Ogłoszenie z dnia 2025-09-26
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
USŁUGA NAPRAWY SPRZĘTU KWATERUNKOWEGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.3.) Oddział zamawiającego: 24 WOG
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280602118
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 20
1.5.2.) Miejscowość: Giżycko
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 24wog.zam@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://24wog.wp.mil.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Wojskowa Jednostka Budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA NAPRAWY SPRZĘTU KWATERUNKOWEGO
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-616f0721-40d7-4fcc-8a62-57639ef493c7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00443244
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00677338/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.31 Remont sprzętu kwaterunkowego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/24wog3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/24wog, zgodnie z zapisami SWZ
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/pn/24wog, zgodnie z zapisami SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 72/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na naprawie sprzętu kwaterunkowego.
2. Szczegółowy opis znajduje się oraz warunki zamówienia zawierają :
Załącznik nr 2 do SWZ– opis przedmiotu/ zestawienie cenowe
4.2.6.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełniania warunków dotyczących:2.1 zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, iż warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje), co najmniej 1 zamówienie (jedną umową) obejmujące swoim zakresem świadczenie usług o podobnym charakterze (naprawa łóżek polowych i koszarowych), o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto.
3. Wykonawca jest obowiązany wykazać spełnienie warunków udziału
w postepowaniu, w sposób i za pomocą podmiotowych środków dowodowych określonych w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy, i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 roku w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz Ogłoszeniu o zamówieniu i w SWZ.
4. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia (w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania terminie) wykazu wykonanych usług (zał. nr 10 do SWZ), a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca
z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
UWAGA:
Treść wykazu usług /treść dowodów potwierdzających należyte wykonanie usług/ winna jasno i precyzyjnie określać przedmiot, zakres oraz wartość wykonanej/ wykonywanej usługi. Przez jedną usługę rozumie się zamówienie wykonane/wykonywane w ramach jednego kontraktu (umowy). W przypadku,
gdy złożone przez Wykonawców dokumenty, oświadczenia dotyczące warunków udziału w postępowaniu zawierają dane/informacje w innych walutach
niż określono to w niniejszej SWZ (dotyczy wykazu zrealizowanych usług), Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia wystawienia referencji. Jeżeli w dniu wystawienia referencji nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP, Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem wystawienia referencji.
5. Zgodnie z art. 58 ustawy PZP Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się
o zamówienie.
6. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, na zasadach określonych w art. 118 Ustawy pzp.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający ustala wadium w wysokości:4000,00 zł;
2. Zamawiający żąda wniesienia wadium w pełnej wysokości przed terminem
składania ofert.
3. Wadium może być wniesione w:
3.1. pieniądzu;
3.2. gwarancjach bankowych;
3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;
3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836, 1572).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku:
NBP O/O Olsztyn 17 1010 1397 0020 1713 9120 2000 z dopiskiem w tytule przelewu:
„Wadium w post. nr 72/2025 –naprawa mebli kwaterunkowych”
5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 4, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
6. Do oferty należy załączyć:
6.1. oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej potwierdzający wniesienie wadium w formach, o których mowa w pkt 3. ppkt 3.2. - 3.4.
7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 Ustawy Pzp.
8. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta/poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pierwsze, pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie. W dokumencie gwarancji/poręczenia gwarant/poręczyciel nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia przez beneficjenta (24 WOG) dodatkowych warunków (np. żądanie przesłania wezwania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek 24 WOG, albo żądania potwierdzenia przez notariusza, że podpisy złożone na żądaniu zapłaty należą do osób umocowanych do występowania w imieniu 24 WOG, albo żądanie złożenia wezwania np. tylko w formie listu poleconego czy kurierem) albo przedłożenia dodatkowych dokumentów (oprócz dokumentu potwierdzającego umocowanie osób do występowania w imieniu 24 WOG z żądaniem zapłaty).
9. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona.
10. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa art. 98 ust. 1 - 5 ustawy Pzp.
11. Uwaga!
W treści gwarancji/poręczenia należy podać dane adresowe wystawcy dokumentu w celu przesłania oświadczenia o zwolnieniu wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 5.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z art. 9 projektu umowy - załącznik nr 4 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-06 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/24wog
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-06 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-04
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich, administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, w sezonie zimowym 2025/2026
- USŁUGA NAPRAWY SPRZĘTU KWATERUNKOWEGO
- Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Miejskiej Giżycko
- Dostawa klatek treningowych do COS-OPO w Giżycku
- Wymiana pokrycia dachowego na budynku Warsztatu Terapii Zajęciowej Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Giżycku - część B
- Remont kaponiery nr 3 na Twierdzy Boyen w Giżycku
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa, konserwacja oraz naprawy awaryjne kotłowni gazowych i hydroforni w budynkach zarządzany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
- USŁUGA NAPRAWY SPRZĘTU KWATERUNKOWEGO
- NAPRAWA SYSTEMU ZASILANIA GWARANTOWANEGO POPRZEZ WYMIANĘ WYEKSPLOATOWANYCH BATERII AKUMULATORÓW WRAZ Z DEDYKOWANYMI AKCESORIAMI MONTAŻOWYMI W KWP W GDAŃSKU I JEDNOSTKACH PODLEGŁYCH
- Przygotowanie kotłowni i obiektów do sezonu zimowego w podziale na trzy części.
- Udrożnienie koryta Potoku Nieszkowickiego w miejscowości Nieszkowice i Kazanów
- Podgródka - udrożnienie koryta cieku w miejscowości Gębczyce
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.