Ogłoszenie z dnia 2025-07-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00263561/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usługi polegającej na kompleksowej obsłudze projektu współfinansowanego ze środków pochodzących z UE pn. „Więcej umiejętności – więcej możliwości”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół-Centrum Edukacji Zawodowej i Ustawicznej im.Mikołaja Kopernika w Rawie Mazowieckiej
1.3.) Oddział zamawiającego: Zamawiający publiczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000188096
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zwolińskiego 46
1.5.2.) Miejscowość: Rawa Mazowiecka
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@rawa-kopernik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gorka.rawa-kopernik.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-94b75f30-26b3-4113-8618-a003b3b040421.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usługi polegającej na kompleksowej obsłudze projektu współfinansowanego ze środków pochodzących z UE pn. „Więcej umiejętności – więcej możliwości”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94b75f30-26b3-4113-8618-a003b3b04042
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00332697
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00097690/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług związanych z obsługą projektu: „Więcej umiejętności – więcej możliwości” nr FELD.08.08-IZ.00-0049/24
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Więcej umiejętności – więcej możliwości” nr FELD.08.08-IZ.00-0049/242.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00263561
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZS-CEZiU-WU-1/1/5224/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie usługi polegającej na zarządzeniu projektem edukacyjnym realizowanym w jednostce dydaktycznej Zamawiającego.
2. Usługa obejmuje wszystkie działania spoczywające na Wykonawcy – realizowane przez wyznaczone przez niego osoby, w tym w szczególności wszystkie zadania i obowiązki wprost wskazane w specyfikacji warunków zamówienia oraz zgodnie z ofertą Wykonawcy.
3. W ramach usługi zarządzania projektem wymaga się dysponowania min. 2 osobami, które będą pełnić poniżej wymienione funkcje. Funkcji wymienionych poniżej nie można łączyć – do każdej z funkcji musi zostać wyznaczona min. 1 odrębna osoba:
3.1. Koordynator projektu (min. 1 osoba) – odpowiedzialny całościowo za zarządzanie projektem,
3.2. Asystent koordynatora projektu (min. 1 osoba) – odpowiedzialny m.in. za zamówienia publiczne, prowadzenie dokumentacji i obsługę organizacyjną projektu,
3.3. Szczegółowy zakres obowiązków przypisanych dla funkcji o których mowa w pkt. 3.1 i 3.2 został opisany w SWZ.
4. Pozostałe obowiązki Wykonawcy oraz informacje istotne dla realizacji zamówienia:
1) Koordynator projektu wykonywał będzie swoje obowiązki co najmniej 60 godzin (w ujęciu miesięcznym) w biurze projektu zorganizowanym w siedzibie Zamawiającego. Zaangażowanie o którym mowa w zdaniu poprzednim przedstawia maksymalny nakład godzin jaki może zostać uznany za kwalifikowany i rozliczony w ramach przedmiotowego zamówienia.
- na potrzeby określenia ceny oferty oraz realizacji zamówienia, Zamawiający informuje, że maksymalny kwalifikowany nakład czasu pracy Koordynatora projektu, przez cały okres świadczenia usługi, wynosi 1320 godzin (~usługa świadczona przez 22 miesiące po 60 godzin przy założeniu, że świadczenie usługi nastąpi w lipcu br.),
UWAGA!
Zamawiający informuje, iż nie określa maksymalnego nakładu czasu pracy, jaki Wykonawca (w tym także pracownicy lub współpracownicy Wykonawcy) będzie zobowiązany zabezpieczyć w celu należytego wykonania umowy – z wyjątkiem ilości godzin zgodnie z zapisami zawartymi w ppkt. 1).
2) Asystent koordynatora projektu wykonywał będzie swoje obowiązki co najmniej 60 godzin (w ujęciu miesięcznym) w biurze projektu zorganizowanym w siedzibie Zamawiającego. Zaangażowanie o którym mowa w zdaniu poprzednim przedstawia maksymalny nakład godzin jako może zostać uznany za kwalifikowany i rozliczony w ramach przedmiotowego zamówienia.
- na potrzeby określenia ceny oferty oraz realizacji zamówienia, Zamawiający informuje, że maksymalny kwalifikowany nakład czasu pracy Asystenta koordynatora projektu, przez cały okres świadczenia usługi, wynosi 1320 godzin (~usługa świadczona przez 22 miesiące po 60 godzin przy założeniu, że świadczenie usługi nastąpi w lipcu br.),
UWAGA!
Zamawiający informuje, iż nie określa maksymalnego nakładu czasu pracy, jaki Wykonawca (w tym także pracownicy lub współpracownicy Wykonawcy) będzie zobowiązany zabezpieczyć w celu należytego wykonania umowy – z wyjątkiem ilości godzin zgodnie z zapisami zawartymi w ppkt. 2).
3) Zadania koordynatora projektu, asystenta koordynatora projektu oraz wszystkich innych osób zaangażowanych po stronie Wykonawcy do realizacji zamówienia – zwanych razem ‘biurem projektu lub zespołem projektowym’ wykonywane będą osobiście w biurze projektu w siedzibie ZS-CEZiU
im. M. Kopernika w Rawie Mazowieckiej ul. Zwolińskiego 46.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79421000-1 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem
75121000-0 - Usługi administracyjne w zakresie edukacji
79131000-1 - Usługi w zakresie dokumentów
79500000-9 - Dodatkowe usługi biurowe
79600000-0 - Usługi rekrutacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 264000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 264000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 264000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IGIKOS Agata Lipska Projekty i szkolenia edukacyjne
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8361160640
7.3.3) Ulica: Feliksów
7.3.4) Miejscowość: Feliksów
7.3.5) Kod pocztowy: 96-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 264000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-04-30INNE PRZETARGI Z RAWY MAZOWIECKIEJ
- Utrzymanie czystości na terenach zielonych przylegających bezpośrednio do wielorodzinnych budynków mieszkalnych wraz z pielęgnacją zieleni niskiej i wysokiej
- Zakup i utrzymanie zintegrowanego systemu zarządzania oświatą udostępnionego na Platformie Edukacyjnej - rawska eOświata
- Opieka nad bezdomnymi zwierzętami z terenu Gminy Rawa Mazowiecka
- "Utrzymanie czystości i porządku w chodnikach i na obiektach oraz pielęgnacja zieleni w pasach drogowych w granicach administracyjnych miasta Rawa Mazowiecka"
więcej: przetargi w Rawie Mazowieckiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zarządzanie samorządową instytucją kultury pod nazwą "Pawilon Kultury" Gminny Ośrodek Kultury w Wiązownie
- Kompleksowa obsługa prawna Oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad we Wrocławiu
- Świadczenie usług w zakresie realizacji projektów kulturalnych w szczególności z dziedzin sztuk wizualnych, designu oraz kulinariów dla Instytutu Adama Mickiewicza.
- Zarządzanie , administrowanie i nadzorowanie pracy Zakładu Medycyny Nuklearnej w tym Pracowni PET/CT na samodzielnym stanowisku Pełnomocnika ds medycyny nuklearnej, przez okres 12 miesięcy
- Świadczenie usług w zakresie realizacji projektów kulturalnych dla Instytutu Adama Mickiewicza z podziałem na 2 zadania
- Przejęcie funkcji inspektorów nadzoru nad budową Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w SPZOZ w Węgrowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





