Ogłoszenie z dnia 2025-07-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00244140/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa warzyw i owoców do Zakładu Karnego w Tarnowie oraz Oddziału Zewnętrznego w Tarnowie-Mościcach - II półrocze 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W TARNOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320006
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Konarskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_tarnow@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zktarnow.bip.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11147091.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa warzyw i owoców do Zakładu Karnego w Tarnowie oraz Oddziału Zewnętrznego w Tarnowie-Mościcach - II półrocze 20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db9e5e96-dd22-4ec1-9b5a-b6e27ed496ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00337411
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00048152/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa warzyw i owoców do Zakładu Karnego w Tarnowie oraz Oddziału Zewnętrznego w Tarnowie-Mościcach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00244140
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Dkw.2232.13.2025.DR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 287459,16 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Warzywa i owoceBuraki czerwone 18448kg
Cebula 6618 kg
Kapusta czerwona 2926 kg
Kapusta biała 8457 kg
Marchew 29225kg
Pietruszka 4275kg
Por 3493 kg
Seler 5730kg
Fasola 3268 kg
Groch łuskany 979 kg
Jabłka 12619kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
4.5.5.) Wartość części: 156029,16 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Kiszonki, sałatki i surówki z kiszonekKapusta biała kwaszona z dodatkami 6500kg
Kapusta kiszona 6500kg
Ogórek kiszony 1950kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
4.5.5.) Wartość części: 27040 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – ZiemniakiZiemniaki jadalne 104 390 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
4.5.5.) Wartość części: 104390 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161237,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 192894,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 161237,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GOSPODARSTWO ROLNE WOŹNIAK MARIUSZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6621600219
7.3.4) Miejscowość: Sokolina
7.3.5) Kod pocztowy: 28-506
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE WOŹNIAK MARIUSZ
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE WOŹNIAK MARIUSZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161237,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-07-01 do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35425 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35425,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Rolno-Warzywnicze Daria Banach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6591474051
7.3.4) Miejscowość: Ciszowice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-250
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNO-WARZYWNICZE DARIA BANACH
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNO-WARZYWNICZE DARIA BANACH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35425 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-07-01 do 2025-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72124,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93002,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72124,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GOSPODARSTWO ROLNE WOŹNIAK MARIUSZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6621600219
7.3.4) Miejscowość: Sokolina
7.3.5) Kod pocztowy: 28-506
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE WOŹNIAK MARIUSZ
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE WOŹNIAK MARIUSZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72124,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-07-01 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Dostawa i montaż mebli biurowych dla Oddziału ZUS w Tarnowie i Inspektoratu w Bochni (postępowanie prowadzone z dopuszczeniem składania ofert częściowych - dwie części)
- Przebudowa kortu tenisowego na boisko wielofunkcyjne przy Szkole Podstawowej w Tarnowcu
- Modernizacja oświetlenia hali poprzez wymianę na lampy LED wraz z zastosowaniem systemu sterowania oświetleniem
- Dostawa używanego pojazdu do odbioru segregowanych odpadów komunalnych dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie.
- "Budowa drogi rower. przy ul. Nowodąbrowskiej od ul. 16 Pułku Piechoty w kierunku ul. Błonie wraz z przebudową oświetlenia" w ramach zadania pn. "Budowa dróg i ścieżek rowerowych na terenie Tarnowa"
- Przebudowa pomieszczeń Konsultacyjnych Poradni Specjalistycznych w Szpitalu Wojewódzkim im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie w ramach projektu FEMP.05.11-IZ.00-0243/24 pn. Rozwój AOS
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Placówek Oświatowych w Gołyminie-Ośrodku
- Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 19 "Słupskiego Chłopczyka" w Słupsku
- "Dostawa produktów spożywczych do Szkoły Podstawowej w Pierzchnicy w roku szkolnym 2025/2026"
- "Zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla Placówek Oświatowych Gminy Wolin"
- Dostawa artykułów spożywczych przeznaczonych na potrzeby Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Stargardzie, Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Łobzie, Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Barlinku
- "Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Kazimierza Górskiego w Wierzbicy"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.