Ogłoszenie z dnia 2025-07-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00123230/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-27
- 2025/BZP 00133406/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa leków dla Szpitala Powiatowego w Wyrzysku Sp. z o. o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL POWIATOWY W WYRZYSKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301457850
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 22 Stycznia 41
1.5.2.) Miejscowość: Wyrzysk
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-300
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@szpitalwyrzysk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalwyrzysk.com
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpitalwyrzysk.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa leków dla Szpitala Powiatowego w Wyrzysku Sp. z o. o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4a74aa6-5c52-4ed4-b0b8-1764191a01f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00332698
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00122665/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa Leków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00123230
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/382-05/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 82991,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Acidum acetylosalicylikum tabl.dojelit. 75mgAntazoline amp. 100Mg /2ml
Ciprofloksacyn tabl. 500mg
Ciprofloksacyn amp. 100 mg / 10 ml
Clemastine tabl. 1mg
Clemastinum inj. 2Mg/ 2ml amp.
Digoxin tabl. 0,1 mg
Digoxin tabl. 0,25mg
Dopaminum hydrochloricum 4% amp. 5ml
Enalapril tabl. 10mg
Haloperidol tabl. 1mg
Kalli chloridum ampułki 150mg/ 1ml 10ml
Lidocaine amp. 1% 2ml
Lidocaine amp. 1% 20ml
Propranololi hydrochloridum 10mg tabl.
Salbutamol amp. 0,5mg/ ml
Aqa pro iniectione amp 10ml
Haloperidol amp 5mg/ml
Metoprolol tabl 50mg
Sodium chloride 0,9% amp.10 ml
Sodium chloride 10% amp. 10ml
Atropinum sulf.amp 1,0mg/ml amp 1ml
Heparin fiol 25000/5ml
Norepinefrinum 1mg/ml-amp
Amikacin amp. 500mg/2ml
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 36118,45 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dabigatran Etexilate 150mg 0,15g 180 kaps.4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 289,72 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Amlodipine 5mg 0,005g tabl. blistry 30 tabl.Benzyna apteczna – płyn, poj. 1000Ml
Calcium Lactate, tabl. musujące 12 szt.
Carbamazepinum 200mg tabl. blistry 50 tabl.
Carvedilol 0,00625g tabl. powl. 30 tabl.
Clotrimazole 1% krem, 20g
Formaldehyde 10% płyn, 1,0l
Glucose 75g, subst. Bezwodna
Hydrogen Peroxide 1kg, 3%, płyn
Ibuprofenum 400mg, 20 tabl.,
Ipratropii bromidum 0,25mg/ ml, roztwór do inhalacji, fl. 20 ml
Isosorbidi mononitras 50mg 30 tabl. retard, tabl. o przedłuż. Uwlan.
Krem na odparzenia do pielęgnacji skóry dzieci i niemowląt łagodząco-chroniąco-nawilżający, 250g
Pentoxifylline 0,4g, tabl., 60tabl. O przedłuż uwaln.
Rifaximin 0,2g, tabl. powl., 28tabl.
Salbutamolum 1mg/ml, płyn do inhalacji, 2,5ml, 20amp.
Bromhexine tabl. 8mg/20 tabl.
Doxycyclinum 0,1g/ 5ml, inj. 10 fiol.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 14666,77 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Albumina 20%, 50mlAlbumina 20%, 100ml
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 6974,1 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Aqa pro iniectione 250mlAqa pro iniectione 500ml
Glukose 5% 100 ml, opak. Z dwoma portami z membraną
Glukose 5% 500ml, opak z dwoma portami z membraną
Mannitol 20% 250ml x 1 flakon
Płyn wieloelektrolitowy opak. z 2 portami z membraną 500ml
Sol Ringeri, opak. z 2 portami z membraną 500 ml
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 8470,35 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Theophylinum 20mg/10ml x 5 amp.Paracetamol inj. 0,5g/50ml x 10 fiolek
Paracetamol inj. 1g/100ml x 10 fiolek
Metronidazole flakon 0,5% - 100ml x 40 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 5940,55 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Metoprololi succinas, 23,75 mg, tabl. o przedłużonym uwalnianiuMetoprololi succinas, 47,50 mg, tabl. o przedłużonym uwalnianiu
Lercanidypini hydrochloridum, 10 mg, tabl.
Memantini hydrochloridum, 10 mg, tabl.
Acemetacinum, 90 mg, kapsułki o przedłużonym uwalnianiu
Carbamazepinum, 300 mg. Tabl. o przedłużonym uwalnianiu
Finasteridum, 5 mg, tabl.
Sulpiridum 50 mg, 24 tabletki
Acidum tranexamicum, 100 mg/ml, amp. 5 ml
Torasemidum 10 mg/ ml, amp. 20 ml
Pasta borowinowa lecznicza tuba
Metyldopa, 250 mg, tabl.
Torasemidum 20 mg/4 ml, amp. 4 ml
Perindoprilum argininum, 5 mg, tabletki
Hydroxyzinum 0.01g/5ml, syrop 200ml
Eplerenon 25 mg, 30 tabl
Eplerenon 50 mg, 30 tabl
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 6303,31 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Roztwór do infuzji; 100 ml zawiera: 680 mg chlorku sodu, 30 mg chlorku potasu, 37 mg chlorku wapnia, 20 mg chlorku magnezu, 327 mg octanu sodu, 67 mg kwasu L-jabłkowego; 10 pojemników 500 ml0,9% Sodium Chloride 9mg/ml roztwór do infuzji 100 ml
0,9% Sodium Chloride 9mg/ml roztwór do infuzji 250 ml
0,9% Sodium Chloride 9mg/ml roztwór do infuzji 500 ml
Lignocain 2%, 20 mg/ml roztwór do wstrzykiwań, 5 ml
Lignocain 2%, 20 mg/ml roztwór do wstrzykiwań, 10 ml
Lignocain 2%, 20 mg/ml roztwór do wstrzykiwań 20 ml
Amikacin 5mg/ml roztwór do infuzji, 100 ml
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 4228,12 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36704,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40095,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36704,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIalmed
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 849-00-00-039
7.3.3) Ulica: ul. Kazimierzowska 46/48 lok. 35
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-546
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36704,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-18Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: URTICA Sp.zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 894-25-56-799
7.3.3) Ulica: ul. Krzemienieckiej 120,
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-613
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-18Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16238,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16238,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16238,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: URTICA Sp.zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 894-25-56-799
7.3.3) Ulica: ul. Krzemienieckiej 120,
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-613
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16238,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-18Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7749,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13689,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7749,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASCLEPIOS S.A,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 648-10-08-230
7.3.3) Ulica: ul. Hubska 44
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-502
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7749,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-18Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie wpłynęła żadna oferta
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie wpłynęła żadna oferta
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4327,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4398,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4327,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Farmacol-Logistyka” Sp.z.o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525-240-95-76
7.3.3) Ulica: ul. Szopienicka 77,
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-431
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4327,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-18Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54589,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54589,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54589,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIALMED Sp. z o.o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8490000039
7.3.3) Ulica: ul. Kazimierzowska 46/48 lok. 35,
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-546
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54589,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-18PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych
- Dostawa leków (VIII)
- Dostawa testów do wykrywania narkotyków oraz środków odurzających
- "Sukcesywne dostawy produktów farmaceutycznych - leków onkologicznych"
- Dostawa produktu leczniczego Tremelimumabum w ramach Programu Lekowego B.6
- Dostawa produktów farmaceutycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej cz. I (II).
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.