eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa w systemie ci±g³ym oleju opa³owego



Og³oszenie z dnia 2025-05-26

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa w systemie ci±g³ym oleju opa³owego

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KRAKOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351081570

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Mogilska 109

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-571

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 47 83 58 026

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.fundusze@malopolska.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://malopolska.policja.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Porz±dek i bezpieczeñstwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa w systemie ci±g³ym oleju opa³owego

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f7b0402a-04c5-4bb2-806c-519a1f224523

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00246835

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-05-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00047728/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.9 Dostawa w systemie ci±g³ym oleju opa³owego typu lekkiego dla jednostek Policji woj. ma³opolskiego

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://malopolska-policja.ezamawiajacy.pl/pn/MLP-POLI/demand/212418/notice/public/details

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://malopolska-policja.ezamawiajacy.pl/pn/MLP-POLI/demand/212418/notice/public/details

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) W niniejszym postêpowaniu komunikacja zamawiaj±cego z wykonawcami odbywa siê za pomoc± ¶rodków komunikacji elektronicznej.
2) Informacje w zakresie wymagañ technicznych i organizacyjnych zwi±zanych z wykorzystaniem Platformy znajduj± siê na stronie Platformy (https://malopolska-policja.ezamawiajacy.pl) w zak³adce Regulacje i procedury procesu zakupowego (plik Instrukcja dla Wykonawców).
3) Korzystanie z Platformy mo¿e siê odbywaæ wy³±cznie na zasadach i w zakresie wskazanym
w Instrukcji dla Wykonawcy.
4) Zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://malopolska-policja.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.
5) Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania siê lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego.
6) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W zwi±zku z tym Zamawiaj±cy zaleca Wykonawcom uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê w procesie z³o¿enia Oferty w postaci elektronicznej.
7) Rejestracja konta nastêpuje poprzez: kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu lub je¿eli u¿ytkownik nie skontaktuje siê telefonicznie konto zostanie aktywowane w ci±gu maksymalnie 6 godzin roboczych.
8) Po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej. Za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania poprzez kafelek „Wiadomo¶ci” kieruj±cy do modu³u korespondencji.
9) Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platforma zakupowa tel. +48 22 2572223 (dni robocze od 9:00-17:00), e-mail: oneplace@marketplanet.pl.
10) Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 2 GB (pojedynczy plik): txt, rtf, pdf, xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, tsl, xmlsig, xades, pades, cades, asic, asics, sig, xmlenc, dxf, ath, prd.
11) W zale¿no¶ci od formatu kwalifikowanego podpisu (PAdES, XAdES) i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) Wykonawca do³±cza do Systemu uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny). Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalny format podpisu elektronicznego jako:
a. dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES,
b. dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf", wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.
12) Wszystkie pliki sk³adane do Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Systemu musz± zostaæ podpisane w³a¶ciwym podpisem elektronicznym poza Systemem (na w³asnym komputerze Wykonawcy), o ile postanowienia SWZ lub przepisów tego wymagaj±. Z³o¿enie podpisu elektronicznego w ramach potwierdzania sk³adania oferty w Systemie nie stanowi czynno¶ci podpisania, któregokolwiek ze sk³adanych przez Wykonawcê plików.
Ci±g dalszy w informacjach dodatkowych.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1-3 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) dalej „RODO” oraz art. 19 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych, dalej „Pzp” informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w Krakowie, ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków;
2) dane kontaktowe do inspektora ochrony danych s± nastêpuj±ce: podkom. Robert Pasiut, email: iod.kwp@malopolska.policja.gov.pl, adres do korespondencji: ul. Mogilska 109 31-571 Kraków;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c i e RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± wy³±cznie osoby lub podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa. Podstawê prawn± udostêpnienia w szczególno¶ci stanowi art. 18 ust. 6 Pzp, z zastrze¿eniem wynikaj±cym z tre¶ci art. 18 ust.5, oraz art. 74 Pzp, a tak¿e regulacje okre¶lone w ustawie z dnia 6 wrze¶nia 2001r. o dostêpie do informacji publicznej;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane jedynie przez okres niezbêdny do realizacji celów, dla których zosta³y zgromadzone - zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego - , a tak¿e dla celów archiwizacyjnych przez okres nie d³u¿szy ni¿ wskazany w odno¶nych przepisach prawa krajowego oraz przepisach dotycz±cych dzia³alno¶ci archiwalnej jednostek Policji;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany i nie bêd± podlega³y profilowaniu, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z tego uprawnienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, przy czym ¿±danie nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postepowania o udzielenie zamówienia;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych na adres Warszawa 00-193, ul. Stawki 2, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) Administrator o¶wiadcza jednocze¶nie, ¿e stosuje ¶rodki techniczne i organizacyjne zapewniaj±ce ochronê danych osobowych zabranych w postêpowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantuj±cy ich zabezpieczenie przed bezprawnym rozpowszechnianiem.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.52.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa w systemie ci±g³ym oleju opa³owego typu lekkiego dla potrzeb jednostek Policji województwa ma³opolskiego w sezonie grzewczym 2025/2026

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-08-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oceny ofert bêdzie dokonywa³a komisja. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych ofert. Zamawiaj±cy poprawi w ofercie omy³ki zgodnie z przepisami ustawy Pzp.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
a) nie podlegaj± wykluczeniu;
b) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, o ile zosta³y one okre¶lone przez zamawiaj±cego.
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e posiada aktualn± koncesjê na obrót paliwami p³ynnymi, wydana przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki, zgodnie z ustaw± z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie o którym mowa w art. 108 ust.1 pkt 1-6 oraz art. 109. Ustawy Pzp; – Zamawiaj±cy prze¶le wzór dokumentu wraz z wezwaniem.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia, w postaci:
Kopii aktualnej koncesji na obrót paliwami p³ynnymi, zgodn± z obowi±zuj±cymi przepisami wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki.
Z tre¶ci o¶wiadczeñ lub dokumentów musi wynikaæ, ¿e Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w SWZ.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo musi byæ za³±czone do oferty.
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale V.2.1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3) O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
4) Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia kluczowych zadañ.
5) Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
6) W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
7) Je¿eli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy bêdzie ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zakazuje siê zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, z zastrze¿eniem zmian przewidzianych w niniejszym paragrafie oraz zmian okre¶lonych w art. 455 ust. 1-3 Pzp.
2. Zmiany tre¶ci umowy mog± dotyczyæ:
1) asortymentu stanowi±cego przedmiot umowy, poprzez zast±pienie produktem o takim samym przeznaczeniu oraz co najmniej takich samych parametrach, w przypadku zaistnienia nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
a) nast±pi³a zmiana sytuacji rynkowej i wycofanie z rynku produktu oferowanego przez Wykonawcê oraz zast±pieniem go innymi, co najmniej o takich samych parametrach;
b) produkty zaoferowane przez Wykonawcê w ofercie nie s± dostêpne na rynku;
c) nast±pi³y przerwy w produkcji lub dostawie przedmiotu umowy powsta³e z przyczyn nie le¿±cych po stronie Wykonawcy.
2) Miejsca dostawy czê¶ci/ca³o¶ci przedmiotu umowy, poprzez wskazanie innej jednostki Policji na terenie woj. ma³opolskiego jako miejsca dostawy, w przypadku je¶li bêdzie to wynika³o z potrzeb Zamawiaj±cego.
3. W przypadku konieczno¶ci dokonania zmiany poszczególnego asortymentu okre¶lonego w za³±czniku do Umowy, Wykonawca zobligowany jest do zast±pienia go innym, o parametrach co najmniej takich samych i cenie nie wy¿szej ni¿ zast±piony produkt.
4. Strony w czasie realizacji niniejszej umowy dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci maksymalnego wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w przypadku zmiany (wzrost lub obni¿enie) ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± niniejszej umowy, wzglêdem ceny lub kosztów przyjêtych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie. Strony mog± wnioskowaæ o zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku:
1) zmiany ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± niniejszej umowy po up³ywie 6 miesiêcy, licz±c od dnia zawarcia umowy, oraz nie czê¶ciej ni¿ po up³ywie kolejnych 6 miesiêcy od dnia zawarcia aneksu zmieniaj±cego wysoko¶æ wynagrodzenia Wykonawcy; oraz
2) gdy zmiana ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± niniejszej umowy bêdzie wy¿sza o co najmniej 1% od wysoko¶ci ¶redniorocznego wska¼nika cen towarów i us³ug konsumpcyjnych ogó³em, og³aszanego w komunikacie Prezesa GUS za ostatni opublikowany okres.
Warunkiem zmiany wynagrodzenia Wykonawcy bêdzie wykazanie przez dan± Stronê umowy, ¿e zmiana ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± niniejszej umowy, mia³a faktyczny wp³yw na koszty wykonania przedmiotu umowy. Zmiana bêdzie liczona wy³±cznie w stosunku do zakresu pozostaj±cego do wykonania. £±czna maksymalna warto¶æ zmiany wynagrodzenia Wykonawcy mo¿e wynie¶æ 5% maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy.
5. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia do niniejszej umowy mog± byæ dokonane za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci.
6. Zmiany o których mowa w ust. 1,2,3,4 mog± zostaæ wprowadzone w ¿ycie po odpowiednich negocjacjach Wykonawcy z Zamawiaj±cym i akceptacji ustaleñ przez obie strony umowy.
7. Je¿eli w okresie realizacji umowy Wykonawca nie osi±gnie gwarantowanego przez Zamawiaj±cego wykonania umowy na poziomie min. 70%, to mo¿e zawnioskowaæ o wyd³u¿enie realizacji umowy o czas niezbêdny do osi±gniêcia tego poziomu, lecz nie d³u¿ej ni¿ do 31.12.2026. Je¿eli Wykonawca nie skorzysta z tego prawa, to oznaczaæ bêdzie, ¿e rezygnuje z wszelkich roszczeñ wobec Zamawiaj±cego.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-06-03 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://malopolska-policja.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-03 11:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-07-02

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

13) Zamawiaj±cy okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: a. Plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert. b. oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z G³ównym Urzêdem Miar, który udostêpnia poprzez Internet us³ugê umo¿liwiaj±c± synchronizacjê czasu w systemach komputerowych z czasem urzêdowym obowi±zuj±cym w Polsce. 14) Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy. 2. Wymagania sprzêtowo-aplikacyjne Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.: 1) Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s; 2) Komputer klasy PC lub MAC spe³niaj±cy wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania u¿ywanej przegl±darki internetowej; 3) Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obs³uguj±ca TLS 1.2; 4) W³±czona obs³uga JavaScript; 5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.