eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jejkowice"Zakup sprzêtu komputerowego i multimedialnego do pracowni informatycznej dla Szko³y Podstawowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Jejkowicach" w ramach projektu Kompetencje jutra w SP w Jejkowicach



Og³oszenie z dnia 2025-07-11

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Zakup sprzêtu komputerowego i multimedialnego do pracowni informatycznej dla Szko³y Podstawowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Jejkowicach”
w ramach projektu Kompetencje jutra w SP w Jejkowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA JEJKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258760

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. G³ówna 38A

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jejkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-290

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324302002

1.5.8.) Numer faksu: 324302880

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@jejkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: jejkowice.info.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup sprzêtu komputerowego i multimedialnego do pracowni informatycznej dla Szko³y Podstawowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Jejkowicach”
w ramach projektu Kompetencje jutra w SP w Jejkowicach

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a5853a9e-e23e-4b94-a067-08d582dd5056

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00321711

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00040801/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.2 Zakup sprzêtu komputerowego i multimedialnego do pracowni informatycznej dla Szko³y Podstawowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Jejkowicach

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt finansowany ze ¶rodków Unii Europejskiej Fundusze Europejskie dla ¦l±skiego 2021-2027

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a5853a9e-e23e-4b94-a067-08d582dd5056

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/
4. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/ oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
6. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz.2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy (Dz.U. z 2020 r. poz. 2415).
7. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki. Za³±czniki do formularza komunikacji musz± byæ zgodne z obowi±zuj±cym Rozporz±dzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych.
10. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e Zamówienia.
11. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): XXVII. Ochrona danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. EU L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Jejkowice, ul. G³ówna 38a, 44 290 Jejkowice;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Jejkowice jest Pan Marek Wo¼niak, (kontakt do inspektora: e-mail: wozniakmarek@op.pl);
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zakup sprzêtu komputerowego i multimedialnego do pracowni informatycznej dla Szko³y Podstawowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Jejkowicach” w ramach projektu Kompetencje jutra w SP w Jejkowicach prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.);
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan , ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
*Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezbêdnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
**Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IN.271.2.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

V. Opis przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa oraz monta¿ sprzêtu komputerowego i multimedialnego do Szko³y Podstawowej w Jejkowicach, wyszczególnionego w za³±czniku nr 6 do SWZ.
2. Krótki opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawê oraz monta¿ m.in. nastêpuj±cego sprzêtu:
1) komputer - 25 szt.
2) komputer dla nauczyciela 1 szt.
3) zestaw VR 1x
4) monitor interaktywny 86 ",
5) winda do monitora interaktywnego,
6) monitor interaktywny min. 75 ",
7) statyw,
8) urz±dzenie wielofunkcyjne,
9) drukarka 3D z 2 g³owicami,
10) filament PVA,
11) filament ABS,
12) rozpuszczalnik do filamentu,
13) filament Devil HIPS,
14) aerograf,
15) zestaw farb do aerografu,
16) wizualizer,
17) roboty-zestaw x5,
18) zestaw rozszerzony z mat± kodowania na dywanie,
19) telefon.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30231300-0 - Monitory ekranowe

32322000-6 - Urz±dzenia multimedialne

30237260-9 - Wsporniki do montowania monitorów na ¶cianie

38652200-2 - Powiêkszalniki

42962000-7 - Urz±dzenia drukuj±ce i graficzne

30232100-5 - Drukarki i plotery

30192113-6 - Wk³ady drukuj±ce

44832000-1 - Rozpuszczalniki

42651000-4 - Pneumatyczne narzêdzia rêczne

44800000-8 - Farby, lakiery i mastyksy

32250000-0 - Telefony komórkowe

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: XX. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
1. Najkorzystniejsz± ofert± bêdzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans „ceny” i kryterium „okres gwarancji w miesi±cach”.
2. Ocenie ofert podlegaj± tylko oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.
3. Przy wyborze oferty zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami:
C1 – cena oferty brutto – waga 60%
G2 – okres gwarancji w miesi±cach – waga 40%
4. Punkty przyznawane za podane powy¿ej kryteria bêd± liczone nastêpuj±co:
a. Cena oferty brutto bêdzie oceniana wed³ug nastêpuj±cego wzoru:
Cena brutto oferty najni¿szej
C1 = -------------------------------- x 60%x100
Cena brutto oferty badanej
Oferowan± przez Wykonawcê cenê Zamawiaj±cy ustali w oparciu o dane podane przez Wykonawcê w formularzu ofertowym (za³±cznik nr 1 do SWZ).

b. Okres gwarancji w miesi±cach dla sprzêtu bêdzie oceniany wed³ug nastêpuj±cego wzoru:

Okres gwarancji badanej oferty w miesi±cach
G2 = ------------------------------------------------------------- x 40%x100 Najd³u¿szy okres gwarancji w miesi±cach


Wykonawcy bêd± oceniani w powy¿szym zakresie w nastêpuj±cy sposób.
Podstawowy okres gwarancji jako¶ci dla Komputera dla ucznia typu „All-in-one” i Komputera dla nauczyciela typu „All-in-one” wynosi minimum 36 miesiêcy licz±c od daty odbioru koñcowego ca³ego przedmiotu zamówienia. Wykonawca w formularzu ofertowym mo¿e zadeklarowaæ wyd³u¿enie okresu gwarancji o 12 lub 24 miesi±ce. Zamawiaj±cy przyzna punkty w przedmiotowym kryterium oceny ofert w nastêpuj±cy sposób:
nieprzed³u¿enie okresu gwarancji jako¶ci [36 miesiêcy] - 0 pkt.,
przed³u¿enie gwarancji jako¶ci o 12 miesiêcy [48 miesiêcy ³±cznie] – 20,0 pkt.,
przed³u¿enie gwarancji jako¶ci o 24 miesi±ce [60 miesiêcy ³±cznie] - 40,0 pkt.,
– maksymalnie Wykonawca mo¿e uzyskaæ 40 pkt.
UWAGA:
W przypadku je¿eli Wykonawca w formularzu oferty:
- nie wpisze okresu udzielonej gwarancji b±d¼ te¿ deklarowany okres udzielonej ³±cznie gwarancji bêdzie krótszy ani¿eli 36 miesiêcy, tre¶æ oferty Wykonawcy zostanie potraktowana jako niezgodna z warunkami zamówienia. Oferta zostanie odrzucona, w trybie art. 226 ust 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych;
- zadeklaruje okres udzielonej ³±cznie gwarancji przekraczaj±cy 60 miesiêcy, Zamawiaj±cy w ocenie oferty przyjmie maksymalny okres gwarancji ³±cznie tj. 60 miesiêcy

Oferowany przez Wykonawcê okres gwarancji Zamawiaj±cy ustali w oparciu o dane podane przez Wykonawcê w formularzu ofertowym (za³±cznik nr 1 do SWZ).
5. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta spe³niaj±ca wymogi ustawy Pzp i SWZ, która uzyska najwiêksz± liczbê punktów stanowi±cych sumê punktów przyznanych w ramach ka¿dego z podanych kryteriów oceny ofert.
Ocena koñcowa = C1 + G2
6. Maksymalna ³±czna liczba punktów jak± mo¿e uzyskaæ Wykonawca wynosi 100 pkt.
7. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska ³±cznie najwy¿sz± liczbê punktów.
8. Obliczenia dokonywane bêd± z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji w miesi±cach

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 4. Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu w postêpowaniu:
1) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 1616 ze zm.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ),
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji,
3) o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (za³±czniku nr 2 do SWZ), w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy PZP oraz w art. 109 ust. 1 pkt 4 oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r., poz. 507 ze zm.) – wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ,
4) dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie,
5) Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, o których mowa w ust. 4 pkt 2) - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury. Dokumenty powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich,
6) Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w lit. f, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument mia³ dotyczyæ nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym, lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego, lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument mia³ dotyczyæ. Dokumenty powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez wykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

4) przedmiotowe ¶rodki dowodowe:
4.1. w nawi±zaniu do charakteru zamówienia, którym jest dostarczenie gotowych urz±dzeñ/produktów tj. komputer dla ucznia 25 szt. oraz komputer dla nauczyciela 1 szt. Wykonawca wraz z ofert± z³o¿y:
a) dla urz±dzenia komputer dla ucznia :
• Certyfikat PN-EN ISO 9001:2015 na procesy projektowania, produkcjê, sprzeda¿ i serwis, PN-EN ISO14001:2015 oraz PN-ISO/IEC 27001:2014 lub nowsze.
• Certyfikat TCO 9,
• Oferowany komputer musi znajdowaæ siê na li¶cie „Windows Hardware Compatibility List” lub równowa¿nej,
• Wymagany wydruk ze strony oraz zawarto¶æ Windows Logo Verification Report lub równowa¿ne,
• Komputer musi byæ certyfikowany na zgodno¶æ z najnowszym systemem operacyjnym x 64 bit,
• Oznaczenie CE.
b) dla urz±dzenia komputer dla nauczyciela:
• Certyfikat PN-EN ISO 9001:2015, PN-EN ISO14001:2015, PN-ISO/IEC 27001:2014, PN-EN ISO 45001:2024-02, PN-EN ISO 50001:2018-09 lub nowsze,
• Certyfikat TCO 9,
• Oferowany komputer musi znajdowaæ siê na li¶cie „Windows Hardware Compatibility List” lub równowa¿nej,,
• Wymagany wydruk ze strony oraz zawarto¶æ Windows Logo Verification Report lub równowa¿ne,,
• Komputer musi byæ certyfikowany na zgodno¶æ z najnowszym systemem operacyjnym x 64 bit,
• Oznaczenie CE
c) dokument producenta/ specyfikacjê techniczn± oferowanego produktu. Certyfikaty / deklaracje zgodno¶ci / dokumenty producenta/specyfikacje techniczne sk³adane s± w oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê, w sposób / w formie umo¿liwiaj±cej weryfikacjê z³o¿onego podpisu.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

4) przedmiotowe ¶rodki dowodowe:
4.1. w nawi±zaniu do charakteru zamówienia, którym jest dostarczenie gotowych urz±dzeñ/produktów tj. komputer dla ucznia 25 szt. oraz komputer dla nauczyciela 1 szt. Wykonawca wraz z ofert± z³o¿y:
a) dla urz±dzenia komputer dla ucznia :
• Certyfikat PN-EN ISO 9001:2015 na procesy projektowania, produkcjê, sprzeda¿ i serwis, PN-EN ISO14001:2015 oraz PN-ISO/IEC 27001:2014 lub nowsze.
• Certyfikat TCO 9,
• Oferowany komputer musi znajdowaæ siê na li¶cie „Windows Hardware Compatibility List” lub równowa¿nej,
• Wymagany wydruk ze strony oraz zawarto¶æ Windows Logo Verification Report lub równowa¿ne,
• Komputer musi byæ certyfikowany na zgodno¶æ z najnowszym systemem operacyjnym x 64 bit,
• Oznaczenie CE.
b) dla urz±dzenia komputer dla nauczyciela:
• Certyfikat PN-EN ISO 9001:2015, PN-EN ISO14001:2015, PN-ISO/IEC 27001:2014, PN-EN ISO 45001:2024-02, PN-EN ISO 50001:2018-09 lub nowsze,
• Certyfikat TCO 9,
• Oferowany komputer musi znajdowaæ siê na li¶cie „Windows Hardware Compatibility List” lub równowa¿nej,,
• Wymagany wydruk ze strony oraz zawarto¶æ Windows Logo Verification Report lub równowa¿ne,,
• Komputer musi byæ certyfikowany na zgodno¶æ z najnowszym systemem operacyjnym x 64 bit,
• Oznaczenie CE
c) dokument producenta/ specyfikacjê techniczn± oferowanego produktu. Certyfikaty / deklaracje zgodno¶ci / dokumenty producenta/specyfikacje techniczne sk³adane s± w oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê, w sposób / w formie umo¿liwiaj±cej weryfikacjê z³o¿onego podpisu.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

5) w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy z³o¿enia wraz z ofert± odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru przy czym, Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia tych dokumentów, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów,
6) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawcy - je¿eli w imieniu wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w punkcie 5),
7) pe³nomocnictwo w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, (pe³nomocnictwo, podpisane przez osoby upowa¿nione do sk³adania o¶wiadczeñ woli ka¿dego ze wspólników),
8) Je¿eli wraz z ofert± sk³adane s± dokumenty zawieraj±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa, w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”. Zarówno za³±cznik stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa jak i uzasadnienie zastrze¿enia tajemnicy przedsiêbiorstwa nale¿y dodaæ w polu „Za³±czniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcê”.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru.
2. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w ust. 1, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
3. Je¿eli w imieniu wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 1, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od wykonawcy pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
4. Przepis ust. 3 stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego.
10. Pozosta³e dokumenty wchodz±ce w sk³ad oferty lub sk³adane wraz z ofert±, które s± zgodne z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/ opatrzone podpisem typu zewnêtrznego lub wewnêtrznego. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) w polu „Za³±czniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcê” dodaje siê uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
1) formularz ofertowy – wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 1 do SWZ,
2) aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych – wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 2 do SWZ,
3) w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa powy¿ej sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie,

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana umowy
1. Umowa mo¿e zostaæ zmieniona w zakresie okre¶lonym w ust. 2.
2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany warunków udzielonego zamówienia w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach:
a)nieprzewidzianych okoliczno¶ci formalno-prawnych,
b)zmiany stawki podatku VAT i akcyzy, sposobu ich p³atno¶ci (w przypadku zmian ustawowych),
c)ograniczenia lub zwiêkszenia ¶rodków bud¿etowych przeznaczonych na realizacjê zamówienia,
d)w razie konieczno¶ci podjêcia dzia³añ zmierzaj±cych do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywo³anego przez czynniki zewnêtrzne, którego nie mo¿na by³o przewidzieæ z pewno¶ci±, szczególnie zagra¿aj±ce bezpo¶rednio ¿yciu lub zdrowiu ludzi lub gro¿±ce powstaniem szkody niewspó³miernie wiêkszej ni¿ spowodowana dzia³aniem lub zaniechaniem naruszaj±cym dyscyplinê ¶rodków publicznych,
e) gdy zmiany tre¶ci umowy s± korzystne dla zamawiaj±cego,
f) je¿eli wyst±pi± okoliczno¶ci, których strony umowy nie by³y w stanie przewidzieæ, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci.
g) nast±pi zmiana przepisów prawa powszechnie obowi±zuj±cego, która ma wp³yw na termin, sposób lub zakres realizacji przedmiotu umowy,
h) nast±pi konieczno¶æ dostarczenia innego Sprzêtu, posiadaj±cego parametry nie gorsze ni¿ zaoferowane przez Wykonawcê w ofercie z³o¿onej w postêpowaniu, spowodowana zakoñczeniem produkcji Sprzêtu lub wycofaniem danego modelu z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
3. Zmiany umowy wymagaj± pisemnej formy w postaci aneksu podpisanego przez Strony pod rygorem niewa¿no¶ci.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-07-21 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-21 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-08-19

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.