Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-23
Wrocław: Zakup tonerów do drukarek, faksów i kserokopiarek do Izby Celnej we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 371446 - 2009; data zamieszczenia: 23.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna we Wrocławiu , ul. Hercena 11, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3705328, faks 071 3435439.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.icwroclaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup tonerów do drukarek, faksów i kserokopiarek do Izby Celnej we Wrocławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup tonerów do drukarek, faksów i kserokopiarek do Izby Celnej we Wrocławiu w asortymencie i ilościach określonych w poniższej tabeli. Miejscem dostawy oraz odbioru jest magazyn Izby Celnej mieszczący się we Wrocławiu przy ul. Karmelkowej 31, 52-437 Wrocław. Zamówienie na tonery i taśmy do drukarek Lp Asortyment Ilość sztuk 1 HP 810/840/940 3 2 HP 8100 /C4182X/ Toner o wydajności 20 tys.kopii 3 3 HP 4500-4550 Toner o wydajności 1 4 HP 4100 /C8061/ Toner o wydajności 10 tys.kopii 2 5 HP 4000-4050 Toner o wydajności 10 tys.kopii 2 6 HP 2100-2200 Toner o wydajności 2 7 HP15X 1200/3300/ 3330/3380 Toner o wydajności 3,5 tys.kopii 5 8 HP 1010/3030 Toner o wydajności 2 tys.kopii 8 9 HP 92A 1100-3200 2 10 HP 56 DJ 450/5550 Czarny- tusz o wydajności 19 ml 12 11 HP 57 450/5550 Kolor -Tusz o wydajności 17ml 8 12 HP Color LJ2550L 2 13 HP Color LJ3800 -czarny 1 14 HP Officejet 6310 Czarny - 337- pojemność 11ml Kolor - 343 -pojemność 7 ml 12 8 15 HP 460CB Czarny -338 Kolor - 344 8 16 HP 7680 C93396A-czarny C9393A-yellow C9392A-magenta C9391A-cyjan 5 4 4 4 17 HP LJ M2727nf 3 18 HP Color LJ CM1312nfiMFP 3 19 EPSON STYLUS 440/640 - S020191-kolor 1 20 Canon EP-27 12 21 LEXMARK T630DNIC 20 tys. kopii 27 22 LEXMARKT430 Toner o wydajności 12 tys.kopii 25 23 LEXMARK T640/642 - Toner o wydajności 21 tys.kopii 27 24 LEXMARK E250DN Toner o wydajności 3,5 tys.kopii 20 25 LEXMARK C782 czarny-C780AKG 1 26 LEXMARK X644E MPF 1 27 KYOCERA FS1020 TK-18 Toner o wydajności 7200 tys.kopii 3 28 CPG Page Master 402N Toner o wydajności 20 tys.kopii 1 29 Page Master 2400C 1 30 DELL 5100CN Black - 9 tys. kopii 1 31 Xerox WORKCENTRE M118 00601179 toner o wydaj. 11 tys. kopii 1 32 SAMSUNG ML-2010 1 33 SAMSUNG CLP660ND Czarny 4 34 SAMSUNG CLX6240FX Czarny 4 35 SAMSUNG CLX3170FN Czarny 1 36 SAMSUNG SCX4828FN 35 37 SAMSUNG SCX4720 2 38 BROTHER MFC-235 LC970BK -czarny LC970C -cyjan LC970C- magenta LC970-yellow 8 8 8 8 39 BROTHER HL 5250 3 40 Taśma Epson 1050 2 41 Toshiba 3560/4560 15 42 Toshiba E-studio 160 18 43 Toshiba E-studio 230/233 27 44 KONICA Minolta Bizhub 163 2 45 KONICA Minolta Bizhub 250 4 46 Kyocera KM1620 2 Zamówienie na tonery do faksu 1 Film KX-FA 136 Op.2szt. 5 2 Canon L300 1 Zamówienie na bębny do drukarek i faksów 1 BĘBEN BROTHER HL5250 1 2 BĘBEN LEXMARK E250 6 Wykonawca zobowiązuje się do odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek w ramach zawartej umowy. Odbiór będzie następował po uprzednim zgłoszeniu przez Zamawiającego, w uzgodnionym z Wykonawcą terminie. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na materiały równoważne. Przedmiot dostawy musi być: fabrycznie nowy, posiadający oryginalne fabryczne opakowanie, nie regenerowany, wolny od wad technicznych i prawnych, dobrej jakości oraz posiadać stosowne atesty lub dopuszczenia do obrotu. Przedmiot zamówienia musi być opakowany w sposób umożliwiający jego identyfikację (ilość, rodzaj, parametry techniczne) bez konieczności naruszania opakowania wraz z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producentów (np. hologramy). Zamawiający wymaga aby dostarczone materiały eksploatacyjne posiadały minimum 1 rok gwarancji licząc od daty odbioru przez Zamawiającego. W przypadku złożenia oferty równoważnej na materiały eksploatacyjne do drukarek, telefaksów i kserokopiarek do oferty należy dołączyć stosowne oświadczenie zapewniające, że w wypadku nieprawidłowego działania dostarczonego towaru, które spowodowało uszkodzenie urządzeń drukujących i kopiujących dostawca zobowiązuje się wykonać naprawy uszkodzeń na własny koszt, a także ponieść wszelkie koszty związane z transportem uszkodzonego sprzętu. Nie złożenie oświadczenia lub nie spełnienie wymagań określonych w przedmiocie zamówienia skutkować będzie odrzuceniem oferty..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.23.00 - Taśmy barwiące 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: wadium - 1.000,00III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty należy dołączyć: 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest obowiązany złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu tj. spełnienie warunków określonych w art. 22 ustawy i o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy (zgodnie z załącznikiem nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia). 1.2. Dokument stwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej Dokumentem takim będzie aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 1.3. Dokumenty potwierdzające wywiązywanie się z obowiązków płatności podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne Dokumentami takimi będą aktualne zaświadczenia: 1) Właściwego naczelnika urzędu skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków i opłat, 2) Właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, Właściwej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub: zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, Za aktualne zaświadczenia uznaje się jedynie zaświadczenia wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument musi być złożony przez każdego z Wykonawców. 1.4. Aktualną polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę na jedno zdarzenie nie mniejszą niż 50.000,00zł..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.icwroclaw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna we Wrocławiu ul. Hercena 11 pok. 204.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Izba Celna we Wrocławiu ul. Hercena 11 pok. 3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem funkcji nadzoru autorskiego (WRO.WO.260.11.2025)
- Dostawa druków i formularzy dla KWP woj. dolnośląskiego.
- ZAKUP BENZYNY EURO SUPER 95 I OLEJU NAPĘDOWEGO W SPRZEDAŻY BEZGOTÓWKOWEJ W PROGRAMIE KART FLOTOWYCH W LATACH 2025 - 2028
- SZP/243-115/2025 Przebudowa pomieszczeń nr 25b i 25c w budynku C-3 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Janiszewskiego 11-17 we Wrocławiu.
- Zakup usługi przeprowadzenia warsztatów, wynajmu sali szkoleniowej wraz z zapewnieniem wyżywienia uczestnikom dwóch jednodniowych warsztatów.
- Dostawa rekombinowanych białek do hodowli komórek dla Grupy Badawczej Mechanizmów Neurodegeneracji na podstawie umów ramowych z podziałem na 2 części"
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek
- Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do sprzętu biurowego oraz środków czystości.
- Zakup sprzętu kancelaryjnego
- Sukcesywne dostawy tuszów, tonerów i bębnów do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.