Ogłoszenie z dnia 2025-07-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00285029/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i wdrożenie systemu do ewidencjonowania i zarządzania zbiorami
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM WSI RADOMSKIEJ W RADOMIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 145857716
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szydłowiecka 30
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: muzeumwsi@muzeum-radom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://muzeum-radom.bip.net.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-866d03b8-48f1-4d20-9d97-b69f843275571.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i wdrożenie systemu do ewidencjonowania i zarządzania zbiorami2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-866d03b8-48f1-4d20-9d97-b69f84327557
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00337410
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00281136/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i wdrożenie systemu do ewidencjonowania i zarządzania zbiorami
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00285029
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DG.2151.1.2025.KT
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 240000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
- dostawa / zakup systemu informatycznego oraz jego dostosowanie do potrzeb Zamawiającego;
- zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie portalu internetowego do prezentowania zbiorów online wraz ze stworzeniem unikalnego szablonu strony internetowej do udostępnienia zasobów cyfrowych, projektu graficznego i funkcjonalnego strony i jej wdrożenia;
- instalacja i uruchomienie systemu oraz portalu do użytku Zamawiającemu w infrastrukturze informatycznej zapewnionej przez Zamawiającego;
- wdrożenie systemu oraz portalu, testy i zasilenie (migracje) testowe wraz z migracją danych
z obecnie wykorzystywanego systemu MUSNET, a także Multimediów z repozytorium Zamawiającego oraz zgromadzonych w systemie MUSNET;
- udzielenie niewyłącznej, nieograniczonej terytorialnie, bezterminowej licencji dla Zamawiającego (bez ograniczenia liczby użytkowników) na wdrożony System i na wszystkie jego aktualizacje zainstalowane w czasie trwania umowy na przedmiotowe zamówienie, w tym zapewnienia udzielenia licencji przez podmioty trzecie jeśli realizacja przedmiotowego zamówienia przez Wykonawcę dla osiągnięcia celu zamówienia, będzie tego wymagała;
- świadczenia gwarancji systemu i portalu, niezbędnych zmian, utrzymania systemu, jakości wsparcia oraz na rozbudowy systemu, w okresie co najmniej 24 miesięcznym od dnia podpisania przez strony protokołu odbioru wdrożonego systemu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48783000-0 - Pakiety oprogramowania do zarządzania zawartością
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 246000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 246000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 246000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MobileMS sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9471984549
7.3.3) Ulica: ul. Chochoła 23
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-230
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Kierowanie projektem - Doradztwo Łukasz Ściebior, ul. Kossaka
25/31, 93-209 Łódź
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 246000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-31INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa artykułów biurowych i archiwizacyjnych dla 42 BLSz w Radomiu oraz jednostek będących na zaopatrzeniu w 2025 r.
- Zakup wraz z dostarczeniem materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do urządzeń drukujących dla potrzeb jednostek Policji w garnizonie mazowieckim - z prawem opcji
- Usługa sporządzenia 4 operatów szacunkowych
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych wraz z odbiorem i zniszczeniem wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych.
- OCHRONA FIZYCZNA OSÓB, OBIEKTÓW I MIENIA SWPZZPOZ W RADOMIU
- Dostawa testów panelowych do wykrywania narkotyków i środków odurzających w organizmie dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu i jednostek będących na jej zaopatrzeniu
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostosowanie struktury informatycznej Powiatu Sandomierskiego w zakresie cyberbezpieczeństwa w ramach Projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" - zakup sprzętu oraz usług z zakresu IT.
- Rozwój elektronicznych usług publicznych na obszarze MOF Krasnegostawu w obszarze rozwoju usług oświatowych dla Miasta Krasnystaw
- "Cyberbezpieczny Urząd Gminy Bukowiec"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego w ramach projektu grantowego pn. "Cyberbezpieczny Samorząd".
- Doposażenie szkół podstawowych w ramach projektu pn.: ,,Organizacja zajęć pozalekcyjnych rozwijających kompetencje kluczowe w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Lubiewo"
- Dostawa przełączników zarządzalnych, dysków sieciowych NAS, przenośnych dysków SSD, serwerów wraz z oprogramowaniem, licencjami CAL i wdrożeniem oraz oprogramowanie do kopii zapasowych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.