eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuwałkiDostawa i wymiana wodomierzy w komunalnych lokalach mieszkalnych przy Osiedlu II bl. 1, 2, 3, 4, 5, 7, 9, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 21, 22, ul. Waryńskiego 33, 35, ul. 1 Maja 8, 27A, ul. Kościuszki 83, 83A, 91A, 91B, ul. Suzina 3, ul. Em. Plater 26A, 28, 28B, 30, ul. Skłodowskiej 4, 6, ul. Dwernickiego 9, ul. Putry 3, ul. Reja 66, 68, ul. Antoniewicza 1, 1A, ul. Kowalskiego 23, ul. Pułaskiego 24E stanowiących własność Gminy Miasta Suwałki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-12

Ogłoszenie nr 500042051-N-2017 z dnia 12-10-2017 r.

Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS Sp. z. o o: Dostawa i wymiana wodomierzy w komunalnych lokalach mieszkalnych przy Osiedlu II bl. 1, 2, 3, 4, 5, 7, 9, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 21, 22, ul. Waryńskiego 33, 35, ul. 1 Maja 8, 27A, ul. Kościuszki 83, 83A, 91A, 91B, ul. Suzina 3, ul. Em. Plater 26A, 28, 28B, 30, ul. Skłodowskiej 4, 6, ul. Dwernickiego 9, ul. Putry 3, ul. Reja 66, 68, ul. Antoniewicza 1, 1A, ul. Kowalskiego 23, ul. Pułaskiego 24E stanowiących własność Gminy Miasta Suwałki

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 587308-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

ZAMAWIAJĄCY: Gmina Miasto Suwałki, ul. Mickiewicza 1, 16 - 400 Suwałki, w imieniu której działa Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o., ul. Wigierska 32, 16 - 400 Suwałki


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS Sp. z. o o, Krajowy numer identyfikacyjny 36336992000000, ul. ul. Wigierska 32, 16400 Suwałki, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 87 563 50 00, e-mail m.kopyra@zbm.suwalki.pl ; sekretariat@zbm.suwalki.pl, faks 87 563 50 79.
Adres strony internetowej (url): www.zbm.suwalki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa i wymiana wodomierzy w komunalnych lokalach mieszkalnych przy Osiedlu II bl. 1, 2, 3, 4, 5, 7, 9, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 21, 22, ul. Waryńskiego 33, 35, ul. 1 Maja 8, 27A, ul. Kościuszki 83, 83A, 91A, 91B, ul. Suzina 3, ul. Em. Plater 26A, 28, 28B, 30, ul. Skłodowskiej 4, 6, ul. Dwernickiego 9, ul. Putry 3, ul. Reja 66, 68, ul. Antoniewicza 1, 1A, ul. Kowalskiego 23, ul. Pułaskiego 24E stanowiących własność Gminy Miasta Suwałki

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

16/D/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest demontaż, zakup i montaż fabrycznie nowych wodomierzy i zaworów zwrotnych w ilości 1 000 szt. w komunalnych lokalach mieszkalnych administrowanych przez ZBM w Suwałkach TBS sp. z o.o. 2. Wykaz adresów oraz ilość urządzeń do wymiany zawiera załącznik nr 8 do SIWZ. 3. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje Program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Dostawa wraz z wymianą wodomierzy obejmuje: 1) dostarczenie i wymianę wodomierzy z oplombowaniem i wymianą uszczelek na wodomierze typu JS-0,6 dn 15 do zabudowy poziomej i pionowej z zamontowaniem zaworu zwrotnego (wkładanego w złączkę) o progu rozruchu nie większym niż 2,5 l/h. Konstrukcja wodomierza i ekran antymagnetyczny, który winien zabezpieczać przed ingerencją z zewnątrz i zafałszowaniem wskazań wodomierza. Korpus wodomierza metalowy odporny na korozję i osadzanie się osadów. 5. Do obowiązków Wykonawcy należy: ¬- sporządzenie protokołu wymiany wodomierzy wraz z naniesieniem numeru fabrycznego, daty legalizacji i wskazania stanu (ilości m³) wodomierza zdemontowanego i nowo zamontowanego z podpisem najemcy lokalu wg wzoru określonego w projekcie umowy, ¬- druki protokołów Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie, ¬- protokoły z wymiany wodomierzy należy przekazywać na bieżąco do Działu Eksploatacji ZBM w Suwałkach TBS sp. z o.o., ¬- sporządzenie wykazu wymienionych wodomierzy w lokalach wg wzoru określonego w projekcie umowy, ¬- sporządzenie zestawienia ilości i wartości wymienionych wodomierzy w poszczególnych budynkach wg wzoru określonego w projekcie umowy. 6. Zdemontowane wodomierze pozostają własnością Wykonawcy. 7. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia: - 60 m-cy na wodomierze i armaturę, - minimum 36 m-cy na roboty instalacyjno-montażowe licząc od daty protokolarnego odbioru prac. Gwarancja i rękojmia obejmuje wszystkie elementy urządzenia. W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca zobowiązuje się do wymiany przedmiotu zamówienia na wolny od wad na swój koszt w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, nie później jednak niż w ciągu 10 dni kalendarzowych liczonych od chwili stwierdzenia i zgłoszenia wad. W przypadku ujawnienia wad urządzeń przy odbiorze Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar wolny od wad w ciągu 72 godzin od daty ujawnienia i zgłoszenia. 8. Okres ważności legalizacji zamontowanych wodomierzy minimum 2022 rok. 9. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określa projekt umowy - załącznik nr 5 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 38421000-2


Dodatkowe kody CPV: 38550000-5, 51210000-7, 45330000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 60000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "BEST HEATING" Edward Sobiński
Email wykonawcy: ekologes@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Noniewicza 93d/32
Kod pocztowy: 16-400
Miejscowość: Suwałki
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 74520,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 74520,00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 74520,00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.