eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kartuzy › Usługa wywozu i zagospodarowania (na terenie województwa pomorskiego) osadu komunalnego - preparatu wapniowo-organicznego, wytworzonego na bazie komunalnych osadów ściekowych z Oczyszczalni Ścieków w Kartuzach w ilości ok. 5 600 Mg w 2018 r

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-01-11

Ogłoszenie nr 500008925-N-2018 z dnia 11-01-2018 r.

Kartuskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.: Usługa wywozu i zagospodarowania (na terenie województwa pomorskiego) osadu komunalnego - preparatu wapniowo-organicznego, wytworzonego na bazie komunalnych osadów ściekowych z Oczyszczalni Ścieków w Kartuzach w ilości ok. 5 600 Mg w 2018 r

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 629626-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Kartuskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 19125419800000, ul. ul. Mściwoja II 4, 83300 Kartuzy, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 586 810 454, e-mail dyrtech@kpwik.kartuzy.pl, faks 586 810 209.
Adres strony internetowej (url): www.kpwik.kartuzy.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samorządowe Przedsiębiorstwo Wodociągowe

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa wywozu i zagospodarowania (na terenie województwa pomorskiego) osadu komunalnego - preparatu wapniowo-organicznego, wytworzonego na bazie komunalnych osadów ściekowych z Oczyszczalni Ścieków w Kartuzach w ilości ok. 5 600 Mg w 2018 r

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

- sukcesywny wywóz osadu-preparatu wapniowo-organicznego, wytworzonego na bazie komunalnego osadu z atestem, przeznaczonego na cele rolnicze lub rekultywacje gruntów w ilości ok. 5 600 Mg w 2018 roku o uwodnieniu ok. 82% . Ilość suchej masy osadu - ok. 1000 Mg. - odbiór własnym transportem prosto z taśmociągu partiami po 15-30 ton dziennie (czas załadunku ok. 10-12 godzin) i z placu składowego partiami od 100 ton do 500 ton według ilości określonych przez wytwórcę, nie rzadziej niż raz w miesiącu lub w terminie uzgodnionym z wytwórcą (zgodnie z przepisami) - załadunek własnym sprzętem wykonawcy i na koszt użytkownika osadu (wykonawcy usługi). O miejscu załadunku preparatu (taśmociąg czy plac składowy), częstotliwości i ilości wywozu osadu decyduje wytwórca osadu. - zagospodarowanie osadu lub jego składowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa leży w gestii i koszcie użytkownika osadu-preparatu (wykonawcy usługi) - Wytwórca osadu zobowiązuje się do przesyłania użytkownikowi osadu (wykonawcy usługi) badań jakości osadu wykonywanych przez akredytowane laboratorium. - Użytkownika osadu (wykonawcy usługi) ponosi wszelką odpowiedzialność za stosowanie w/w osadów- preparatu, w sposób inny i na gruntach innych niż określił w dokumentach dołączonych do Oferty. - transport osadu-preparatu musi odbywać się odpowiednio dostosowanymi pojazdami zgodnie z przepisami BHP oraz przepisami o ruchu drogowym i odpowiednimi pozwoleniami - w miesiącach zimowych, gdy temperatura powietrza będzie ujemna osad będzie magazynowany na placu składowym oczyszczalni; przy dodatnich temperaturach powietrza i braku pokrywy śnieżnej oraz zmrożeń powierzchni gruntu w miejscach aplikowania, osad będzie załadowany na koszt Użytkownika osadu (wykonawcy usługi) do wywozu i zagospodarowania przez odbiorcę - użytkownika osadu (wykonawcy usługi) - ustalenie ilości odbieranego osadu następować będzie poprzez ważenie na wadze samochodowej lub za pomocą obmiaru przyjmując 1 m3 = 1 tona

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90513700-3


Dodatkowe kody CPV: 90513600-2, 90513900-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2587600
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe "Kamrol" Wincenty Rogacki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Rataje, ul. Kwiatowa 17
Kod pocztowy: 64-800
Miejscowość: Chocież
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2587600
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2587600
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 274400
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.