eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przeprowadzenie badania statystyczno-organizacyjnego i demograficzno-socjologicznego dotyczącego sytuacji osób posiadających uprawnienia kombatanckie dla Urzędu do Spraw Kombatantów i Osób Represjonowanych w 2013 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-12

Warszawa: Przeprowadzenie badania statystyczno-organizacyjnego i demograficzno-socjologicznego dotyczącego sytuacji osób posiadających uprawnienia kombatanckie dla Urzędu do Spraw Kombatantów i Osób Represjonowanych w 2013 roku
Numer ogłoszenia: 371546 - 2013; data zamieszczenia: 12.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd do Spraw Kombatantów i Osób Represjonowanych , ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6619019, faks 022 6619073.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.udskior.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie badania statystyczno-organizacyjnego i demograficzno-socjologicznego dotyczącego sytuacji osób posiadających uprawnienia kombatanckie dla Urzędu do Spraw Kombatantów i Osób Represjonowanych w 2013 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie badania statystyczno-organizacyjnego i demograficzno-socjologicznego dotyczącego sytuacji osób posiadających uprawnienia kombatanckie (dalej kombatanci) dla Urzędu do Spraw Kombatantów i Osób Represjonowanych w 2013 roku. Badanie zasadnicze (ilościowe) poprzedzone zostanie badaniem pilotażowym. Problematyka badania obejmować będzie kwestie dotyczące: a) stanu zdrowia, typu dolegliwości, stopnia niepełnosprawności kombatantów/kombatantek; b) oceny przez kombatantów/kombatantki dostępności i jakości opieki pielęgnacyjnej oraz jej kosztów; c) dostępności sprzętu rehabilitacyjnego dla kombatantów/kombatantek; d) warunków mieszkaniowych kombatantów/kombatantek; e) otoczenia rodzinno-społecznego kombatantów/kombatantek; f) rodzaju i wysokości świadczeń emerytalno-rentowych otrzymywanych przez kombatantów kombatantki; g) identyfikacji badanych z grupą kombatantów; h) oczekiwań wobec Urzędu do Spraw Kombatantów i Osób Represjonowanych i polityki Państwa skierowanej do badanych; i) udziału w obchodach rocznic organizowanych przez Urząd do Spraw Kombatantów i Osób Represjonowanych oraz przez władze miejscowe a także stowarzyszenia kombatanckie; j) partycypacji w organizacjach kombatanckich oraz innych przejawów zaangażowania w życie środowiska kombatanckiego. W ramach zamówienia Wykonawca badania będzie zobowiązany do: 1. Przygotowania i edycji narzędzi badawczych do badania ilościowego (kwestionariusza, Karty Respondenta, szczegółowej oraz ogólnej instrukcji dla ankietera). Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji przygotowane narzędzia do badań. Szacowany czas trwania wywiadu zasadniczego wynosi maksimum 45 minut (około 35-45 minut). Szacowana liczba pytań otwartych wymagających kodowania wynosi 5. Klucz kodowy, przygotowany w oparciu o transkrypcje, opracowany zostanie przez Wykonawcę, w konsultacji z Zamawiającym. 2. Przeprowadzenia badania pilotażowego na grupie 20 osób w celu zweryfikowania poprawności przygotowania narzędzi badawczych. Z każdego wywiadu pilotażowego sporządzony zostanie indywidualny raport (tzw. ankieta do ankietera po wywiadzie pilotażowym). Na podstawie raportów indywidualnych przygotowany zostanie raport z badania pilotażowego, który stanowić będzie część raportu końcowego. Rekomendowane jest przeprowadzenie pilotażu wg schematu symulacyjnego (nie zaś pilotaż pogłębiony). Wywiady pilotażowe będą realizowane z osobami wskazanymi przez Zamawiającego. 3. Konsultacji merytorycznej przy losowaniu próby i opracowania procedur umożliwiających Zamawiającemu wylosowanie próby podstawowej o liczebności 700 jednostek oraz rezerwowej, dodatkowej oraz próby ostatniej szansy- każdorazowo o liczebności 700 jednostek - odpowiadających strukturze badanej populacji. Próba ta ma być warstwowana ze względu na: płeć kombatanta, wiek, wielkość miejscowości zamieszkania, kategorię posiadanych uprawnień kombatanckich oraz wiązkowana w obszarze gminy oraz powinna uwzględniać cel badania. Należy przyjąć, iż jednostką losowania jest kombatant/kombatantka. Wiązka ma liczyć nie więcej niż 5 osób. 4. Zakłada się, że wylosowana jednostka uznana zostanie za niedostępną po trzykrotnym braku kontaktu. W takiej sytuacji ankieter może realizować badanie na jednostce rezerwowej, następnie dodatkowej i ostatniej szansy. 5. Wykonawca zrealizuje założone badanie na minimum 700 przypadkach, dokona ich analizy i opracowania wyników. 6. Zamawiający zezwala Wykonawcy na przeprowadzenie pełnego badania z opiekunem osoby wskazanej (tzw. spikerem). 7. Po zakończeniu realizacji badania Wykonawca przeprowadzi terenową kontrolę pracy ankieterów zgodnie ze standardami określonymi w Programie Kontroli Jakości Pracy Ankieterów, z zastrzeżeniem, iż kontrola przeprowadzona zostanie wyłącznie techniką wywiadu osobistego lub i telefonicznego, w równych proporcjach (nie dopuszcza się kontroli pocztowej). 8. W ramach wymienionych zadań Wykonawca badania będzie zobowiązany do przygotowania i przedłożenia do zatwierdzenia Zamawiającemu (po wcześniejszym uwzględnieniu uwag Zamawiającego), raportu końcowego tekstem ciągłym, zawierającego: a) wprowadzenie; b) streszczenie raportu w języku polskim; c) spis treści; d) opis badania, w tym: zastosowanej metodologii badania ilościowego (wraz z opisem schematu doboru próby i Raportem z pilotażu) oraz źródła, które zostały wykorzystane w badaniu; e) opis wyników badania ilościowego; f) tabele przekrojowe ilustrujące rozkład odpowiedzi na pytania z badania ilościowego; g) wnioski i rekomendacje z położeniem nacisku na zjawiska wymagające szybkiej interwencji. 9. Raport końcowy powinien zawierać także rozbudowaną część metodologiczną obejmującą: a) wyniki badań pilotażowych i informację o ewentualnych zmianach dokonanych w pytaniach kwestionariusza oraz aranżacji sytuacji wywiadu; b) reakcję badanych osób (starszych) na wywiad kwestionariuszowy z wykorzystaniem komputera i stosowanych przez ankieterów schematach (formułach) aranżacyjnych; c) opis kłopotów emocjonalnych, intelektualnych i kulturowych dotyczących pytań występujących w kwestionariuszu, szczególnie pytań drażliwych i trudnych i sposobach radzenia sobie z nimi przez ankieterów; d) opis w raporcie szczegółowych informacji dotyczących relacji między próbą założoną (główną) i próbą zrealizowaną, wraz z komentarzem obejmującym udział w próbie zrealizowanej osób z grupy rezerwowej i dodatkowej; e) pełną informację o przyczynach odmów (szczególnie w próbie głównej) oraz metodologiczną analizę typów niedostępności respondentów. 10. Przekazania Zamawiającemu opracowanego raportu w formie papierowej i elektronicznej. 11. Przekazania Zamawiającemu opisanej bazy danych zawierającej wyniki badania w formacie EXCEL. Zbiór winien być kompletny i spójny logicznie. 12. Wykonawca przedstawi sposób współpracy z Zamawiającym z podaniem nazwisk i danych kontaktowych osób odpowiedzialnych za przeprowadzenie badania. 13. Na wszystkich dokumentach związanych z przeprowadzonym badaniem, w tym na raporcie końcowym, powinno być umieszczone logo Zamawiającego oraz Wykonawcy. 14. Raport końcowy będzie udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego. Wnioski i rekomendacje z przeprowadzonej oceny będą wykorzystywane przez Zamawiającego bez potrzeby uzyskiwania każdorazowej zgody Wykonawcy. Organizacja i plan pracy 1. W terminie nieprzekraczającym 14 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu do akceptacji wstępną wersję kwestionariusza wywiadu ilościowego. 2. Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo do uwzględnienia uwag zgłoszonych przez Zamawiającego w terminie nieprzekraczającym 3 dni roboczych od dnia ich otrzymania. 3. W terminie 7 dni roboczych od zaakceptowania przez Zamawiającego pilotażowej wersji kwestionariusza, Wykonawca przeprowadzi badanie pilotażowe oraz przedstawi Zamawiającemu do akceptacji raport z badania. Jego wyniki stanowić będą podstawę przygotowania ostatecznej wersji kwestionariusza, w terminie nie przekraczającym 3 dni roboczych od dnia zakończenia badania pilotażowego. 4. W terminie 3 tygodni od dnia podpisania umowy Wykonawca opracuje procedury umożliwiające Zamawiającemu wylosowanie próby podstawowej o liczebności 700 jednostek oraz rezerwowej, dodatkowej i próby ostatniej szansy - o liczebności 700 jednostek - odpowiadających strukturze badanej populacji. 5. Zamawiający wyśle na swój koszt listy zapowiednie do osób wylosowanych do próby podstawowej i rezerwowej. Po uzyskaniu informacji od Wykonawcy o konieczności wykorzystania próby dodatkowej i próby ostatniej szansy, Zamawiający wyśle listy do kolejnych osób. 6. W terminie nieprzekraczającym 9 tygodni od dnia przekazania Wykonawcy zatwierdzonej przez Zamawiającego ostatecznej wersji kwestionariusza wywiadu ilościowego oraz przekazania pełnych list (zarówno podstawowej jak i rezerwowej oraz dodatkowej) z danymi osobowymi respondentów Wykonawca przeprowadzi badanie i przedstawi Zamawiającemu projekt raportu końcowego z badania ilościowego w formie elektronicznej. Projekt ten zostanie przekazany przez Wykonawcę do Zamawiającego do konsultacji. Zamawiający w ciągu 7 dni od otrzymania projektu raportu końcowego zorganizuje w swojej siedzibie spotkanie z Wykonawcą w celu uzgodnienia ostatecznej wersji raportu końcowego. 7. W terminie nieprzekraczającym 10 dni roboczych od dnia uzgodnienia ostatecznej wersji raportu końcowego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu ostateczną wersję raportu końcowego badania ilościowego w trzech egzemplarzach oraz dodatkowo na płycie CD w formacie umożliwiającym edycję. Ponadto Zamawiający otrzyma od Wykonawcy opisaną bazę danych w formacie EXCEL zawierającą wyniki badań..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.00.00.00 - (4) Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 4000 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegającego na przeprowadzeniu minimum 3 badań statystyczno-organizacyjnych i demograficzno-socjologicznych metodą wywiadu ankieterskiego z wykorzystaniem metody CAPI, każdorazowo na minimum 500 osobach, o wartości każdego zamówienia minimum 80 000 zł (należy wypełnić załącznik nr 4 do SIWZ), oraz przedstawią dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawca powinien być także członkiem Europejskiego Stowarzyszenia Badaczy Opinii Publicznej i Rynku (ESOMAR).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy wykażą, że dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie przy kierowaniu i nadzorowaniu projektów badawczych statystyczno-organizacyjnych i demograficzno-socjologicznych, oraz która jest członkiem Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii. Wymagane jest doświadczenie tej/tych osoby/osób przy realizacji co najmniej 1 badania na próbie złożonej z osób starszych, to jest ponad 60-letnich (należy wypełnić załącznik nr 5 do SIWZ). Wykonawca powinien posiadać także min. 10 osobową grupę ankieterów posiadających doświadczenie przy realizacji co najmniej jednego badania na próbie złożonej z osób starszych, to jest ponad 60-letnich

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Aktualny certyfikat Programu Kontroli Jakości Pracy Ankieterów Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku z siedzibą ul. Szarotki 11, 02-609 Warszawa Potwierdzenie członkostwa w Europejskim Stowarzyszeniu Badaczy Opinii Publicznej i Rynku (ESOMAR)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.udskior.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.udskior.gov.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy złożyć drogą pocztową lub w siedzibie Urzędu do Spraw Kombatantów i Osób Represjonowanych w Kancelarii Ogólnej lub w pok. nr 3040.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.