To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-03-26
Ogłoszenie nr 500064618-N-2018 z dnia 26-03-2018 r.
Komenda Wojewódzka Policji: Świadczenie usług w zakresie napraw bieżących oraz obsług technicznych w służbowym sprzęcie transportowym użytkowanym w Komendzie Wojewódzkiej
Policji w Szczecinie w podziale na części.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 514023-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Wojewódzka Policji, Krajowy numer identyfikacyjny 810903040,
ul. Małopolska
47,
70-515
Szczecin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
91 8211479, e-mail
zzp@sc.policja.gov.pl, faks
91 8211477.
Adres strony internetowej (url): http://zachodniopomorska.policja.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie napraw bieżących oraz obsług technicznych w służbowym sprzęcie transportowym użytkowanym w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Szczecinie w podziale na części.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZZ-2380-21/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie napraw bieżący ch oraz obsług technicznych w służbowym sprzęcie transportowym użytkowanym w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Szczecinie w podziale na części. Przedmiot zamówieni a podzielono na 21 części: - cześć 1 - naprawa pojazdów służbowych na rzecz KPP Wałcz - cześć 2 - napra wa pojazdów służbowych na rzecz KPP Gryfino - cześć 3 - naprawa pojazdów służbowych na rzecz KPP M yślibórz - cześć 4 - naprawa pojazdów służbowych na rzecz KPP Drawsko Pomorskie - cześć 5 - napraw a pojazdów służbowych na rzecz KPP Pyrzyce - cześć 6 - naprawa pojazdów służbowych na rze cz KPP Szczecinek - cześć 7- naprawa pojazdów służbowych na rzecz KPP Kamień Pomorski - cz eść 8 - naprawa pojazdów służbowych na rzecz KPP Świdwin - cześć 9 - naprawa pojazdów służbowych na rzecz KPP Choszczno - cześć 10 - naprawa pojazdów służbowych na rzecz KPP Miasto Gole niów - cześć 11 - naprawa pojazdów służbowych na rzecz KPP Miasto Stargard - cześć 12 - napra wa pojazdów służbowych na rzecz KMP Miasto Świnoujście - cześć 13 - naprawa pojazdów służbow ych na rzecz KPP Gryfice - cześć 14 - naprawa pojazdów służbowych na rzecz KPP Kołobrze g - cześć 15 - naprawa pojazdów służbowych na rzecz KPP Miasto Police - cześć 16 - naprawa służboweg o sprzętu transportowego marki Mercedes na rzecz Stacji Obsługi Samochodów nr 1 w Sz czecinie KWP w Szczecinie - cześć 17-21 - naprawa łodzi służbowych na terenie woj. zachodniopomorskiego U sługi w zakresie napraw bieżących oraz obsług technicznych w służbowym sprzęcie trans portowym użytkowanym w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Szczecinie świadczone będą zgodnie z wykazem: a) dla części 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 określonym w załączniku nr 7.1 do siwz b) dla części 16 określonym w załączniku nr 7.2 do siwz c) dla części 17 w załączniku nr 7.3 do siwz d) dla części 18 w załączniku nr 7.4 do siwz e) dla części 19 w załączniku nr 7.5 do siwz f) dla części 20 w załączniku nr 7.6 do siwz g) dla części 21 w załączniku nr 7.7 do siwz Zamawiają cy zastrzega sobie prawo do zmian w ww. wykazach, co nie będzie stanowiło naruszenia posta nowień umowy i nie będzie wymagało sporządzenia aneksu do umowy. W przypadku dokonania zmiany ww wykazach sprzętu transportowego Zamawiający przekaże Wykonawcy na piśmie zm odyfikowany wykaz. 2. Zakres usługi obejmuje: a) części od I - XXI - naprawa bieżąca (NB) - to og ół czynności w zakresie mechanicznym, elektrycznym, elektromechanicznym mających na cel u przywrócenia pełnej sprawności sprzętu transportowego drogą wymiany zużytych lub uszkodzonych na sprawne technicznie części lub zespoły. b) części od XVI - XXI obsługa techniczna (OT-2) - to ogół czynności wykonywanych przy sprzęcie transportowym po osiągnięciu przez niego przebiegu międzyobsługowego (kilometrów lub motogodzin) lub okresu międzyobsługowego (czasookresu), wykaz czynności obsług okresowych dla danej marki i typu sprzętu transportowego, ściśle określa producent sprzętu. 3) Z zamówienia wyłączone są usługi i czynności związane z napraw ami powypadkowymi. 4) Części zamienne oraz materiały eksploatacyjne służące do napra wy sprzętu transportowego niezbędne do realizacji usługi będą zapewniane przez Zamawiając ego po uzgodnieniu szczegółów z Wykonawcą. 5) Wykonawca dokona naprawy sprzętu transportowego poprzez przywrócenie jego pełnej sprawności technicznej, zgodnie z technologią naprawy oraz instrukcją obsługi producenta sprzętu transportowego, z zachowaniem jego pierwotnych parametrów techniczno-użytkowych, a obsługę techniczną wykona zgodnie z zaleceniami producenta sprzętu transportowego. 6) Faktyczna ilość usług zlecanych Wykonawcy wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Określona ilość usług w załącznikach nr 5.1 do 5.21 do siwz - Formularze kalkul acji cenowej, jest wielkością szacunkową, która w trakcie realizacji umowy może ule c zmianie, zgodnie z rzeczywistymi potrzebami Zamawiającego. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą pr zysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Usługi będą wykonywane sukcesywnie i zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego, a nie wykorzystanie kwoty umowy nie może być podstawą do roszczeń ze strony Wykonawcy. 7) Wykonawca gwarantuje, że będzie dysponował przez cał y okres trwania umowy warsztatem wyposażonym w urządzenia kontrolne i diagnostyczne dostos owane do sprzętu transportowego wskazanego w załącznikach nr od 7.1 do 7.7 do siwz i umożliwiające przeprowadzenie przeglądu zgodnie z zaleceniami producenta i w zakresie opisanym w umowie - w załącznikach nr 8.1, 8.2 oraz 8.3 do siwz 8) Gwarancja udzielona na wykonaną usługę będzie nie krótsza niż 12 miesięcy od momentu bezusterkowego odbioru. Szczegółowe wymagania odnośnie płatności i gwarancji zawiera wzór umowy w załącznikach nr 8.1, 8.2 oraz 8.3 do siwz 9) Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w składanej ofercie ceny z a roboczogodzinę, okresu udzielanej gwarancji na wykonaną usługę oraz maksymalnego czasu realizac ji usługi zgodnie z wzorem formularza odpowiednio dla danej części. 10) Zamawiający wymaga, aby war sztat realizujący usługę dla danej części zamówienia położony był na terenie administracyjnym daneg o miasta tj.: dla części I - Miasto Wałcz dla części II - Miasto Gryfino dla części III - Mia sto Myślibórz dla część IV - Miasto Drawsko Pomorskie dla części V - Miasto Pyrzyce dla części VI - Mias to Szczecinek dla część VIII - Miasto Kamień Pomorski dla części IX - Miasto Świdwin dla częśc i X - Miasto Choszczno dla części XI - Miasto Goleniów dla części XI - Miasto Stargard dla cz ęści XII - Miasto Świnoujście dla część XIII - Miasto Gryfice dla części XIV - Miasto Kołobrz eg dla części XV - Miasto Police dla części XVI - Miasto Szczecin dla części XVII do XXI - war sztat realizujący usługę położony był na terenie województwa zachodniopomorskiego 11) Dla części I-XVI Wykonawc a musi dokładnie określić położenie warsztatu z podaniem dokładnego adresu (kod pocztowy, miasto, ulica , numer) 12) W odniesieniu do części XVII do XXI Wykonawca przez cały okres realizacj i umowy będzie dysponować oprócz stacjonarnych warsztatów również mobilnymi serwisami. Ł odzie rozlokowane są na terenie całego woj. zachodniopomorskiego. 13) W przypadku napraw środka transportu objętego gwarancją, dopuszczalne są tylko takie naprawy, które nie podlegają tej gwarancji lub nie spowodują jej utraty. Zapis ten nie dotyczy Wykonawcy posiadającego autoryzacj ę producenta naprawianego środka transportu. 14) Naprawiany sprzęt transportowy będzie zabezpiecz ony przed kradzieżą oraz dostępem osób nie działających w imieniu wykonawcy w czasie całe go okresu realizacji naprawy. 15) Wykonawca zobowiązany jest do posiadania przez cały okres obowiązywania umowy aktualnej, opłaconej polisy potwierdzającej ubezpieczenie Wykonawcy od wszelkich zdarzeń, za które z uwagi na swoją działalność związaną z przedmiotem umowy ponosi odpowiedzialność cywilną oraz obejmującej kradzież, utratę, uszkodzenie lub zniszczenie sprzętu tr ansportowego powierzonego do naprawy w ramach umowy. 16) W odniesieniu dla części I - XVI - wykonanie usługi dla każdego sprzętu transportowego będzie odbywało się w następujący sposób: a) Zamawiający podstawia sprzęt transportowy do warsztatu wykonawcy we własny m zakresie i na własny koszt w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00 b) Podstawą wykonania usługi będzie zlecenie dostarczone do warsztatu Wykonawcy, wraz ze sprzę tem transportowym, w którym należy wykonać usługę. Zlecenie stanowi dokument potwierdzają cy przejęcie przez Wykonawcę pieczy nad przekazanym do naprawy sprzętem transportow ym. c) Zamawiający zleca oraz zatwierdza kosztorys, a Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługę w czasie nie przekraczającym 4 dni roboczych licząc od następnego dnia roboczego po zatwi erdzeniu przez Zamawiającego ostatecznego kosztorysu naprawy i zapewnieniu przez Zam awiającego wszystkich części zamiennych niezbędnych do zakończenia naprawy sprzętu transportow ego przez Wykonawcę. d) Wykonawca informuje telefonicznie przedstawiciela Zamawiają cego o wykonaniu usługi i możliwości odbioru sprzętu transportowego. e) Po wykonanej usłudze Zamawiając y odbierze sprzęt transportowy z siedziby Wykonawcy na własny koszt. Potwierdzeniem bezuste rkowego odbioru jest podpisanie przez Zamawiającego oraz Wykonawcę zlecenia naprawy w częś ci zdawczo- odbiorczej. 17) W odniesieniu do części XVII do XXI - wykonanie usługi dla każdego sprzętu transportowego będzie odbywało się w następujący sposób: a) Wykonanie usługi będzie odbywał o się w miejscu stacjonowania zepsutego środka transportu, w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 15.00 b) Podstawą wykonania usługi będzie zlecenie dostarczone do Wykonawcy faxem lub na adres poczty elektronicznej email. c) Zamawiający zleca, a Wy konawca zobowiązuje się wykonać usługę w czasie nie przekraczającym 4 dni roboczych licząc od następnego dnia r oboczego po zatwierdzeniu przez Zamawiającego ostatecznego kosztorysu naprawy i zapew nieniu przez Zamawiającego wszystkich części zamiennych niezbędnych do zakończenia naprawy sprzętu transportowego przez Wykonawcę. d) w przypadku niemożliwości wykonania naprawy w miejs cu stacjonowania sprzętu transportowego dopuszcza się wykonanie usługi w warsztacie Wykonawcy. W tym wypadku dostarczenia sprzętu transportowego do warsztatu Wykonawcy, odbędzie się s iłami Zamawiającego i na jego koszt. Wykonawca informuje telefonicznie przedstawic iela Zamawiającego o wykonaniu usługi i możliwości odbioru sprzętu transportowego. Po wykonanej usłudze Zamawiaj ący odbierze sprzęt transportowy z siedziby Wykonawcy na własny koszt. e) Potwierdzeni em bezusterkowego odbioru jest podpisanie przez Zamawiającego oraz Wykonawcę zleceni a naprawy w części zdawczo-odbiorczej. 18) W odniesieniu dla części I - XVI Wykonawca zobowiązany jest dokonać precyzyjnej diagnozy i weryfikacji dostarczonego sprzętu transportowego w zakresie wskazanym w zleceniu w ciągu 1 dnia roboczego licząc od następnego dnia roboczego od podstawienia sprzętu transportowego do naprawy i niezwłocznie przesłać do akceptacj i kosztorys naprawy. Zamawiający niezwłocznie dokona weryfikacji sporządzonego kosztorysu i pow iadomi o wynikach tej weryfikacji Wykonawcę. 19) W odniesieniu dla części XVI do XXI Wykonawc a zobowiązany jest dokonać precyzyjnej diagnozy i weryfikacji dostarczonego sprzęt u transportowego w zakresie wskazanym w zleceniu w ciągu 5 dni roboczych licząc od następnego dnia robocze go od podstawienia sprzętu transportowego do naprawy i niezwłocznie przesłać do akceptacj i kosztorys naprawy. Zamawiający niezwłocznie dokona weryfikacji sporządzonego kosztorysu i pow iadomi o wynikach tej weryfikacji Wykonawcę. 20) Kosztorys wykonania usługi należy sporządz ić z podziałem na ilość roboczogodzin oraz wartość roboczogodzin a także rodzaj i ilość części w progra mie informatycznym m. in. Eurotax, Audatex, Info Tech lub innym ogólnie dostępnym programie informatycznym. Czasochłonność wykonania napraw nie będzie wyższa niż wielkości okre ślone w programie informatycznym. 21) W przypadku braku programu informatycznego, Wykonawca sporządzi kosztorys naprawy zgodnie ze wzorem z załącznika nr 9 do siwz. W przypadku nie posiadania oprogramowania Wykonawca określi czasochłonność w oparciu o rzeczywisty c zas wykonania czynności, co zostanie zweryfikowane przez Zamawiającego. 22) Zamawi ający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w sporządzonym kosztorysie, o ile przedmiotowa zmiana ni e wpływa na bezpieczeństwo użytkowania sprzętu transportowego. Wykonawca zostanie poinformowany przez pracowników Wydziału Transportu KWP w Szczecinie o ewentualnych zmianach zakresu i sposobu naprawy sprzętu transportowego w ciągu 1 dnia roboczego. 23) W przypadku ujawnienia innych uszkodzeń i niesprawności nie objętych zleceniem Wykonawca prz esyła dodatkowy kosztorys naprawy ze wskazaniem zwiększonego zakresu naprawy, przy czym t erminy wykonania usługi są analogiczne. 24) Zamawiający wystawi dodatkowe zlecenie wy konania usługi na ujawnione uszkodzenia i niesprawności nieobjęte pierwszym zleceniem, z uwzględnie niem zmian zakresu i sposobu naprawy sprzętu transportowego. 25) W przypadku gdy Zamawiający wprowadz i zmiany w kosztorysie, Wykonawca zobowiązuje się do przesłania ostatecznego kosztor ysu wykonania usługi zgodnego ze zleceniem pierwotnym oraz ze zleceniami dodatkowymi z uwzglę dnieniem informacji o zmianach zakresu i sposobu naprawy sprzętu transportowego przekazanego prz ez pracowników Wydziału Transportu KWP w Szczecinie. Jeżeli Wykonawca stwierdzi , że wprowadzone przez Zamawiającego zmiany wpływają na bezpieczeństwo użytkowania sprzęt u transportowego, albo są niewskazane ze względu na cel usługi, przysyłając ostateczny kosztorys, za wiadamia o tym fakcie Zamawiającego. Zatwierdzenie ostatecznego kosztorysu jest równoznaczne z pow ierzeniem wykonania usługi według wskazówek Zamawiającego. W takiej sytuacji Wykonawca ni e ponosi odpowiedzialności za skutki wykonania usługi według wprowadzonych przez Zamawiającego do kosztorysu zmian, chyba że są one następstwem nienależytego wykonania usługi przez Wykonawcę. 26) Wykonawca przystąpi do wykonania usług wyłącznie po zatwierdzeniu kosztorysów napraw y przez Kierownictwo Wydziału Transportu KWP w Szczecinie i zapewnieniu częśc i zamiennych niezbędnych do naprawy. 27) Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia wy konanej usługi w przypadku stwierdzenia przy odbiorze przez jego przedstawicieli, że wykona na jest ona nieprawidłowo lub niezgodnie z postanowieniami umowy. 28) Odmowa przyjęcia wykonanej usługi będzie traktowana jako brak realizacji zlecenia z przewidzianymi w umowie sa nkcjami. 29) Zamawiający, pomimo wykonania czynności wstępnych przez Wykonawcę, związanych z w yceną kosztów naprawy, zastrzega sobie możliwość rezygnacji z naprawy, bez ponoszenia kos ztów za przeprowadzone wstępne ustalenia i parkowanie sprzętu transportowego. Ostateczną de cyzję o naprawie sprzętu transportowego podejmuje Zamawiający. 30) Naprawy będą wykonywane przez osoby posiadające odpowiednie umiejętności i doświadczenie zawodowe. W odniesieniu do częśc i I - XVI Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez cały okres realizacji umow y dysponował osobami posiadającymi kwalifikacje do wykonania usług objętych przedmiotem zamówienia w t ym minimum 1 osobą posiadającą kwalifikacje mechanika samochodowego oraz minimum 1 osobą posiadającą kwalifikacje elektryka samochodowego (elektromechanika). Dla części od XVII do X XI Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez cały okres realizacji umowy dysponował osobami posiada jącymi kwalifikacje do wykonania usług objętych przedmiotem zamówienia w tym minimum 1 osobą posiadającą kwalifikacje mechanika (elektromechanika) motorowodnego. 31) Wykonawca/podwykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia w rozumieniu art.22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks pracy ( tj. Dz.U. 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.) lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usługi, które zostały szczegółowo opisane w opisie przedmiotu zamówieni a, na cały okres realizacji zamówienia, tj. dla części od I do XVI minimum 1 osobą posiadającą kw alifikacje mechanika samochodowego oraz minimum 1 osobą posiadającą kwalifikacje elektryka samochodowego oraz dla części od XVII do XXI - minimum 1 osobą posiadającą kwalifikacje mechanika (elektromechanika) motorowodnego. Powyższy wymóg nie dotyczy właścici ela(i) podmiotu gospodarczego, który będzie osobiście świadczył przedmiotowe usługi. 32) Zamawi ający dopuszcza możliwość powierzenia wykonania części usługi podwykonawcy - warsztatowi wyspecjalizowanemu w danym obszarze usług przy czym Wykonawca będzie zobowiązany udzielać na każdorazowo wszelkich informacji dotyczących podwykonawcy zwłaszcza miejsc a naprawy pojazdu. 33) Wykonawca odpowiada za czynności własne oraz osób, z których pomocą będzie wykonywał zobowiązanie wynikające z umowy lub którym wykonanie tych zobowiązań powierzy . 34) W przypadku realizacji umowy z udziałem podwykonawców, Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wszelkie działania lub zaniechania swoich podwykonawców jak za swoje działania lub zaniechania. 35) Wykonawca ma całkowity zakaz poruszania się sprzętem transport owym Zamawiającego poza obrębem warsztatu. W sytuacji gdy Wykonawca realizuje w ykonanie naprawy przy udziale podwykonawcy, transport pojazdu musi być wykonany przy użyciu lawety na koszt Wykonawcy
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 50.11.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: naprawa służbowego sprzętu transportowego na rzecz KPP Wałcz |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 uPzp, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu ww. częściach |
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: naprawa pojazdów służbowych na rzecz KPP Gryfino |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 uPzp, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu ww. części. Jedyna oferta złożona została odrzucona na na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 i 8 uPzp, gdyż złożony przez Wykonawcę formularz ofertowy jest niezgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do siwz. Zgodnie z zapisem rozdziału VI A pkt 2 SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty, wypełniony i podpisany oryginał formularza ofertowego według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz. Wykonawca złożył formularz ofertowy w postaci jednej strony, brak jest ostatniej strony Formularza ofertowego na którym Wykonawca złożyłby własnoręcznie podpis, składając w ten sposób oświadczenie woli złożenia oferty. Zgodnie z art. 18 pkt. 4) ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2016 r. poz. 1020) ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej albo, za zgodą zamawiającego, w postaci elektronicznej, podpisane odpowiednio własnoręcznym podpisem lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Ponieważ uPzp nie określa żadnych szczególnych wymagań dotyczących formy pisemnej, należy odwołać się do zasad wynikających z przepisów prawa cywilnego (art. 14 uPzp). W myśl art. 78 k.c. "do zachowania pisemnej formy czynności prawnej wystarcza złożenie własnoręcznego podpisu na dokumencie obejmującym treść oświadczenia woli". Oferta Wykonawcy w postaci złożenia formularza ofertowego składającego się z jednej strony bez własnoręcznego podpisu Wykonawcy nie spełnia tych wymagań. W związku z powyższym Zamawiający nie może uznać, że Wykonawca złożył prawidłowe oświadczenie woli w postaci oferty i odrzuca ofertę Wykonawcy. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: naprawa pojazdów służbowych na rzecz KPP Myślibórz |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 uPzp, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu ww. części |
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: naprawa pojazdów służbowych na rzecz KPP Drawsko Pomorskie |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10569.11
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9100.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: naprawa pojazdów służbowych na rzecz KPP Pyrzyce |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 uPzp, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu ww. części |
|
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: naprawa pojazdów służbowych na rzecz KPP Szczecinek |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 uPzp, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu ww. części |
|
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: naprawa pojazdów służbowych na rzecz KPP Kamień Pomorski |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 uPzp, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu ww. części |
|
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: naprawa pojazdów służbowych na rzecz KPP Świdwin |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 uPzp, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu ww. części |
|
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: naprawa pojazdów służbowych na rzecz KPP Choszczno |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 uPzp, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu ww. części |
|
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: naprawa pojazdów służbowych na rzecz KPP Miasto Goleniów |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 uPzp, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu ww. części. Jedyna oferta złożona została odrzucona na na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 uPzp, gdyż treść złożonej oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zgodnie z zapisem rozdziału VI A pkt 2 SIWZ, Wykonawca zobowiązany był dołączyć do oferty: - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu Wykonawcy - aktualne na dzień składania ofert według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz, w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, z powodów określonych w rozdziale V ust. 1 pkt 1.1. a) siwz;- wypełniony i podpisany oryginał formularza ofertowego według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz;- wypełniony i podpisany formularz kalkulacji cenowej odpowiednio dla części, na którą Wykonawca składa ofertę, stanowiący załączniki nr 5.1 - 5.21 do siwz. Wykonawca złożył ofertę składającą się tylko z formularza kalkulacji cenowej załącznik nr 5.10 do siwz. Wykonawca nie dołączył do oferty Formularza ofertowego na którym złożyłby własnoręcznie podpis, składając w ten sposób oświadczenie woli zrealizowania przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ i na warunkach określonych w SIWZ oraz nie dołączył oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu - załącznik nr 2 do siwz w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, z powodów określonych w rozdziale V ust. 1 pkt 1.1. a) siwz. Oferta Wykonawcy w postaci złożenia formularza kalkulacji cenowej załącznik 5.10 do siwz nie spełnia ww wymagań. W związku z powyższym Zamawiający nie może uznać, że Wykonawca złożył prawidłowo ofertę i odrzuca ofertę Wykonawcy. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: naprawa pojazdów służbowych na rzecz KPP Miasto Stargard |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 uPzp, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu w ww. części, a jedyny Wykonawca który złożył ofertę niepodlegającą odrzuceniu, po czynności rozstrzygnięcia odmówił podpisania umowy. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: naprawa pojazdów służbowych na rzecz KMP Miasto Świnoujście |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 uPzp, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu ww. części. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: naprawa pojazdów służbowych na rzecz KPP Gryfice |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 uPzp, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu ww. części. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: naprawa pojazdów służbowych na rzecz KPP Kołobrzeg |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 uPzp, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu ww. części. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: naprawa pojazdów służbowych na rzecz KPP Miasto Police |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 uPzp, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu ww. części. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 16 NAZWA: naprawa służbowego sprzętu transportowego marki Mercedes na rzecz Stacji Obsługi Samochodów nr 1 w Szczecinie KWP w Szczecinie |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: na podstawie art. 93 ust.1 pkt.4, gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 17 NAZWA: naprawa łodzi służbowych na terenie woj. zachodniopomorskiego |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 uPzp, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu ww. części. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 18 NAZWA: naprawa łodzi służbowych na terenie woj. zachodniopomorskiego |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 uPzp, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu ww. części. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 19 NAZWA: naprawa łodzi służbowych na terenie woj. zachodniopomorskiego |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 uPzp, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu ww. części. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 20 NAZWA: naprawa łodzi służbowych na terenie woj. zachodniopomorskiego |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 uPzp, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu ww. części. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 21 NAZWA: naprawa łodzi służbowych na terenie woj. zachodniopomorskiego |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 uPzp, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu ww. części. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Świadczenie usług przygotowywania i dowozu posiłków dla osób wskazanych przez Centrum Usług Społecznych w Szczecinie
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych - Florysta i Sztukator dla uczniów Zespołu Szkół Budowlanych im. Kazimierza Wielkiego w Szczecinie.
- Zakup samochodu specjalistycznego - chłodni dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Szczecinie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (mięso, wędliny) dla statku Nawigator XXI na 2026 rok
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (kawa, herbata, kakao) dla statku Nawigator na 2026 rok
- Monitoring obiektów Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie (w podziale na części)
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Najem na okres 36 miesięcy specjalistycznego pojazdu typu chłodnia oraz pojazdu typu VAN (w podziale na dwie części)
- Naprawa samochodów służbowych, ciągników, przyczep i sprzętu do utrzymania dróg wraz z częściami w RDW Sokółka z podziałem na zadania: Zadanie I - naprawa samochodów, Zadanie II - naprawa sprzętu.
- Naprawy i przeglądy samochodów osobowych, ciężarowych, przyczep, ciągników, rębaka, kosiarek, zamiatarek oraz frezu będących na wyposażeniu RDW w Suwałkach z podziałem na 2 zadania.
- Naprawy i przeglądy samochodów osobowych, ciężarowych, przyczep ciężarowych, ciągników, przyczep, rębaka, kosiarek, zamiatarek będących na wyposażeniu RDW w Siemiatyczach z podziałem na 2 zadania.
- Naprawy i przeglądy samochodów osobowych, samochodów ciężarowych, przyczep samochodowych, ciągników rolniczych wraz z osprzętem będących w posiadaniu RDW w Łomży z podziałem na 2 zadania.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





