eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LesznoZapewnienie wypoczynku letniego w Zakopanem z programem socjoterapeutycznym dla 40 dzieci w wieku gimnazjalnym

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-19

Leszno: Zapewnienie wypoczynku letniego w Zakopanem z programem socjoterapeutycznym dla 40 dzieci w wieku gimnazjalnym
Numer ogłoszenia: 33011 - 2014; data zamieszczenia: 19.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna , ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno, woj. wielkopolskie, tel. 65 5298100, faks 65 5298131.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapewnienie wypoczynku letniego w Zakopanem z programem socjoterapeutycznym dla 40 dzieci w wieku gimnazjalnym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zapewnienie bazy noclegowej oraz wyżywienia dla 40 gimnazjalistów w czasie wypoczynku letniego w Zakopanem z programem socjoterapeutycznym w terminie: 12.07.2014r. - 18.07.2014r. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewnia na swój koszt w szczególności: 1) zakwaterowanie, w tym: a) 6 noclegów dla każdego z uczestników w pensjonacie lub domu gościnnym, położonym w granicach administracyjnych Miasta Zakopanego, b) pokoje maksymalnie 5 osobowe z łazienką, wyposażone w jednoosobowe łóżka, szafy i inne sprzęty umożliwiające rozpakowanie (wypakowanie, przechowanie) bagażu przez każdego uczestnika. Przez łazienkę Zamawiający rozumie pomieszczenie (lokal) usytuowane w pokoju, wyposażone w umywalkę, prysznic lub wannę oraz toaletę. Wykonawca zapewnia osobny pokój dla 4 wychowawców obok pokojów uczniów, c) dostęp do świetlicy na terenie obiektu, d) pokoje dla dzieci oraz wychowawców winny znajdować się w osobnym budynku albo piętrze albo wyznaczonej części budynku do wyłącznej dyspozycji grupy. 2)wyżywienie dla wszystkich uczestników turnusu w stołówce na terenie obiektu: a) trzy posiłki dziennie: (śniadanie, obiadokolacja, podwieczorek), zgodnie z obowiązującymi normami żywienia Instytutu Żywności i Żywienia. Pierwszym posiłkiem w dniu przyjazdu jest obiadokolacja, ostatnim posiłkiem w dniu wyjazdu jest śniadanie. Wykonawca zapewni na terenie obiektu całodniowy (co najmniej 12 godzin na dobę), nieodpłatny dostęp do napojów. Specyfikacja posiłków przypadających dla jednego uczestnika turnusu: 6 x śniadań w formie szwedzkiego stołu, 6 x obiadokolacji z napojem, 5 x podwieczorków, 1 x suchy prowiant na drogę powrotną b) zapewnienie wyżywienia i zakwaterowania kadry wychowawczej w cenie oferty, c) napoje i suchy prowiant podczas trwania wycieczek całodniowych, a także na drogę powrotną do Leszna. 3)transport autokarowy a)autokar dopasowany do przewozu osób na dalekich trasach, wyposażony w klimatyzację, spełniający wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2013r., poz. 951 z późn. zm.) dostępny przez cały czas pobytu, opłaty drogowe i parkingowe oraz wynagrodzenie kierowcy w cenie oferty Wykonawcy. W przypadku awarii autokaru Wykonawca zapewnia autokar zastępczy na własny koszt. Odbiór uczestników turnusu z Leszna w dniu 12.07.2014r. Przywóz uczestników turnusu do Leszna w dniu 18.07.2014r. 4) ubezpieczenie uczestników turnusu od następstw nieszczęśliwych wypadków podczas podróży oraz pobytu na wypoczynku (turnusie). 5) dostęp do opieki zdrowotnej stosownie do przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2008r. Nr 164, poz. 1027 z późn. zm.) oraz przepisów ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2004 r. Nr 256, poz. 2572 z późn. zm.)- lekarz pierwszego kontaktu i oddział ratunkowy nie dalej niż 15 km od zakwaterowania grupy wraz z możliwością skorzystania z dowozu przez Wykonawcę do lekarza. 6) wykonawca wypoczynku zobowiązuje się nie później niż 14 dni przed rozpoczęciem turnusu dostarczyć do Zamawiającego zaświadczenie o zgłoszeniu wypoczynku zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 1997r., Nr 12, poz. 67 z późn. zm.). 7) program rekreacyjno - turystyczny podczas turnusu w szczególności: a)zwiedzanie Krakowa z przewodnikiem min. 3 godziny (w drodze do miejsca wypoczynku), b)wycieczka do Doliny Kościeliskiej - zwiedzanie jaskiń, c)wycieczka do Doliny Pięciu Stawów i Morskiego Oka, d)wycieczka na Kasprowy Wierch z zejściem do Hali Gąsienicowej, e)wycieczka do Doliny Małej Łąki, Przełęcz Kondracka, Hala Kondratowa, Kuźnice, f)wycieczki w góry minimum 6 godzinne, g)w czasie trwania wycieczek zapewnienie przewodnika górskiego, h)inne imprezy zaakceptowane przez kierownika grupy. Wszelkie koszty związane z zakupem biletów wstępu, w ramach realizacji programu rekreacyjno - turystycznego, o którym mowa powyżej, pokrywa Wykonawca wypoczynku (turnusu). Program socjoterapeutyczny dla dzieci Zamawiający zapewnia we własnym zakresie, na swój koszt. Koszty związane z zatrudnieniem kadry wychowawczej w ilości 4 osób pokrywa Zamawiający we własnym zakresie. Na potwierdzenie wymagań stawianych przez Zamawiającego, Wykonawca winien przedłożyć szczegółowy opis placówki wypoczynkowej obejmujący swym zakresem informacje zawarte w punktach od 1 do 7 niniejszego Rozdziału ( sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ). Wskazane jest aby opis uzupełniony był zdjęciami, folderami, prospektami obrazującymi zawarte w opisie szczegółowe dane placówki. Po wyborze najkorzystniejszej oferty a przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający zastrzega sobie możliwość skontrolowania warunków zaproponowanej przez Wykonawcę placówki. Powyższa kontrola będzie polegała na wizycie Zamawiającego w obecności Wykonawcy na terenie wskazanej przez Wykonawcę placówki wypoczynkowej. Koszty związane z przejazdem i pobytem Zamawiającego pokrywa w całości Zamawiający we własnym zakresie. Szczegółowy termin oraz warunki pobytu Zamawiający uzgodni z wybranym Wykonawcą. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr 5 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.07.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 usługi, przy czym przez jedną usługę rozumie się zorganizowanie turnusu minimum 7 - dniowego dla minimum 40 dzieci.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym kwota ubezpieczenia nie może być niższa niż 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych zero groszy).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a)wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ); b)szczegółowy opis placówki wypoczynkowej (załącznik nr 7 do SIWZ) wraz z folderami, zdjęciami, prospektami obrazującymi zawarte w opisie szczegółowe dane placówki; c)oświadczenie o realizacji zamówienia siłami własnymi albo wspólnie z innymi podmiotami w formie konsorcjum lub z udziałem podwykonawców. Niezałączenie do oferty przedmiotowego oświadczenia równoważne jest z wykonywaniem zamówienia przez Wykonawcę samodzielnie. W przypadku realizacji zamówienia w formie konsorcjum lub z udziałem podwykonawców wówczas do oferty należy dołączyć dokumenty, o których mowa w rozdz. 10 pkt 2 i 3 odpowiednio do złożonego oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ lit. a/b); d)jeżeli Wykonawca będzie polegać na potencjale innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, wówczas Wykonawca zobowiązany jest do udowodnienia, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia poprzez złożenie pisemnego zobowiązania podmiotów udostępniających swoje zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji tych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Pisemne zobowiązanie powinno wskazywać w sposób jednoznaczny i bezwarunkowy wolę podmiotu trzeciego udostępnienia swoich zasobów Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego. Zobowiązanie należy złożyć w oryginale. Treść zobowiązania powinna zawierać w szczególności: - nazwę podmiotu udostępniającego zasoby, - nazwę przyjmującego, - okres jakiego dotyczy (czas) udostępnienie zasobów, - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - zakres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, - charakter stosunku Wykonawcy z podmiotem udostępniającym; e)Dowodami, o których mowa w rozdziale 6 pkt 1 ppkt 3) lit. a) SIWZ są: - poświadczenie z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - w przypadku zamówień na dostawy lub usługi - oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. Jeżeli dostawy lub usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w rozdziale 6 pkt 1 ppkt 3) lit. a) SIWZ, zostały wcześniej wykonane na rzecz Zamawiającego, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w rozdziale 6 pkt 1 ppkt 7) lit. c) SIWZ. Wykonawca w niniejszym postępowaniu w miejsce poświadczeń, o których mowa powyżej (rozdział 6 pkt 1 ppkt 7) lit. c)) może przedkładać dokumenty (np. referencje, protokół odbioru) potwierdzające należyte wykonanie dostaw lub usług, określone w §1 ust. 1 pkt 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 roku - w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009r., Nr 226 poz. 1817).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że będą to zmiany wynikające z następujących przesłanek: a) zmiana terminu rozpoczęcia turnusu z przyczyn niezależnych od Zamawiającego czy Wykonawcy, b) zmiana ilości dzieci kierowanych na turnus wypoczynkowy z powodu rezygnacji dzieci, c) zmiana wynagrodzenia za wykonanie umowy z powody rezygnacji dzieci z wypoczynku letniego, d) zajdą inne okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.leszno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Leszna, Biuro ds. Uzależnień ul. Lipowa 32, 64 - 100 Leszno, pok. nr 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Leszna, Biuro ds. Uzależnień ul. Lipowa 32, 64 - 100 Leszno, pok. nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.