Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-18
Lipno: Utrzymanie porządku i czystości ulic, placów i chodników w Lipnie wraz z ich odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń w okresie zimowym
Numer ogłoszenia: 397902 - 2009; data zamieszczenia: 18.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Lipno , pl. Dekerta 8, 87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (054) 288 42 11, faks (054) 288 42 65.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umlipno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie porządku i czystości ulic, placów i chodników w Lipnie wraz z ich odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń w okresie zimowym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot postępowania przetargowego dotyczy wykonywania od dnia 01.01.2010r. do dnia 31.12.2010 r. następującego zadania: Utrzymanie porządku i czystości ulic, placów i chodników w Lipnie wraz z ich odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń w okresie zimowym - zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996r. - o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005r. nr 236 poz. 2008 ze zm.), Szczegółowy zakres zamówienia określa Załącznik nr 1 do SIWZ - Wykaz ulic wraz z harmonogramem i warunkami sprzątania, odladzania i odśnieżania.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1, ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.), 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - Prawo zamówień Publicznych, 3) posiadający uprawnienia oraz odpowiednie zezwolenia do wykonywania określonej działalności lub czynności będących przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 4) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 5) znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia,.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany przez upoważnione osoby (w przypadku podmiotów występujących wspólnie - pełnomocnika) formularz oferty wg załącznika nr 2; 2) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w przypadku podmiotów występujących wspólnie (także podmiotów spółki cywilnej) każdy z nich składa osobne oświadczenie) - wg załącznika nr 3; 3) Dokumenty potwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu w zakresie objętym zamówieniem: aktualny odpis/wypis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku wykonawców wobec których nie jest wymagany wpis do ewidencji/rejestru - i inne odpowiednie dokumenty. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (także podmioty spółki cywilnej), każdy składa osobno dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu w zakresie jakim będzie uczestniczył w wykonywaniu zamówienia; 4) Wykaz specjalistycznego sprzętu - wg załączonego do SIWZ druku - załącznik nr 5 wraz z dokumentami potwierdzającymi dysponowanie przez Wykonawcę pojazdami (własność, dzierżawa, leasing itp.) 5) Podpisany przez Wykonawcę wzór umowy - załącznik nr 4 6) Odpowiednie zezwolenia na wykonywanie czynności będących przedmiotem zamówienia: - zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów, - zezwolenie ( pozwolenie ), umowę na gromadzenie odpadów na składowisku odpadów, 7) Wykaz zrealizowanych umów na prowadzenie podobnych usług w okresie ostatnich 3 lat, wraz z referencjami ( min. 2 ). - załącznik nr 6.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umlipno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski
Plac Dekerta 8
87-600 Lipno.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski Plac Dekerta 8 87-600 Lipno.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LIPNA
- Cyberbezpieczny samorząd
- Dostawa elementów węzłów ciepłowniczych oraz węzłów kompaktowych
- ,, Zakup posypywarki z pługiem na samochód ciężarowy"
- " Dostawa urządzenia wraz z oprogramowaniem do wykonywania kopii zapasowych w ramach grantu " Cyberbezpieczny Samorząd" (Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe......
więcej: przetargi w Lipnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych, chodników i ścieżek rowerowych na terenie powiatu toruńskiego w sezonie zimowym 2025/2026
- Roboty budowlane w obiektach użytkowanych przez Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia
- Świadczenie usług sprzętowo-transportowych przy zimowym utrzymaniu dróg i ulic powiatowych w sezonie zimowym 2025/2026 na terenie Powiatu Kolskiego z podziałem na 11 części
- "Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Zielonogórskiego w sezonie 2025/2026"
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Lipowa w sezonie 2025/2026. (II postępowanie)
- Utrzymanie czystości i porządku w budynkach Sądu Rejonowego w Jaworznie oraz na przylegających terenach zewnętrznych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.