eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno"USŁUGA ZORGANIZOWANIA GRUPOWEGO WYJAZDU DLA USAMODZIELNIANYCH WYCHOWANKÓW PIECZY ZASTĘPCZEJ"



Ogłoszenie z dnia 2025-05-15

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„USŁUGA ZORGANIZOWANIA GRUPOWEGO WYJAZDU DLA USAMODZIELNIANYCH WYCHOWANKÓW PIECZY ZASTĘPCZEJ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Lesznie

1.3.) Oddział zamawiającego: MOPR Leszno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 410006070

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Janusza Korczaka

1.5.2.) Miejscowość: Leszno

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 607350507

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@moprleszno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: moprleszno.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„USŁUGA ZORGANIZOWANIA GRUPOWEGO WYJAZDU DLA USAMODZIELNIANYCH WYCHOWANKÓW PIECZY ZASTĘPCZEJ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-544120d6-01b4-41c5-b60e-7ac3b79a7748

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00233494

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00227172/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 „USŁUGA ZORGANIZOWANIA GRUPOWEGO WYJAZDU DLA USAMODZIELNIANYCH WYCHOWANKÓW PIECZY ZASRĘPCZEJ”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„USŁUGA ZORGANIZOWANIA GRUPOWEGO WYJAZDU DLA USAMODZIELNIANYCH WYCHOWANKÓW PIECZY ZASTĘPCZEJ”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-544120d6-01b4-41c5-b60e-7ac3b79a7748

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: oferty i dokumenty wymagają podpisu zaufanego lub kwalifikowanego

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Opisano w dziale XXIV

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Opisano w dziale XXIV

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/SP/01/05/25

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 103500 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

jest usługa organizacji noclegów, wyżywienia oraz czasu wolnego podczas wyjazdu grupowego uczestników projektu „Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w podregionie leszczyńskim” dofinansowanego ze środków Programu „Fundusze Europejskie dla Wielkopolski na lata 2021-2027” w ramach działania 6.15. Wsparcie rodziny i systemu pieczy zastępczej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79635000-4 - Usługi centrum oceny dla rekrutacji pracowników

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-06-12 do 2025-06-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: wypoczynek zorganizowany

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający oceni jedynie te oferty, które zostaną złożone przez
Wykonawców nie podlegających wykluczeniu z niniejszego postępowania oraz nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
2. Oferty złożone w niniejszym postępowaniu, ocenione zostaną przez
Zamawiającego w oparciu o kryteria wskazane w pkt 3 poniżej.
3. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty, w każdej z części,
będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
4. Zasady oceny kryterium.
a) wg kryterium oceny ofert „cena oferty brutto (C)” waga 60% - każda
oferta podlegająca ocenie otrzyma ilość punktów, zaokrągloną do dwóch
miejsc po przecinku, wynikającą z następującego algorytmu:
najniższa całkowita cena ofertowa brutto
C= ------------------------------------------------ x 60
cena brutto ocenianej oferty
gdzie:
C – to ilość punktów otrzymanych w kryterium „cena”
b) wg kryterium „okres ostatniego zakończonego remontu” waga 40%
Przez remont zamawiający rozumie odświeżenie ścian poprzez malowanie,
wymianę stolarki. Każda oferta poddana zostanie ocenie punktowej i maksymalnie może otrzymać 100 pkt. i tak:
100 pkt.- ostatni remont zakończony w 2024r.
80 pkt.- ostatni remont zakończony w 2023r.
60 pkt.- ostatni remont zakończony w 2022r.
40 pkt.- ostatni remont zakończony w 2021r.
20 pkt. - ostatni remont zakończony w 2020r.
0 pkt. - ostatni remont zakończony w 2019r. lub wcześniej
w następnym etapie każda oferta podlegająca ocenie otrzyma ilość
punktów, zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku, wynikającą z
następującego algorytmu:
R = przyznane punkty za ostatni remont x 0,4
gdzie:
R – to ilość punktów otrzymanych w kryterium „okres ostatniego
zakończonego remontu”
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełni wszystkie warunki
określone w SWZ oraz uzyska najwyższą liczbę punktów (P) stanowiących
sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych powyżej
kryteriów, zgodnie ze wzorem wskazanym poniżej:
P = C + R
Gdzie:
C – liczba punktów przyznana ocenianej ofercie w kryterium „cena oferty
brutto”
R – to ilość punktów otrzymanych w kryterium „okres ostatniego
zakończonego remontu”
6. Na podstawie powyższych kryteriów zostanie sporządzone zbiorcze
zestawienie oceny ofert. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc
po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: „okres ostatniego zakończonego remontu”

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada zaświadczenie o wpisie do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych potwierdzające uprawnienia do świadczenia przez przedsiębiorców usług turystycznych zgodnie z ustawą z dnia 3 marca 2022r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (Dz.U. 2023 poz. 2211 ze zm.);

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109
ust. 1 pkt 4 PZP sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej
złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji;
b) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o
braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu
ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów
(Dz. U. z 2021 r. poz. 275 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który
złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej
samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, niezależnie od innego
wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór
oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w
postępowaniu dotyczącego wymaganych uprawnień do prowadzenia
określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
a) odpowiedniego zezwolenia do świadczenia usług w kraju, w którym
Wykonawca ma siedzibę, w postaci: uprawnienia do świadczenia przez
przedsiębiorców usług turystycznych zgodnie z ustawą z dnia 3 marca 2022r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (Dz.U. 2023 poz. 2211 ze zm.).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

a) Wykaz pokoi wraz ze zdjęciami (pokoje 2, 3, 4 osobowe lub więcej). Pokoje muszą być tak skonstruowane pod względem pobytu osób, aby zapewnić intymność danej rodzinie poprzez swobodne ułożenie jej członków w obrębie jednego lub dwóch pokoi (bez konieczności dołączania do tego pokoju członka innej rodziny). Wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
b) Wykaz pomieszczeń wraz ze zdjęciami (4 miejsca/sale/pokoje mieszczące do 1 osób, w tym 2 pomieszczenia zamknięte do 11 osób, w których to odbędą się zajęcia merytoryczne dla uczestników). Wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

a) Wykaz pokoi wraz ze zdjęciami (pokoje 2, 3, 4 osobowe lub więcej). Pokoje muszą być tak skonstruowane pod względem pobytu osób, aby zapewnić intymność danej rodzinie poprzez swobodne ułożenie jej członków w obrębie jednego lub dwóch pokoi (bez konieczności dołączania do tego pokoju członka innej rodziny). Wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
b) Wykaz pomieszczeń wraz ze zdjęciami (4 miejsca/sale/pokoje mieszczące do 1 osób, w tym 2 pomieszczenia zamknięte do 11 osób, w których to odbędą się zajęcia merytoryczne dla uczestników). Wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego.
3. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji
zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców,
którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te
zdolności są wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa w ust. 4 powyżej, Wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,
z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają
poszczególni Wykonawcy (wzór oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust.
4 ustawy Pzp stanowi załącznik nr 6 do SWZ).
6. W przypadku gdy podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki
dowodowe, inne dokumenty, lub dokumenty potwierdzające umocowanie do
reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, podmiotu
udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp lub
podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich
zasadach, zwane dalej „dokumentami potwierdzającymi umocowanie do
reprezentowania”, zostały wystawione przez upoważnione podmioty inne niż
Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia,
podmiot udostępniający zasoby lub podwykonawca, zwane dalej
„upoważnionymi podmiotami”, jako dokument elektroniczny, przekazuje się
ten dokument.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone w §8 wzoru umowy, który stanowi załącznik nr 9 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-23 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma e- Zamównienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-23 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Informacje dodatkowe zawiera SWZ

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.