eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DzierżoniówWykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Część I - Przebudowie ściany frontowej, Część II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza



Ogłoszenie z dnia 2025-05-08

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Część I - Przebudowie ściany frontowej, Część II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM PORADNICTWA PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEGO I DORADZTWA EDUKACYJNEGO W DZIERŻONIOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 891118510

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Parkowa

1.5.2.) Miejscowość: Dzierżoniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 74 8315679

1.5.8.) Numer faksu: 74 8315679

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@boxmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiatowecentrum.dzierzoniow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Część I - Przebudowie ściany frontowej, Część II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50d7fc0b-a49d-43b1-a49f-76d4ea044d45

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00222995

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00220788/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Cz I - Przebudowie ściany frontowej, Cz II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-50d7fc0b-a49d-43b1-a49f-76d4ea044d45

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a Wykonawcami, odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e‑mail: przetargi@boxmail.com z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu Platformy e-Zamówienia

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Korzystanie z Platformy e
Zamówienia jest bezpłatne.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin korzystania z Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
5. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin korzystania z Platformy e-Zamówienia.
6. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu 22 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz
udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): „Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• Administratorem danych osobowych jest Dyrektor Powiatowego Centrum Poradnictwa Psychologiczno - Pedagogicznego i Doradztwa Edukacyjnego w Dzierżoniowie, ul. Parkowa 2, tel.74-8315679, e-mail: poradniaparkowa2@wp.pl
• Z Inspektorem Ochrony Danych można się skontaktować pod następującym adresem e-mail: poradniaparkowa2@wp.pl, albo za pośrednictwem poczty skierowanej na adres Administratora .
• Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jego rozstrzygnięcia, zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, jak również udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji. W celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Administrator danych osobowych przetwarzać będzie adres zamieszkania osoby fizycznej będącej stroną umowy.
• Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Prezes Urzędu Zamówień Publicznych jako Administrator danych osobowych użytkowników Platformy e-Zamówienia, na której Powiatowe Centrum Poradnictwa Psychologiczno-Pedagogicznego i Doradztwa Edukacyjnego w Dzierżoniowie prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działając pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Odbiorcami danych mogą być również podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną oraz inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Administratorem mogą przetwarzać powierzone przez Administratora dane.
• Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przepisami obowiązującego prawa, w szczególności dla wypełnienia obowiązku archiwizacji dokumentów wynikającego z ustawy z dnia 14 lipca 1983 o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
• Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
• W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
• Osobie, której dane dotyczą przysługuje:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;
• Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Klauzula
informacyjna dotycząca danych osobowych stanowi załącznik nr 6 do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PCPPPiDE.211.1.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Przebudowa ściany frontowej budynku Powiatowego Centrum Poradnictwa Psychologiczno-Pedagogicznego i Doradztwa Edukacyjnego przy ul. Parkowej 2 w Dzierżoniowie.
1.2. Roboty budowlane obejmują zabudowanie frontowej istniejącej szklanej witryny klatki schodowej budynku usługowego tj. poradni. Pozostałe elementy - nie ulegają zmianie.
Budynek usługowy, posiadający 3 kondygnacje, kryty dachem płaskim. Szklana witryna
objęta opracowaniem ma wysokość 10.00 m oraz szerokość 3.76 m na poziomie parteru i
5.76 m na poziomie pierwszego i drugiego piętra.
1.3. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę nr 157/2025 z dn. 27.03.2025 r. przebudowę ściany frontowej klatki schodowej i korytarza w zakresie montażu szklanej witryny w budynku usługowym zlokalizowanym przy ulicy Parkowej w miejscowości Dzierżoniów, na działce oznaczonej numer geodezyjnym 96/6, obręb Centrum.
W zakresie Wykonawcy leży również zakup i zarejestrowanie dziennika budowy w tut. Starostwie oraz zawiadomienie Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót zgodnie z ustawą Prawo budowlane.
1.4. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
a) wykonania rozszklenia otworów okiennych lub drzwiowych o ramach metalowych,
b) zapewnienia rusztowania zewnętrznego rurowego o wys. do 10 m,
c) dokonania wywozu gruzu spryzmowanego,
d) montażu konstrukcji uzupełniających o masie elem. do 50 kg z profili zimnogiętych pod lekką obudowę z materiałem,
e) wykonania lekkiej obudowy ścian płyt docieplonych montowaną metodą tradycyjną z materiałem,
f) montażu okien aluminiowych.
1.5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w:
a) decyzji pozwolenia na budowę nr 157/2025 z dnia 27 marca 2025 r.,
b) projekcie architektoniczno-budowlanym pn. Przebudowa ściany frontowej klatki schodowej i korytarza. Autorzy mgr inż. arch. Rafał Maciejewski, mgr inż. Krzysztof Kujat,
c) projekcie wykonawczym pn. Przebudowa ściany frontowej klatki schodowej i korytarza. Autorzy mgr inż. arch. Rafał Maciejewski, mgr inż. Krzysztof Kujat,
d) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
1.6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zakresu robót wskazanych w projekcie umowy,
w dokumentacji projektowej, w tym projekcie architektoniczno-budowlanym i projekcie wykonawczym, który jest określony w formie opisu technicznego lub na rysunkach lub
równocześnie w opisie i na rysunkach. Zarówno opis techniczny, jak i rysunki (część graficzna)
projektów są równoważne i opisują przedmiot zamówienia.
1.7. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką
budowlaną, zaleceniami nadzoru inwestorskiego, dokumentacją wymienioną w pkt 1.5.
1.8. Wykonawca, oprócz robót określonych powyżej zobowiązuje się do:
1) protokolarnego przejęcia terenu budowy, jego zabezpieczenia i należytego oznakowania;
2) zawiadomienia w imieniu Inwestora Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego
o planowanym terminie rozpoczęcia robót budowlanych oraz do zakupu i rejestracji dziennika
budowy;
3) zapewnienia w trakcie prowadzonych robót dojść i dojazdów do budynku;
4) organizacji zaplecza budowy oraz pomieszczeń socjalno-sanitarnych dla pracowników i miejsca składowania materiałów,
5) zapewnienia dostawy niezbędnych mediów do realizacji robót i opłatę za ich dostawę.
Wykonawca we własnym zakresie zapewnia niezbędne media warunkujące prawidłowe
wykonawstwo robót albo ewentualnie na własny koszt zamontuje podliczniki dla potrzeb
poboru mediów i rozliczy się za ich zużycie,
6) poniesienia wszelkich kosztów związanych z realizacją, nadzorem i wypełnieniem wszystkich
zobowiązań wynikających z decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zobowiązań wynikających z
uzyskanych decyzji, uzgodnień, warunków technicznych i opinii oraz tych, które Wykonawca
zobowiązany jest uzyskać w trakcie realizacji robót budowlanych - o ile zajdzie taka konieczność ;
7) wykonania badań, prób i pomiarów w czasie wykonywania robót budowlanych
i badań odbiorczych zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz wiedzą i
sztuką budowlaną - o ile zajdzie taka konieczność;
8) przekazania Zamawiającemu przed podpisaniem umowy oświadczeń o podjęciu obowiązków przez kierownika budowy i kierownika robót oraz dokumentów wynikających ze Specyfikacji Warunków Zamówienia;
9) zapewnienie ochrony znajdującego się w budynku mienia, utrzymanie ładu i porządku, usuwanie wszelkich śmieci, odpadków, opakowań i innych pozostałości po zużytych przez Wykonawcę materiałach. Zapewnienie na własny koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji oraz przedłożenie na każde wezwanie przedstawicieli Zamawiającego dokumentów potwierdzających prawidłowość wykonania ww. czynności;
10) prowadzenie prac remontowych/robót budowlanych w taki sposób, aby zapewnić bezpieczeństwo użytkowników i nie zakłócać bez potrzeby lub w nadmiernym stopniu użytkowania terenu, na którym będą prowadzone prace;
11 ) zabezpieczenie instalacji, urządzeń i obiektów na terenie prac i w jej bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania prac;
12 ) uporządkowania terenu budowy i przywrócenia terenu przyległego po zakończeniu robót do stanu pierwotnego,
13 ) zapewnienie dozoru mienia na terenie prac na własny koszt;
14 ) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych
wypadków pracowników i osób trzecich oraz za Podwykonawców, powstałe z winy
Wykonawcy lub jego Podwykonawców w związku z prowadzonymi pracami remontowymi/robotami budowlanymi;
15) niezwłoczne informowanie Zamawiającego o problemach technicznych lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość prac lub termin zakończenia prac;
16 ) usunięcie wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez Zamawiającego w trakcie trwania prac w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego;
17) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za stan i przestrzeganie przepisów bhp, ochronę
p.poż i dozór mienia na terenie robót, jak i za wszelkie szkody powstałe z winy
Wykonawcy lub jego Podwykonawców w trakcie trwania prac na terenie przyjętym od Zamawiającego lub mających związek z prowadzonymi pracami;
18) obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót budowlanych, jak i do wykonania pomiaru geodezyjnego powykonawczego wraz ze stroną tytułową i legendą oraz w formie elektronicznej płyta CD,
19) uczestnictwa kierownika budowy i kierownika robót w radach budowy,
20) przygotowania rozliczeń budowy, faktur według zaleceń Zamawiającego,
21) realizacji innych niezbędnych czynności wymaganych przepisami prawa,
a związanych z realizacją przedmiotu zamówienia,
22) uczestniczenia w przeglądach gwarancyjnych,
23 ) ubezpieczenie robót objętych zakresem zamówienia, od wszelkiego ryzyka związanego z prowadzeniem robót na przedmiotowym obiekcie, oraz przekazanie dokumentów potwierdzających ww. obowiązek na każde wezwanie przedstawicieli Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-08-04 do 2025-08-28

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w SWZ
warunki, nie podlega wykluczeniu z postępowania, złoży ofertę
niepodlegającą odrzuceniu oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach
każdego z podanych kryteriów. Łączna ilość punktów uzyskanych przez ofertę zostanie obliczona według wzoru:
K = KC + KG
K – łączna ilość punktów uzyskana przez ofertę,
KC – punkty uzyskane w kryterium „cena brutto”,
KG – punkty uzyskane w kryterium „przedłużenie okresu gwarancji”.
Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana
oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert nie podlegających
odrzuceniu. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans
ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o
najwyższej wadze.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.9. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa klatki schodowej i korytarza budynku Powiatowego Centrum Poradnictwa Psychologiczno-Pedagogicznego i Doradztwa Edukacyjnego przy ul. Parkowej 2 w Dzierżoniowie.
1.10. Zakres robót obejmuje:
1) roboty murarsko-tynkarskie, posadzkarskie i okładzinowe, stolarskie, malarskie,
2) roboty w zakresie instalacji elektrycznych wraz z konieczną wymianą osprzętu,
3) roboty pomocnicze.
1.11. Charakterystyka budynku:
Budynek dwu i trzy kondygnacyjny zrealizowany w systemie budownictwa tradycyjnego
- pow. zabudowy 625.90 m2
- pow. użytkowa 941.60 m2
- kubatura 7242 m3
1.12. Zakres zamówienia określa przedmiar robót oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
1.13. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zakresu robót wskazanych w projekcie umowy,
w dokumentacji projektowej oraz do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną.
1.14. Do obowiązków Wykonawcy w ramach wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia należy w szczególności:
1) zapewnienie właściwej jakości robót oraz materiałów,
2) prowadzenie robót w sposób niepowodujący utrudnień w korzystaniu z budynku przez użytkowników oraz osób trzecich, jak również w otoczeniu terenu robót,
3) realizowanie przedmiotu zamówienia wskazanego zgodnie z dokumentacją projektową, opisem przedmiotu zamówienia, a także zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i należytą starannością oraz przepisami prawa budowlanego,
4) zabezpieczenie terenu robót podczas realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z przepisami BHP,
5) zabezpieczenie we własnym zakresie odpowiednich warunków socjalnych dla pracowników zatrudnionych przy wykonaniu przedmiotu zamówienia,
6) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za zapewnienie i przestrzeganie warunków bezpieczeństwa w czasie wykonywania robót,
7) wykonanie przedmiotu zamówienia z wyrobów budowlanych dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz zgodnie z wymogami zawartymi w STWiORB,
8) przedstawienie na każde wezwanie Zamawiającemu niezbędnych atestów, świadectw i innych dokumentów stwierdzających, jakość materiałów i dopuszczenie do stosowania w budownictwie,
9) ubezpieczenie robót objętych zakresem zamówienia, od wszelkiego ryzyka związanego z prowadzeniem robót na przedmiotowym obiekcie, oraz przekazanie dokumentów potwierdzających ww. obowiązek na każde wezwanie przedstawicieli Zamawiającego,
10) ponoszenie odpowiedzialności za wszelkie szkody powstałe podczas wykonywania robót, jak również za roszczenia cywilnoprawne osób trzecich spowodowane działalnością Wykonawcy/Podwykonawcy w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia,
11) zapewnienie nadzoru nad robotami budowlanymi,
12) utylizacja i wywóz na bieżąco materiałów rozbiórkowych i odpadów, zgodnie z przebiegiem robót, do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, lub do punktów recyklingowych oraz przedłożenie na każde wezwanie przedstawicieli Zamawiającego dokumentów potwierdzających prawidłowość wykonania ww. czynności,
13) zapewnienia dostawy niezbędnych mediów do realizacji robót i opłatę za ich dostawę. Wykonawca we własnym zakresie zapewnia niezbędne media warunkujące prawidłowe wykonawstwo robót,
14) przekazanie Zamawiającemu wraz z pisemnym zgłoszeniem o gotowości do odbioru robót wykazu dokumentów,
15) protokolarnego przejęcia terenu budowy, jego zabezpieczenia i należytego oznakowania,
16) przygotowania rozliczeń budowy, faktur według zaleceń Zamawiającego;
17) wykonania innych niezbędnych czynności wymaganych przepisami prawa, a związanych
z realizacją przedmiotu zamówienia;
18) pełnienia funkcji koordynacyjnych w stosunku do robót realizowanych przez podwykonawców – o ile dotyczy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45000000-7 - Roboty budowlane

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-08-04 do 2025-08-28

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w SWZ
warunki, nie podlega wykluczeniu z postępowania, złoży ofertę
niepodlegającą odrzuceniu oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach
każdego z podanych kryteriów. Łączna ilość punktów uzyskanych przez ofertę zostanie obliczona według wzoru:
K = KC + KG
K – łączna ilość punktów uzyskana przez ofertę,
KC – punkty uzyskane w kryterium „cena brutto”,
KG – punkty uzyskane w kryterium „przedłużenie okresu gwarancji”.
Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana
oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert nie podlegających
odrzuceniu. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans
ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o
najwyższej wadze.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
a) w zakresie doświadczenia:
wykonał należycie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, roboty budowlane w zakresie:
Dla części I zamówienia:
- polegające na pracach remontowych lub wykończeniowych w budynku, lokalu mieszkalnym lub użytkowym o wartości nie niższej niż 100 000,00 zł brutto, wykazanie co najmniej jednej takiej roboty.
Dla części II zamówienia:
- wykonał roboty budowlane, obejmujące prace: remontowe ogólnobudowlane i instalacyjne (elektryczne) w budynku, lokalu mieszkalnym lub użytkowym, o wartości nie mniejszej niż 40 000 zł brutto, wykazanie co najmniej jednej takiej roboty.
b) w zakresie kwalifikacji zawodowych - dotyczy I części zamówienia:
skieruje do realizacji zamówienia następujące osoby, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości tj. w zakresie nadzoru nad realizacją robót budowlanych osoby posiadające uprawienia do kierowania robotami budowlanymi:
- jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (kierownik budowy),
- jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności architektonicznej.

Przez uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie zamawiający rozumie uprawnienia wydane na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy – Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo odpowiednie kwalifikacje uzyskane za granicą, uznane w Polsce na podstawie przepisów o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii
Europejskiej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie przesłanek określonych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik nr 2a do SWZ dla części I zamówienia i załącznik nr 2b do SWZ dla części II zamówienia). Zgodnie z treścią art. 273 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający może żądać podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie: braku podstaw wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu. W związku z ww. uprawnieniem Zamawiający informuje, że nie będzie żądał podmiotowych
środków dowodowych potwierdzających brak podstaw do wykluczenia i spełnianie warunków udziału w udziału w postępowaniu. Będzie bazował na oświadczeniu Wykonawcy z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału postępowania określonych w SWZ (wzór stanowi załącznik nr 2a do SWZ dla części I zamówienia i załącznik nr 2b do SWZ dla części II zamówienia). Zgodnie z treścią art. 273 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający może żądać podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie: braku podstaw wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu. W związku z ww. uprawnieniem Zamawiający informuje, że nie będzie żądał podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw do wykluczenia i spełnianie warunków udziału w udziału w postępowaniu. Będzie bazował na oświadczeniu Wykonawcy z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz Ofertowy stanowi załącznik nr 1a do SWZ dla części I zamówienia i załącznik nr 1b do SWZ dla części II zamówienia . 2. Aktualne na dzień złożenia oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (stanowi załącznik nr 2a do
SWZ dla części I zamówienia i stanowi załącznik nr 2b do SWZ dla części II zamówienia ) w zakresie wskazanym w SWZ – każdy osobno spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) i podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Oferta oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu muszą być złożone w oryginale. To samo dotyczy oświadczenia Wykonawcy o tym, że zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia z
postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 pkt. 1, 2 ,5 ustawy Pzp (dotyczy wszystkich części zamówienia). 3. Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych,
Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy / należy złożyć dokument potwierdzający, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania - odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru-Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów , jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika.
Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak
składana jest oferta (tj. w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem
osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa
sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia
sporządzonego stosownie do art. 97 par 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego. 4. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ. 5. Zobowiązanie
podmiotu trzeciego stanowi załącznik nr 4 do SWZ (o ile dotyczy). 6. W przypadku gdy Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy, zobowiązany jest do wykazania w załączniku nr 3 do SWZ informacji o części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania nazw ich firm, o ile są już znane. 7.
Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa – W przypadku informacji objętych tajemnicą przedsiębiorstwa Wykonawca powinien w momencie ich przekazania wyraźnie oznaczyć, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oraz nie powinny być udostępniane.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego; b) Wszelka korespondencja
będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem; c) Do oferty należy
załączyć pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika; d) Wykonawcy składają jedną
ofertę, do której załączone będą dokumenty, o których mowa w SWZ; e) Wykonawca winien
przedłożyć dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale IV SWZ dotyczące każdego
partnera konsorcjum osobno w zakresie tam wskazanym ; f) Oświadczenia i dokumenty
wspólne, takie jak np.: oferta cenowa, składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich;
g) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich
Wykonawców występujących wspólnie; h) wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność
solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami; i) Wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców,
którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wtedy
powinni dołączyć do oferty oświadczenie (załącznik nr 5 do SWZ), z którego wynika, które roboty
budowlane wykonują poszczególni Wykonawcy, j) przed podpisaniem umowy Wykonawcy
składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Okoliczności zostały wskazane w § 18 projektu umowy, który stanowi załącznik nr 7a do SWZ dla części I zamówienia oraz w § 16 projektu umowy, który stanowi załącznik nr 7b do SWZ dla części II zamówienia. Wszystkie postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-26 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć poprzez Platformę e-Zamówienia.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-26 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-24

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawcy oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść
szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp, przysługują środki ochrony prawnej określone w
dziale IX ustawy Pzp. Zamawiający wykluczy wykonawcę w
przypadku zaistnienia okoliczności przewidzianych postanowieniami art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę
oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Pełna nazwa zamówienia: Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum Poradnictwa Psychologiczno-Pedagogicznego i Doradztwa Edukacyjnego w Dzierżoniowie polegających na:
Część I zamówienia - Przebudowie ściany frontowej
Część II zamówienia - Przebudowie klatki schodowej i korytarza.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.