eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych"Poprawa efektywności energetycznej budynku I Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi zlokalizowanego przy ul. I. Paderewskiego 17 w Wałbrzychu"



Ogłoszenie z dnia 2025-12-10

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Poprawa efektywności energetycznej budynku I Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi zlokalizowanego przy ul. I. Paderewskiego 17 w Wałbrzychu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wałbrzych

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Wałbrzychu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718490

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: plac Magistracki 1

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.walbrzych.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.walbrzych.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Poprawa efektywności energetycznej budynku I Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi zlokalizowanego przy ul. I. Paderewskiego 17 w Wałbrzychu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a39cc76d-775a-426e-918b-393ecdedb257

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00590544

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044321/46/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.21 Poprawa efektywności energetycznej ośmiu budynków infrastruktury publicznej objętych nadzorem konserwatorskim, poprzez ich Termomodernizację -w zakresie budynku ILO przy ul. Paderewskiego 17

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Poprawa efektywności energetycznej ośmiu budynków infrastruktury publicznej zlokalizowanych w Wałbrzychu i objętych nadzorem konserwatorskim, poprzez ich termomodernizację”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://gminawalbrzych.logintrade.net/zapytania_email,218829,f51af7696bd67a03c6a197be078437c3.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminawalbrzych.logintrade.net/zapytania_email,218829,f51af7696bd67a03c6a197be078437c3.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2025 r. poz. 1513 ze zm.).
2. Drogą komunikacji elektronicznej przyjętą przez Zamawiającego jest Platforma Zakupowa Logintrade. Korzystanie z Platformy Przetargowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt.
4. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale VI.1 niniejszej SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (dokument z podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5. Ofertę oraz wszelkie inne dokumenty dotyczące niniejszego postępowania składa się poprzez Platformę Zakupową, w wierszu oznaczonym tytułem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem (adres dostępowy https://gminawalbrzych.logintrade.net/zapytania_email,218829,f51af7696bd67a03c6a197be078437c3.html
6. Złożenie oferty na w/w Platformie nie wymaga rejestracji.
7. Wykonawca składa ofertę z wymaganymi dokumentami za pośrednictwem Platformy Logintrade w sposób określony instrukcją
dostępną pod adresem https://gminawalbrzych.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.230.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn.: „Poprawa efektywności energetycznej ośmiu budynków infrastruktury publicznej zlokalizowanych
w Wałbrzychu i objętych nadzorem konserwatorskim, poprzez ich termomodernizację”, w zakresie budynku I Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi zlokalizowanego przy ul. I. Paderewskiego 17 w Wałbrzychu.

Zadanie, o którym mowa w pkt. 1 jest dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027: Oś priorytetowa 9 „Fundusze Europejskie na rzecz transformacji obszarów górniczych na Dolnym Śląsku”, Działanie 9.6 „Transformacja środowiskowa - ZIT”, nr projektu FEDS.09.06- IZ.00-0002/24 pn. „Poprawa efektywności energetycznej ośmiu budynków infrastruktury publicznej zlokalizowanych w Wałbrzychu i objętych nadzorem konserwatorskim, poprzez ich termomodernizację”.

Lokalizacja inwestycji: Budynek I Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi zlokalizowany jest przy ul. I. Paderewskiego 17 w Wałbrzychu (dz. nr 361, obręb Nowe Miasto nr 21). Obiekt wpisany został dnia 26.05.2006 r. do rejestru zabytków pod nr w rej. A/788, oraz położony jest w obszarze historycznego układu urbanistycznego dzielnicy Nowe Miasto w Wałbrzychu, wpisanego do rejestru zabytków decyzją z dnia 11.05.2021 r. pod nr A/6196.

W ramach przedmiotu zamówienia jest wykonanie w szczególności następujących robót:
1) docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją,
2) docieplenie stropu nad aulą,
3) docieplenie ścian wewnętrznych strychu oraz ściany za sceną auli,
4) wymiana stolarki okiennej (zgodnie z wytycznymi Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków),
5) wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej (zgodnie z wytycznymi Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków),
6) zamurowanie okien i naświetli w suterenie,
7) wykonanie impregnacji ogniochronnej więźby dachowej,
8) wykonanie źródła ciepła poprzez montaż pomp ciepła w układzie biwalentnym z kotłem gazowym,
9) wykonanie instalacji odprowadzenia skroplin z pomp ciepła,
10) wykonanie ogrodzenia jednostek zewnętrznych pomp ciepła,
11) remont pomieszczenia kotłowni,
12) wymiana całej instalacji c.o. z izolacją przewodów, i montażem grzejników wyposażonych w zawory termostatyczne oraz głowice termostatyczne,
13) wykonanie modernizacji systemu wentylacji sali gimnastycznej poprzez montaż systemu wentylacji nawiewno - wywiewnej z odzyskiem ciepła,
14) wykonanie modernizacji systemu wentylacji zaplecza szatniowo-sanitarnego sali gimnastycznej poprzez wykonanie układów wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła,
15) wykonanie instalacji hydrantowej,
16) montaż klap odcinających p.poż. i kurtyn dymowych,
17)montaż przeciwpożarowych wyłączników prądu,
18) wykonanie linii zasilających z montażem rozdzielnic,
19) wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego i awaryjnego,
20) wykonanie instalacji siły i instalacji gniazd wtyczkowych,
21) wykonanie instalacji CCTV,
22) wykonanie instalacji oddymiania klatek schodowych,
23) wykonanie niezbędnych robót towarzyszących i odtworzeniowych po wykonaniu prac termomodernizacyjnych i instalacyjnych,
24) wykonanie pozostałych robót opisanych dokumentacją projektową. 

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisują:
1) Umowa,
2) Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z ewentualnymi wyjaśnieniami Zamawiającego do SWZ i zmianami SWZ,
3) Dokumentacja projektowa,
4) STWiORB,
5) Oferta Wykonawcy,
6) Tabela elementów rozliczeniowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45321000-3 - Izolacja cieplna

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyskała łączną największą liczbę punktów w
kryteriach oceny ofert. Oceny ofert będzie dokonywała komisja przetargowa. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych
kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. Zamawiający
udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie oraz w SWZ i
zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna lub zawodowa – o udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się może Wykonawca, który:
A. w okresie ostatnich 10 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał (zakończył) należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie i/lub przebudowie i/lub remoncie budynku użyteczności publicznej o kubaturze minimum 8 000 m3, figurującego w wykazie zabytków bądź wpisanego do rejestru zabytków bądź znajdującego się w strefie wpisanej do rejestru zabytków, w zakresie której było wykonanie: robót ogólnobudowlanych, instalacji elektrycznych, instalacji sanitarnych.

Warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w ppkt (A) musi być spełniony:
- przez Wykonawcę samodzielnie, lub
- w przypadku Wykonawców występujących wspólnie, samodzielnie przez jednego z Wykonawców występujących wspólnie, lub
- przez podmiot udostępniający samodzielnie.

B. dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego:
1) Kierownik budowy posiadający łącznie:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej,*
- kwalifikacje, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 710 z późn. zm.), tj. przez co najmniej 18 miesięcy brał udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury,
2) Kierownik robót instalacyjnych w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych posiadający:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,*
3) Kierownik robót instalacyjnych w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadający:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,*

Zamawiający dopuszcza łączenie ww. funkcji.

*Wymagane uprawnienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia  7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane
(Dz. U.2024.725 ze zm.) i rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r.
w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub im odpowiadające ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334).
Wymagane uprawnienia powinny być zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2025 r. poz. 418 ze zm.) i rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831) lub im odpowiadające ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2023 r. poz. 334).

Zamawiający dopuszcza łączne spełnienie warunku, o którym mowa w ppkt (B) w przypadku Wykonawców występujących wspólnie lub przez Wykonawcę i podmiot udostępniający /podmioty udostępniające zasoby lub przez jednego z Wykonawców występujących wspólnie i podmiot udostępniający /podmioty udostępniające zasoby.

Z uwzględnieniem powyższych zasad dot. spełnienia osobno każdego z warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuszcza łączne spełnienie warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej w przypadku Wykonawców występujących wspólnie lub przez Wykonawcę i podmiot udostępniający zasoby lub przez Wykonawców występujących wspólnie i podmiot udostępniający.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

oferta, pełnomocnictwo (o ile dotyczy), dowód wniesienia wadium (o ile dotyczy),
zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (o ile dotyczy)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 90.000,00 zł.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a. pieniądzu;
b. gwarancjach bankowych;
c. gwarancjach ubezpieczeniowych;
d. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2025 r. poz. 98).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego:
Urząd Miejski w Wałbrzychu
Bank Millenium SA 93 1160 2202 0000 0004 9251 8376
z adnotacją „Wpłata wadium - numer sprawy BZP.271.230.2025, nazwa Wykonawcy, którego ofertę zabezpiecza wadium”
5. UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
a. musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp;
b. z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta /poręczyciela do zapłaty całej kwoty wadium;
c. powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego;
d. termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert;
e. w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
f. beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Gmina Wałbrzych – miasto na prawach powiatu;
g. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
h. musi zostać złożone w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji.
7. W przypadku wniesienia wadium w formie:
a. pieniężnej - zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty;
b. poręczeń lub gwarancji - wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą.
8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona.
9. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VI.1 niniejszej SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi (w zależności od przedmiotu postępowania) wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, jeśli są wymagane, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2026-01-07 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://gminawalbrzych.logintrade.net/zapytania_email,218829,f51af7696bd67a03c6a197be078437c3.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2026-01-07 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-02-05

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się także Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu wykonawca przedkłada wraz z ofertą załącznik nr 2 do SWZ (wzór).
2. Termin realizacji zamówienia wynosi: do 8 miesięcy od dnia podpisania umowy lecz nie później niż do 30.09.2026 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.