Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-27
Mielec: Likwidacja dzikich wysypisk odpadów na terenie Gminy Miejskiej Mielec
Numer ogłoszenia: 336137 - 2008; data zamieszczenia: 27.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Mielec , ul. Żeromskiego 26, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 7888500, faks 017 7888505.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mielec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Likwidacja dzikich wysypisk odpadów na terenie Gminy Miejskiej Mielec.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Likwidacja dzikich wysypisk odpadów na zlecenie Urzędu Miejskiego w Mielcu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 2. Spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, w szczególności: a) posiadać doświadczenie w zakresie wykonywania pokrewnych usług oraz sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia, b) posiada zezwolenia w zakresie gospodarki odpadami wynikające z Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku oraz Ustawy o odpadach, 3. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków ich udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego wg metody spełnia/ nie spełnia na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawca dołączy do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny wypis z rejestru handlowego, rejestru przedsiębiorstw lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej, 2. aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualne zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego potwierdzającego, że nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. odpisy z ewidencji środków trwałych, odpisy umów dzierżawy lub leasingu sprzętu, 5. wykazy wykonywanych w ciągu ostatnich 2 lat usług o podobnym charakterze, potwierdzonych referencjami, 6. aktualne zezwolenie w zakresie gospodarki odpadami wynikające z Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku oraz Ustawy o odpadach wraz ze wskazaniem sposobu postępowania z odpadami..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Czas reakcji na poszczególne zlecenia - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mielec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Urzędzie Miejskim w Mielcu, 39-300 Mielec, ul. Żeromskiego 26, pokój nr 32.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2008 godzina 10:00, miejsce: w Urzędzie Miejskim w Mielcu, pokój nr 20 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Doposażenie i modernizacja infrastruktry wodno-kanal oraz gospodarki odpadami na terenie gminy Mielec Dostawa i instalacja wagi samochodowej - 50 Mg (zamówienie powtórzone)
- 30.2025 Sprzedaż i dostawa jednorazowego i drobnego sprzętu oraz materiałów medycznych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
- Modernizacja drogi powiatowej Nr 1 143R Gawłuszowice - Chrząstów - Mielec na odcinku 1300 m. w m. Chrząstów;
- Dostawa śmieciarki napędzanej ON
- Modernizacja drogi powiatowej Nr 1 143R Gawłuszowice - Chrząstów - Mielec na odcinku 860 m. w m. Złotniki;
- Aktywne Place Zabaw 2025
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie czystości i zieleni miejskiej na terenie Gminy Tychowo
- Utrzymanie zieleni w pasach drogowych oraz w parkach i na zieleńcach.
- usługi sprzątania i utrzymania terenów zielonych.
- 5 063 304,08 PLN.
- usługi konserwacyjne i naprawcze.
- Konserwacja zieleni i utrzymanie czystości w Rejonie I, Rejonie II i na Skarpie Wiślanej w Płocku.
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.