresu gwarancji i rękojmi. 3.19 Inwestycja jest finansowana ze środków Gminy Miejskiej Kraków.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45300000-0


Dodatkowe kody CPV: 45310000-3, 45315100-9, 45315600-4, 45315700-5, 45314300-4, 45314320-0, 45311100-1, 45262500-6, 45410000-4, 45440000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 594139.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Elektro-Spox Dominik Wierzbanowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Białoprądnicka 32/30
Kod pocztowy: 31-221
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 594139.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 494930
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 613979.94
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.