Ogłoszenie z dnia 2025-07-16
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa i modernizacja boisk do gier zespołowych i wielofunkcyjnego ośrodka gimnastycznego oraz budowa torów gimnastycznych
wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Wojsk Lądowych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930388062
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Czajkowskiego 109
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 51-147
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@awl.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wojsko-polskie.pl/awl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i modernizacja boisk do gier zespołowych i wielofunkcyjnego ośrodka gimnastycznego oraz budowa torów gimnastycznych
wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33a7e3ed-4d83-4de3-87bb-c3affa0db4fb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00327728
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00092089/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Przebudowa i modernizacja boisk do gier zespołowych i wielofunkcyjnego ośrodka gimnastycznego na wolnym powietrzu wraz z infrastrukturą techniczną
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/11102213.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/1110221
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 7) Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r., poz. 2452) określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) platforma zakupowa działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
8) Zamawiający dopuszcza następujące formaty przesyłanych danych - image/bmp, image/x-windows-bmp, application/msword, application/drafting, image/gif, application/x-compressed, application/x-gzip, multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/x-latex, application/pdf, image/pict, image/png, application/mspowerpoint, application/postscript, application/rtf, application/x-rtf, text/richtext, image/tiff, image/x-tiff, application/mswrite, application/excel, application/x-excel, application/vnd.ms-excel, application/x-msexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml, application/x-zip-compressed, application/zip, application/vnd.ms-office, image/x-ms-bmp, video/x-msvideo, audio/x-ms-wma, application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet, application/acad, application/x- acad, application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/x-dwg, application/x-autocad, image/vnd.dwg, drawing/dwg;
9) Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformy zakupowej określonej w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/awl
w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków.
10) Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
11) Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
12) Korzystanie z platformy zakupowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.
13) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
14) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
a) .zip
b) .7Z
15) Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WNP/451/BN/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 12096176,23 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących przebudowy
i modernizacji boisk do gier zespołowych i wielofunkcyjnego ośrodka gimnastycznego oraz budowa torów gimnastycznych wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu oraz remont budynku technicznego nr 129.
2) Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawierają następujące załączniki do SWZ: Opis Przedmiotu Zamówienia z załącznikami – dalej OPZ (załącznik nr 1 do SWZ), wzór umowy (załącznik nr 2 do SWZ) oraz formularz ofertowy (załącznik nr 3 do SWZ). Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o postępowaniu i jest dostępna na stronie internetowej postępowania.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
d) Zdolności technicznej lub zawodowej, tj. :Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu jeżeli wykonał:
• co najmniej dwie (2) prace o podobnym charakterze (przebudowa, budowa
i modernizacja obiektów sportowych boisk zewnętrznych o nawierzchni syntetycznej poliuretanowej na bieżni lekkoatletycznej i/lub na boisku wielofunkcyjnym)
o wartości każda robota minimum 5 000 000,00 zł brutto i powierzchni minimum 4500m2.
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu jeżeli dysponuje następującymi osobami, które skieruje do realizacji niniejszego zamówienia, tj.:
• kierownikiem budowy (minimum 1 osoba) posiadającym uprawnienia budowlane
w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej, z doświadczeniem w kierowaniu minimum
2 realizacjami polegającymi na wykonaniu nawierzchni syntetycznych poliuretanowych na bieżni lekkoatletycznej i/lub boisku wielofunkcyjnym
o powierzchni min. 4 000 m2 każda, posiadającego uprawnienia wg Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (aktualne);
• minimum 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
• minimum 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: • na podstawie żadnej z przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 ustawy Pzp
i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
• na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: • wykazu robót zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
• co najmniej dwie (2) prace o podobnym charakterze (przebudowa, budowa
i modernizacja obiektów sportowych boisk zewnętrznych o nawierzchni syntetycznej poliuretanowej na bieżni lekkoatletycznej i/lub na boisku wielofunkcyjnym)
o wartości każda robota minimum 5 000 000,00 zł brutto i powierzchni minimum 4500m2,
zgodnie z wzorem zawartym w załączniku nr 7 do SWZ
• wykazu osób skierowanych do realizacji niniejszego zamówienia:
• kierownik budowy (minimum 1 osoba) posiadającym uprawnienia budowlane
w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej, z doświadczeniem w kierowaniu minimum
2 realizacjami polegającymi na wykonaniu nawierzchni syntetycznych poliuretanowych na bieżni lekkoatletycznej i/lub boisku wielofunkcyjnym
o powierzchni min. 4 000 m2 każda, posiadającego uprawnienia wg Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (aktualne);
• minimum 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
• minimum 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
zgodnie z wzorem zawartym w załączniku nr 8 do SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1) Nawierzchnia poliuretanowa boisk:a) aktualny kompletny raport z badania na zgodność z PN-EN 14877:2014 potwierdzający spełnienie określonych wymagań;
b) certyfikat FIBA;
c) Atest higieniczny PZH lub równoważny;
d) badania na bezpieczeństwo ekologiczne nawierzchni potwierdzające wymaganą zawartość związków chemicznych zgodnie z normą DIN 18035-6:2021;
e) kompletny raport z badania zawartości WWA określający kategorię
f) karta techniczna nawierzchni poliuretanowej autoryzowana przez producenta potwierdzającego spełnienie określonych wymagań;
g) autoryzacja producenta systemu upoważniająca do instalacji konkretnej nawierzchni poliuretanowej na danym zadaniu wraz z potwierdzeniem udzielenia gwarancji
2) Nawierzchnia poliuretanowa bieżni:
a) aktualny kompletny raport z badania na zgodność z PN-EN 14877:2014 potwierdzający spełnienie wymagań cech funkcjonalnych;
b) Atest higieniczny PZH lub równoważny;
c) autoryzacja producenta systemu wraz z określeniem gwarancji na produkt;
d) karta techniczna systemu potwierdzona przez producenta;
e) badania na bezpieczeństwo ekologiczne nawierzchni potwierdzające wymaganą zawartość związków chemicznych zgodnie z normą DIN 18035-6:2021;
f) kompletny raport z badania zawartości WWA określający kategorię;
g) autoryzacja producenta systemu upoważniająca do instalacji konkretnej nawierzchni poliuretanowej na danym zadaniu wraz z potwierdzeniem udzielenia gwarancji.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1) Nawierzchnia poliuretanowa boisk:a) aktualny kompletny raport z badania na zgodność z PN-EN 14877:2014 potwierdzający spełnienie określonych wymagań;
b) certyfikat FIBA;
c) Atest higieniczny PZH lub równoważny;
d) badania na bezpieczeństwo ekologiczne nawierzchni potwierdzające wymaganą zawartość związków chemicznych zgodnie z normą DIN 18035-6:2021;
e) kompletny raport z badania zawartości WWA określający kategorię
f) karta techniczna nawierzchni poliuretanowej autoryzowana przez producenta potwierdzającego spełnienie określonych wymagań;
g) autoryzacja producenta systemu upoważniająca do instalacji konkretnej nawierzchni poliuretanowej na danym zadaniu wraz z potwierdzeniem udzielenia gwarancji
2) Nawierzchnia poliuretanowa bieżni:
a) aktualny kompletny raport z badania na zgodność z PN-EN 14877:2014 potwierdzający spełnienie wymagań cech funkcjonalnych;
b) Atest higieniczny PZH lub równoważny;
c) autoryzacja producenta systemu wraz z określeniem gwarancji na produkt;
d) karta techniczna systemu potwierdzona przez producenta;
e) badania na bezpieczeństwo ekologiczne nawierzchni potwierdzające wymaganą zawartość związków chemicznych zgodnie z normą DIN 18035-6:2021;
f) kompletny raport z badania zawartości WWA określający kategorię;
g) autoryzacja producenta systemu upoważniająca do instalacji konkretnej nawierzchni poliuretanowej na danym zadaniu wraz z potwierdzeniem udzielenia gwarancji.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 30 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
zgodnie z SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
ZGODNIE Z WARUNKAMI UMOWY7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-31 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platformazakupowa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-31 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- USŁUGA USUWANIA AWARII NA INSTALACJACH I SIECIACH WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACYJNYCH W 2025 ROKU: SOI BRZEG, SOI JASTRZĘBIE.
- REMONT POMIESZCZEŃ PIWNICZNYCH W BUDYNKU NR 5 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. OBORNICKIEJ 108 WE WROCŁAWIU - I ETAP
- Renowacja 12 szt. kontenerów mieszkalnych 20 stopowych 1CC i kontenera sanitarnego 20 stopowego
- Dostawa pomocy dydaktycznych - dydaktyka elektronika do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków
- Dostawa mebli biurowych - metalowych szaf na akta i ergonomicznych foteli biurowych dla Prokuratury Okręgowej we Wrocławiu
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego umożliwiającego przewóz osoby z niepełnosprawnością na wózku inwalidzkim.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa magazynu na karmę dla żubrów
- Przebudowa części budynku zlokalizowanego w Zdzieszowicach przy ul. Góry Św. Anny 21A realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Utworzenie Środowiskowego Domu Samopomocy w Zdzieszowicach
- Dostosowanie budynku Przychodni w Lwówku Śląskim do potrzeb osób z niepełnosprawnościami obejmujące: remont ko. (...) - PEŁNA NAZWA POST. W INF. DODATKOWYCH.
- Przebudowa, rozbudowa i remont budynku świetlicy w miejscowości Cięćk
- Utworzenie mieszkań wspomaganych w Gminie Czarna - "M-3 w Pogwizdowie" - mieszkania wspomagane w Gminie Czarna
- Przebudowa budynku szkolnego w celu przystosowania do prowadzenia zajęć kształcenia zawodowego wraz z przystosowaniem budynku dla osób niepełnosprawnych w Z.S. im. Bł. P. Dańkowskiego w Jordanowie ...
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.