Ogłoszenie z dnia 2025-05-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00167485/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-28
- 2025/BZP 00250528/01 - Wynik z dnia 2025-05-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu kompetencji twardych w podziale na 4 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY W OPOLU
1.3.) Oddział zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531655508
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Głogowska 25C
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-315
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774416701
1.5.8.) Numer faksu: 774416702
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wup@wup.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wupopole.praca.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wup_opole1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu kompetencji twardych w podziale na 4 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f237fdf0-5eba-40a1-8073-e00a3a3734ca
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00224988
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041322/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Szkolenia z kompetencji twardych dla uczestników projektu „Opolskie kadry rynku pracy”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn. "Opolskie kadry rynku pracy"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00167485
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NO.3317.6.2025.PW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 106588,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych dwudniowych grupowych szkoleń z zakresu kompetencji twardych.2. Zamówienie zostało podzielone na 4 części:
1) Część 1: Redagowanie pism i media społecznościowe w pracy urzędnika,
2) Część 2: Wystąpienia publiczne na żywo i online oraz PR w urzędzie,
3) Część 3: Analiza danych statystycznych i analiza lokalnych rynków pracy,
4) Część 4: Poradnictwo zawodowe z uwzględnieniem pracy osobami z niepełnosprawnościami.
3. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Projektowanych postanowień umowy dla wszystkich części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
55100000-1 - Usługi hotelarskie
66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.5.) Wartość części: 31748,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych dwudniowych grupowych szkoleń z zakresu kompetencji twardych.2. Zamówienie zostało podzielone na 4 części:
1) Część 1: Redagowanie pism i media społecznościowe w pracy urzędnika,
2) Część 2: Wystąpienia publiczne na żywo i online oraz PR w urzędzie,
3) Część 3: Analiza danych statystycznych i analiza lokalnych rynków pracy,
4) Część 4: Poradnictwo zawodowe z uwzględnieniem pracy osobami z niepełnosprawnościami.
3. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Projektowanych postanowień umowy dla wszystkich części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
55100000-1 - Usługi hotelarskie
66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.5.) Wartość części: 28972,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych dwudniowych grupowych szkoleń z zakresu kompetencji twardych.2. Zamówienie zostało podzielone na 4 części:
1) Część 1: Redagowanie pism i media społecznościowe w pracy urzędnika,
2) Część 2: Wystąpienia publiczne na żywo i online oraz PR w urzędzie,
3) Część 3: Analiza danych statystycznych i analiza lokalnych rynków pracy,
4) Część 4: Poradnictwo zawodowe z uwzględnieniem pracy osobami z niepełnosprawnościami.
3. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Projektowanych postanowień umowy dla wszystkich części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
55100000-1 - Usługi hotelarskie
66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.5.) Wartość części: 22216,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych dwudniowych grupowych szkoleń z zakresu kompetencji twardych.2. Zamówienie zostało podzielone na 4 części:
1) Część 1: Redagowanie pism i media społecznościowe w pracy urzędnika,
2) Część 2: Wystąpienia publiczne na żywo i online oraz PR w urzędzie,
3) Część 3: Analiza danych statystycznych i analiza lokalnych rynków pracy,
4) Część 4: Poradnictwo zawodowe z uwzględnieniem pracy osobami z niepełnosprawnościami.
3. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Projektowanych postanowień umowy dla wszystkich części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
55100000-1 - Usługi hotelarskie
66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.5.) Wartość części: 23652,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23784,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22750,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFO–BIZ PROFESJONALNA EDUKACJA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8762498132
7.3.4) Miejscowość: Grudziądz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INFO-BIZ PROFESJONALNA EDUKACJA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
INFO-BIZ PROFESJONALNA EDUKACJA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Dla części 3 postępowania nie wpłynęła żadna oferta w terminie przewidzianym na składanie ofert, tj. do dnia 7 kwietnia 2025 r. do godziny 9:00.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17250,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18408,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17250,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFO–BIZ PROFESJONALNA EDUKACJA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8762498132
7.3.4) Miejscowość: Grudziądz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17250,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Dostawy pieczywa i bułki tartej
- Wykonanie, oznakowanie i dostawa gadżetów promocyjnych na potrzeby Departamentu Edukacji i Rynku Pracy
- "Wzmocnienie nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 487 na odcinku Zdziechowice - Nowa Wieś od km 14+240 do km 15+900"
- Przygotowanie i przeprowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych dla uczniów z zakresu rozwoju kompetencji kluczowych
- WIW.DA.272.4.2025 - Sukcesywny zakup odczynników chemicznych na potrzeby Pracowni Serologii WIW w Opolu.
- "Transport (tam i z powrotem) członków Zespołu Pieśni i Tańca Opole i ich opiekunów wraz z bagażem do Grecji".
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług hotelarskich na potrzeby Białostockiego Ośrodka Kultury w 2025 roku
- Realizacja usług szkoleniowych w ramach projektu "Rozwój kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Technicznych w Janowie Lubelskim - prawo jazdy kategoria B
- Organizacja 10 - dniowego psychoedukacyjnego wyjazdu dla dzieci młodszych z rodzinnej pieczy zastępczej - uczestników projektu pn. ,,Rodzina - moja przystań''.
- Organizacja 10-dniowego wyjazdu terapeutycznego dla młodzieży z rodzinnej pieczy zastępczej - uczestników projektu pn. ,,Rodzina - moja przystań''.
- Dostawa, wdrożenie i konfiguracja sprzętu informatycznego, urządzeń i oprogramowania z zakresu cyberbezpieczeństwa oraz przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. Cyberbezpieczna Gmina Kostomłoty.
- Usługi społeczne dla uczestników projektu pn.: "CUS w Zagnańsku - nowe możliwości dla mieszkańców!"
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.