eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropa › Remont szlaków zrywkowych w L-ctwach Brunary, Izby, Ropki i Hańczowa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-03

Ropa: Remont szlaków zrywkowych w L-ctwach Brunary, Izby, Ropki i Hańczowa
Numer ogłoszenia: 485614 - 2012; data zamieszczenia: 03.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Łosie , Łosie 39, 38-312 Ropa, woj. małopolskie, tel. 18 3534719, faks 18 3534719.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.losie.krakow.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe, państwowa jednostka nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont szlaków zrywkowych w L-ctwach Brunary, Izby, Ropki i Hańczowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie podzielono na 2 części: Część I zamówienia: 1. Remont 4,8 km szlaków zrywkowych w L-ctwach Brunary i Izby; Część II zamówienia: 2. Remont 6,4 km szlaków zrywkowych w L-ctwach Hańczowa i Ropki. Opis prac w ramach remontu szlaków zrywkowych: Remont istniejących szlaków zrywkowych polegać będzie na likwidacji kolein o głębokości od 0-30 cm, poszerzaniu, profilowaniu i zagęszczaniu szlaków zrywkowych oraz wykonaniu rowka odstokowego lub obustronnego w zależności od wariantu szlaków. Lokalizacja szlaków przeznaczonych do remontu, będzie wskazywana przez pracowników Służby Leśnej z danego Leśnictwa. Trzy warianty szlaków zrywkowych - ich wygląd po wykonanym remoncie przedstawia rysunek nr 1 załączony do SIWZ. Wariant pierwszy przedstawia szlak zrywkowy o przebiegu stokowym gdzie spadek poprzeczny jednostronny do stokowy wynosi minimum 5% oraz określa szerokość korpusu szlaku - 3,0 m. Wariant drugi przedstawia szlak zrywkowy przebiegający w wąwozie, gdzie po remoncie korpus szlaku wynosi 3,0 m a po jego obu stronach wykonane są rowki, natomiast w przekroju poprzecznym określono spadek daszkowy o nachyleniu minimum 5%. Wariant trzeci przedstawia wygląd szlaku po remoncie, przebiegający w terenie płaskim lub prostopadle do warstwic. Korpus szlaku wynosi 3,0 m a po jego obu stronach wykonane są rowki, natomiast w przekroju poprzecznym określono spadek daszkowy o nachyleniu minimum 5%. W ramach remontu wchodzi także montaż wodospustów powierzchniowych odprowadzających wodę powierzchniową z korpusu szlaku. Spusty wykonane mają być z dwóch okorowanej żerdzi o grubości minimum 15 cm ( grubość w cieńszym końcu żerdzi) i długości 6 m, spiętych w 4 miejscach od spodu deską - listwą o dł. 0,6 m, szer. 0,2 m. Wodospusty zamontowane i zastabilizowane będą w wykopanym zagłębieniu w korpusie szlaku o wymiarach 0,5 m szerokości i 0,3 m głębokości (po skosie). Teren o szerokości 1,0 m z obu stron najazdu winny być zagęszczone ubijakiem spalinowym. Ilość wodospustów powierzchniowych ustala się: - dla I części zamówieni - 50 szt. - dla II części zamówienia - 64 szt. Lokalizacja wodospustów będzie wskazywana przez pracowników Służby Leśnej z danego Leśnictwa..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, w ilości do 30% zam. podstawowego. Zamówienia uzupełniające obejmują obywie części zamówienia - dotyczą całego zakresu prac.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla Części I zamówienia: 500 zł Dla Części II zamówienia: 500 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oferenci wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w sposób należyty przynajmniej dwóch usług odpowiadających zakresem przedmiotowi zamówienia (budowa lub remont szlaków zrywkowych, budowa lub remont dróg) o wartości netto min. 30.000 zł netto - każda, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oferenci winni dysponować następującym sprzętem budowlanym (własnym lub wynajętym - wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami): Dla części I zamówienia: - koparka - o poj. łyżki 0,6 m3, - spycharka gąsienicowa min 74 kW wyposażona w pług czołowy z hydraulicznie regulowanym przechyłem, - zagęszczarka wibracyjna spalinowa, - walec wibracyjny samojezdny, Dla części II zamówienia: - koparka - o poj. łyżki 0,4 - 0,6 m3, - spycharka gąsienicowa 74 kW wyposażona w pług czołowy z hydraulicznie regulowanym przechyłem, - zagęszczarka wibracyjna spalinowa, - walec wibracyjny samojezdny,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.losie.krakow.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łosie 39, 38-312 Ropa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2012 godzina 08:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Łosie 39, pokój 104.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1. Remont 4,8 km szlaków zrywkowych w L-ctwach Brunary i Izby.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis prac w ramach remontu szlaków zrywkowych: Remont istniejących szlaków zrywkowych polegać będzie na likwidacji kolein o głębokości od 0-30 cm, poszerzaniu, profilowaniu i zagęszczaniu szlaków zrywkowych oraz wykonaniu rowka odstokowego lub obustronnego w zależności od wariantu szlaków. Lokalizacja szlaków przeznaczonych do remontu, będzie wskazywana przez pracowników Służby Leśnej z danego Leśnictwa. Trzy warianty szlaków zrywkowych - ich wygląd po wykonanym remoncie przedstawia rysunek nr 1 załączony do SIWZ. Wariant pierwszy przedstawia szlak zrywkowy o przebiegu stokowym gdzie spadek poprzeczny jednostronny do stokowy wynosi minimum 5% oraz określa szerokość korpusu szlaku - 3,0 m. Wariant drugi przedstawia szlak zrywkowy przebiegający w wąwozie, gdzie po remoncie korpus szlaku wynosi 3,0 m a po jego obu stronach wykonane są rowki, natomiast w przekroju poprzecznym określono spadek daszkowy o nachyleniu minimum 5%. Wariant trzeci przedstawia wygląd szlaku po remoncie, przebiegający w terenie płaskim lub prostopadle do warstwic. Korpus szlaku wynosi 3,0 m a po jego obu stronach wykonane są rowki, natomiast w przekroju poprzecznym określono spadek daszkowy o nachyleniu minimum 5%. W ramach remontu wchodzi także montaż wodospustów powierzchniowych odprowadzających wodę powierzchniową z korpusu szlaku. Spusty wykonane mają być z dwóch okorowanej żerdzi o grubości minimum 15 cm ( grubość w cieńszym końcu żerdzi) i długości 6 m, spiętych w 4 miejscach od spodu deską - listwą o dł. 0,6 m, szer. 0,2 m. Wodospusty zamontowane i zastabilizowane będą w wykopanym zagłębieniu w korpusie szlaku o wymiarach 0,5 m szerokości i 0,3 m głębokości (po skosie). Teren o szerokości 1,0 m z obu stron najazdu winny być zagęszczone ubijakiem spalinowym. Ilość wodospustów powierzchniowych ustala się: - dla I części zamówieni - 50 szt. - dla II części zamówienia - 64 szt. Lokalizacja wodospustów będzie wskazywana przez pracowników Służby Leśnej z danego Leśnictwa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont 6,4 km szlaków zrywkowych w L-ctwach Hańczowa i Ropki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis prac w ramach remontu szlaków zrywkowych: Remont istniejących szlaków zrywkowych polegać będzie na likwidacji kolein o głębokości od 0-30 cm, poszerzaniu, profilowaniu i zagęszczaniu szlaków zrywkowych oraz wykonaniu rowka odstokowego lub obustronnego w zależności od wariantu szlaków. Lokalizacja szlaków przeznaczonych do remontu, będzie wskazywana przez pracowników Służby Leśnej z danego Leśnictwa. Trzy warianty szlaków zrywkowych - ich wygląd po wykonanym remoncie przedstawia rysunek nr 1 załączony do SIWZ. Wariant pierwszy przedstawia szlak zrywkowy o przebiegu stokowym gdzie spadek poprzeczny jednostronny do stokowy wynosi minimum 5% oraz określa szerokość korpusu szlaku - 3,0 m. Wariant drugi przedstawia szlak zrywkowy przebiegający w wąwozie, gdzie po remoncie korpus szlaku wynosi 3,0 m a po jego obu stronach wykonane są rowki, natomiast w przekroju poprzecznym określono spadek daszkowy o nachyleniu minimum 5%. Wariant trzeci przedstawia wygląd szlaku po remoncie, przebiegający w terenie płaskim lub prostopadle do warstwic. Korpus szlaku wynosi 3,0 m a po jego obu stronach wykonane są rowki, natomiast w przekroju poprzecznym określono spadek daszkowy o nachyleniu minimum 5%. W ramach remontu wchodzi także montaż wodospustów powierzchniowych odprowadzających wodę powierzchniową z korpusu szlaku. Spusty wykonane mają być z dwóch okorowanej żerdzi o grubości minimum 15 cm ( grubość w cieńszym końcu żerdzi) i długości 6 m, spiętych w 4 miejscach od spodu deską - listwą o dł. 0,6 m, szer. 0,2 m. Wodospusty zamontowane i zastabilizowane będą w wykopanym zagłębieniu w korpusie szlaku o wymiarach 0,5 m szerokości i 0,3 m głębokości (po skosie). Teren o szerokości 1,0 m z obu stron najazdu winny być zagęszczone ubijakiem spalinowym. Ilość wodospustów powierzchniowych ustala się: - dla I części zamówieni - 50 szt. - dla II części zamówienia - 64 szt. Lokalizacja wodospustów będzie wskazywana przez pracowników Służby Leśnej z danego Leśnictwa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.