eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostródawywóz nieczystości płynnych (zawartości z szamb) z budynków zarządzanych przez MABK.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-06

Ostróda: wywóz nieczystości płynnych (zawartości z szamb) z budynków zarządzanych przez MABK.
Numer ogłoszenia: 45764 - 2008; data zamieszczenia: 06.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Administracja Budynków Komunalnych, ul. Kolejowa 10/22, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6428725, fax 089 6421087.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strony.www.mabkostroda.webpark.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wywóz nieczystości płynnych (zawartości z szamb) z budynków zarządzanych przez MABK..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: usługi wywozu nieczystości płynnych (zawartości z szamb) z budynków zarządzanych przez MABK, znajdujących się na terenie miasta Ostródy z usunięciem do wylewiska zgodnie z harmonogramem zawartym w załączniku A do siwz oraz warunkami zawartymi w projekcie umowy - zał. nr 3 do siwz. Ilość wywożonych nieczystości potwierdzana będzie co miesiąc przez administratorów, na żądanie zamawiającego wykonawca dostarcza dokument przyjęcia zrzutu nieczystości do wylewiska. Przewidywany średniomiesięczny wywóz ok. 242 m3. Zamawiający zastrzega zmniejszenie wielkości zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości realizacji przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawstwa

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.11.13.00 - Usługi usuwania nieczystości Kod CPV wg słownika 2008: 90.43.00.00 - Usługi likwidacji ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Wykonawca musi być dopuszczony do występowania w obrocie prawnym, b Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie oraz musi dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia, d) Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655). 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy wykonawca nusi spełnić warunki określone w pkt 1 lit.a,b,c,d. Warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenione na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów określonych w pkt.3.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust.1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt 10 i ust.2 pkt 4 ustawy Pzp - zał.nr 2 do SIWZ, b) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy PZp,- zał. nr 2A do SIWZ. W przypadku składania wspólnej oferty przez kilku wykonawców niniejsze oświadczenie musi złożyć każdy wykonawca (członek konsorcjum), c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez konsorcjum, niniejszy dokument musi złożyć każdy uczestnik konsorcjum, d) Aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności wywozu nieczystości płynnych oraz dokument regulujący wprowadzenie nieczystości do punktu zlewowego (umowa, zlecenie itp.). e) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców (konsorcjum) - wykonawca winien załączyć do oferty pełnomocnictwo podpisane przez wszystkie podmioty wchodzące w skład konsorcjum. Z treści pełnomocnictwa muszą wynikać jednoznacznie zapisy i ustalenia w zakresie: - uczestników konsorcjum (wyszczególnienie wszystkich uczestników jako partnerów), - wskazanie lidera konsorcjum wraz z upoważnieniem do reprezentowania pozostałych uczestników konsorcjum w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, - określenie celu zawarcia konsorcjum (dla wspólnego przygotowania i złożenia oferty, a następnie wspólnej realizacji niniejszego zamówienia publicznego), - zakres rzeczowy prac związanych z realizacją niniejszego zamówienia publicznego przez poszczególnych uczestników konsorcjum, f) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, ze usługi te zostały wykonane należycie - min. 1 szt, g) Dokumenty potwierdzające zadysponowanie min 1 samochodu do wywozu nieczystości.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http//www.mabkostroda.webpark.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejska Administracja Budynków Komunalnych, ul. Kolejowa 10, 14-100 Ostróda, pok. 22, cena 30,00 PLN.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Miejska Administracja Budynków Komunalnych, ul. Kolejowa 10, 14-100 Ostróda, pok. 14 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.