To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-11-17
Ogłoszenie nr 500060380-N-2017 z dnia 17-11-2017 r.
Powiat Kutnowski: Koordynacja działań zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie 2017 / 2018
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 598088-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500039504-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Kutnowski, Krajowy numer identyfikacyjny 61101614600000,
ul. Kościuszki
16,
99-300
Kutno, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
24 3554780, e-mail
zamowienia.publiczne@powiatkutno.eu, faks
24 3554784.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.kutno.pl/zamowienia
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Koordynacja działań zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie 2017 / 2018
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.272.82.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje wykonaniu usługi koordynacji działań zimowego utrzymania dróg powiatowych, z Centrum Koordynującego, położonego przy ul. Szpitalnej 7, 99-300 Kutno. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: a) pełnienie dyżurów, b) dysponowanie i koordynacja usług zimowego utrzymania dróg świadczonych przez Wykonawców wybranych w odrębnym postępowaniu, c) monitorowanie stanu zimowego utrzymania dróg - stanu nawierzchni, poboczy, chodników, warunków przejazdu, d) obsługa informacyjna Centrum Koordynującego, w tym odbieranie i przekazywanie meldunków i informacji, e) potwierdzanie wykonania zadysponowanych usług przez Wykonawców zimowego utrzymania. Pełnienie dyżurów przez Wykonawcę odbywać się będzie w Centrum Koordynującym: - w dni powszednie od godz. 15:30 do 7:30 rano dnia następnego, - w dni wolne od pracy, niedziele i święta, w godzinach od 7:30 rano dnia wolnego od pracy do 7:30 rano następnego dnia roboczego po dniu wolnym od pracy, w systemie wielozmianowym. Maksymalna ilość godzin dyżurów: 2144 godziny.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 79.71.40.00 - Usługi w zakresie nadzoru
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
49629.63
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "ROLBUD", Tomasz Wacławski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
64834.56
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KUTNA
- Modernizacja energetyczna budynków OSP
- Zakup magazynu kontenerowego z częścią administracyjną
- Pełnienie funkcji opiekuna w Noclegowni oraz Ogrzewalni w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Kutnie w 2026 roku (MOPS.ZMA.2600.1.2025)
- Dostawa mięsa i wędlin dla Szkoły Podstawowej nr 9 w Kutnie w celu przygotowania posiłków w stołówce szkolnej
- Budowa strefy relaksu w miejscowości Gołębiew Stary
- Zakup samochodu osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych
więcej: przetargi w Kutnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa ochrony budynku Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Warszawie położonego w Warszawie (05-075) przy ul. Żółkiewskiego 17 wraz z podległym terenem
- OCHRONA OSÓB I MIENIA (II)
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta.
- Świadczenie usługi w zakresie ochrony osób i mienia na terenie ZUOK "Orli Staw" - część I oraz na terenie SPO znajdującej się w Sieradzu - część II
więcej: Usługi w zakresie nadzoru »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





