eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Zakup sprzętu laboratoryjnego dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno -Epidemiologicznej w Rzeszowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-13

Ogłoszenie nr 500133980-N-2018 z dnia 13-06-2018 r.

Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Rzeszowie: Zakup sprzętu laboratoryjnego dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno -Epidemiologicznej w Rzeszowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 559100-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Rzeszowie, Krajowy numer identyfikacyjny 000291641, ul. Wierzbowa 16, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 178522111, e-mail przetargi@wsse.rzeszow.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.wsse.rzeszow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: inspekcja sanitarna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup sprzętu laboratoryjnego dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno -Epidemiologicznej w Rzeszowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SA.272.9.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

dostawa fabrycznie nowego sprzętu laboratoryjnego -zgodnie z poniższymi pakietami. Pakiet I Miernik hałasu - wersja do pomiarów ultradźwięków i hałasu słyszalnego Miejsce dostarczenia: Oddział Laboratoryjny w Rzeszowie, ul. Wierzbowa 16 Specyfikacja miernika: - pomiar dźwięku w 1 klasie dokładności zgodny z normą PN-EN 61672 - pomiary i zapis wyników takich jak SPL, Leq, Max, Min oraz Peak z trzema wybranymi filtrami korekcyjnymi - Analiza w pasmach 1/1 i 1/3 oktawy w czasie rzeczywistym - Analiza ultradźwięków w pasmach oktawowych lub tercjowych do 40 kHz z opcjonalnym mikrofonem 1/4" - Stałe czasowe Slow, Fast, Impulse - Zakres pomiarowy 22 dBA RMS ÷ 140 dBA Peak (zgodnie z PN-EN 61672) - Funkcja nagrywania przebiegów czasowych do pamięci zewnętrznej - Zapis historii czasowej pomiarów i widma łącznie ze zdarzeniami audio - Pomiar czasu pogłosu RT60 - Poziom szumów poniżej 12 dB RMS - Programowane filtry pasmowo-przepustowe - Automatyczne wykrywanie osłony przeciwwietrznej oraz kabla mikrofonowego - Wbudowany system monitorowania drgań własnych przyrządu - Karta pamięci Mikro SD - Interfejs USB umożliwiający zdalną komunikację za pomocą GPRS, LAN i WLAN oraz synchronizację czasu przez GPS - Bluetooth® oraz aplikacja SvanMobile na smartphona - Kolorowy wyświetlacz o dużym kontraście - 10000:1 - Wbudowany generator sygnałów - Zewnętrzne warunki pracy w zakresie co najmniej: temperatura od -10 ºC do 50 ºC, wilgotność do 90 % wilgotności względnej Niezbędne wyposażenie dodatkowe: - mikrofon prepolaryzowany 1/2 " G.R.A.S 40AE (3,15 Hz - 20 kHz) - mikrofon do ultradźwięków 1/4" (4Hz-80kHz), prepolaryzowany - adapter mikrofonowy 1/4"-1/2" do SVAN 979 - przedwzmacniacz mikrofonowy SV17; - osłona przeciwwietrzna na mikrofon 1/2" SA22; - kabel USB SC16, kabel SC59, 4 akumulatorki AA; - ładowarka SA 31, zasilacz SA 33 - karta pamięci microSC 8GB SA60 - instrukcję obsługi na dysku CD; - walizka transportowa plastikowa - SvanPC++ program do wizualizacji i wstępnej obróbki danych pomiarowych. - Deklaracja zgodności CE - Zatwierdzenie typu zgodnie z ustawą "Prawo o miarach" - Potwierdzenie zgodności z Normą PN-EN 61672 - Gwarancja - 24 miesiące - Termin dostawy - do 8 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=398f4... 3 z 10 2018-05-16, 12:13 tygodni od daty zawarcia umowy Pakiet II Autoklaw - sterylizator parowy z rejestratorem warunków sterylizacji Miejsce dostarczenia: Oddział Laboratoryjny w Przemyślu, ul. Mariacka 4 Urządzenie powinno zapewnić zgodność z wymaganiami systemów zarządzania jakością w laboratoriach wg PN-EN ISO/IEC 17025 i PN-EN ISO 15189 oraz wymaganiami Rozp. Min. Gospodarki, Pracy i Polityki Socjalnej z dn. 9 lipca 2003r. w sprawie warunków technicznych w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń ciśnieniowych. 1. Parametry techniczne: - sterylizator parowy z pionową komorą sterylizacyjną - pojemność komory : ok. 80 l ± 5 % - zasilanie elektryczne 230/400V - sterowanie mikroprocesorowe z zewnętrznym wyświetlaczem - przystosowany do sterylizacji płynów, pożywek, szkła, narzędzi, materiałów porowatych, końcówek do pipet - temperatura sterylizacji co najmniej w punktach: 110ºC,115ºC,116ºC,117ºC,121ºC,134ºC - funkcja szybkiego chłodzenia - możliwość zastosowania próżni frakcjonowanej i suszenia w próżni - wbudowana drukarka parametrów sterylizacji - wbudowana wytwornica pary - czujnik temperatury w komorze (sonda) - sprężarka cichobieżna - stacja odwróconej osmozy do zasilania wytwornicy pary - oblachowanie urządzenia nierdzewne 2. Wyposażenie dodatkowe: - kosz sterylizacyjny pełny - kosz sterylizacyjny druciany 3.Wymagania dodatkowe: - instrukcja obsługi i konserwacji w języku polskim - montaż, uruchomienie i przeszkolenie personelu - gwarancja co najmniej 24 miesiące - zapewnienie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego - dokumenty potrzebnie do rejestracji urządzenia w Urzędzie Dozoru Technicznego - Certyfikat jakości producenta - Certyfikat CE - Zgodność z dyrektywą ciśnieniową 97/23/EC - deklaracja zgodności - Termin dostawy - do 8 tygodni od daty zawarcia umowy Pakiet III Multimetr do testów kontroli jakości w aparatach stomatologicznych, radiograficznych, fluoroskopowych, angiograficznych. Miejsce dostarczenia: Oddział Laboratoryjny w Rzeszowie, ul. Wierzbowa 16 Multimetr dostosowany do wymagań Rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie warunków bezpiecznego stosowania promieniowania jonizującego dla wszystkich rodzajów ekspozycji medycznej (Dz. U. z 2017, poz. 884) - z możliwością podłączenia do komputera przez złącze USB i przesyłania danych - z graficzną analizą mierzonych sygnałów - dla rentgenodiagnostyki i radiologii zabiegowej: zakres pomiarowy napięcia lampy rentgenowskiej: min. 40-140 kVp z rozdzielczością min. 0,1 kVp; zakres pomiarowy dawki w powietrzu: min. 1mGy - min. 100 Gy z rozdzielczością min. 0,1 mGy; zakres pomiarowy czasu ekspozycji rentgenowskiej: 5 ms - min. 600 s z rozdzielczością min. 0,1 ms; zakres pomiarowy mocy dawki ekspozycji rentgenowskiej: min. 10 nGy/s - min. 100 mGy/s z rozdzielczością min. 10 nGy/s; - z możliwością współpracy z detektorami dla mammografii: zakres pomiarowy napięcia lampy rentgenowskiej: min. 22-38 kVp z rozdzielczością min. 0,1 kVp; dostosowanie miernika do filtracji stosowanych diagnostycznie w aparatach mammograficznych - z możliwością współpracy z detektorami dla tomografii komputerowej: zakres pomiarowy napięcia lampy rentgenowskiej: min. 90-140 kV z rozdzielczością min. 0,1 kV - z możliwością współpracy z zewnętrznymi detektorami dla rentgenodiagnostyki, radiologii zabiegowej, mammografii, tomografii komputerowej - z możliwością współpracy z zewnętrznymi detektorem dla pomiarów mocy dawki w powietrzu w zakresie: min. 10 mSv/h - 50 mSv/h z czasem odpowiedzi mniejszym niż 200 ms - zasilacz (ładowarka) - walizka transportowa

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Pakiet nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 19983.74
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Ekohigiena Aparatura Ryszard Putyra Sp.J.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Strzelecka 19
Kod pocztowy: 55-300
Miejscowość: Środa Śląska
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 24600
Oferta z najniższą ceną/kosztem 24600
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 24600
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Pakiet nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 60106.50
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SMS Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Konstruktorska 8
Kod pocztowy: 02-673
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 69922.92
Oferta z najniższą ceną/kosztem 69922.92
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 69922.92
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Pakiet nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 24390.24
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: HELMAR Measurement Systems Jacek Dobrowiecki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: al. Powstańców Śląskich 108C/2
Kod pocztowy: 00-149
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 29889.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 29889.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 29889.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.