Og³oszenie z dnia 2025-11-07
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja energetyczna budynków OSP
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA KUTNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015744
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Wincentego Witosa 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kutno
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-300
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gminakutno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.gminakutno.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja energetyczna budynków OSP
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7c5d333b-fb9c-41fa-aeda-19253704a879
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00523769
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00037822/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.12 Modernizacja energetyczna budynków OSP
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/12114403.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w jêzyku
polskim, przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej wy³±cznie za po¶rednictwem Platformy zakupowej (https://platformazakupowa.pl) (zwanej dalej jako „Platforma”) pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_kutno
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Przegl±danie i pobieranie dokumentacji nie wymaga posiadania konta na Platformie zakupowej (https://platformazakupowa.pl) ani logowania
2.Komunikacja w postêp. miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w tym sk³adanie ofert, o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji, odbywa siê wy³±cznie za po¶rednictwem Platformy i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego”
3.Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ wniosków zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶red Platformy poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego
4.W szczególnie uzasad. przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶red Platformy Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty e-mail zamowienia@gminakutno.pl (nie dotyczy sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu)
5.Zamawiaj±cy bêdzie przekaz. Wykonawcom info. za po¶red Platformy Infor. dot. odp. na pyt. zmiany SWZ, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na Platformie w sekcji “Komunikaty” Koresp której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca bêdzie przekaz. za po¶rednictwem Platformy do konkretnego Wykonawcy
6.Wykonawca ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na Platformie przes³anych przez Zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM
7.Zamawiaj±cy zgodnie z §11 ust 2 RPRM z dn 30.12.2020r w sprawie sposobu sporz±dzania i przekaz. informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotycz±ce specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za po¶rednictwem Platformy tj:
a)sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s
b)komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c)zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer d)w³±czona obs³uga JavaScript
d)w³±czona obs³uga JavaScript;
e)zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików pdf
f)Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej kodowanie UTF8
g)oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) gen. wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar
8.Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania: a)akceptuje warunki korzystania z Platformy okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej „Regulamin" pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz uznaje go za wi±¿±cy b)zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45- instrukcje
9.Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z Platformy, w szczegól. za sytuacjê gdy zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu, poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony w art 221 Ustawy Pzp
10.W przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci, Wykonawca winien kontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego OPEN NEXUS Sp. z o.o. tel. +48221010202 w godz 8.00–17.00 lub e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
11.Zamawiaj±cy nie dopuszcza sposobu komunikowania w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Ze wzglêdu na ograniczona liczbê znaków do wpisania w niniejsze pole Zamawiaj±cy informujê, i¿ dane na ten temat zawarte s± w pkt 23 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ze wzglêdu na ograniczona liczbê znaków do wpisania w niniejsze pole Zamawiaj±cy informujê, i¿ dane na ten temat zawarte s± w pkt 23 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: INW.271.69.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ I – Modernizacja energetyczna budynku OSP w miejscowo¶ci Wysoka Wielka.
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych zwi±zanych modernizacj± energetyczn± budynków Ochotniczych Stra¿y Po¿arnych na terenie gminy Kutno.
2. Szczegó³owy zakres i opis przedmiotu zamówienia stanowi±:
1) Dla Czê¶ci I – Modernizacja energetyczna budynku OSP w miejscowo¶ci Wysoka Wielka:
a) Projekt budowlany – bran¿a budowlana - za³±cznik nr 1A do SWZ;
b) Projekt techniczny – bran¿a budowlana - za³±cznik nr 1B do SWZ;
c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – bran¿a budowlana (dalej zwane równie¿ STWiORB / SST) - za³±cznik nr 1C do SWZ;
d) Projekt budowlany – bran¿a elektryczna - za³±cznik nr 1D do SWZ;
e) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – bran¿a elektryczna (dalej zwane równie¿ STWiORB / SST) - za³±cznik nr 1E do SWZ;
f) Przedmiar robót – bran¿a budowlana - za³±cznik nr 1F do SWZ;
(Uwaga: ze wzglêdu na rycza³towy charakter wynagrodzenia Zamawiaj±cy udostêpnia przedmiar robót jako materia³y pogl±dowo – informacyjne)
g) Przedmiar robót – bran¿a elektryczna - za³±cznik nr 1G do SWZ;
(Uwaga: ze wzglêdu na rycza³towy charakter wynagrodzenia Zamawiaj±cy udostêpnia przedmiar robót jako materia³y pogl±dowo – informacyjne)
h) Projekt umowy, stanowi±cy za³±cznik nr 5A do SWZ.
3. W odniesieniu do Czê¶ci I – Modernizacja energetyczna budynku OSP w miejscowo¶ci Wysoka Wielka, przedmiot zamówienia nie obejmuje okre¶lonego w dokumentacji projektowej Etapu - zadaszenie wej¶cia.
4. Gwarancja i rêkojmia za wady:
1) Zamawiaj±cy wymaga udzielenia przez Wykonawcê na wykonane roboty budowlane gwarancji i rêkojmi za wady na okres wynosz±cy minimum 36 miesiêcy od daty koñcowego odbioru robót.
(Ostateczny termin gwarancji i rêkojmi za wady wynika³ bêdzie z oferty Wykonawcy).
2) Gwarancj± i rêkojmi± s± objête wszystkie elementy wykonane przez Wykonawcê w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia, w szczególno¶ci:
a) roboty budowlane;
b) roboty elektryczne;
c) roboty monta¿owe;
d) wykonane instalacje;
e) dostarczone i zamontowane urz±dzenia.
3) Gwarancja obejmuje:
a) usuwanie wszelkich wad tkwi±cych w rzeczy w momencie odbioru, jak i powsta³ych w okresie gwarancji;
b) wszelkie koszty zwi±zane z wykonaniem napraw gwarancyjnych, w szczególno¶ci koszty materia³ów i robocizny oraz koszty dojazdu do miejsca naprawy, transportu, dostarczenia wyrobów budowlanych;
c) koszty usuniêcia wszelkich szkód, wad i usterek, które powsta³y w wyniku u¿ytych przez Wykonawcê materia³ów, posiadaj±cych wadê ukryt±.
5. INFORMACJA NA TEMAT WIZJI LOKALNEJ: Wykonawcy mog± zapoznaæ siê z warunkami realizacji zamówienia w miejscu wykonywania robót budowlanych po uprzednim zg³oszeniu Zamawiaj±cemu planowanego terminu odbycia wizji lokalnej. Wykonawca chc±cy odbyæ wizjê lokaln± musi o tym z wyprzedzeniem poinformowaæ Zamawiaj±cego ¶rodkami komunikacji elektronicznej na adres poczty elektronicznej zamowienia@gminakutno.pl.
Zamawiaj±cy wyznaczy Wykonawcy termin odbycia wizji lokalnej. Wizja lokalna mo¿e byæ przeprowadzona w dniach pracy Urzêdu Gminy Kutno (tj. od poniedzia³ku do pi±tku z wy³±czeniem dni ustawowo wolnych od pracy), w godzinach od 8:00 do 14:00, w obecno¶ci pracowników Zamawiaj±cego.
Jednocze¶nie Zamawiaj±cy informuje, i¿ w trakcie odbywania wizji lokalnej nie bêdzie udzielaæ odpowiedzi na ewentualne pytania Wykonawców. Po odbyciu wizji lokalnej, Wykonawcy bêd± mogli zadawaæ pytania w trybie okre¶lonym w art. 284 ust. 1 ustawy Pzp.
Zamawiaj±cy, w odniesieniu do tre¶ci art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp, o¶wiadcza, i¿ nie wymaga obligatoryjnego odbycia wizji lokalnej przez Wykonawców, którzy bêd± sk³adaæ oferty w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
6. WYMAGANIA DOTYCZ¡CE ZATRUDNIENIA NA PODSTAWIE STOSUNKU PRACY:
Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcê lub Podwykonawcê (w tym dalszego Podwykonawcê) osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci polegaj±cych na wykonywaniu pracy fizycznej, operatorów maszyn i urz±dzeñ.
7. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia.
8. Ilekroæ w dokumentach zamówienia jest mowa o materia³ach lub wyrobach z podaniem znaków towarowych, patentów, nazw w³asnych, pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane od konkretnego wykonawcy oraz odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych to przyjmuje siê, ¿e wskazaniom takim towarzysz± wyrazy „lub równowa¿ne”. Oznaczenia te s³u¿± wy³±cznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spe³niaæ te produkty. Zamawiaj±cy za produkt równowa¿ny bêdzie uznawa³ towar o nie gorszych parametrach technicznych i u¿ytkowych ni¿ wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, tj. w Dokumentacji projektowej, Przedmiarze robót i SST.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy nie mo¿e odrzuciæ oferty tylko dlatego, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi nie s± zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia siê odnosi, pod warunkiem, ¿e Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególno¶ci za pomoc± przedmiotowych ¶rodków dowodowych, ¿e proponowane rozwi±zania w równowa¿nym stopniu spe³niaj± wymagania okre¶lone w dokumentach zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne
09332000-5 - Instalacje s³oneczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi za wady
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ II – Modernizacja energetyczna budynku OSP w miejscowo¶ci Komadzyn.
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych zwi±zanych modernizacj± energetyczn± budynków Ochotniczych Stra¿y Po¿arnych na terenie gminy Kutno.
2. Szczegó³owy zakres i opis przedmiotu zamówienia stanowi±:
a) Projekt techniczny – bran¿a budowlana - za³±cznik nr 1H do SWZ;
b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – bran¿a budowlana (dalej zwane równie¿ STWiORB / SST) - za³±cznik nr 1I do SWZ;
c) Projekt techniczny – bran¿a elektryczna - za³±cznik nr 1J do SWZ;
d) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – bran¿a elektryczna (dalej zwane równie¿ STWiORB / SST) - za³±cznik nr 1K do SWZ;
e) Przedmiar robót – bran¿a budowlana - za³±cznik nr 1L do SWZ;
(Uwaga: ze wzglêdu na rycza³towy charakter wynagrodzenia Zamawiaj±cy udostêpnia przedmiar robót jako materia³y pogl±dowo – informacyjne)
f) Przedmiar robót – bran¿a elektryczna - za³±cznik nr 1M do SWZ;
(Uwaga: ze wzglêdu na rycza³towy charakter wynagrodzenia Zamawiaj±cy udostêpnia przedmiar robót jako materia³y pogl±dowo – informacyjne)
g) Projekt umowy, stanowi±cy za³±cznik nr 5B do SWZ.
3. Gwarancja i rêkojmia za wady :
1) Zamawiaj±cy wymaga udzielenia przez Wykonawcê na wykonane roboty budowlane gwarancji i rêkojmi za wady na okres wynosz±cy minimum 36 miesiêcy od daty koñcowego odbioru robót.
(Ostateczny termin gwarancji i rêkojmi za wady wynika³ bêdzie z oferty Wykonawcy).
2) Gwarancj± i rêkojmi± s± objête wszystkie elementy wykonane przez Wykonawcê w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia, w szczególno¶ci:
a) roboty budowlane;
b) roboty elektryczne;
c) roboty monta¿owe;
d) wykonane instalacje;
e) dostarczone i zamontowane urz±dzenia.
3) Gwarancja obejmuje:
a) usuwanie wszelkich wad tkwi±cych w rzeczy w momencie odbioru, jak i powsta³ych w okresie gwarancji;
b) wszelkie koszty zwi±zane z wykonaniem napraw gwarancyjnych, w szczególno¶ci koszty materia³ów i robocizny oraz koszty dojazdu do miejsca naprawy, transportu, dostarczenia wyrobów budowlanych;
c) koszty usuniêcia wszelkich szkód, wad i usterek, które powsta³y w wyniku u¿ytych przez Wykonawcê materia³ów, posiadaj±cych wadê ukryt±.
4. INFORMACJA NA TEMAT WIZJI LOKALNEJ: Wykonawcy mog± zapoznaæ siê z warunkami realizacji zamówienia w miejscu wykonywania robót budowlanych po uprzednim zg³oszeniu Zamawiaj±cemu planowanego terminu odbycia wizji lokalnej. Wykonawca chc±cy odbyæ wizjê lokaln± musi o tym z wyprzedzeniem poinformowaæ Zamawiaj±cego ¶rodkami komunikacji elektronicznej na adres poczty elektronicznej zamowienia@gminakutno.pl.
Zamawiaj±cy wyznaczy Wykonawcy termin odbycia wizji lokalnej. Wizja lokalna mo¿e byæ przeprowadzona w dniach pracy Urzêdu Gminy Kutno (tj. od poniedzia³ku do pi±tku z wy³±czeniem dni ustawowo wolnych od pracy), w godzinach od 8:00 do 14:00, w obecno¶ci pracowników Zamawiaj±cego.
Jednocze¶nie Zamawiaj±cy informuje, i¿ w trakcie odbywania wizji lokalnej nie bêdzie udzielaæ odpowiedzi na ewentualne pytania Wykonawców. Po odbyciu wizji lokalnej, Wykonawcy bêd± mogli zadawaæ pytania w trybie okre¶lonym w art. 284 ust. 1 ustawy Pzp.
Zamawiaj±cy, w odniesieniu do tre¶ci art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp, o¶wiadcza, i¿ nie wymaga obligatoryjnego odbycia wizji lokalnej przez Wykonawców, którzy bêd± sk³adaæ oferty w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
5. WYMAGANIA DOTYCZ¡CE ZATRUDNIENIA NA PODSTAWIE STOSUNKU PRACY:
Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcê lub Podwykonawcê (w tym dalszego Podwykonawcê) osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci polegaj±cych na wykonywaniu pracy fizycznej, operatorów maszyn i urz±dzeñ.
6. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia.
7. Ilekroæ w dokumentach zamówienia jest mowa o materia³ach lub wyrobach z podaniem znaków towarowych, patentów, nazw w³asnych, pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane od konkretnego wykonawcy oraz odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych to przyjmuje siê, ¿e wskazaniom takim towarzysz± wyrazy „lub równowa¿ne”. Oznaczenia te s³u¿± wy³±cznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spe³niaæ te produkty. Zamawiaj±cy za produkt równowa¿ny bêdzie uznawa³ towar o nie gorszych parametrach technicznych i u¿ytkowych ni¿ wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, tj. w Dokumentacji projektowej, Przedmiarze robót i SST.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy nie mo¿e odrzuciæ oferty tylko dlatego, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi nie s± zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia siê odnosi, pod warunkiem, ¿e Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególno¶ci za pomoc± przedmiotowych ¶rodków dowodowych, ¿e proponowane rozwi±zania w równowa¿nym stopniu spe³niaj± wymagania okre¶lone w dokumentach zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi za wady
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ III – Modernizacja energetyczna budynku OSP w miejscowo¶ci Strzegocin.
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych zwi±zanych modernizacj± energetyczn± budynków Ochotniczych Stra¿y Po¿arnych na terenie gminy Kutno.
2. Szczegó³owy zakres i opis przedmiotu zamówienia stanowi±:
a) Projekt techniczny – bran¿a budowlana - za³±cznik nr 1N do SWZ;
b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – bran¿a budowlana (dalej zwane równie¿ STWiORB / SST) - za³±cznik nr 1O do SWZ;
c) Przedmiar robót – bran¿a budowlana - za³±cznik nr 1P do SWZ;
(Uwaga: ze wzglêdu na rycza³towy charakter wynagrodzenia Zamawiaj±cy udostêpnia przedmiar robót jako materia³y pogl±dowo – informacyjne)
d) Projekt umowy, stanowi±cy za³±cznik nr 5C do SWZ.
3. Gwarancja i rêkojmia za wady (dotyczy Czê¶ci I, Czê¶ci II i Czê¶ci III zamówienia):
1) Zamawiaj±cy wymaga udzielenia przez Wykonawcê na wykonane roboty budowlane gwarancji i rêkojmi za wady na okres wynosz±cy minimum 36 miesiêcy od daty koñcowego odbioru robót.
(Ostateczny termin gwarancji i rêkojmi za wady wynika³ bêdzie z oferty Wykonawcy).
2) Gwarancj± i rêkojmi± s± objête wszystkie elementy wykonane przez Wykonawcê w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia, w szczególno¶ci:
a) roboty budowlane;
b) roboty elektryczne;
c) roboty monta¿owe;
d) wykonane instalacje;
e) dostarczone i zamontowane urz±dzenia.
3) Gwarancja obejmuje:
a) usuwanie wszelkich wad tkwi±cych w rzeczy w momencie odbioru, jak i powsta³ych w okresie gwarancji;
b) wszelkie koszty zwi±zane z wykonaniem napraw gwarancyjnych, w szczególno¶ci koszty materia³ów i robocizny oraz koszty dojazdu do miejsca naprawy, transportu, dostarczenia wyrobów budowlanych;
c) koszty usuniêcia wszelkich szkód, wad i usterek, które powsta³y w wyniku u¿ytych przez Wykonawcê materia³ów, posiadaj±cych wadê ukryt±.
4. INFORMACJA NA TEMAT WIZJI LOKALNEJ: Wykonawcy mog± zapoznaæ siê z warunkami realizacji zamówienia w miejscu wykonywania robót budowlanych po uprzednim zg³oszeniu Zamawiaj±cemu planowanego terminu odbycia wizji lokalnej. Wykonawca chc±cy odbyæ wizjê lokaln± musi o tym z wyprzedzeniem poinformowaæ Zamawiaj±cego ¶rodkami komunikacji elektronicznej na adres poczty elektronicznej zamowienia@gminakutno.pl.
Zamawiaj±cy wyznaczy Wykonawcy termin odbycia wizji lokalnej. Wizja lokalna mo¿e byæ przeprowadzona w dniach pracy Urzêdu Gminy Kutno (tj. od poniedzia³ku do pi±tku z wy³±czeniem dni ustawowo wolnych od pracy), w godzinach od 8:00 do 14:00, w obecno¶ci pracowników Zamawiaj±cego.
Jednocze¶nie Zamawiaj±cy informuje, i¿ w trakcie odbywania wizji lokalnej nie bêdzie udzielaæ odpowiedzi na ewentualne pytania Wykonawców. Po odbyciu wizji lokalnej, Wykonawcy bêd± mogli zadawaæ pytania w trybie okre¶lonym w art. 284 ust. 1 ustawy Pzp.
Zamawiaj±cy, w odniesieniu do tre¶ci art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp, o¶wiadcza, i¿ nie wymaga obligatoryjnego odbycia wizji lokalnej przez Wykonawców, którzy bêd± sk³adaæ oferty w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
5. WYMAGANIA DOTYCZ¡CE ZATRUDNIENIA NA PODSTAWIE STOSUNKU PRACY:
Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcê lub Podwykonawcê (w tym dalszego Podwykonawcê) osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci polegaj±cych na wykonywaniu pracy fizycznej, operatorów maszyn i urz±dzeñ.
6. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia.
7. Ilekroæ w dokumentach zamówienia jest mowa o materia³ach lub wyrobach z podaniem znaków towarowych, patentów, nazw w³asnych, pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane od konkretnego wykonawcy oraz odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych to przyjmuje siê, ¿e wskazaniom takim towarzysz± wyrazy „lub równowa¿ne”. Oznaczenia te s³u¿± wy³±cznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spe³niaæ te produkty. Zamawiaj±cy za produkt równowa¿ny bêdzie uznawa³ towar o nie gorszych parametrach technicznych i u¿ytkowych ni¿ wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, tj. w Dokumentacji projektowej, Przedmiarze robót i SST.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy nie mo¿e odrzuciæ oferty tylko dlatego, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi nie s± zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia siê odnosi, pod warunkiem, ¿e Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególno¶ci za pomoc± przedmiotowych ¶rodków dowodowych, ¿e proponowane rozwi±zania w równowa¿nym stopniu spe³niaj± wymagania okre¶lone w dokumentach zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi za wady
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Z uwagi na ograniczon± liczbê znaków mo¿liwych do wprowadzenia w niniejszym polu, Zamawiaj±cy informuje, i¿ szczegó³owe dane w tym zakresie zosta³y zawarte w pkt 9 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) – Warunki udzia³u w postêpowaniu.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu Zamawiaj±cy bêdzie wymaga³ od Wykonawcy z³o¿enia:
a) o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (sporz±dzonego zgodnie z za³±cznikiem nr 4A do SWZ);
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
2. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, o których mowa w pkt 1 lit. b - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
3. Dokumenty, o których mowa w pkt 2, powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
4. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument mia³ dotyczyæ nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument mia³ dotyczyæ. Zapisy pkt 3 stosuje siê.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Wykonawcy sk³adaj± w odniesieniu do ka¿dego z nich dokumenty wymienione w pkt 1 lit. a – b, z zastrze¿eniem postanowieñ pkt 2-4.
6. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp, zobowi±zany bêdzie do przedstawienia podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w pkt 1 lit. b, dotycz±cych tych podmiotów, potwierdzaj±cych, ¿e nie zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postêpowania. Do podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp, maj±cych siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zapisy pkt 2-4 stosuje siê odpowiednio.
7. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które Zamawiaj±cy posiada, je¿eli Wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy bêdzie wymaga³ od Wykonawcy z³o¿enia:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat(*), a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty
(sporz±dzonego:
zgodnie z za³±cznikiem nr 4Ba do SWZ – dotyczy Czê¶ci I zamówienia;
zgodnie z za³±cznikiem nr 4Bb do SWZ – dotyczy Czê¶ci II zamówienia;
zgodnie z za³±cznikiem nr 4Bc do SWZ – dotyczy Czê¶ci III zamówienia.)
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
(sporz±dzonego:
zgodnie z za³±cznikiem nr 4Ca do SWZ – dotyczy Czê¶ci I zamówienia;
zgodnie z za³±cznikiem nr 4Cb do SWZ – dotyczy Czê¶ci II zamówienia;
zgodnie z za³±cznikiem nr 4Cc do SWZ – dotyczy Czê¶ci III zamówienia).
(*) - zgodnie z § 9 ust. 2 pkt 1 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415) – wskazany powy¿ej okres wyra¿ony w latach liczy siê wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Je¿eli zachodz± ni¿ej wskazane okoliczno¶ci:1) Wykonawca w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp, Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ do oferty:
a) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów;
b) o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby – w zakresie okre¶lonym w za³±czniku nr 3B do SWZ, zgodne ze wzorem okre¶lonym w za³±czniku nr 3B do SWZ;
2) Wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia, w takiej sytuacji wykonawcy do³±czaj± do oferty:
a) pe³nomocnictwo, dla pe³nomocnika wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, o którym mowa w pkt 11.1 SWZ (Zamawiaj±cy udostêpnia przyk³adowy wzór pe³nomocnictwa w za³±czniku nr 6 do SWZ);
b) zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy;
3) je¿eli osoba/osoby podpisuj±ca(e) ofertê dzia³a/dzia³aj± na podstawie pe³nomocnictwa, to pe³nomocnictwo musi zostaæ za³±czone do oferty. Z tre¶ci dokumentu pe³nomocnictwa winno wynikaæ uprawnienie do reprezentowania Wykonawcy w postêpowaniu.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci:1) dla Czê¶ci I zamówienia – 2 000,00 z³ (s³ownie: dwa tysi±ce z³otych 00/100);
2) dla Czê¶ci II zamówienia – 500,00 z³ (s³ownie: piêæset z³otych 00/100);
3) dla Czê¶ci III zamówienia – 1 000,00 z³ (s³ownie: jeden tysi±c z³otych 00/100);
Wykonawca wnosi wadium w odniesieniu do czê¶ci zamówienia, na które sk³ada ofertê.
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3. Przed³u¿enie terminu zwi±zania ofert± jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przed³u¿eniem okresu wa¿no¶ci wadium albo, je¿eli nie jest to mo¿liwe, z wniesieniem nowego wadium na przed³u¿ony okres zwi±zania ofert±.
4. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 419).
5. Szczegó³owe wymagania dotycz±ce wadium okre¶la pkt 13 SWZ.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty (Zamawiaj±cy udostêpnia przyk³adowy wzór pe³nomocnictwa w za³±czniku nr 6 do SWZ). W przypadku wspólników spó³ki cywilnej nie jest wymagane sk³adanie ww. pe³nomocnictwa, gdy z za³±czonych do oferty dokumentów wynika umocowanie wspólnika podpisuj±cego ofertê do reprezentowania spó³ki cywilnej (np. umowa spó³ki cywilnej).2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. Podmiotowe ¶rodki dowodowe potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Ze wzglêdu na ograniczon± liczbê znaków do wpisania w tym polu Zamawiaj±cy informuje, i¿ przewidywany rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia okre¶lone s± w:a) projekcie umowy - za³±cznik nr 5A do SWZ – dla Czê¶ci I;
b) projekcie umowy - za³±cznik nr 5B do SWZ – dla Czê¶ci II;
c) projekcie umowy - za³±cznik nr 5C do SWZ – dla Czê¶ci III.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-11-24 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê, wraz z wymaganymi za³±cznikami, nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy, która jest dostêpna pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_kutno
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-24 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-12-23
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê, z zastrze¿eniem art. 110 ust. 2 ustawy Pzp, Wykonawcê w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczno¶ci wskazanych:1) w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 514);
2) w art. 109 ust. 1 pkt 4, 5 i 7 ustawy Pzp.
2. Przedmiot zamówienia wspó³finansowany jest ze ¶rodków Narodowego Funduszu Ochrony ¦rodowiska i Gospodarki Wodnej i Wojewódzkiego Funduszu Ochrony ¦rodowiska i Gospodarki Wodnej w £odzi w ramach Ogólnopolskiego programu finansowania s³u¿b ratowniczych. Czê¶æ 3) Modernizacja energetyczna budynków Ochotniczych Stra¿y Po¿arnych.
INNE PRZETARGI Z KUTNA
- Modernizacja energetyczna budynków OSP
- Zakup magazynu kontenerowego z czê¶ci± administracyjn±
- Pe³nienie funkcji opiekuna w Noclegowni oraz Ogrzewalni w Miejskim O¶rodku Pomocy Spo³ecznej w Kutnie w 2026 roku (MOPS.ZMA.2600.1.2025)
- Dostawa miêsa i wêdlin dla Szko³y Podstawowej nr 9 w Kutnie w celu przygotowania posi³ków w sto³ówce szkolnej
- Budowa strefy relaksu w miejscowo¶ci Go³êbiew Stary
- Zakup samochodu osobowego do przewozu osób niepe³nosprawnych
wiêcej: przetargi w Kutnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych pomieszczeñ parteru oraz klatek schodowych budynku przy Zjednoczenia 34
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze z³±cz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- "Adaptacja czê¶ci budynku Przedszkola we W³adys³awowie z przeznaczeniem na ¿³obek Aktywny Maluch"
- REMONT I BIE¯¡CA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZN¡ WYMIAN¡ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERA£A JÓZEFA CH£OPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowalnych w budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w podziale na dwie czê¶ci
- Modernizacja i przebudowa budynku gara¿owego w Suchej Beskidzkiej na dzia³ce ewidencyjnej nr 9810/2
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





