eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaBudowa oświetlenia ciągu pieszego pomiędzy ulicami Batalionów Chłopskich i ulicy Legionów w Gdyni.



Ogłoszenie z dnia 2025-05-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia ciągu pieszego pomiędzy ulicami Batalionów Chłopskich i ulicy Legionów w Gdyni.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Gdyni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675557

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-382

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wydz.inwestycji@gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.um.gdynia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/umgdynia/public/postepowanie?postepowanie=79023882

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa oświetlenia ciągu pieszego pomiędzy ulicami Batalionów Chłopskich i ulicy Legionów w Gdyni.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a9febf8-3505-4f31-880c-e333e86b9ab6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00236230

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041480/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.18 Budowa oświetlenia ciągu pieszego pomiędzy ul. Batalionów Chłopskich i Legionów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00139342

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UI.271.1.2.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: „Budowa oświetlenia ciągu pieszego pomiędzy ulicami Batalionów Chłopskich i ulicy Legionów w Gdyni”.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
1. wykonanie robót budowlanych zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego Opisem Przedmiotu Zamówienia (stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ i obejmującym: 1.1 - dokumentację projektową, 1.2 – specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 1.3 - dyspozycje wykonania robót budowlanych, 1.4 – wytyczne dotyczące prowadzenia prac i ochrony drzew i krzewów na placu budowy) z uwzględnieniem dyspozycji pkt 3.6 SWZ;
2. złożenie zawiadomień o zakończeniu robót budowlanych we właściwych organach nadzoru budowlanego (WINB i PINB) oraz przedłożenie Zamawiającemu dokumentów potwierdzających skuteczność tych zawiadomień. Wykonawca we własnym zakresie ustala jakie części przedmiotu zamówienia i w jakim terminie wymagają złożenia takich zawiadomień. Zamawiający udzieli Wykonawcy stosownych pełnomocnictw w tym zakresie;
3. pełnienie Nadzoru Autorskiego nad realizacją robót budowlanych w całym wykonywanym zakresie rzeczowym zgodnie z punktem 1 niniejszego ustępu, od dnia przekazania placu budowy do dnia odbioru końcowego robót, zarówno w zakresie dokumentacji dostarczonej przez Zamawiającego, jak również opracowanej przez Wykonawcę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146862 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146862 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146862 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa PROTEL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5882399715

7.3.3) Ulica: ul. Spółdzielców 20

7.3.4) Miejscowość: Luzino

7.3.5) Kod pocztowy: 84-242

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146862 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-10-23

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

do punktu 8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Przedmiot zamówienia realizowany będzie przez Wykonawcę w następującym terminie:
a) zakończenie robót łącznie ze zgłoszeniem gotowości do odbioru w terminie 17 tygodni, licząc od daty podpisania umowy tj. do dnia 04.09.2025 r.
b) przekazanie skutecznych zawiadomień o zakończeniu robót, w terminie o 7 tygodni dłuższym od terminu zakończenia robót budowlanych łącznie ze zgłoszeniem gotowości do odbioru, tj. do dnia 23.10.2025r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.