eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KarczewCZEŚĆ I - Zakup paliwa- oleju napędowego o parametrach wg PN-EN 590:2006 w ilości 110 000 litrów. CZĘSĆ II - Dostawa oleju napędowego grzewczego o parametrach wg PN-C-96024:2001 w ilości 40 000 litrów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-20

Ogłoszenie nr 500061176-N-2017 z dnia 20-11-2017 r.

Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w Karczewie: CZEŚĆ I - Zakup paliwa- oleju napędowego o parametrach wg PN-EN 590:2006 w ilości 110 000 litrów. CZĘSĆ II - Dostawa oleju napędowego grzewczego o parametrach wg PN-C-96024:2001 w ilości 40 000 litrów

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 368258-2016

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w Karczewie, Krajowy numer identyfikacyjny 1484859300000, ul. ul. Bohaterów Westerplatte 36, 05480 Karczew, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 806 421, e-mail zdp@powiat-otwocki.pl, faks 227 806 421.
Adres strony internetowej (url): ww.powiat-otwocki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

CZEŚĆ I - Zakup paliwa- oleju napędowego o parametrach wg PN-EN 590:2006 w ilości 110 000 litrów. CZĘSĆ II - Dostawa oleju napędowego grzewczego o parametrach wg PN-C-96024:2001 w ilości 40 000 litrów

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZDP/P-19/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część I a) Zamawiający może odbierać paliwo w odległości do 4 km od swojej siedziby. b) W okresie trwania umowy prognozowane ilości paliwa mogą ulec zmianie, na którą zamawiający nie ma wpływu, a wynika ona z niemożliwej do przewidzenia ilości poboru paliwa. c) Z uwagi na brak możliwości magazynowania paliw płynnych, tankowanie pojazdów i urządzeń odbywać się będzie sukcesywnie, wg aktualnych potrzeb Zamawiającego. d) Odbiór paliwa odbywać się będzie bezgotówkowo. Wykonawca każdorazowo wystawi faktury VAT, które muszą zawierać: datę tankowania, rodzaj i ilość pobranego paliwa, cenę jednostkową jednego litra paliwa z uwzględnieniem upustu, markę i numer rejestracyjny pojazdu, nazwisko i imię osoby pobierającej, czytelny podpis osoby pobierającej. e) Zamawiający dostarczy pisemny wykaz jednostek transportowych i sprzętowych oraz osób uprawnionych do tankowania. f) Wykonawca musi zapewnić możliwość tankowania paliwa z dystrybutora Wykonawcy przez co najmniej 11 godzin w ciągu doby tj. od 700 do godz. 1800 w dni robocze. g) Podstawą do rozliczenia za zakup paliw płynnych w okresie obowiązywania umowy będą ceny obowiązujące na stacji paliw oferenta z dnia zakup pomniejszone o wskaźnik obniżki cen podany w ofercie. h) Wynagrodzenie za dostarczony olej napędowy grzewczy może ulec zmianie poprzez zmianę cen jednostkowych dostarczanych przez Wykonawcę paliw jedynie w sytuacji zmiany cen u importera lub głównego wytwórcy wprowadzającego olej na rynek krajowy o wielkość proporcjonalną do tej zmiany. i) O każdorazowej zmianie stanowiącej podstawę zmiany ceny paliw Wykonawca ma obowiązek pisemnego powiadomienia Zamawiającego i przekazania źródła informacji zmiany ceny paliw na dany dzień z podaniem tej ceny. CZĘŚĆ II a) Miejscem dostawy jest wytwórnia mas bitumicznych w Taborze, gmina Celestynów w zależności od potrzeb ZDP w ciągu dwóch dni poprzedzonych telefonicznym zamówieniem określającym ilości, potwierdzonym pisemnym zamówieniem przesłanym faksem lub pocztą elektroniczną. b) Wynagrodzenie za dostarczony olej napędowy grzewczy może ulec zmianie poprzez zmianę cen jednostkowych przez Wykonawcę paliw jedynie w sytuacji zmiany cen u importera lub głównego wytwórcy wprowadzającego olej na rynek krajowy o wielkość proporcjonalną do tej zmiany c) O każdorazowej zmianie stanowiącej podstawę zmiany ceny paliw Wykonawca ma obowiązek pisemnego powiadomienia Zamawiającego i przekazania źródła informacji zmiany ceny paliw na dany dzień z podaniem tej ceny.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 09.10.00.00 - Paliwa


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zakup paliwa- oleju napędowego o parametrach wg PN-EN 590:2006 w ilości 110 000 litrów.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2016
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 50800
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.P.H.U "RAWSKI" Witold Rawski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Graniczna 21b, 05-410 Józefów
Kod pocztowy: 05-410
Miejscowość: Józefów
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 497904
Oferta z najniższą ceną/kosztem 497904
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 497904
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: ZDP/P-19/2017

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/12/2016
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 500800
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: RAWSKI Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Graniczna 21B, 05-410 Józefów
Kod pocztowy: 05-410
Miejscowość: Józefow
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 114636
Oferta z najniższą ceną/kosztem 103812
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1146366
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.