eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia GóraREMONT POMIESZCZEŃ, KORYTARZY I KLATEK SCHODOWYCH,WYMIANA DRZWI ZEWNĘTRZNYCH ORAZ MONTAŻ KLIMATYZATORÓW W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO WE LWÓWKU ŚLĄSKIM, PRZY UL. JAŚKIEWICZA 12 i WOJSKA POLSKIEGO 7



Ogłoszenie z dnia 2017-10-05

Ogłoszenie nr 500038996-N-2017 z dnia 05-10-2017 r.

Sąd Okręgowy w Jeleniej Górze: REMONT POMIESZCZEŃ, KORYTARZY I KLATEK SCHODOWYCH,WYMIANA DRZWI ZEWNĘTRZNYCH ORAZ MONTAŻ KLIMATYZATORÓW W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO WE LWÓWKU ŚLĄSKIM, PRZY UL. JAŚKIEWICZA 12 i WOJSKA POLSKIEGO 7

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Sąd Okręgowy w Jeleniej Górze, Krajowy numer identyfikacyjny 000641756, ul. Aleja Wojska Polskiego 56, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 756415100, 756415121, e-mail elzbieta.szpak@jelenia-gora.so.gov.pl, tomasz.namysl@jelenia-gora.so.gov.pl, faks 756415165.
Adres strony internetowej (url): www.jelenia-gora.so.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: jednostka budżetowa skarbu państwa nieposiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

REMONT POMIESZCZEŃ, KORYTARZY I KLATEK SCHODOWYCH,WYMIANA DRZWI ZEWNĘTRZNYCH ORAZ MONTAŻ KLIMATYZATORÓW W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO WE LWÓWKU ŚLĄSKIM, PRZY UL. JAŚKIEWICZA 12 i WOJSKA POLSKIEGO 7

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OG/ZP-8/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

-Remont pomieszczeń biurowych polegający na malowaniu ścian i sufitów z niezbędną naprawą uszkodzonych tynków oraz wymianie posadzek z paneli podłogowych na wykładzinę PCV. -Remont wszystkich 4 pomieszczeń sanitarnych w zakresie wymiany posadzek i okładzin ścian z płytek ceramicznych oraz wymianę armatury sanitarnej i urządzeń sanitarnych (umywalki, miski ustępowe, brodzik z kabiną, zlew gospodarczy) oraz w pomieszczeniach sanitarnych nr 2/02 i 3/02 projektuje się montaż systemowych kabin ustępowych wykonanych z płyt HPL gru-bości 10-12mm. -Remont korytarzy polegający na częściowej wymianie posadzek z płytek ceramicznych z powodu ich spękania oraz na malowaniu ścian i sufitów z niezbędną naprawą uszkodzonych tynków. -Remont klatki schodowej polegający na malowaniu ścian i sufitów z niezbędną naprawą uszko-dzonych tynków. -Wymiana istniejących drewnianych drzwi wejściowych do budynku sądu od ul. Jaśkiewicza oraz od strony placu postojowego dla samochodów (wejście służbowe). -remont pomieszczeń na parterze budynku, które użytkowane było dotychczas jako mieszkanie służbowe, natomiast po wykonanym remoncie pomieszczenia te zostaną przeznaczone na pomieszczenia biurowe przy ul. Wojska Polskiego 7 -remont pomieszczeń biurowych na poziomie piętra i poddasza budynku, polegający na podziale 4 istniejących pomieszczeń na niezależne mniejsze pomieszczenia przy ul. Wojska Polskiego 7

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 901702.72
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KORPORACJA BUDONIS Sp. z o.o. Spółka Jawna
Email wykonawcy: korporacjabudonis@poczta.km
Adres pocztowy: ul.Towarowa 9
Kod pocztowy: 63-600
Miejscowość: Kępno
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1106272.29
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1106272.29
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1106272.29
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 284043.33

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1pkt 4 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopusz-czenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzu-cone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. W prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, postępowaniu o numerze identyfikacyjnym OG/ZP-6/2017 o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych pod nazwą: re-mont pomieszczeń, korytarzy i klatek schodowych, wymiana drzwi zewnętrznych oraz montaż klimatyza-torów w budynku Sądu Rejonowego we Lwówku Śląskim, przy ul. Jaśkiewicza 12; oraz remont pomiesz-czeń, montaż klimatyzatora w budynku Sądu Rejonowego we Lwówku Śląskim, przy ul. Wojska Polskiego nr 7, objętych niniejszym wnioskiem, do wyznaczonego terminu składania ofert, do dnia 8 sierpnia 2017r. do godziny 14:00 nie wpłynęła żadna oferta. Zgodnie z przepisami art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo za-mówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.