eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiędzyrzeczMuzeum Ziemi Międzyrzeckiej im. Alfa KowalskiegoMiędzyrzecz, dawne starostwo (XVIII w.) wraz z łącznikiem (XIX w.)prace remontowe i konserwatorskie - etap III - decyzja PINB



Ogłoszenie z dnia 2018-02-08

Ogłoszenie nr 500028954-N-2018 z dnia 08-02-2018 r.

Międzyrzecz: Muzeum Ziemi Międzyrzeckiej im. Alfa Kowalskiego: Międzyrzecz, dawne starostwo (XVIII w.) wraz z łącznikiem (XIX w.): prace remontowe i konserwatorskie - etap III - decyzja PINB
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 528517-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500018391-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500016903-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Ziemi Międzyrzeckiej im. Alfa Kowalskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 63606300000, ul. ul. Podzamcze 2, 66300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 95 7412567, 742 1850, e-mail mczmuzeum@poczta.onet.pl, faks 957 412 567.
Adres strony internetowej (url): www.muzeum-miedzyrzecz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Muzeum Ziemi Międzyrzeckiej im. Alfa Kowalskiego: Międzyrzecz, dawne starostwo (XVIII w.) wraz z łącznikiem (XIX w.): prace remontowe i konserwatorskie - etap III - decyzja PINB

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

AT.26.1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu konserwatorskiego budynku łącznika z XIX wieku, wchodzącego obecnie w skład siedziby Muzeum Ziemi Międzyrzeckiej im. Alfa Kowalskiego, wpisanego do rejestru zabytków nieruchomych pod numerem KOK-I-256/79, który jest zlokalizowany przy ul. Podzamcze 2 na działce ewid. 375, w Międzyrzeczu, w zakresie: 1) robót rozbiórkowych i odtworzeniowych dachu, 2) remontu głowicy 1 szt. komina, 3) wykonania ocieplenia stropu nad poddaszem użytkowym, 4) impregnacja ogniochronna elementów drewnianych konstrukcji dachu, 5) robót murowych, 6) robót rozbiórkowych i odtworzeniowych lukarn wraz z wymianą okien skrzynkowych, 7) robót rozbiórkowych i odtworzeniowych - wejście na poddasze łącznika, 8) wymiany instalacji odgromowej, 9) innych prac niezbędne do realizacji zamówienia zgodnie z załączonym projektem budowlanym oraz SIWZ. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w Dokumentacji projektowej (załącznik nr 7), STWiORB (załącznik nr 7), decyzji o pozwoleniu na budowę (załącznik nr 7), decyzji Lubuskiego Konserwatora Zabytków (załącznik nr 7) oraz przedmiarach robót (załącznik nr 7). 2. Powyższy zakres zamówienia jest ETAPEM III remontu, etap I i II obejmował remont części głowic kominów wentylacyjnych oraz schodów wejściowych do budynku głównego muzeum. 3. Ze względu na obowiązujące przepisy bezpieczeństwa na terenie muzeum prace związane z przedmiotem zamówienia prowadzone mogą być tylko w godzinach urzędowania muzeum. 4. Przedmiotowa inwestycja realizowana jest przy współfinansowaniu ze środków Programu ochrona zabytków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego, w związku z czym terminowość przedmiotowej inwestycji jest sprawą nadrzędną. W przypadku utraty dofinansowania z powodu nieterminowego zakończenia przedmiotu zamówienia Zamawiający obciąży Wykonawcę kwotą utraconego dofinansowania. 5. W cenie ryczałtowej zadania należy ująć wszystkie koszty niezbędne do terminowego i prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia m.in. koszty zabezpieczenia i utrzymania terenu budowy, właściwego zagospodarowania materiałów rozbiórkowych zgodnie z ustawą o odpadach, koszty energii elektrycznej i wody, uporządkowania terenu po zakończeniu robót oraz wszelkie inne koszty niezbędne do prawidłowego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia. 6. W przypadku gdy do wykonania zakresu przedmiotu zamówienia określonego w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dokumentacji projektowej, STWiORB oraz przedmiarze robót, nastąpi konieczność wykonania robót dodatkowych, zamiennych lub odmiennych, czyli robót nieprzewidzianych, a koniecznych do wykonania przedmiotu umowy, rozpoczęcie tych robót może nastąpić jedynie na podstawie protokołu konieczności, potwierdzonego przez inspektora nadzoru i zatwierdzonego przez Zamawiającego. Roboty te będą potwierdzone także wpisem do Dziennika Budowy, przy czym roboty dodatkowe, w rozumieniu art. 630 KC, rozumie się roboty opisane i wykazane w Dokumentacji projektowej i STWiORB, ale nie ujęte w przedmiarach robót. 7. Bez zatwierdzenia protokołu konieczności przez Zamawiającego Wykonawca nie może rozpocząć wykonywania jakichkolwiek robót dodatkowych, zamiennych lub odmiennych, gdyż nie zostaną one uwzględnione w rozliczeniu finansowym. Nie stosowanie się Wykonawcy do niniejszego wymogu, spowoduje, że koszty wykonanych, bez zgody Zamawiającego (bez zatwierdzonego przez Zamawiającego protokołu konieczności) prac dodatkowych, odmiennych lub zamiennych w całości obciąża Wykonawcę. 8. Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty dodatkowe, zamienne lub odmienne, wg cen jednostkowych i stawek kosztorysowych określonych w kosztorysach szczegółowych, nie wyższych, niż podane w złożonej ofercie. 9. Za zgodą Zamawiającego dopuszcza się zastosowanie rozwiązań zamiennych, równoważnych określonych w dokumentacji znaków towarowych, patentów lub ich pochodzenia. Podane parametry techniczne są parametrami minimalnymi. Dostarczone materiały nie mogą mieć parametrów gorszych niż opisane. Wszystkie nazwy własne należy traktować jako "te" lub równoważne. Ze względu na to, że tegoroczny zakres prac remontowych obejmuje tylko jeden z trzech części budynków składających się na siedzibę muzeum, a w następnych latach przewidziany jest dalszy etapy prac remontowych, Zamawiający w porozumieniu z Lubuskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków zwróci szczególną uwagę na jakość zaproponowanej dachówki ceramicznej karpiówki przewidzianej do pokrycia remontowanej w 2017 roku części dachu budynku. Zaproponowana do użycia przez Wykonawcę prac remontowych dachówka ceramiczna musi pochodzić od działającego na dzień podpisania umowy na rynku producenta dachówek i musi być produkowana przez tego producenta na dzień podpisania niniejszej umowy co ma umożliwić w następnych latach użycie do dalszych etapów prac remontowych dachówki o podobnych parametrach. Kolor dachówki będzie musiał Wykonawca po podpisaniu umowy na wykonanie prac objętych niniejszym postępowaniem uzgodnić z Lubuskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków. 10. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej miejsca objętego zakresem robót po uprzednim uzgodnieniu terminu z pracownikiem uprawnionym do porozumiewania się z Wykonawcami, a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia przyszłej umowy i wykonania zamówienia. 11. UWAGA !!! Wykonawca ma obowiązek ująć wszystkie niezbędne koszty aby przedmiot zamówienia był wykonany zgodnie z projektem oraz wiedzą i zasadami sztuki budowlanej. Zamawiający do niniejszej specyfikacji załączył przedmiar robót, który stanowi jedynie pomoc dla potencjalnych wykonawców przy sporządzeniu oferty cenowej. Wykonawca ma obowiązek sporządzenia oferty cenowej na podstawie załączonej dokumentacji projektowej oraz SIWZ. 12. Uwaga!!!: Ze względu na to, iż przedmiot zamówienia dofinansowany jest przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu Ochrona zabytków, zgodnie z wymaganiami ministerstwa Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do złożonej oferty szczegółowy kosztorys ofertowy planowanych prac z wyszczególnionymi kosztami netto i brutto zadania w 3 egz. Ofertowy kosztorys budowlany musi być szczegółowy i zawierać następujące elementy: stronę tytułową, przedmiar robót, kalkulację szczegółową zastosowanych cen jednostkowych, tabelę elementów scalonych oraz w załączniku - dla analiz indywidualnych i analogii - kalkulację szczegółową cen jednostkowych wraz z uzasadnieniem.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45261100-5,

45261100-5,

45261210-9,

45262500-6,

45262521-9,

45453000-7,

45261900-3

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Do 30.11.2017 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Muzeum Ziemi Międzyrzeckiej im. Alfa Kowalskiego: Międzyrzecz, dawne starostwo (XVIII w.) wraz z łącznikiem (XIX w.): prace remontowe i konserwatorskie - etap III - decyzja PINB
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 18/08/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Zakład Remontowo Budowalny Gorbacz, biuro@gorbacz.pl, ul. Zimna 5 b, 65-707, Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 130138.54 pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
04/12/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Dotyczy realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zwiększenie wynagrodzenia wykonawcy wynikało z konieczności wykonania robót dodatkowych, nie ujętych w przedmiotowym zadaniu, tj. konieczność demontażu i ponownego montażu rusztowań.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Zamawiający zapłaci Wykonawcy z tytułu należytego wykonania przedmiotu umowy wynagrodzenie w kwocie 133.699,68 zł netto plus należy podatek VAT, tj. łącznie 164.450,61 zł brutto.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.