eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawa MazowieckaWykonanie usługi polegającej na kompleksowej obsłudze projektu współfinansowanego ze środków pochodzących z UE pn. "Więcej umiejętności - więcej możliwości".



Ogłoszenie z dnia 2025-07-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usługi polegającej na kompleksowej obsłudze projektu współfinansowanego ze środków pochodzących z UE pn. „Więcej umiejętności – więcej możliwości”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół-Centrum Edukacji Zawodowej i Ustawicznej im.Mikołaja Kopernika w Rawie Mazowieckiej

1.3.) Oddział zamawiającego: Zamawiający publiczny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000188096

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zwolińskiego 46

1.5.2.) Miejscowość: Rawa Mazowiecka

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@rawa-kopernik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gorka.rawa-kopernik.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-94b75f30-26b3-4113-8618-a003b3b04042

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie usługi polegającej na kompleksowej obsłudze projektu współfinansowanego ze środków pochodzących z UE pn. „Więcej umiejętności – więcej możliwości”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94b75f30-26b3-4113-8618-a003b3b04042

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00332697

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00097690/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usług związanych z obsługą projektu: „Więcej umiejętności – więcej możliwości” nr FELD.08.08-IZ.00-0049/24

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Więcej umiejętności – więcej możliwości” nr FELD.08.08-IZ.00-0049/24

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00263561

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZS-CEZiU-WU-1/1/5224/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie usługi polegającej na zarządzeniu projektem edukacyjnym realizowanym w jednostce dydaktycznej Zamawiającego.
2. Usługa obejmuje wszystkie działania spoczywające na Wykonawcy – realizowane przez wyznaczone przez niego osoby, w tym w szczególności wszystkie zadania i obowiązki wprost wskazane w specyfikacji warunków zamówienia oraz zgodnie z ofertą Wykonawcy.
3. W ramach usługi zarządzania projektem wymaga się dysponowania min. 2 osobami, które będą pełnić poniżej wymienione funkcje. Funkcji wymienionych poniżej nie można łączyć – do każdej z funkcji musi zostać wyznaczona min. 1 odrębna osoba:
3.1. Koordynator projektu (min. 1 osoba) – odpowiedzialny całościowo za zarządzanie projektem,
3.2. Asystent koordynatora projektu (min. 1 osoba) – odpowiedzialny m.in. za zamówienia publiczne, prowadzenie dokumentacji i obsługę organizacyjną projektu,
3.3. Szczegółowy zakres obowiązków przypisanych dla funkcji o których mowa w pkt. 3.1 i 3.2 został opisany w SWZ.
4. Pozostałe obowiązki Wykonawcy oraz informacje istotne dla realizacji zamówienia:
1) Koordynator projektu wykonywał będzie swoje obowiązki co najmniej 60 godzin (w ujęciu miesięcznym) w biurze projektu zorganizowanym w siedzibie Zamawiającego. Zaangażowanie o którym mowa w zdaniu poprzednim przedstawia maksymalny nakład godzin jaki może zostać uznany za kwalifikowany i rozliczony w ramach przedmiotowego zamówienia.
- na potrzeby określenia ceny oferty oraz realizacji zamówienia, Zamawiający informuje, że maksymalny kwalifikowany nakład czasu pracy Koordynatora projektu, przez cały okres świadczenia usługi, wynosi 1320 godzin (~usługa świadczona przez 22 miesiące po 60 godzin przy założeniu, że świadczenie usługi nastąpi w lipcu br.),
UWAGA!
Zamawiający informuje, iż nie określa maksymalnego nakładu czasu pracy, jaki Wykonawca (w tym także pracownicy lub współpracownicy Wykonawcy) będzie zobowiązany zabezpieczyć w celu należytego wykonania umowy – z wyjątkiem ilości godzin zgodnie z zapisami zawartymi w ppkt. 1).
2) Asystent koordynatora projektu wykonywał będzie swoje obowiązki co najmniej 60 godzin (w ujęciu miesięcznym) w biurze projektu zorganizowanym w siedzibie Zamawiającego. Zaangażowanie o którym mowa w zdaniu poprzednim przedstawia maksymalny nakład godzin jako może zostać uznany za kwalifikowany i rozliczony w ramach przedmiotowego zamówienia.
- na potrzeby określenia ceny oferty oraz realizacji zamówienia, Zamawiający informuje, że maksymalny kwalifikowany nakład czasu pracy Asystenta koordynatora projektu, przez cały okres świadczenia usługi, wynosi 1320 godzin (~usługa świadczona przez 22 miesiące po 60 godzin przy założeniu, że świadczenie usługi nastąpi w lipcu br.),
UWAGA!
Zamawiający informuje, iż nie określa maksymalnego nakładu czasu pracy, jaki Wykonawca (w tym także pracownicy lub współpracownicy Wykonawcy) będzie zobowiązany zabezpieczyć w celu należytego wykonania umowy – z wyjątkiem ilości godzin zgodnie z zapisami zawartymi w ppkt. 2).
3) Zadania koordynatora projektu, asystenta koordynatora projektu oraz wszystkich innych osób zaangażowanych po stronie Wykonawcy do realizacji zamówienia – zwanych razem ‘biurem projektu lub zespołem projektowym’ wykonywane będą osobiście w biurze projektu w siedzibie ZS-CEZiU
im. M. Kopernika w Rawie Mazowieckiej ul. Zwolińskiego 46.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79421000-1 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem

75121000-0 - Usługi administracyjne w zakresie edukacji

79131000-1 - Usługi w zakresie dokumentów

79500000-9 - Dodatkowe usługi biurowe

79600000-0 - Usługi rekrutacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 264000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 264000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 264000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IGIKOS Agata Lipska Projekty i szkolenia edukacyjne

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8361160640

7.3.3) Ulica: Feliksów

7.3.4) Miejscowość: Feliksów

7.3.5) Kod pocztowy: 96-100

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 264000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2027-04-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.