Ogłoszenie z dnia 2025-05-15
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
WYMIANA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W BUDYNKACH BĘDĄCYCH W ADMINISTRACJI MZBK W LESZNIE PRZY UL. NARUTOWICZA 2-4
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Budynków Komunalnych w Lesznie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 410512441
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Dekana 10
1.5.2.) Miejscowość: Leszno
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzbk-leszno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.mzbk-leszno.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WYMIANA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W BUDYNKACH BĘDĄCYCH W ADMINISTRACJI MZBK W LESZNIE PRZY UL. NARUTOWICZA 2-4
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ca4fc49-5cb5-41bf-92f1-735df2ea7599
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00233427
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045528/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Wymiana instalacji elektrycznej w częściach wspólnych budynków przy ul. Narutowicza 2-4,
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/mzbk_leszno3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/mzbk_leszno
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymag dot. specyf.poł, form przesył.dan, szyfr i oznacz. czas przekaz.,odb dan za pośr platformazakupowa.pl : stały dost. do sieci Inter gwarant. przepusto nie mniej.niż 512 kb/s,komp. Kl. PC lub MAC o nastpkonfig: pam min. 2GBRam, proc. Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wers., 1z systemów operac.- MS Win. 7, Mac Os x 10 4, Lin, lub ich nowsze wer,zainst. Dowol. przegl. intern, poza przegląd. IntExplorer,włączona obsł JavaScript,zainst. Progr. Adobe Acrobat Reader lub inny obsług form plik. .pdf,Szyfrow. na platforma zakupowa.pl odb.się za pom.prot. TLS 1.3.oznacz.czasu odb dan przez Platf. Zakup. Stan.datę oraz dokłczas (hh:mm:ss) generow.wg. czasu lok
serw.synchroniz z zegarem Gł Urzędu Miar.Wykon, przystęp do nin postę o udziel zampubl:akcept. War.korz z platformazakupowa.pl
określ. w Regul zamna str. Int. w zakł „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący;zapoz. się i stos.się do Instr.skład. ofert/wniosdostęp
na platformazakupowa.pl. Zamawi. nie ponodpowiedz. za złoż oferty w spos.niezgod. z Instr. Korz. z platformazakupowa.pl, w
szczeg.za sytuac., gdy Zamaw. zapoz się z treścią oferty przed upływ. Term. skład. ofert (np. złoż. oferty w zakład. „Wyślij wiadomość do Zamaw.”). Taka ofer zost.uzn. przez Zamaw. za of. handl i nie będzie brana pod uwag w przedm. Postępow., pon. niezostał spełn obow narzuc w art. 221 ustawy Pzp. Zamaw. infor, że instre korz z platformazakupowa.pl dot. w szczeg logo, skład
wniosk o wyjaś treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu
platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykon" na stronie inter pod adresem:https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrZalec Zamaw.:Form plik wykorz przez Wykon.pow. być zgod z Zał. nr 2 do “Rozp RM w sprKraj Ram Interoperacyjności, min wymag dla rejw publh i wymiany infor w post elektro oraz minimalnych wymagań dla systemów
teleinFormcznych”, zwanego dalej „Rozporządzeniem KRI”. Zamaw. Rekom. wykorzystanie form: .pdf .doc.docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczeg. Wskaz. na .pdf.W celu ewent kompresji danych Zamaw. Rekom.wykorz. jedn. z form:.zip, .7ZWśród rozsz.powsz. aniewyst w „Rozp KRI” występ: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dok złoż w takich plik zost uznane za złoż nieskut.Zamaw. zwraca uwagę na ogran wielk plików podpisyw prof zauf, który wyn max 10MB, oraz na ogranicz wielki plik podpisw aplik eDoApp służ do skład podp osob, który wyn max 5MB.W przyp stosow przez Wykon kwalifik podp elektron:- ze wzgl na niskie ryz narusz integralpliku oraz łatwiejszą weryf podp, Zamaw. zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifik.w formPAdES. - pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć podpisem w form XAdES. Wykon powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekaz łącznie z dok. Podp.- Zamaw. rekomenduje wyk podpisu z kwalifik znacznczasu.zaleca, aby w przyp podpis pliku przez kilka osób, stosow podp tego sam rodz.Podpis różnymi rodzajami podpis np. osob i kwalifikow może doprowadzić do problemów przy weryfikacji plików. Zamaw. zaleca, aby Wykon z odpowiednim wyprzedzeniemprzetestował możliwość prawidł.wykorz.wybranej met podpis plików oferty.Zaleca się, aby komunik. z Wykonmi odbywała się tylkona Platformie za pośr. Formul. „Wyślij wiadomość do Zamaw.”, nie za pośred adr email.Osobą skład. ofert pow. być os kontakt.podaww dok..Ofertnależy przygot. z należ starann dla podm ubiegaj. się o udziel. zamów. publ. i zachow. Odp.odstępu czasudo zakończprzyjmow ofert. Suger złoże oferty na 24 h przed term skład ofert.Podczas podpis plik zalec się stos.algorytmu skrótuSHA2 zamiast SHA1.Jeśli Wykon pakuje dokumenty np. w plik zip zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego zeskompresowanych plików.Zamaw. zaleca, aby nie wprowadzać zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifik. Może to
skutkować narusz integrali plików, co równow będzie z koniecz.odrzucenia oferty w postęp
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): RODO (obowiązek informacyjny): Zgodn. z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia PE i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w spr. ochr. osób fiz. w zw. z przetwarz.danych osobow. i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych oraz osób wskazanych dokontaktu w związku z realizacją umowy jest MiejskiZakład Budynków Komunalnych w Lesznie reprezentowany przez Dyr. MZBK wLeszniez siedzibą przy ul. Jana Dekana 10, 64-100 Leszno, z którym można się kontaktować pisemnie na adres Jana Dekana 10,64-100 Leszno, telefonicznie dzwoniąc pod numer 65526 86 30 lub za pomocą poczty elektronicznej mzbk@post.pl 2) Administrator wyznaczył Inspektora ochr. danych osobow. wosob. Pani M.Banach Bajor, z którą można kontak. się pod e-mail: iodo@mzbkleszno.pl. 3) Dane osob. będą przetwarzane w celu zawarcia i realizacji umowy zgodnie z udzielonym zamówieniem publicznym pn.: WYMIANA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W BUDYNKACH BĘDĄCYCH W ADMINISTRACJI MZBK W LESZNIE PRZY UL. NARUTOWICZA 2-4 – znak sprawy: TZP 210.7.2025 co wypełnia legalność przesłanek przetwarzania danych opisaną w art. 6 ust. 1 lit. b RODO.4) Odbiorcamidanych osobowych mogą być podmioty lub organy, którym Administrator jest zobowiązany udostępniać dane na podst. powszechnie obowiązujących.Zamów.udzielane jest w trybie podstawowym na podst.: art. 275 pkt 1 ustawy - Robbudowl przep prawalubpodmioty przetwarz na podst. umów powierzenia przetwarzania danych osobowych zawartych z Administratorem, w szczególności w zakresie usług wsparcia prawnego czy informatycznego;5) W związku z obowiązkiem prawnym nałożonym na administratora, co odpowiadaprzesłance opisanej w art. 6ust. 1 lit. c RODO, dane osobowe będą przechowywane przez czas realizacji umowy, a następnie będą podlegały archiwizacjizgodn. z przep.ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narod. zasobie archiwalnym i archiwach oraz zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wyk. Akt przewidz. dla organów gmin i związków międzygminnych;6) Podanie danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy, a konsekwencjąniepodania danych osobowych jest brak możliwości podpisania umowy.7) Wodniesieniu do danych osobow. Dec. nie będą podejmow. w sposób zautomatyz., stosownie do art. 22 RODO;8) W zw.u z
przetwarz. danych przysługująPani/Panu poniższe prawa: - na podst. art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych;na podst. art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich dan. osobowych;- na podst. art. 18 RODO prawo żądania od administr.ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych naruszaprzepisy RODO;prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 9) W związku z przetwarzaniem danych nieprzysługująPani/Panu poniższe prawa:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b oraz d RODO prawo do usunięcia danych osobowych;- napodst. art.21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzaniaosobowychnie jest art.6 ust. 1 lit. e) lub f) RODO 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamaw-cy infor. o ograniczeniach stosowaniaprzepisów RODO, o których mowawart. 19 ust 2 i 3 ust. Pzp.1. Skorzystanie przez osobę, której dane osob. dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wynikupostępowania o udzielenie zamówienia anizmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. 2. W postępowaniu o udzieleniezamów. zgłoszenie żądania ograniczenia przetw., o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetw. danych osob. do czasu zakończenia tego postępow
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamaw-cy informuje o ograniczeniach stosowania przepisów RODO, o których mowa wart. 19 ust 2 i 3 ust. Pzp.1. Skorzystanie przez osobę, której dane osob. dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia anizmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. 2. W postępowaniu o udzieleniezamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetw., o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetw. danych osob. do czasu zakończenia tego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TZP.210.7.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. W ramach przedmiotowego zamówienia należy wykonać w szczególności następujące roboty budowlane:
Wymiana instalacji elektrycznej w budynkach przy ul. Narutowicza nr 2-4, 64-100 Leszno
Zakres prac dla wymienionej lokalizacji obejmuje, w szczególności:
a. Roboty przygotowawcze:
- zakup, dostarczenie na miejsce robót materiałów niezbędnych do prawidłowego wykonania robót,
- wyładunek materiałów i sprzętu na terenie robót,
- roboty montażowe,
- wykonanie niezbędnych pomiarów i prób,
- prace porządkowe oraz wywóz lub utylizacja odpadów pobudowlanych,
- próby i czynności odbiorowe,
- prace demontażowe.
b. Zakres rzeczowy obejmuje:
- wykucie bruzd,
- zaprawienie bruzd,
- przebijanie otworów
- tynki wewnętrzne zwykłe,
- dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi,
- demontaż i montaż tablic rozdzielczych,
- wyłączniki p.poż,
- momtaż uziomów,
- przeniesienie liczników energii elektrycznej,
- układanie kabli,
- przygotowanie podłoża pod sprzęt instalacyjny,
- oprawy oświetleniowe,
- badania i pomiary instalacji uziemiającej.
UWAGA:
Zaleca się przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej miejsca prowadzenia prac. Brak udziału Wykonawcy w wizji lokalnej nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku dołożenia najwyższej staranności przy sporządzaniu oferty. Koszty wizji lokalnej miejsca robót poniesie Wykonawca.
UWAGA:
Wizja lokalna odbędzie przy udziale wyznaczonego przedstawiciela zarządcy budynku (MZBK), w terminie:
21 maja 2025 roku, w godz. 08:00- 9:00.
26 maja 2025 roku, w godz. 08:00- 9:00.
Zamawiający informuje, że wizja lokalna jest instytucją odrębną od instytucji zwrócenia się Wykonawcy do Zamawiającego o wyjaśnienie lub zmianę treści SWZ w zakresie opisu przedmiotu zamówienia i warunków umowy. Podczas wizji Zamawiający nie udziela wyjaśnień na pytania uczestników wizji lokalnej dotyczące treści SWZ. Wizja lokalna spełnia funkcję zaznajomienia się z terenem i zakresem wymaganych prac oraz/lub sprawdzeniu przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
Zadawaniu pytań do dokumentacji postępowania służy tryb określony w art. 284 ustawy Pzp, wskazany w Rozdziale 9 ust. 12 niniejszej SWZ.
Z przeprowadzonej wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół, który stanowić będzie załącznik do protokołu końcowego z przeprowadzonego postępowania.
2 Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania opisany jest w projekcie wykonawczym, przedmiarze robót, oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), które stanowią załącznik do SWZ (załącznik nr 10) i wraz z nią są zamieszczone na stronie internetowej
https://platformazakupowa.pl/pn/mzbk_leszno
3. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu robót w oparciu o dokumentację techniczną i przedmiar robót wg Załącznika nr 10 do SWZ.
4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń technicznych równoważnych opisywanych w dokumentacji technicznej załączonej do SWZ, stanowiącej Załącznik nr 10 do SWZ.
5. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania określone w:
- Umowie, ofercie Wykonawcy,
- dokumentacji projektowej,
- STWiORB,
- przedmiarze robót
-obowiązujących normach, przepisach technicznych i wiedzy technicznej, z uwzględnieniem poniższych warunków do w/w dokumentów:
1) wszystkie użyte materiały oraz technologie robót muszą odpowiadać wymaganiom stawianym w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, obowiązujących normach, w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1225);
2) przed wbudowaniem jakichkolwiek materiałów Wykonawca okaże Inspektorowi Nadzoru świadectwo dopuszczenia tego materiału do stosowania w budownictwie i spełnienia wymogów określonych w Specyfikacjach Technicznych i Polskich Normach, w celu uzyskania zgody na jego stosowanie,
3) materiały porozbiórkowe pozyskane przy przedmiotowych robotach należy zagospodarować we własnym zakresie. Powyższe należy ująć w cenie ofertowej włącznie z opłatą za wysypisko. Utylizację należy przeprowadzić zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1587 ze zm. ) i jej koszt uwzględnić w cenie ofertowej.
6. Wykonawca do wykonania zamówienia będzie stosował wyroby budowlane wprowadzone do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1213).
7. Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ryczałtową ceną ofertową obejmuje także:
1) Organizację i zagospodarowanie terenu robót oraz zaplecza robót,
2) Ustanowienie Kierownika Robót branży elektrycznej, posiadającego niezbędne uprawnienia budowlane zgodnie z przepisami Prawa budowlanego. Do obowiązków Kierownika Budowy należeć będzie koordynowanie prac;
3) Dokonywanie na bieżąco zapisów w dzienniku budowy;
4) Właściwe zabezpieczenie ludzi i sprzętu w trakcie realizacji zamówienia,
5) Nie dopuszcza się gromadzenia i przechowywania na terenie robót jakichkolwiek materiałów porozbiórkowych nienadających się do ponownego wykorzystania,
6) Materiały porozbiórkowe nienadające się do powtórnego wykorzystania, pozyskane przy przedmiotowej budowie należy zagospodarować we własnym zakresie. Utylizację należy przeprowadzić zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1587 ze zm.) i jej koszt uwzględnić w cenie ofertowej;
7) Właściwe zabezpieczenie i oznakowanie miejsca robót w okresie realizacji przedmiotu zamówienia aż do zakończenia robót i dokonania odbioru końcowego;
8) Po zakończeniu robót doprowadzenie terenu robót do należytego stanu i porządku, demontaż ewentualnych obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu przyległego;
9) W przypadku konieczności wykonania przyłączy wody i energii elektrycznej do potrzeb realizacji przedmiotu umowy – Wykonawca zrobi to na własny koszt, a Zamawiający umożliwi na koszt Wykonawcy pobór wody i energii elektrycznej z istniejących instalacji.
10) Ewentualne inne koszty, które zdaniem Wykonawcy trzeba ponieść w związku z realizacją zamówienia.
8. Do obowiązków Wykonawcy należy ponadto:
1) Protokolarne przejęcie terenu robót od Zamawiającego.
2) Rozpoczęcie prac niezwłocznie od dnia przekazania terenu robót.
3) Usuwanie w określonym przez Zamawiającego i Inspektora Nadzoru, terminie wszelkich stwierdzonych nieprawidłowości.
4) Wykonywanie poleceń i wskazówek Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nie później niż w czasie przez niego wyznaczonym, pod groźbą wstrzymania robót. Skutki finansowe z tytułu wstrzymania robót w takiej sytuacji ponosi Wykonawca.
5) Organizowanie robót w uzgodnieniu z Inspektorem Nadzoru tak, aby z tego tytułu nie było zbędnych przerw w realizacji robót.
6) Przestrzeganie zasad BHP.
7) Bieżące utrzymanie czystości na terenie robót.
8) Najpóźniej w dniu podpisania umowy przedłożenie Zamawiającemu dokumentów potwierdzających przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego oraz potwierdzających posiadanie uprawnień budowlanych przez osobę uczestniczącąw realizacji zamówienia, o której mowa w Rozdziale 5 ust. 2 pkt. 4 lit. b) SWZ.
9) Dokonanie poprawek bądź ponowne wykonanie wadliwie wykonanych robót w terminach określonych przez Inspektora Nadzoru.
10) Wykonanie na polecenie Inspektora Nadzoru prac niezbędnych ze względu na zagrożenie życia i bezpieczeństwa osób lub zabezpieczenie przed awarią, zawiadamiając o tym niezwłocznie Zamawiającego.
11) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty i wbudowane materiały, wyroby i urządzenia na zasadach opisanych w Rozdziale 16 ust. 1 pkt. 2) SWZ.Udzielona przez Wykonawcę rękojmia i gwarancja jakości nie może uniemożliwiać Zamawiającemu oraz innym podmiotom (za zgodą Zamawiającego) realizacji nowych zadań inwestycyjnych Zamawiający zobowiązuje się każdorazowo, przed dokonaniem jakichkolwiek robót na obiekcie objętym niniejszym zamówieniem publicznym, do poinformowania Wykonawcy o rodzaju robót i terminie ich realizacji. Wykonawca ma prawo uczestniczyć w trakcie realizacji robót i prowadzić nadzór. Za te czynności Wykonawca nie może żądać od Zamawiającego wynagrodzenia.W przypadku wystąpienia, w okresie obowiązywania gwarancji, konieczności wykonania napraw niezaliczanych do napraw gwarancyjnych (w szczególności wynikających z powodu działań osób trzecich), Wykonawca uprawnia Zamawiającego do przeprowadzenia niezbędnych napraw, z zastrzeżeniem, że Zamawiający każdorazowo, przed dokonaniem jakichkolwiek robót na obiekcie objętym niniejszym zamówieniem publicznym, poinformuje Wykonawcę o rodzaju robót i terminie ich realizacji. Wykonawca ma prawo złożyć ofertę cenową lub w przypadku wyboru innej oferty uczestniczyć w trakcie realizacji robót i prowadzić nadzór. Za te czynności Wykonawca nie może żądać od Zamawiającego wynagrodzenia. W takiej sytuacji Zamawiający nie traci uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji.
12) Uczestniczenie w ewentualnych przeglądach gwarancyjnych (jeden w roku) - nieobecność Wykonawcy nie wstrzymuje przeprowadzenia przeglądu, a Zamawiający jest wówczas zobowiązany przesłać Wykonawcy protokół przeglądu gwarancyjnego wraz z wezwaniem do usunięcia stwierdzonych wad gwarancyjnych w określonym przez Zamawiającego terminie.
13) Usuwanie wad stwierdzonych w czasie przeglądów gwarancyjnych w terminie określonym przez Zamawiającego.
9. Za szkody wynikłe w czasie prowadzenia robót jak również za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny odpowiedzialny będzie Wykonawca robót.
10. Z tytułu opóźnień w przekazaniu terenu robót Wykonawcy nie będzie przysługiwało prawo żądania odszkodowania w ramach kar umownych.
11. Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia można pobrać ze strony prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/pn/mzbk_leszno
4.2.6.) Główny kod CPV: 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert, odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:
1) Najniższa cena ofertowa brutto – waga kryterium to 60 pkt.
2) Gwarancja Jakości – waga kryterium to 40 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:1. zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej jeżeli wykaże, że:
a) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie obejmujące swym zakresem budowę/wymianę instalacji elektrycznej w budynku/budynkach, o łącznej wartości robót minimum 70 000,00 zł brutto.
UWAGA!
Zamawiający zastrzega, iż przez jedno zamówienie rozumie jedną wykonaną robotę w ramach jednej umowy/kontraktu/zlecenia.
UWAGA!
W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek udziału w postępowaniu dot. doświadczenia zawodowego, musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców w całości.
UWAGA:
Zamawiający zastrzega, iż zgodnie z wyrokiem TSUE z 04.05.2017 r. w sprawie C-387/14 Esaprojekt, Wykonawca samodzielnie składający ofertę w postępowaniu, w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego doświadczenia zawodowego, może polegać na zasobach w postaci doświadczenia grupy Wykonawców (Konsorcjum), której był członkiem przy realizacji innego zamówienia, jeżeli faktycznie i konkretnie uczestniczył w realizacji tych robót, o których mowa w przedmiotowym warunku udziału w postępowaniu.
b) dysponuje minimum jedną osobą skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, odpowiedzialną za nadzór nad przeprowadzonymi robotami, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami elektrycznymi w zakresie robót będących przedmiotem zamówienia. Osoba te będzie pełniła funkcję Kierownika Robót branży elektrycznej.
W/w osoba musi posiadać co najmniej aktualne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych w zakresie robót będacych przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane bądź równoważne uprawnienia uzyskane na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego i – jeżeli jest to wymagane – ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Osoby będące obywatelami krajów członkowskich Unii Europejskiej, a wskazane jako eksperci, od których wymagane są stosowne uprawnienia budowlane, powinny posiadać decyzję w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia – zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2023 poz.334 ).
2. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisywymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Zamawiający w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp skorzysta z dokumentów znajdujących się ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych, pod warunkiem
wskazania przez Wykonawcę w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale 7 ust. 1 SWZ (Załącznik nr 2 do SWZ), danych
umożliwiających dostęp do tych dokumentów.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzieńzłożenia, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, które wymaga
Zamawiający tj.:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (Załącznik nr 6 do SWZ);
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (Załącznik nr 7 do SWZ).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 1 000,00 zł (sł. jeden tysiąc złotych 00/100).2. Przy wnoszeniu wadium, Wykonawca powinien wpisać: Wadium, TZP.210.7.2025wymiana instalacji elektrycznej. Wadium wnoszone nie przez wykonawcę tylko w jego imieniu, przez inny podmiot lub osobę powinno być wyraźnie oznakowane, którego wykonawcy dotyczy. 3. Zamawiający zastrzega, że przypadku gdy Wykonawca nie dokona opisu, o którym mowa w Rozdziale 10 ust. 2 lub opis będzie błędny i w konsekwencji nie będzie można zidentyfikować, dla jakiego zamówienia wadium zostało wniesione lub którego wykonawcy dotyczy, to oferta wykonawcy zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 14 ustawy Pzp. 4. Wykonawca powinien wnieść wadium dla zamówiewnia, na które składa ofertę.
5. Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2025 r., poz. 98).
6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PKO BP S.A. nr: 14 1020 4027 0000 1102 1817 6377
z dopiskiem na blankiecie przelewu:
WADIUM
Znak sprawy: TZP.210.7.2025
WYMIANA INSTALACJI ELEKTYCZNEJ PRZY UL. NARUTOWICZA 2-4
Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wrazz ofertą.Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.
6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem ...
7. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
8. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa powyżej, przed upływem terminu składania ofert, tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako termin składania ofert.
9. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zostanie odrzucona.
10. Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg zasad określonych w SWZ
11. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formach, o których mowa w ust. 2 pkt 2) - 4) Rozdziału 10 SWZ (w formach, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2) – 4) ustawy Pzp) i kwota wadium zostanie w tych formach określona w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg zasad określonych w SWZ
12. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z zasadami opisanymi w SWZ
13. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadkach i na zasadach opisanych w SWZ
Więcej dot. wadium rozdział 10 SWZ: https://platformazakupowa.pl/pn/mzbk_leszno
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3.Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4.W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5.W przypadku, o którym mowa w ust. 4 powyżej, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp stanowi Załącznik nr 5 do SWZ).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-02 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/mzbk_leszno
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-02 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2025 r. poz. 514) z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:1) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa wart. 1 pkt 3 niniejszej ustawy.;
2) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1124 ze zm. ) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o
ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym 3) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 120 ze zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listęrozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 niniejszej ustawy.
INNE PRZETARGI Z LESZNA
- WYMIANA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W BUDYNKACH BĘDĄCYCH W ADMINISTRACJI MZBK W LESZNIE PRZY UL. NARUTOWICZA 2-4
- "USŁUGA ZORGANIZOWANIA GRUPOWEGO WYJAZDU DLA USAMODZIELNIANYCH WYCHOWANKÓW PIECZY ZASTĘPCZEJ"
- Wymiana źródeł ciepła w budynkach administrowanych przez Nadleśnictwo Karczma Borowa - uchwała antysmogowa
- Przedmiotem zamówienia jest obsługa systemu wizyjnego (CCTV) wraz z serwerem rejestrującym oraz systemu alarmu przeciwpożarowego (SSWiN)
- Przedsięwzięcie remontowe wybranych kamienic będących w administracji MZBK, realizowane w trybie ustawy o wsparciu termomodernizacji i remontów oraz o centralnej ewidencji emisyjności budynków.
- Budowa drogi łączącej ul. Przejezdną z ul. Wolińską etap II
więcej: przetargi w Lesznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja dwóch pracowni do nauki zawodów wraz z wykonaniem dostosowania wejścia głównego do budynku, z podjazdem dla osób niepełnosprawnych i schodami w ramach projektu 10.23
- ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE DRUGIEJ LINII KREMACYJNEJ DLA POTRZEB KCK Z DOSTAWĄ, MONTAŻEM I URUCHOMIENIEM URZĄDZENIA (PIECA) ORAZ DOSTOSOWANIEM BUDYNKU SPALARNI DO WYMAGAŃ MONTAŻOWYCH WRAZ Z ...
- Zaprojektowanie i montaż Instalacji Fotowoltaicznej dla Szkółki Gospodarczej Nadleśnictwa Gościno.
- Budowa Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego dla Szpitala Powiatowego w Skarżysku - Kamiennej - etap I
- Modernizacja sali gimnastycznej oraz sali zebrań w Szkole Podstawowej Nr 3 w Sokółce
- Modernizacja Przedszkola Nr 1 w Sokółce w zakresie dostosowania do przepisów p.poż
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.