Ogłoszenie z dnia 2025-07-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00266507/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Oświetlenie ulic na terenie sołectwa Panki” - rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie sołectwa Panki – ul. Tysiąclecia.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Panki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398356
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tysiąclecia 5
1.5.2.) Miejscowość: Panki
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-140
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 317 90 35
1.5.8.) Numer faksu: 34 317 90 62
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@panki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.panki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a9cdeba6-c99e-4fcc-a1dd-5d7b7e35113c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Oświetlenie ulic na terenie sołectwa Panki” - rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie sołectwa Panki – ul. Tysiąclecia.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9cdeba6-c99e-4fcc-a1dd-5d7b7e35113c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00337417
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00040205/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Oświetlenie ulic na terenie Sołectwa Panki - Budowa oświetlenia ulicznego na terenie sołectwa Panki – ul. Tysiąclecia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZBI.271.3.07.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Oświetlenie ulic na terenie sołectwa Panki” - rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie sołectwa Panki – ul. Tysiąclecia.
1. Zakres robót budowlanych obejmuje:
a) budowę linii kablowej YAKXS 4 x 16 mm2 dla potrzeb oświetlenia ulicznego
o długości ok. 550 m,
b) wykonanie wykopów rowów kablowych pod budowę linii kablowej oświetlenia,
c) ułożenie rur osłonowych,
d) dostawę i montaż słupów oświetlenia ulicznego z wysięgnikiem, ilość – 15 szt.,
e) dostawę i montaż opraw oświetlenia ulicznego LED o mocy ok. 75,5 ilość – 15 szt.,
f) montaż tablicy oświetlenia ulicznego, ilość – 1 szt.
1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto wykonanie w ramach ceny ofertowej wszelkich niezbędnych prac pomocniczych i towarzyszących oraz robót tymczasowych i innych, niezbędnych oraz pominiętych w wycenie i dokumentacji projektowej, jednak bez których nie będzie można ukończyć obiektu oraz przystąpić do jego użytkowania, w szczególności:
1) organizację, zagospodarowanie, utrzymanie i likwidację placu budowy oraz poniesienie kosztów z tym związanych,
2) wykonanie lub pozyskanie we własnym zakresie oraz poniesienie kosztów:
a) dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie budowy, potwierdzonymi przez projektanta, kierownika budowy,
b) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, pomiarów, badań
i sprawdzeń, które są niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz poniesienie kosztów z tym związanych,
c) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
3) zabezpieczenie terenu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. z 2003r. Nr 47, poz. 401).
4) wykonanie, utrzymanie i likwidację tymczasowej organizacji ruchu, uzyskanie zgód zarządców dróg na zajęcie pasa drogowego oraz poniesienie kosztów z tym związanych.
5) obsługa archeologiczna i konserwatorska w przypadku wystąpienia sytuacji dla której taka obsługa jest wymagana,
6) geodezyjne wytyczenie w terenie tras rurociągów, miejsc posadowienia obiektów
i armatury, kolizji z istniejącym uzbrojeniem podziemnym,
7) wykonanie odwodnienia wykopów,
8) uzyskanie zgody dostawców mediów wraz z poniesieniem opłat za: pobór energii elektrycznej dla potrzeb prowadzonej budowy, wody do celów socjalnych
i technologicznych, zrzut wód z odwadniania wykopów, wodę zużytą do płukania rurociągów, ścieki z zaplecza budowy itp.,
9) zapewnienie i zabezpieczenie dostępu do posesji w miejscach prowadzenia robót,
10) zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia podziemnego kolidującego z projektowanymi przewodami, a w miejscach występowania kolizji prowadzenie prac pod nadzorem eksploatatora kolidującej sieci oraz ponoszenie kosztów ewentualnego nadzoru wykonywanych robót,
11) wywóz nadmiaru ziemi lub dowóz ziemi wraz z jej zakupem, jeżeli taka konieczność wystąpi, ewentualna wymiana gruntów lub ich zagęszczenie,
12) odtworzenie nawierzchni drogowych po robotach ziemnych pod nadzorem zarządcy drogi,
13) uporządkowanie po zakończeniu robót terenu budowy.
14) przygotowanie dokumentacji powykonawczej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 418), w tym: protokołów odbiorów technicznych, instrukcji obsługi, protokołów badań, aprobat technicznych, atestów, deklaracji zgodności itp.
15) utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci oraz poniesienie kosztów
z tym związanych,
16) uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie lub potwierdzenia zgłoszenia zakończenia robót uprawniających Zamawiającego do użytkowania zrealizowanego obiektu (jeżeli będzie wymagane przepisami prawa).
2. Szczegółowy zakres robót objętych przedmiotem zamówienia określa dokumentacja projektowa będąca załącznikiem do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134223,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 226320,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134223,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EL – MAR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 362041381
7.3.3) Ulica: ul. Sportowa 1
7.3.4) Miejscowość: Lubliniec
7.3.5) Kod pocztowy: 42-700
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134223,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
„Oświetlenie ulic na terenie sołectwa Panki” - rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie sołectwa Panki – ul. Tysiąclecia”.
INNE PRZETARGI PANKI
więcej: przetargi PANKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Rajgrodzie - ujęcie ul. Podchoinki
- " Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Nowa Jabłona oraz Nowy Dwór etap I" w formule zaprojektuj i wybuduj
- Remont części pomieszczeń biurowych zlokalizowanych na V piętrze budynku przy ul. Ozimskiej 19 w Opolu
- Remont dachu w Centrum Rekreacyjnym OSiR przy ul. Belzackiej 108/110 w Piotrkowie Trybunalskim
- Budowa Świetlicy Wiejskiej w Nowym Wylezinie
- Budowa Żłobka Miejsko-Gminnego "NIEDŹWIADEK" w Mordach
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.