eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlkuszNowa Energia dla Przedszkola nr 10 w Gminie Olkusz



Og³oszenie z dnia 2025-11-07


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Nowa Energia dla Przedszkola nr 10 w Gminie Olkusz

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Olkusz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258010

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Olkusz

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-300

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - O¶wiêcimski

1.5.8.) Numer faksu: przetarg@umig.olkusz.pl

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@umig.olkusz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.umig.olkusz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nowa Energia dla Przedszkola nr 10 w Gminie Olkusz

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-76a79ad5-70e0-4a83-ac6a-6b29867c0a36

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00523814

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-11-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00031722/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.39 Nowa energia dla Przedszkola nr 10 w Gminie Olkusz

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Fundusze Europejskie dla Ma³opolski 2021-2027, Priorytet 8 Fundusze europejskie dla sprawiedliwej transformacji Ma³opolski Zachodniej, Dzia³anie 8.11 Transformacja energetyczna, typ projektu C.. „Kompleksowe inwestycje w renowacjê i dekarbonizacjê budynków z uwzglêdnieniem priorytetowego traktowania projektów uwzglêdniaj±cych zasady Nowego Europejskiego Bauhausu”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1166288

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Szczegó³owe informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej oraz osobach uprawnionych do komunikowania siê z wykonawcami okre¶lone zosta³y w rozdziale III.1 SWZ. adres strony: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1166288

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Oferta oraz przedmiotowe ¶rodki dowodowe (je¿eli by³y wymagane) sk³adane elektronicznie musz± zostaæ podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie sk³adania oferty, wniosku w tym przedmiotowych ¶rodków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny wykonawca mo¿e z³o¿yæ bezpo¶rednio na dokumencie, który nastêpnie przesy³a do systemu (opcja rekomendowana przez platformazakupowa.pl) oraz dodatkowo dla ca³ego pakietu dokumentów w kroku 2 Formularza sk³adania oferty lub wniosku (po klikniêciu w przycisk Przejd¼ do podsumowania). Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików musz± spe³niaæ „Rozporz±dzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i us³ug zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnêtrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014- od 1 lipca 2016 roku”. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnêtrzny. Zamawiaj±cy wymaga do³±czenia odpowiedniej ilo¶ci plików, podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB. Niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.: a. sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s, b. komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c. zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 100., d. w³±czona obs³uga JavaScript,e. zainstalowany program Adobe crobatReader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf, f. Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, g. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar. 8. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego: a. akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy, b. zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów:. pdf.doc.xls.jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: a. .zip b. .7Z W¶ród formatów powszechnych a NIE wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers.pages. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie. Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB. Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES. Pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym. Podczas podpisywania plików zaleca siê stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1. Je¶li wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcze¶niejsze podpisanie ka¿dego ze skompresowanych plików. Szczegó³owe informacje w tym zakresie okre¶lono w rodz. II.11 i III.2 SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z pó¼n. zm.), dalej „RODO”, informujê, ¿e: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Olkusz, Rynek, 32-300 Olkusz; 2. inspektorem ochrony danych osobowych w Urzêdzie Miasta i Gminy w Olkuszu jest Jaros³aw Cie¶lik, Rynek 1, pok. 209, 32-300 Olkusz, tel. 326260209, mail: j.cieslik@umig.olkusz.pl; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: Nowa Energia dla Przedszkola nr 10 w Gminie Olkusz, 4. odbiorcami pani/pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy – Prawo zamówieñ publicznych; 5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; 6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. posiada Pani/Pan:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 9. Nie przys³uguje Pani/Panu:- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit.c RODO. 10. Na podstawie art. 75 i art. 19 ust. 3 ustawy Pzp oraz zgodnie z RODO: - w przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 19 ust. 2 ustawy Pzp skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±; Prawo do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO), przy czym przepisy odrêbne mog± wy³±czyæ mo¿liwo¶æ skorzystania z tego prawa. Zgodnie z art. 19 ust. 3 Pzp w postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KBZ.271.2.68.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa termomodernizacja obiektu Przedszkola nr 10 w Olkuszu, przy ul. ¯eromskiego 6 (dz. nr ew. gr. 4500) wraz z dobudow± d¼wigu osobowego oraz pozosta³ymi niezbêdnymi pracami towarzysz±cymi w ramach dostosowania budynku dla osób ze szczególnymi potrzebami w ramach dostêpno¶ci architektonicznej.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególno¶ci:
1. Termomodernizacjê budynku w zakres której wchodz±:
- docieplenie ¶cian zewnêtrznych nadziemia oraz ¶cian piwnicznych,
- ocieplenie stropodachu wentylowanego,
- wykonanie poziomej izolacji termicznej na stropie nad piwnic±,
- izolacja stropodachu.
a) Wymiana okien PCV oraz drewnianych na okna PCV,
b) Wymiana drzwi zewnêtrznych w budynku,
- dostosowanie strefy wej¶cia do budynku do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami poprzez zasygnalizowanie wej¶cia pasem ostrzegawczym szeroko¶ci 50 cm u³o¿onym w odleg³o¶ci 50 cm przed drzwiami, wykonanym z kostki brukowej integracyjnej,
- zapewnienie wokó³ g³ównego wej¶cia do budynku swobody poruszania siê osobom z niepe³nosprawno¶ciami tzn. zapewnienie pola manewru przed i po wej¶ciu o wymiarach 150 x 150 cm,
- wykonanie doj¶cia do g³ównego wej¶cia budynku wzd³u¿ zachodniej i pó³nocnej elewacji segmentu B od parkingu ze stanowiskiem postojowym dostosowanym dla osób niepe³nosprawnych; maksymalne nachylenie pod³u¿ne i poprzeczne chodnika 1,5 %
c) Remont pokrycia dachu budynku – pokrycie dachowe z papy termozgrzewalnej (dwie warstwy),
d) Wykonanie wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciep³a,
e) Dobudowê d¼wigu osobowego zlokalizowanego w elewacji zachodniej ³±cznika ³±cz±cego segment A i B przedszkola –kabina d¼wigu powinna byæ przystosowana do przewozu mebli, chorych na noszach oraz osób niepe³nosprawnych. Wymiar projektowanej kabiny d¼wigu – 120 x 210 cm,
f) Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w ca³ym budynku wraz z pracami towarzysz±cymi, w tym uzupe³nienie ubytków po demonta¿ach i malowanie pomieszczeñ,
- monta¿ pompy ciep³a gruntowej do zasilania budynku w ciep³o oraz ciep³± wodê u¿ytkow± (pompa ciep³a zainstalowana w pomieszczeniu technicznym piwnicy),
g) Modernizacji instalacji o¶wietlenia wewnêtrznego,
h) Budowa o¶wietlenia awaryjnego,
i) Modernizacja instalacji odgromowej,
j) Wykonanie instalacji fotowoltaicznej do 50 kWp monta¿ instalacji na dachu budynku,
k) Wykonanie systemu zarz±dzania ¼ród³em ciep³a i wentylacj±.
2. Remont podestu przy bocznym wej¶ciu do budynku w segmencie B polegaj±cy na rozebraniu konstrukcji istniej±cego betonowego podestu i wykonaniu podestu ze stopnic betonowych 100 x 40 x 15 cm, wype³nienie z kostki betonowej gr. 8 cm,
3. Rozbiórka stalowego zadaszenia przy bocznym wej¶ciu do budynku w segmencie B,
4. Przebudowê jednego z pomieszczeñ sanitarnych na pomieszczenie sanitarne WC dostosowane do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami,
5. Monta¿ wyposa¿enia u³atwiaj±cego orientacjê w budynku oraz przekaz informacji m.in. plany tyflograficzne, pêtle indukcyjne. ¦cie¿ki naprowadzaj±ce, pola uwagi, oznaczenia ostrzegawcze oraz oznaczenie piêter, klas, WC i innych pomieszczeñ za pomoc± odpowiednich tabliczek identyfikacyjnych z odpowiedni± czcionk± iw alfabecie Braille`a.
6. Wydzielenie w ramach istniej±cego parkingu stanowiska postojowego przystosowanego dla osób niepe³nosprawnych wraz z odpowiednim oznakowaniem – znak pionowy z piktogramem pokazuj±cym osobê na wózku (D18 z tabliczk± T-29 oraz znakiem poziomym P-20 z symbolem P-24 i niebiesk± nawierzchni±).
7. Wykonanie zbiornika na wody deszczowe o poj. 10 m3 wraz z zasilaniem zestawu pompowego do podlewania zieleni,
8. Wykonanie klombów z ro¶linami przyjaznymi dla dzieci,
9. Wykonanie ogródka edukacyjnego z ro¶linami wieloletnimi w postaci rabaty.
10. Utworzenie warzywniaka do nauki o ro¶linach jadalnych wyposa¿onego w 2 zestawy stoliczków wraz z ³awkami dla dzieci oraz 6 skrzyñ na metalowych stela¿ach do uprawy zió³ i innych ro¶lin.
a) wygrodzenie warzywniaka ozdobnym p³otkiem drewnianym wys. 75 cm z furtk± szeroko¶ci 90 cm,
11. Wykonanie ma³ej ¶cie¿ki sensorycznej stworzonej z ró¿nych naturalnych materia³ów, po której dzieci mog± chodziæ boso poznaj±c ró¿ne faktury.
12. Monta¿ elementów uzupe³niaj±cych:
a) tabliczki z nazwami ro¶lin aby dzieci mog³y uczyæ siê rozpoznawania ro¶lin,
b) stoliki z ³aweczkami do plenerowych zajêæ dydaktycznych 115 x 100 x 55 cm – 3 zestawy,
c) ³awki – 4 sztuki.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45313100-5 - Instalowanie wind

45261210-9 - Wykonywanie pokryæ dachowych

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45431100-8 - K³adzenie terakoty

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45231112-3 - Instalacja ruroci±gów

45331110-0 - Instalowanie kot³ów

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45312100-8 - Instalowanie przeciwpo¿arowych systemów alarmowych

45112712-9 - Roboty w zakresie kszta³towania ogrodów

09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
1. Cena - Pc - 60 pkt
2. Okres gwarancji – Pg - 40 pkt
Oferty oceniane bêd± punktowo. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane bêd± punkty wg poni¿szego wzoru:
P = Pc + Pg
gdzie:
P – ³±czna liczba punktów przyznanych badanej ofercie
Pc – liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium cena
Pg – liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium okres gwarancji
1. Pc - w kryterium ceny, oferty bêd± oceniane wg poni¿szego wzoru:
Pc = Cmin/Co * 60 pkt
gdzie:
Cmin- najni¿sza cena oferty brutto spo¶ród wszystkich ocenianych ofert
Co - cena brutto oferty ocenianej
Maksymalna ilo¶æ punktów mo¿liwych do uzyskania w kryterium cena wynosi 60.
2. Pg - w kryterium okres gwarancji, punkty bêd± przyznawane w nastêpuj±cy sposób:
Za zaoferowany w formularzu ofertowym 60-miesiêczny (minimalny – wymagany) okres gwarancji, Wykonawca otrzyma 0 punktów w punktacji tego kryterium. Natomiast za zaoferowanie kolejnego pó³rocznego okresu gwarancji (a¿ do 84 miesiêcy) Wykonawca otrzyma dodatkowe punkty, w punktacji ocenianego kryterium w nastêpuj±cy sposób:
- oferowana d³ugo¶æ okresu gwarancji 66 miesiêcy - 10 pkt,
- oferowana d³ugo¶æ okresu gwarancji 72 miesi±ce - 20 pkt,
- oferowana d³ugo¶æ okresu gwarancji 78 miesiêcy - 30 pkt,
- oferowana d³ugo¶æ okresu gwarancji 84 miesi±ce - 40 pkt,
Maksymalna ilo¶æ punktów mo¿liwych do uzyskania w kryterium okres gwarancji wynosi 40.
Ocena ofert zostanie przeprowadzona wy³±cznie w oparciu o przedstawione powy¿ej kryteria. Punkty bêd± liczone z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, stosuj±c powszechne zasady zaokr±glania.
Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska najwiêksz± ilo¶æ punktów.
Zamawiaj±cy oceni i porówna jedynie te oferty, które zostan± okre¶lone jako zgodne z wymaganiami okre¶lonymi w niniejszej specyfikacji.
Ogólna ilo¶æ uzyskanych punktów (P) nie mo¿e przekraczaæ 100.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce: zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy wymaga:
1) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
- dysponowania co najmniej 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci: konstrukcyjno – budowlanej,
- dysponowania co najmniej 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci: instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych;
- dysponowania co najmniej 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci: instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych;
lub dysponowania 1 osob±, która posiada wszystkie z ww. uprawnieñ.
- dysponowania co najmniej 1 osob± posiadaj±c± minimum 3 – letnie do¶wiadczenie w monta¿u i uruchamianiu instalacji pomp ciep³a
w automatyce geotermalnych wêz³ów cieplnych opartych na pompach ciep³a o mocy jednostkowej minimum 50 kW;
2) wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie co najmniej:
- dwóch (2) realizacji odpowiadaj±cych swoim rodzajem robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia tzn. polegaj±cych na remoncie lub budowie lub rozbudowie lub przebudowie lub odbudowie obiektu kubaturowego (lub obiektów kubaturowych) o warto¶ci co najmniej 1.200.000,00 PLN brutto ka¿da.
- jednej (1) realizacji obejmuj±cej dostawê, monta¿ wraz z pod³±czeniem do instalacji i uruchomieniem gruntowej pompy ciep³a o mocy jednostkowej minimum 50 kW.
Uwaga: Wykonawca jest zobowi±zany spe³niæ ww. warunek ³±cznie, przy czym ww. roboty budowlane mog± byæ realizowane w ramach jednej lub kilku umów.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1) Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania jest zobowi±zany, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wnie¶æ wadium w kwocie: 90 000,00 z³
2) Wadium musi obejmowaæ pe³en okres zwi±zania ofert±.
3) Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp
4) Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy w banku Bank Pekao S.A., numer rachunku 03 1240 4748 1111 0000 4868 9878. Wadium musi wp³yn±æ na wskazany rachunek bankowy zamawiaj±cego najpó¼niej przed up³ywem terminu sk³adania ofert (decyduje data wp³ywu na rachunek bankowy zamawiaj±cego).
5) Wadium wnoszone w porêczeniach lub gwarancjach nale¿y za³±czyæ do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcê dokumentu.
6) W przypadku wnoszenia przez wykonawcê wadium w formie gwarancji/porêczenia, gwarancja/porêczenie powinny byæ sporz±dzone zgodnie z obowi±zuj±cym prawem i zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
- nazwê daj±cego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiaj±cego), gwaranta/porêczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub porêczeniu musi byæ Gmina Olkusz, Rynek1, 32-300 Olkusz,
- okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±/porêczeniem,
- kwotê gwarancji/porêczenia,
- termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia,
- zobowi±zanie gwaranta, do zap³acenia kwoty gwarancji/porêczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne ¿±danie zamawiaj±cego, w sytuacjach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
7) W przypadku gdy wykonawca nie wniós³ wadium, lub wniós³ je w sposób nieprawid³owy, lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± b±d¼ z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiaj±cy odrzuci ofertê na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
8) Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
9) Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia: Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia na zasadach okre¶lonych w art. 58-59 ustawy Pzp. W takim przypadku: - Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. - Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem; - Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (tj. przez ka¿dego z Wykonawców lub upowa¿nionego pe³nomocnika). O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia sk³adaj± odrêbnie:- ka¿dy spo¶ród wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy okre¶lone zosta³y we wzorze umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SWZ.
Zamawiaj±cy zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, w sposób i na warunkach okre¶lonych w § 13 i 14 wzoru umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-12-01 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1166288

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-01 11:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-12-30

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamawiaj±cy wykluczy wykonawcê na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego w przypadku wyst±pienia którejkolwiek z okre¶lonych w niej przes³anek. W celu potwierdzenia braku podstaw, do wykluczenia na podstawie w/w przes³anki Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia na dzieñ sk³adania ofert w zakresie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego – zawarte w druku o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu. W przypadku sk³adania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia sk³ada powy¿sze o¶wiadczenie.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.