Ogłoszenie z dnia 2025-05-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00163694/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-26
- 2025/BZP 00173376/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów biurowych w ramach realizacji projektu „Fachowcy w swojej branży II”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Brzeski - Starostwo Powiatowe w Brzesku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851665060
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Głowackiego 51
1.5.2.) Miejscowość: Brzesko
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-800
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 663 31 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatbrzeski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbrzeski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-01856ba3-0863-4083-90f7-794b25941d881.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów biurowych w ramach realizacji projektu „Fachowcy w swojej branży II”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01856ba3-0863-4083-90f7-794b25941d88
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00236220
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00020783/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa materiałów biurowych w ramach realizacji projektu „Fachowcy w swojej branży”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Fachowcy w swojej branży II” realizowany w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027, Działanie 6.11 Wsparcie kształcenia zawodowego, Typ projektu A. Podniesienie jakości kształcenia zawodowego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00163694
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: E.272.2.6.2025.BJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 181309,32 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 29808,51 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa materiałów biurowych do Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych im. Bohaterów Westerplatte w Brzesku, Zespołu Szkół w Czchowie oraz Technikum im. Józefa Piłsudskiego w Brzesku, w ramach projektu pn. „Fachowcy w swojej branży II”.4.5.3.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30192000-1 - Wyroby biurowe
30192121-5 - Długopisy kulkowe
30192130-1 - Ołówki
30197000-6 - Drobny sprzęt biurowy
30197630-1 - Papier do drukowania
30194000-5 - Przybory kreślarskie
30194600-1 - Kątomierze
30194800-3 - Przykładnice i ekierki
4.5.5.) Wartość części: 17531,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa tonerów, tuszy i bębnów do drukarek do Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych im. Bohaterów Westerplatte w Brzesku, Zespołu Szkół w Czchowie oraz Technikum im. Józefa Piłsudskiego w Brzesku, w ramach projektu pn. „Fachowcy w swojej branży II”.4.5.3.) Główny kod CPV: 30125000-1 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
30124000-4 - Części i akcesoria do maszyn biurowych
30124300-7 - Bębny do maszyn biurowych
4.5.5.) Wartość części: 12277,31 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12266,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20961,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12266,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa Biuro-Land spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6321843490
7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 2F
7.3.4) Miejscowość: Jaworzno
7.3.5) Kod pocztowy: 43-603
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRUPA BIURO-LAND SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
GRUPA BIURO-LAND SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12266,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie Części 2 − Tonery/tusze/bębny do drukarek na podstawie art. 255 pkt. 2) w zw. z art. 266, albowiem wszystkie złożone na tę część postępowania oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z BRZESKA
- Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"- na podstawie Umowy nr 06OW/7424/I/2024
- Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"- na podstawie Umowy nr 06OW/7444/I/2024
- Zakup serwerów w ramach Projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Myjnia automatyczna do endoskopów
- WYKONANIE KLIMATYZACJI W POMIESZCZENIACH I CIĄGACH KOMUNIKACYJNYCH NA POZIOMIE II -GO PIĘTRA HOSPICJUM POWIATOWEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKUŃCZO-LECZNICZEGO
więcej: przetargi w Brzesku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do sprzętu biurowego oraz środków czystości.
- Zakup płyt CD i DVD, artykułów biurowych i papieru ksero dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Dostawa artykułów biurowych
- Dostawa artykułów biurowych
- 27/2025 "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w tym: tonery, tusze, taśmy i inne materiały eksploatacyjne do drukarek przez okres 18 miesięcy"
- Dostawa materiałów procesowych (biurowych i papierniczych) dla uczestników i uczestniczek projektu pn. Program Rozwoju Kompetencji Osób Dorosłych - K(A)FE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.