Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-21
Giżycko: Dostawa materiałów technicznych, części i akcesorii do pojazdów na rzecz Jednostki Wojskowej nr 4352 - post. nr 153/2012
Numer ogłoszenia: 462498 - 2012; data zamieszczenia: 21.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4352 , ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 46 02, faks 87 429 46 41.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.24wog.wp.mil.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów technicznych, części i akcesorii do pojazdów na rzecz Jednostki Wojskowej nr 4352 - post. nr 153/2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów technicznych, części i akcesorii do pojazdów na rzecz Jednostki Wojskowej nr 4352. Zamówienie podzielone na siedem części: część 1 - materiały techniczne, część 2 - części zamienne do pojazdu marki: JELCZ P662, STAR 200/266/244, STAR 12.227 pożarniczy, STAR 944 M88/944 LEGC, HONKER, LUBLIN, NUBIRA, FORD TRANSIT, SIENA 1.6 1998r., FORD FACY 350L, IVECO 40.13 WM, FORD F6/FP6V VAN 280S, FIAT SEICENTO 1.1 2000r., MERCEDES 290 GD, FIAT DUCATO 2.2 MULTIJET, FIAT DUCATO 2.3 MULTIJET, część 3 - części zamienne do maszyn inżynieryjnych i agregatów zgodnie z załącznikiem nr 2 zestawienie cenowe przedmiotu zamówienia. Warunki przedmiotowe: 1)dostarczone przez Wykonawcę materiały, części i akcesoria będą w gatunku I (nowe) zapakowane w oryginalne opakowanie producenta (jeżeli występuje), 2)proponowane materiały, części i akcesoria w danej pozycji mają być tego samego producenta o identycznych parametrach w całej zamawianej ilości, przedmioty zawarte w ofercie powinny mieć co najmniej 12 miesięczną gwarancję producenta, Zamawiający zgodnie z art. 36 ust. 4 i 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 nr 113 poz. 759 z późn. zm.) dopuszcza powierzenie zamówienia podwykonawcom oraz żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie którą, części zamówienia powierzył podwykonawcy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 34.33.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy p.z.p. - (Załącznik nr 3 do SIWZ).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy p.z.p. - (Załącznik nr 3 do SIWZ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy p.z.p. - (Załącznik nr 3 do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy p.z.p. - (Załącznik nr 3 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.FORMULARZ OFERTOWY ? wypełniony i podpisany wg wzoru Zamawiającego (Załącznik nr 1 do SIWZ ). 2. ZESTAWIENIA CENOWE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - wypełniony i podpisany wg wzoru Zamawiającego (Załącznik nr 2 do SIWZ ). 3. WZÓR UMOWY - parafowany (Załącznik nr 6 do SIWZ ).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wysokości zobowiązania wynikającego z oferty Wykonawcy, z którym zawrze umowę na dostawę materiałów technicznych, części i akcesorii do pojazdów na rzecz JW. nr 4352 w wyniku niniejszego postępowania w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w 2012 r. w formie aneksu
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mon.gov.pl,http://www.army.mil.pl,http://www.24wog.wp.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4352 W GIŻYCKU,
Adres: ul. Nowowiejska 20, 11-500 GIŻYCKO
budynek sztabowy pok. 7.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2012 godzina 08:00, miejsce: JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4352 W GIŻYCKU, Adres: ul. Nowowiejska 20, 11-500 GIŻYCKO budynek sztabowy pok. 109.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część 1 - materiały techniczne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów technicznych do pojazdów na rzecz Jednostki Wojskowej nr 4352 zgodnie z załącznikiem nr 2 zestawienie cenowe przedmiotu zamówienia. Warunki przedmiotowe: 1) dostarczone przez Wykonawcę materiały, części i akcesoria będą w gatunku I (nowe) zapakowane w oryginalne opakowanie producenta (jeżeli występuje), 2) proponowane materiały, części i akcesoria w danej pozycji mają być tego samego producenta o identycznych parametrach w całej zamawianej ilości, przedmioty zawarte w ofercie powinny mieć co najmniej 12 miesięczną gwarancję producenta, Zamawiający zgodnie z art. 36 ust. 4 i 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 nr 113 poz. 759 z późn. zm.) dopuszcza powierzenie zamówienia podwykonawcom oraz żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie którą, części zamówienia powierzył podwykonawcy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 34.33.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część 2 - dostawa części zamienne do pojazdu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamienne do pojazdu marki: JELCZ P662, STAR 200/266/244, STAR 12.227 pożarniczy, STAR 944 M88/944 LEGC, HONKER, LUBLIN, NUBIRA, FORD TRANSIT, SIENA 1.6 1998r., FORD FACY 350L, IVECO 40.13 WM, FORD F6/FP6V VAN 280S, FIAT SEICENTO 1.1 2000r., MERCEDES 290 GD na rzecz Jednostki Wojskowej nr 4352. zgodnie z załącznikiem nr 2 zestawienie cenowe przedmiotu zamówienia. Warunki przedmiotowe: 1) dostarczone przez Wykonawcę materiały, części i akcesoria będą w zgodnie z załącznikiem nr 2 zestawienie cenowe przedmiotu zamówienia. Warunki przedmiotowe: 1) dostarczone przez Wykonawcę materiały, części i akcesoria będą w gatunku I (nowe) zapakowane w oryginalne opakowanie producenta (jeżeli występuje), 2) proponowane materiały, części i akcesoria w danej pozycji mają być tego samego producenta o identycznych parametrach w całej zamawianej ilości, przedmioty zawarte w ofercie powinny mieć co najmniej 12 miesięczną gwarancję producenta, Zamawiający zgodnie z art. 36 ust. 4 i 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 nr 113 poz. 759 z późn. zm.) dopuszcza powierzenie zamówienia podwykonawcom oraz żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie którą, części zamówienia powierzył podwykonawcy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 34.33.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: część 3 - dostawa akcesorii do pojazdów na rzecz Jednostki Wojskowej nr 4352.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamienne do maszyn inżynieryjnych i agregatów do pojazdów na rzecz Jednostki Wojskowej nr 4352. zgodnie z załącznikiem nr 2 zestawienie cenowe przedmiotu zamówienia. Warunki przedmiotowe: 1)dostarczone przez Wykonawcę materiały, części i akcesoria będą w gatunku I (nowe) zapakowane w oryginalne opakowanie producenta (jeżeli występuje), 2)proponowane materiały, części i akcesoria w danej pozycji mają być tego samego producenta o identycznych parametrach w całej zamawianej ilości, przedmioty zawarte w ofercie powinny mieć co najmniej 12 miesięczną gwarancję producenta, Zamawiający zgodnie z art. 36 ust. 4 i 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 nr 113 poz. 759 z późn. zm.) dopuszcza powierzenie zamówienia podwykonawcom oraz żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie którą, części zamówienia powierzył podwykonawcy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 34.33.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- Powiat Giżycki. Kompleksowa Dostawa energii elektrycznej grupa taryfowa G.
- Dostawa aparatu USG
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich, administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, w sezonie zimowym 2025/2026
- USŁUGA NAPRAWY SPRZĘTU KWATERUNKOWEGO
- Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Miejskiej Giżycko
- Dostawa klatek treningowych do COS-OPO w Giżycku
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa części do pojazdów i silników, opon i kół - powtórka
- Sukcesywna dostawa części samochodowych i olejów silnikowych do pojazdów należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Dostawa części zamiennych do wojskowych pojazdów mechanicznych na rzecz 41.Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu.
- dostawy fabrycznie nowych części do: autobusów marki Jelcz, alternatorów i rozruszników do autobusów Marki Ikarus i Jelcz, automatycznych skrzyń biegów ZF, skrzy biegów Voith i pomp centralnego smarowania Vogel, ogrzewań do autobusów, pomp wytryskowych do
- dostawa fabrycznie nowych części do autobusów Ikarus oraz MAN w okresie 18 m-cy od daty podpisania umowy.
- części i akcesoria do pojazdów i silników do nich.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.