eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźNr sprawy 14A/SZWY/09. DOSTAWY MATERIAŁÓW SZEWNYCH DLA SP ZOZ UNIWERSYTECKIEGO SZPITALA KLINICZNEGO NR 3

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-17

Łódź: Nr sprawy 14A/SZWY/09. DOSTAWY MATERIAŁÓW SZEWNYCH DLA SP ZOZ UNIWERSYTECKIEGO SZPITALA KLINICZNEGO NR 3
Numer ogłoszenia: 433634 - 2009; data zamieszczenia: 17.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny ZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny Nr 3 im. dr S. Sterlinga Uniwersytetu Medycznego w Łodzi , ul. dr. Seweryna Sterlinga 1/3/16, 91-425 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 63653 96, faks 042 6365396.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kardio-sterling.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nr sprawy 14A/SZWY/09. DOSTAWY MATERIAŁÓW SZEWNYCH DLA SP ZOZ UNIWERSYTECKIEGO SZPITALA KLINICZNEGO NR 3.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego są szwy chirurgiczne stosowane w chirurgii naczyniowej i kardiochirurgii. Specyfika wykonywanych zabiegów operacyjnych przez Zamawiającego wymaga stosowania określonego, wyszczególnionego w załączniku nr 2 SIWZ rodzaju materiału szewnego. W rozdziale XVII SIWZ zawarty został opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert. W załączniku nr 5 do SIWZ zamieszczone zostały kryteria, jakimi zamawiający będzie się kierował przy ocenie jakości i przydatności dołączonych do oferty próbek. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na tzw. Pakiety: PAKIET nr 1. Szew niewchłanialny, syntetyczny, pleciony PAKIET nr 2. Szew powlekany, syntetyczny, pleciony, wchłanialny do 45 dni PAKIET nr 3. Szew z podkładką, niewchłanialny, syntetyczny, poliestrowy, powlekany, plecionkowy PAKIET nr 4. Szew niewchłanialny, politetrafluoroetylen (PTFE) Szczegółowy opis pozycji znajduje się w załączniku nr 2 SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Pzp: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 Pzp. Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający żąda: 1) wypełnionego i podpisanego oświadczenia Wykonawcy - załącznik nr 3 SIWZ; 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. 2) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z zachowaniem terminów wystawienia przewidzianych dla tych dokumentów. 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy produktów odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: 2.1. załączenia do oferty, dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu i do używania oferowanego sprzętu na rynek polski, zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004, Nr 93, poz. 896), tj.: a) w odniesieniu do wyrobów medycznych objętych obowiązkiem zgłoszenia do rejestru wyrobów medycznych: 1. wpis do rejestru wyrobów medycznych, a w przypadku niezakończonej procedury rejestracyjnej: zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych, 2. deklaracja zgodności CE oraz 3. certyfikat jednostki notyfikowanej, która uczestniczyła w ocenie zgodności; Deklaracja zgodności musi zawierać stwierdzenie, że proponowany asortyment jest wykonany zgodnie z Dyrektywą UE nr 93/42 z 14.06.1993 lub inny dokument równoważny. Dokumenty należy przedstawić w postaci potwierdzonej kserokopii oryginału oraz przetłumaczoną na język polski ze wskazaniem, której pozycji w pakiecie dotyczy, b) w odniesieniu do wyrobów medycznych nie objętych obowiązkiem zgłoszenia do rejestru wyrobów medycznych: 1. deklaracja zgodności CE oraz jeśli w ocenie zgodności uczestniczyła jednostka notyfikowana - 2. certyfikat tej jednostki notyfikowanej. Deklaracja zgodności musi zawierać stwierdzenie, że proponowany asortyment jest wykonany zgodnie z Dyrektywą UE nr 93/42 z 14.06.1993 lub inny dokument równoważny. Dokumenty należy przedstawić w postaci potwierdzonej kserokopii oryginału oraz przetłumaczoną na język polski ze wskazaniem, której pozycji w pakiecie dotyczy, 2.2. foldery, ulotki, instrukcje, katalogi w języku polskim lub angielskim dotyczące oferowanego asortymentu i potwierdzające wymagane parametry przez Zamawiającego, 2.3. próbki -w ilości po 3 saszetki do każdej zaoferowanej pozycji - oznaczone numerem pakietu i pozycji oraz nazwą Wykonawcy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne odbędzie się na zasadzie spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony Formularz oferty wg załącznika nr 1 SIWZ. 2.Wypełniony Przedmiot zamówienia -formularz cenowy wg załącznika nr 2 SIWZ. Należy dołączyć dodatkowo do oferty wypełniony załącznik nr 2 SIWZ w formie elektronicznej (na dyskietce lub płycie CD). 3.Upoważnienie do podpisania oferty, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 4.W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie - upoważnienie do: a)reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo b)reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia, - w oryginale bądź kopii potwierdzonej notarialnie dla wspólnego pełnomocnika (wynikające z art. 23 ustawy Pzp). 5.Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych szczegółowo w rozdziale VIII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków określone: 5.1.oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 i art. 24 Pzp - załącznik 3 SIWZ, 5.2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5.3.kserokopia wpisu do rejestru wyrobów medycznych, a w przypadku niezakończonej procedury rejestracyjnej, kserokopia zgłoszenia do rejestru wyrobów medycznych - oznaczone numerem pakietu i pozycji, której dotyczą, 5.4.kserokopia deklaracji zgodności CE; deklaracja zgodności musi zawierać stwierdzenie, że proponowany asortyment jest wykonany zgodnie z Dyrektywą UE nr 93/42 z 14.06.1993 lub inny dokument równoważny. Dokumenty należy przedstawić w postaci potwierdzonej kserokopii oryginału oraz przetłumaczone na język polski - oznaczone numerem pakietu i pozycji, której dotyczą. 5.5.kserokopia certyfikatu zgodności wydanego przez jednostkę notyfikowaną, która uczestniczyła w ocenie zgodności - oznaczone numerem pakietu i pozycji, której dotyczą; 5.6.foldery, ulotki, instrukcje, katalogi w języku polskim lub angielskim dotyczące oferowanego asortymentu i potwierdzające wymagane parametry przez Zamawiającego - oznaczone numerem pakietu i pozycji, której dotyczą. 5.5. próbki w ilości po 3 saszetki do każdej zaoferowanej pozycji - oznaczone numerem pakietu i pozycji oraz nazwą Wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kadio-sterling.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie SP ZOZ Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr 3 w Łodzi, ul. Sterlinga 1/3, Kancelaria pok. 20, piętro I, budynek F..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.01.2010 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie SP ZOZ Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr 3 w Łodzi, ul. Sterlinga 1/3, pok. 13, piętro I, budynek F..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.