To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-10-12
Ogłoszenie nr 500042051-N-2017 z dnia 12-10-2017 r.
Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS Sp. z. o o: Dostawa i wymiana wodomierzy w komunalnych lokalach mieszkalnych przy Osiedlu II bl. 1, 2, 3, 4, 5, 7, 9, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 21, 22, ul. Waryńskiego 33, 35, ul. 1 Maja 8, 27A, ul. Kościuszki 83, 83A, 91A, 91B, ul. Suzina 3, ul. Em. Plater 26A, 28, 28B, 30, ul. Skłodowskiej 4, 6, ul. Dwernickiego 9, ul. Putry 3, ul. Reja 66, 68, ul. Antoniewicza 1, 1A, ul. Kowalskiego 23, ul. Pułaskiego 24E stanowiących własność Gminy Miasta Suwałki
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 587308-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
ZAMAWIAJĄCY: Gmina Miasto Suwałki, ul. Mickiewicza 1, 16 - 400 Suwałki, w imieniu której działa Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o., ul. Wigierska 32, 16 - 400 Suwałki
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS Sp. z. o o, Krajowy numer identyfikacyjny 36336992000000,
ul. ul. Wigierska
32,
16400
Suwałki, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
87 563 50 00, e-mail
m.kopyra@zbm.suwalki.pl ; sekretariat@zbm.suwalki.pl, faks
87 563 50 79.
Adres strony internetowej (url): www.zbm.suwalki.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i wymiana wodomierzy w komunalnych lokalach mieszkalnych przy Osiedlu II bl. 1, 2, 3, 4, 5, 7, 9, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 21, 22, ul. Waryńskiego 33, 35, ul. 1 Maja 8, 27A, ul. Kościuszki 83, 83A, 91A, 91B, ul. Suzina 3, ul. Em. Plater 26A, 28, 28B, 30, ul. Skłodowskiej 4, 6, ul. Dwernickiego 9, ul. Putry 3, ul. Reja 66, 68, ul. Antoniewicza 1, 1A, ul. Kowalskiego 23, ul. Pułaskiego 24E stanowiących własność Gminy Miasta Suwałki
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):16/D/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest demontaż, zakup i montaż fabrycznie nowych wodomierzy i zaworów zwrotnych w ilości 1 000 szt. w komunalnych lokalach mieszkalnych administrowanych przez ZBM w Suwałkach TBS sp. z o.o. 2. Wykaz adresów oraz ilość urządzeń do wymiany zawiera załącznik nr 8 do SIWZ. 3. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje Program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Dostawa wraz z wymianą wodomierzy obejmuje: 1) dostarczenie i wymianę wodomierzy z oplombowaniem i wymianą uszczelek na wodomierze typu JS-0,6 dn 15 do zabudowy poziomej i pionowej z zamontowaniem zaworu zwrotnego (wkładanego w złączkę) o progu rozruchu nie większym niż 2,5 l/h. Konstrukcja wodomierza i ekran antymagnetyczny, który winien zabezpieczać przed ingerencją z zewnątrz i zafałszowaniem wskazań wodomierza. Korpus wodomierza metalowy odporny na korozję i osadzanie się osadów. 5. Do obowiązków Wykonawcy należy: ¬- sporządzenie protokołu wymiany wodomierzy wraz z naniesieniem numeru fabrycznego, daty legalizacji i wskazania stanu (ilości m³) wodomierza zdemontowanego i nowo zamontowanego z podpisem najemcy lokalu wg wzoru określonego w projekcie umowy, ¬- druki protokołów Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie, ¬- protokoły z wymiany wodomierzy należy przekazywać na bieżąco do Działu Eksploatacji ZBM w Suwałkach TBS sp. z o.o., ¬- sporządzenie wykazu wymienionych wodomierzy w lokalach wg wzoru określonego w projekcie umowy, ¬- sporządzenie zestawienia ilości i wartości wymienionych wodomierzy w poszczególnych budynkach wg wzoru określonego w projekcie umowy. 6. Zdemontowane wodomierze pozostają własnością Wykonawcy. 7. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia: - 60 m-cy na wodomierze i armaturę, - minimum 36 m-cy na roboty instalacyjno-montażowe licząc od daty protokolarnego odbioru prac. Gwarancja i rękojmia obejmuje wszystkie elementy urządzenia. W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca zobowiązuje się do wymiany przedmiotu zamówienia na wolny od wad na swój koszt w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, nie później jednak niż w ciągu 10 dni kalendarzowych liczonych od chwili stwierdzenia i zgłoszenia wad. W przypadku ujawnienia wad urządzeń przy odbiorze Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar wolny od wad w ciągu 72 godzin od daty ujawnienia i zgłoszenia. 8. Okres ważności legalizacji zamontowanych wodomierzy minimum 2022 rok. 9. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określa projekt umowy - załącznik nr 5 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 38421000-2
Dodatkowe kody CPV: 38550000-5, 51210000-7, 45330000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
60000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "BEST HEATING" Edward Sobiński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
74520,00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Sukcesywne bezgotówkowe zaopatrzenie środków transportowych, maszyn i urządzeń w paliwa silnikowe.
- Dostawa 10 szt. fabrycznie nowych motopomp oraz 3 szt. fabrycznie nowych pomp zanurzeniowych elektrycznych na potrzeby Miasta Suwałki
- "Dostosowanie do wymogów p.poż. budynku Specjalistycznego Psychiatrycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Suwałkach przy ul. Szpitalnej 62" - ETAP I
- Usługa cateringowa podczas Gali Prezydenta Miasta Suwałk "Włócznia Jaćwingów" i Balu Prezydenta Miasta Suwałki
- Dostawy pieczywa i bułki tartej do Aresztu Śledczego w Suwałkach
- Zakup i dostawa wózka widłowego
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Remont pomieszczeń w budynku Komendy Miejskiej Policji w Poznaniu
- Budowa remizy strażackiej w miejscowości Bielawy
- Modernizacja lokali (pustostanów) należących do Gminy Miasta Włocławek
- "Modernizacja infrastruktury drogowej - remont dróg gminnych na terenie gminy Sokoły"
- Nowa Energia dla Przedszkola nr 10 w Gminie Olkusz
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





