eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławWykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. "Budowa obory dydaktycznej "



Ogłoszenie z dnia 2025-10-31

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. “Budowa obory dydaktycznej ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET PRZYRODNICZY WE WROCŁAWIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001867

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Cypriana Kamila Norwida 25

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-375

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 71 3205140

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.mocak-manikowska@upwr.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.upwr.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. “Budowa obory dydaktycznej ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec70cde3-2252-4258-b4b1-4f0f8ece3ebc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00509711

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00210122/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 Modernizacja fermy krów mlecznych na Swojczycach polegająca na rozbiórce istniejącego obiektu i budowie w tym miejscu nowego budynku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://upwr.logintrade.net/zapytania_email,214072,edc4acaf7529ee8035d22e1656ab176e.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest tylko za pośrednictwem Platformy Przetargowej (zwanej dalej: „Platformą”) pod adresem: https://upwr.logintrade.net/zapytania_email,214072,edc4acaf7529ee8035d22e1656ab176e.html
Ilekroć w dokumentach zamówienia w tym w Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej: „SWZ”), ogłoszeniu lub przepisach o zamówieniach publicznych mowa jest o stronie internetowej prowadzonego postępowania należy przez to rozumieć ww. Platformę.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne urządzeń informatycznych, niezbędnych do prawidłowego korzystania
z Platformy opisane są na stronie: https://upwr.logintrade.net/reg,info,wymaganiatechniczne.html oraz https://upwr.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
1. Dopuszczalne przeglądarki internetowe: Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera,
2. Pozostałe wymagania techniczne:
- dostęp do sieci internet;
- obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax;
- włączona obsługa JavaScript;
- zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s;
- zainstalowany Acrobat Reader;
- zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
Instrukcje korzystania z Platformy dostępne są pod adresem:
https://upwr.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone we wskazanej powyżej Instrukcji Użytkownika oraz zobowiązuje się korzystając z Platformy przestrzegać postanowień tej Instrukcji.
Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj.: Logintrade SA ul. Legnicka 57D, lokal B/J, 54-203 Wrocław, nr tel. 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 8:00 – 16:00.
We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania nadanym przez Zamawiającego A0CZZ000.240.83.2025
Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. przy użyciu Platformy wskazanej w SWZ.
Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje za pośrednictwem Platformy. Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia będą udostępniane na Platformie.
Korespondencja, dla której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem Platformy do konkretnego Wykonawcy. W takiej sytuacji z Platformy przesyłana jest wiadomość e-mailowa na adres e-mail powiązany z kontem Wykonawcy na Platformie. Wezwania/Zawiadomienia nie odkładają się na Platformie, są tylko na e-mailu Wykonawcy.
W Platformie za pomocą zakładki: „Korespondencja” Wykonawcy mogą przesyłać dodatkowe dokumenty (pliki, załączniki) nieskładające się na ofertę.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy wynosi 150 MB.
Za datę wpływu oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przekazywanych w postępowaniu przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę, tj. datę i godzinę wyświetloną na koncie Zamawiającego.
Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet.
Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS.
Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na Platformie przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określony w Rozdziale 29 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Określony w Rozdziale 29 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: A0CZZ000.240.83.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Rodzaj zamówienia: robota budowlana.
2. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. „Budowa obory dydaktycznej”.
3. Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka istniejącego budynku obory i budowa nowej obory wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w ramach modernizacji fermy krów mlecznych na części działki 2/1, AM – 14 obręb Swojczyce we Wrocławiu. W ramach zamówienia należy zaprojektować i wykonać:
1) budowę nowego obiektu obory,
2) remont i rozbudowę istniejącej wiaty,
3) rozbiórkę istniejącego obiektu i elementów infrastruktury kolidujących z projektowaną inwestycją (silos na pasze, pozostałości zbiorników, ogrodzeń itp.),
4) utwardzenie okólników,
5) wykonanie zbiornika na gnojowicę sprzed robota udojowego,
6) wykonanie płyty gnojowej ze zbiornikiem na odciek,
7) wykonanie biogazowni z fermentatorem,
8) wykonanie zbiorników na poferment,
9) wykonanie przepompowni i gnojowicy,
10) wykonanie zewnętrznego kanału gnojowy,
11) wykonanie zbiornika na wody opadowe,
12) wykonanie hybrydowej instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynem energii,
13) wykonanie silosu na kiszonki ze zbiornikiem na odciek,
14) wykonanie silosów na pasze treściwe,
15) wykonanie zbiornika na gaz ziemny,
16) wykonanie agregatu prądotwórczego,
17) wykonanie wygrodzenia okólników,
18) wykonanie utwardzenia nawierzchni,
19) wykonanie rozbiórki paszarni,
20) przyłączenie obiektu do sieci infrastruktury technicznej: wodociągowej, teletechnicznej, telefonicznej, w szczególności należy zaprojektować i wykonać techniczne kanały kablowe wraz z linią światłowodową i wieloparową celem doprowadzenia sieci (IT) inwestora do projektowanych obiektów.
4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z SWZ, w tym zgodnie z zakresem i warunkami określonymi w:
4.1. Programie Funkcjonalno-Użytkowym (dalej PFU),
4.2. Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 6 do SWZ,
oraz na podstawie:
1.3. Decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego nr 5196/20 z 20 grudnia 2020 r. przez Prezydenta Wrocławia oraz Decyzji o pozwoleniu na budowę wraz z zatwierdzonym Projektem budowlanym w zakresie określonym w PFU wydanej na etapie realizacji przedmiotu zamówienia,
1.4. Dokumentacji projektowej powstałej w Etapie I, II i III umowy w zakresie niezbędnym do realizacji robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z PFU,
1.5. Tabeli Zbiorczego Zestawienia Kosztów (dalej Tabeli ZZK).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

65000000-3 - Obiekty użyteczności publicznej

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

73000000-2 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni

71222100-1 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71243000-3 - Projekty planów (systemy i integracja)

71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów

71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje

71246000-4 - Określenie i spisanie ilości do budowy

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

71251000-2 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45213242-1 - Roboty budowlane w zakresie obór

45214400-4 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45410000-4 - Tynkowanie

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45350000-5 - Instalacje mechaniczne

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

45261300-7 - Kładzenie zaprawy i rynien

45120000-4 - Próbne wiercenia i wykopy

45122000-8 - Próbne wykopy

45121000-1 - Próbne wiercenia

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112200-7 - Usuwanie powłoki gleby

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111290-7 - Roboty przygotowawcze do świadczenia usług

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45111250-5 - Badanie gruntu

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 602 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 305 pkt 1 ustawy Pzp w wysokości 10% wartości zamówienia podstawowego.
2. Zamówieniami tymi objęty będzie następujący zakres:
2.1 . Roboty budowlane podobne do objętych zamówieniem podstawowym, w tym roboty ziemnie, fundamentowe, konstrukcyjne i wykończeniowe związane z budową lub rozbudową obory.

2.2 . Prace uzupełniające w zakresie budowy, rozbudowy, przebudowy lub wyposażenia obory dla krów obejmujące m.in.:
⎯ Wykonanie dodatkowych boksów legowiskowych lub powierzchni paszowych,
⎯ Rozbudowę części gospodarczej lub zaplecza socjalnego,
⎯ Wykonanie lub rozbudowę zbiorników na gnojowicę, kanałów gnojowych, silosów paszowych lub wiat towarzyszących,
⎯ Dostawę i montaż dodatkowych elementów wyposażenia technologicznego, w tym systemów zadawania paszy, pojenia wentylacji, oświetlenia, zagarniaczy obornika, robotów udojowych itp.

2.3 Roboty instalacyjne, sanitarne, elektryczne i konstrukcyjne, w tym m. in.:
⎯ Instalacje wodno-kanalizacyjne, grzewcze, wentylacyjne i elektryczne,
⎯ Instalacje fotowoltaiczne, pompy ciepła, lub inne rozwiązania OZE wspomagające funkcjonowanie obiektu, system BMS,
⎯ Prace związane z przyłączami mediów lub modernizacją istniejących sieci,
⎯ Roboty konstrukcyjne i izolacyjne mające na celu poprawę trwałości i efektywności energetycznej obiektu.

2.4 Prace projektowe i dokumentacyjne towarzyszące (w formule „zaprojektuj i wybuduj” lub zaprojektuj a potem wybuduj), niezbędne dla realizacji ww. robót w tym:
⎯ Opracowanie projektów budowlanych, wykonawczych i warsztatowych,
⎯ Uzyskanie wymaganych uzgodnień, opinii, decyzji i pozwoleń,
⎯ Aktualizację dokumentacji powykonawczej i projektu budowlanego.

3. Zamawiający może udzielić zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 305 pkt 1 ustawy Pzp, jeżeli:
3.1. Wykonawca będzie wykonywał/ wykona należycie zamówienie podstawowe,
3.2. Wykonawca zapewni wykonanie zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 305 pkt 1 ustawy Pzp, w standardzie nie gorszym niż zamówienie podstawowe.
3.3. Strony w ramach prowadzonych negocjacji dojdą do porozumienia co do ceny i terminu wykonania zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 305 pkt 1 ustawy Pzp.
3.4. Zamawiający będzie dysponował środkami finansowymi na realizację zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 305 pkt 1 ustawy Pzp.
3.5. Wykonawca przed udzieleniem zamówienia złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące braku przesłanek wykluczenia z postępowania w zakresie takim, jak określono w postępowaniu dla zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W oparciu o kryteria określone w rozdziale 17 SWZ;
Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe projektanta architekta

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunek zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:

1. W okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
albo:
⎯ należycie opracował co najmniej 2 dokumentacje projektowe, z których każda obejmowała swoim zakresem budowę lub przebudowę budynku inwentarskiego o kubaturze co najmniej 5 000 m³, wraz z zaprojektowaniem niezbędnej infrastruktury technicznej i zagospodarowania terenu
oraz
⎯ należycie wykonał co najmniej 2 roboty budowlane, z których każda polegała na budowie lub przebudowie budynku inwentarskiego o kubaturze co najmniej 5 000 m³, wraz z wykonaniem niezbędnej infrastruktury technicznej i zagospodarowaniem terenu

albo:
⎯ należycie wykonał co najmniej 2 roboty budowlane w formule „projektuj–buduj”, z których każda polegała na zaprojektowaniu oraz budowie lub przebudowie budynku inwentarskiego o kubaturze co najmniej 5 000 m³, wraz z wykonaniem niezbędnej infrastruktury technicznej i zagospodarowaniem terenu

wraz z podaniem ich rodzaju i kubatury, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz przedstawi dokumenty potwierdzające że roboty te zostały wykonane w sposób należyty tj. zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

2. skieruje do realizacji zamówienia osoby, pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, tj.:
1) Projektanta architekta - osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku projektanta w tej specjalności (udokumentowane prawo do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej), która w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję projektanta architekta w opracowaniu co najmniej jednej (1) dokumentacji projektowej dotyczącej budowy, przebudowy lub remontu obiektu budowlanego, przy czym wartość tej budowy, przebudowy lub remontu wynosiła co najmniej 8 mln zł brutto;

2) Projektanta branży konstrukcyjno-budowlanej - osobę, która posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń;

3) Projektanta branży instalacyjnej sanitarnej - osobę, która posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń;

4) Projektanta branży instalacyjnej elektrycznej - osobę, która posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń;

5) Projektanta branży instalacyjnej teletechnicznej - osobę, która posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń;

6) Kierownika budowy - osobę posiadającą:
⎯ uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń (posiadający udokumentowane prawo do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie j.w),
⎯ min. 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, w tym przy realizacji co najmniej dwóch (2) robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie, rozbudowie, lub remoncie obiektu budowlanego o wartości min. 8 mln złotych brutto każda;

7) Kierownika robót sanitarnych – osobę posiadającą:
⎯ uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń (posiadający udokumentowane prawo do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie j.w.),
⎯ min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej bez ograniczeń, w tym przy realizacji co najmniej jednej (1) roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie, rozbudowie, remoncie o wartości min. 8 mln złotych brutto;

8) Kierownika robót elektrycznych – osobę posiadającą:
⎯ uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń (posiadający udokumentowane prawo do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie jw.),
⎯ min 3-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej, w tym przy realizacji co najmniej jednej (1) roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie, rozbudowie, remoncie o wartości min. 8 mln złotych brutto;

9) Kierownika robót teletechnicznych - osobę posiadającą:
uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń (posiadający udokumentowane prawo do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie jw.),
⎯ min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w specjalności teletechnicznej bez ograniczeń, w tym przy realizacji co najmniej jednej (1) roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie, rozbudowie, remoncie o wartości min. 8 mln złotych brutto.

3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia (przez dwóch lub więcej Wykonawców) Zamawiający uzna wymagany warunek za spełniony, określony w pkt 1 powyżej - jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców spełni go samodzielnie lub Wykonawcy spełniają go łącznie (dopuszcza się łączenie potencjałów Wykonawców); pkt 2 powyżej - jeżeli jeden z Wykonawców spełni go samodzielnie lub Wykonawcy spełniają go łącznie (dopuszcza się łączenie potencjałów Wykonawców).

4. W przypadku polegania na zasobach podmiotów trzecich Podmiot udostępniający zasoby musi w odniesieniu do warunku określonego w pkt 1. - spełnić go samodzielnie lub łącznie z Wykonawcą, lub innym podmiotem udostępniającym zasoby, w pkt 2 - spełnić go samodzielnie lub łącznie z Wykonawcą, lub innym podmiotem udostępniającym zasoby.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia potwierdzających brak podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:

1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

2) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 7 Ustawy sankcyjnej. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.

3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami RP, zamiast:
1) odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa powyżej– składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
2) Dokumenty, o których mowa powyżej w pkt 3 ppkt 1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3 ppkt 1) powyżej, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
4). Do podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP pkt 3 powyżej stosuje się odpowiednio

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa wraz z ofertą:
1) oświadczenie, składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które roboty budowlane, usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi Zał. nr 2B do SWZ (dotyczy wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia);
2) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.

2. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia potwierdzających spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
1) wykazu robót budowlanych (składany na potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu, który został określony w rozdziale 7 ust. 1 pkt 1.4 pkt 1.4.1 tiret drugi lub zamiennie tiret trzeci SWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 7 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
Okres wyrażony w latach lub miesiącach, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 5 do SWZ;
2) wykazu usług (składany na potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu, który został określony w rozdziale 7 ust. 1 pkt 1.4 pkt 1.4.1 tiret pierwszy SWZ) wykonanych w okresie ostatnich 7 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy;.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
Okres wyrażony w latach lub miesiącach, o których mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 5A do SWZ
3) wykazu osób (składany na potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu, który został określony w rozdziale 7 ust. 1 pkt 1.4 pkt 1.4.2 SWZ), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami Wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 5B do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca składa przedmiotowe środki dowodowe w szczególności, o których mowa w rozdziale 9 SWZ, udowadniające, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w Programie Funkcjonalno Użytkowym odpowiednio:
1) specyfikacji technicznej producenta odpowiednio produktu/sprzętu/elementu/podzespołu/procesu potwierdzającej, że oferowany odpowiednio produkt/sprzęt/element/podzespół/proces równoważny posiada parametry przynajmniej na poziomie takim jak wymaga Zamawiający;
2) certyfikaty wydane przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez jednostkę oceniającą zgodność.
Szczegóły dotyczące przedmiotowych środków dowodowych znajdują się z rozdziale 9 SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta musi zawierać:
1. Formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem (Załącznik nr 1 do SWZ);
2. Tabela zbiorczego zestawienia kosztów (Tabela ZZK), stanowiąca integralną część oferty - Załącznik nr 1A do SWZ;

Wraz z ofertą należy złożyć:
3. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (Załącznik nr 2 do SWZ), s.
4. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2A do SWZ),
5. (jeżeli dotyczy) oświadczenie, składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy (Załącznik nr 2B do SWZ),
6. (jeżeli dotyczy) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy, o którym mowa w rozdziale 8 pkt 3 SWZ (Załącznik nr 3 do SWZ), jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów.
7. (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy/ podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp jeżeli w imieniu Wykonawcy/podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba/osoby, której umocowanie nie wynika z informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru - zgodnie z pkt 2.4 lub 4.2 rozdziału 13 SWZ.
8. (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - zgodnie z pkt 2.4 lub 4.2 rozdziału 13 SWZ
9. (jeżeli dotyczy) Wykazanie zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa – zgodnie z treścią rozdziału 13 pkt 3 SWZ.
10. (jeżeli dotyczy) W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca składa przedmiotowe środki dowodowe w szczególności, o których mowa w rozdziale 9 SWZ, udowadniające, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Oferta wspólna:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie (np. spółki cywilne, konsorcja), zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pełnomocnictwo musi być opatrzone przez osobę/osoby uprawnioną(-e) do jego udzielenia tj.: zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone, jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej może dokonać również notariusz, stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
4. Wykaz dokumentów i oświadczeń składanych wraz z ofertą, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, został określony w rozdziale 8 lit. A SWZ, a w przypadku podmiotowych środków dowodowych, składanych na wezwanie Zamawiającego, został określony w rozdziale 8 lit. B SWZ.
5. Zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy Pzp w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji, doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o wykonanie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6. W przypadku, o którym mowa w pkt. 5 powyżej Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy (Załącznik 2B do SWZ).
7. Zamawiający będzie żądał, przed zawarciem umowy, kopii umowy regulującej współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
8. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj zakres oraz warunki zmian określono w par. 22 i 23 projektowanych postanowień umowy (załącznik nr 6 do SWZ)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-20 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę z załącznikami zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ za pośrednictwem Platformy (pod adresem wskazanym w rozdziale 1 SWZ)

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-20 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-19

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest dopełnić następujących formalności:
1) wnieść wymagane zabezpieczenie należytego wykonania umowy,
2) przedłożyć Zamawiającemu oryginał lub kopię uprawnień osób przewidzianych do realizacji zamówienia, wskazanych w Wykazie osób, tj.: projektanta architekta, projektantów poszczególnych branż, kierownika budowy, kierowników robót sanitarnych, robót elektrycznych oraz robót teletechnicznych, wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego,
3) wskazać przedstawicieli Wykonawcy odpowiedzialnych za realizację zamówienia wraz z danymi kontaktowymi, w szczególności adres poczty elektronicznej, w celu wprowadzenia do treści umowy;
4.) przedłożyć oryginał lub potwierdzone/ą przez notariusza kopie/ę odpowiednich/odpowiedniego pełnomocnictw/a, jeśli w imieniu Wykonawcy umowę zawierał będzie pełnomocnik,
5) przedłożyć Zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę Wykonawców, jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp),
6) przedłożyć Zamawiającemu Klauzulę Informacyjną Wykonawcy w celu wypełnienia obowiązku informacyjnego zgodnie z przepisami RODO.

2. Termin wykonania zamówienia: do 86 tygodni od daty zawarcia umowy, z uwzględnieniem nw. terminów pośrednich:
1) Etap I. – realizacja do 20 tygodni od podpisania umowy.
2) Etap II. – realizacja do 10 tygodni liczone od zakończenia etapu I
3) Etap III.- realizacja do 30 tygodni - Prace można rozpocząć w chwili rozpoczęcia Etapu II.
4) Etap IV - Realizacja robót do 86 tygodni od zawarcia umowy.
Roboty budowlane wraz z odbiorami (jednostek zewnętrznych i UPWr) i przekazaniem do użytkowania
3. Szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących – załącznik nr 6 do SWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.