eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków"Wsparcie techniczne dla programu do zarządzania zasobami i procesami muzealnymi MUZA wraz z pracami rozwojowymi"



Ogłoszenie z dnia 2025-05-26

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Wsparcie techniczne dla programu do zarządzania zasobami i procesami muzealnymi MUZA wraz z pracami rozwojowymi”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Narodowe w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275961

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. 3 Maja 1

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-062

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_publ@mnk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnk.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wsparcie techniczne dla programu do zarządzania zasobami i procesami muzealnymi MUZA wraz z pracami rozwojowymi”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7c4bbca-5eef-4e91-bef1-f3c972eb1d14

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00247535

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00145375/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Wsparcie i rozwój programu bazodanowego Muza

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://mnk.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 2. Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oferty oraz wszelkich oświadczeń przez Wykonawcę, jest Platforma zakupowa on-line Marketplanet dostępna pod adresem https://mnk.ezamawiajacy.pl - dalej zwana „Platformą”. Szczegółowe informacje - Rozdział XVI SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2. Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oferty oraz wszelkich oświadczeń przez Wykonawcę, jest Platforma zakupowa on-line Marketplanet dostępna pod adresem https://mnk.ezamawiajacy.pl - dalej zwana „Platformą”.
3. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
4. Wymagania dotyczące zasad rejestracji oraz minimalnych parametrów technicznych wymaganych od wykonawcy przy wykorzystywaniu systemu do elektronicznej komunikacji z wykonawcami:
Oferta wraz z załącznikami musi zostać złożona w postaci elektronicznej. Złożenie oferty wymaga do Wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania w systemie informatycznym dostępnym pod adresem https://mnk.ezamawiajacy.pl, zgodnie z poniższą kolejnością. Rejestracja wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. Mając to na uwadze, zamawiający zaleca wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca biorący udział w postępowaniu prowadzonym drogą elektroniczną w systemie zakłada konto, wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. Po założeniu konta wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu.
5. Zamawiający wskazuje informacje, o których mowa w Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych, dotyczące systemu dostępnego pod adresem https://mnk.ezamawiajacy.pl:
1) komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta
2) Wybrana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge
3) Podłączenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe)
Szczegółowe informacje - Rozdział XVI SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Narodowe w Krakowie z siedzibą w Krakowie (kontakt: Al. 3 Maja 1, 30-062 Kraków, tel.0-12 43 35 620, adres e-mail: dyrekcja@mnk.pl).
• Dane kontaktowe inspektora ochrony danych w Muzeum Narodowym w Krakowie - adres e-mail: iod@mnk.pl .
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr sprawy: EP.ZP.271.09.2025 prowadzonym w trybie podstawowym;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 oraz art. 291 ust. 1 zdanie drugie ustawy z dnia 11września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129) dalej „ustawa Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
• a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Do przetwarzania danych osobowych osób fizycznych w tym okresie Zamawiający stosuje przepisy ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (DZ.U. z 2018 r. poz. 1000) oraz rozporządzenia 2016/679.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: EP.ZP.271.09.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 413100,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wsparcie techniczne dla programu do zarządzania zasobami
i procesami muzealnymi MUZA wraz z pracami rozwojowymi. W zakres zadania wchodzi utrzymanie, aktualizacja i wsparcie techniczne oraz prace rozwojowe odbywające się
w trzech etapach.
2. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik 2 do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72211000-7 - Usługi programowania oprogramowania systemowego i dla użytkownika

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

72230000-6 - Usługi w zakresie rozbudowy oprogramowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Ocena ofert w kryterium „Cena” (C)
„Cena” rozumiana jako całkowita wartość oferty brutto, obejmująca kwotę za realizację całego zamówienia (w ramach danej części).
Punktacja w tym kryterium zostanie ustalona w następujący sposób:
C obliczana = (X min : X obliczana ) x 60
gdzie:
• C obliczana - liczba punktów badanej oferty w kryterium „cena”;
• X min – najniższa cena brutto pośród złożonych ważnych ofert, w ramach danej części;
• X obliczana – cena brutto badanej oferty, w ramach danej części.
Maksymalną ilość punktów (60 pkt.) w niniejszym kryterium uzyska Wykonawca który w ofercie wskaże najniższa cenę brutto.

3. Ocena ofert w kryterium „Doświadczenie osób do realizacji zamówienia” (D).
„Doświadczenie osób do realizacji zamówienia” rozumiane jako doświadczenie poszczególnych osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia.

a) Kierownik Projektu:
Zamawiający przyzna Wykonawcy dodatkowe 10 punktów, jeżeli wskazana w Formularzu Ofertowym osoba, skierowany/a na stanowisko kierownika projektu poza wymogami wskazanymi w Rozdziale X ust. 2 pkt. 3 lit. a) wykonywała zadania kierownika/koordynatora projektu w co najmniej 2 zakończonych projektach polegającym na wdrożeniu oprogramowania do zarządzania kolekcją muzealną lub naukową o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł. brutto;
b) Kierownik/Koordynator Zespołu programistów:
Zamawiający przyzna Wykonawcy dodatkowe 10 punktów, jeżeli wskazana w Formularzu Ofertowym osoba, skierowany/a na stanowisko Kierownika/koordynatora Zespołu Programistów poza wymogami wskazanymi w Rozdziale X ust. 2 pkt. 3 lit. b) SWZ wykonywała zadania kierownika/koordynatora Zespołu programistów, w co najmniej 2 zakończonych projektach polegających na wdrożeniu oprogramowania do zarządzania kolekcją muzealną lub naukową o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł. brutto;
c) Programiści:
Zamawiający przyzna Wykonawcy dodatkowe 10 punktów, jeżeli wskazane w Formularzu Ofertowym osoby skierowane do wykonywania zadań programisty poza wymogami wskazanymi w Rozdziale X ust. 2 pkt. 3 lit. c) posiadają wykształcenie wyższe informatyczne.
d) Testerzy:
Zamawiający przyzna Wykonawcy dodatkowe 10 punktów, jeżeli wskazane w Formularzu Ofertowym osoby skierowane do wykonywania zadań testera poza wymogami wskazanymi w Rozdziale X ust. 2 pkt. 3 lit. d) wykonywały zadania związane z testowaniem w co najmniej 4 zakończonych projektach polegających na wdrożeniu oprogramowania do zarządzania kolekcją muzealną lub naukową o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł. brutto;

Zamawiający zgodnie z deklaracją wykonawcy wynikającą z Formularza ofertowego przyzna punkty posiadanie doświadczenia określonego w pkt. a-d. Łączna maksymalna liczba punktów możliwa do przyznania w ramach kryterium „Doświadczenie personelu” wynosi 40 pkt.

4. Sposób oceny ofert: Ofertom zostaną przyznane punkty wg wzoru:
S= C + D , gdzie:
S – łączna liczba punktów
C – liczba punktów w kryterium „Cena”;
D – liczba punktów w kryterium „Doświadczenie personelu”;

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej.
2. W celu spełniania warunku, o którym mowa w ust. 1 powyżej Wykonawca musi wykazać, że:
1) wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 projekty (na podstawie umowy) polegające na wdrożeniu oprogramowania do zarządzania kolekcją muzealną lub naukową; mające na celu zaprojektowanie, stworzenie i wdrożenie autorskiego systemu do zarządzania zbiorami i procesami muzealnymi o wartości co najmniej 400 000,00 zł brutto. Wykazane przez wykonawcę projekty muszą być zrealizowane (łącznie)
w następujących technologiach:
a) PostgreSQL wykorzystywany do przechowywania i zarządzania danymi;
b) Symfony, tj. framework dla aplikacji internetowych napisany w języku PHP;
c) Docker w celu konfiguracji kontenerów, projektowania/rozwijania kontenerowych aplikacji;
d) Angular, tj. framework dla warstw front-endowych.

W przypadku usług ciągłych, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że zamówienie (lub zamówienia), o którym mowa w pkt. 2 zostało/y zrealizowane
w co najmniej wskazanej przez Zamawiającego wartości.
2) wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi utrzymania systemu bazy danych (na podstawie 3 umów). Przy czym każda z umów musi obejmować bazę danych liczącą nie mniej niż 10 000 000 (dziesięć milionów) rekordów.

3) wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia posiadającymi co najmniej doświadczenie określone niżej:
a) Kierownik projektu – 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe oraz wiedzę z zakresu zarządzania projektami, potwierdzoną certyfikatem z zakresu zarządzania projektami oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu zadań kierownika projektów informatycznych, w tym w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonywała/a zadania kierownika/koordynatora projektu w co najmniej 1 zakończonym projekcie trwającym co najmniej 6 miesięcy i polegającym na wdrożeniu oprogramowania do zarządzania kolekcją muzealną lub naukową o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł. brutto;
b) Kierownik/koordynator Zespołu Programistów – 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu zadań kierownika/koordynatora zespołu programistów, tj. osoby koordynującej pracę zespołu informatycznego, składającego się z programistów backendowych, frontendowych, specjalistów ds. utrzymania sieci, w tym w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonywała/a zadania kierownika/koordynatora Zespołu Programistów w co najmniej 1 zakończonym projekcie trwającym co najmniej 6 miesięcy i polegającym na wdrożeniu oprogramowania do zarządzania kolekcją muzealną lub naukową o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł. brutto;
c) Programista – co najmniej 2 osoby posiadające co najmniej 3 letnie doświadczenie
w wykonywaniu zadań programisty, tj. projektanta oprogramowania, inżyniera oprogramowania lub osoby odpowiedzialnej za zrealizowanie funkcjonalności wskazanych w dokumentacji projektu technicznego, w tym w ciągu 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonywał zadania programisty w co najmniej 2 zakończonych projektach trwających co najmniej 6 miesięcy i polegających na wdrożeniu oprogramowania do zarządzania kolekcją muzealną lub naukową
o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł. brutto.
d) Tester – co najmniej 2 osoby posiadające co najmniej 3 letnie doświadczenie w wykonywaniu zadań testera, tj. osoby odpowiedzialnej za sprawdzenie bezpieczeństwa, prawidłowości działania i raportowanie błędów poszczególnych komponentów oprogramowania w tym w ciągu 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonywał zadania testera w co najmniej 2 zakończonych projektach trwających co najmniej 6 miesięcy i polegających na wdrożeniu oprogramowania do zarządzania kolekcją muzealną lub naukową o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł. brutto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, chyba że Zamawiający jest w posiadaniu lub ma dostęp do tych podmiotowych środków dowodowych:
1) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ;
2) dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
3) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzianych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do Formularza Ofertowego (załącznik Nr 1 SWZ) należy dołączyć (w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym):
1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu (załącznik nr 3 do SWZ);
2) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy)
3) W przypadku podmiotów wspólnie składających ofertę, Wykonawca zobligowany jest załączyć oświadczenie, o którym mowa w rozdziale XIII ust. 3 SWZ – wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ).
4) W przypadku polegania na zasobach innego podmiotu Wykonawca zobligowany jest załączyć oświadczenia, o których mowa w rozdziale XII SWZ tj:
a) zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia niezbędnych zasobów Wykonawcy (wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów;
b) oświadczenie innego podmiotu (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SWZ) potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie,
w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie elektronicznej (opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
1) Pełnomocnikiem może być jeden z wykonawców działających wspólnie lub osoba trzecia (np. pracownik jednego z wykonawców).
2) Jeżeli pełnomocnikiem pozostałych wykonawców jest wykonawca będący osobą prawną to może on działać zgodnie z ujawnionymi w dokumentach rejestrowych zasadami reprezentacji
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców: oświadczenie, którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp (o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu) składa każdy z Wykonawców tworzących Konsorcjum. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Zgodnie z art. 117 ust. 4 Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, z zastrzeżeniem że podział musi odpowiadać zakresowi doświadczenia, które wynika ze spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale X ust. 2 SWZ.
4. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 3 podlega uzupełnieniu na zasadach określonych w art. 128 ust. 1 Pzp.
5. Jeżeli Oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

3. Zmiany Umowy mogą dotyczyć w szczególności:
1) skrócenia albo wydłużenia terminu wykonania przedmiotu Umowy lub jej poszczególnych Etapów, bądź elementów w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i mających wpływ na wykonanie przedmiotu Umowy lub jego poszczególnych Etapów, w następujących przypadkach:
a) siły wyższej, to znaczy niezależnego od Stron losowego zdarzenia zewnętrznego, które było niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia Umowy i któremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej staranności;
b) zmiany przepisów prawa;
c) przedłużającej się procedury;
d) konieczności wprowadzenia zmiany terminu Umowy lub poszczególnych Etapów, bądź elementów Umowy, wskutek zaistnienia okoliczności wynikających z istotnych powodów podanych przez Wykonawcę lub Zamawiającego
2) zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy (podwyższenia lub obniżenia), o którym mowa w § 9 ust. 1 Umowy w przypadku:
a) zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, z zastrzeżeniem że zmiana dotyczy wyłącznie wartości brutto (ceny netto, zarówno za wykonanie całości zamówienia, jak i ceny netto składowe nie ulegają zmianie),
b) zmianie uległy wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zmianie uległy zasady podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
d) zmianie uległy zasady gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1342 zez zm.)
3) zmiany osób realizujących przedmiot zamówienia, o których mowa w § 3 ust. 2 Umowy.
4) zmiany podwykonawcy, lub zakresu prac powierzonych podwykonawcy, zgodnie z zapisami § 11 Umowy.
Szczegółowe informacje w par. 13 projektu umowy - zał. 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-04 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://mnk.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-04 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-03

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Cena (C)
Doświadczenie personelu

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.