Ogłoszenie z dnia 2025-12-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00552697/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-25
- 2025/BZP 00565064/01 - Modyfikacja z dnia 2025-11-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia niezbędnego do realizowania
Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
w Gminie Choszczno
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Choszczno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967024
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wolności 24
1.5.2.) Miejscowość: Choszczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 95 765 93 00
1.5.8.) Numer faksu: 95 765 93 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@choszczno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.choszczno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/12224631.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia niezbędnego do realizowaniaProgramu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
w Gminie Choszczno
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ffd8628d-3a86-453a-b966-3c24835d160c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00594052
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045928/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa wyposażenia niezbędnego do realizowania Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 w Gminie Choszczno
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00552697
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GSO.271.1.2025.PK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wyposażenia niezbędnego do realizowaniaProgramu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
w Gminie Choszczno . Część I - Dostawa materiałów budowlanych i pomocniczych
4.5.3.) Główny kod CPV: 19241000-7 - Okrywa włókienna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39522100-8 - Brezenty impregnowane, markizy i zasłony przeciwsłoneczne
4.5.5.) Wartość części: 21215,39 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Gminy Choszczno wyposażenia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026. Część II - Dostawa dronu i kamery termowizyjnej4.5.3.) Główny kod CPV: 34711200-6 - Bezzałogowe statki powietrzne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32333200-8 - Kamery wideo
4.5.5.) Wartość części: 35500 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Gminy Choszczno wyposażenia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026. Część III - Dostawa paczkowarki do wody4.5.3.) Główny kod CPV: 42921300-1 - Maszyny do pakowania zbiorczego lub jednostkowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42921320-7 - Maszyny do pakowania zbiorczego
4.5.5.) Wartość części: 130000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Gminy Choszczno wyposażenia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026. Część IV- Dostawa detektora wielogazowego i monitora skażeń radioaktywnych4.5.3.) Główny kod CPV: 38543000-3 - Urządzenia do wykrywania gazów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38341600-3 - Monitory do śledzenia promieniowania
4.5.5.) Wartość części: 22876 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Gminy Choszczno wyposażenia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026. Część V - Dostawa obiektów kontenerowych4.5.3.) Główny kod CPV: 44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne
4.5.5.) Wartość części: 268300 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Gminy Choszczno wyposażenia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026. Część VI - Dostawa urządzeń zasilających (agregaty)4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31120000-3 - Generatory
4.5.5.) Wartość części: 100725 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Gminy Choszczno wyposażenia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026. Część VII - Dostawa urządzeń zasilających (zasilacze awaryjne)4.5.3.) Główny kod CPV: 31154000-0 - Bezprzestojowe źródła energii
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31682500-5 - Awaryjny sprzęt elektryczny
4.5.5.) Wartość części: 10379 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Gminy Choszczno wyposażenia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026. Część VIII - Dostawa urządzeń zasilających klimatyzacyjnych (klimatyzator, osuszacz i nagrzewnica),4.5.3.) Główny kod CPV: 39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39721320-1 - Osuszacze powietrza
39715200-9 - Urządzenia grzewcze
4.5.5.) Wartość części: 49925 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Gminy Choszczno wyposażenia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026. Część IX - Dostawa urządzeń zasilających (zestaw oświetleniowy, najaśnice)4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 89700 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Gminy Choszczno wyposażenia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026. Część X - Dostawa urządzeń zasilających (pompa do wody)4.5.3.) Główny kod CPV: 42122130-0 - Pompy wodne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43134100-2 - Pompy zanurzeniowe
4.5.5.) Wartość części: 12384 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Gminy Choszczno wyposażenia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026. Część XI - Dostawa sprzętu medycznego ratowniczego i śoi (środki ochrony, aparaty ucieczkowe)4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 57686 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Gminy Choszczno wyposażenia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026. Część XII - Dostawa sprzętu medycznego ratowniczego (defibrylator)4.5.3.) Główny kod CPV: 33182100-0 - Defibrylatory
4.5.5.) Wartość części: 18720 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Gminy Choszczno wyposażenia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026. Część XIII- Dostawa sprzętu ochrony osobistej personelu OC (kamizelki kuloodporne, hełmy)4.5.3.) Główny kod CPV: 35815100-1 - Kamizelki kuloodporne
4.5.5.) Wartość części: 50000 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Gminy Choszczno wyposażenia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026. Część XIV - Dostawa sprzętu logistycznego (regały, namioty, łóżka polowe)4.5.3.) Główny kod CPV: 39141100-3 - Regały
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39522530-1 - Namioty
39522520-8 - Łóżka polowe
4.5.5.) Wartość części: 83920 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, która Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48855,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48855,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, która Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, która Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, która Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, która Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, która Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, która Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
INNE PRZETARGI Z CHOSZCZNA
więcej: przetargi w Choszcznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa sprzętu, materiałów i środków niezbędnych do działań w zakresie ochrony ludności i obrony cywilnej
- Zakup i dostawa wyposażenia dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w podziale na 5 części
- Dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Gminy Niebylec
- Budowa lądowisk dla bezzałogowych statków powietrznych (BSP)
- Dostawa preparatów do dezynfekcji dla Milickiego Centrum Medycznego Sp. z o. o. w restrukturyzacji w Miliczu
więcej: Okrywa włókienna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





