Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-13
Ropa: Remont szlaków zrywkowych w Nadleśnictwie Łosie w 2011/12 r.
Numer ogłoszenia: 328365 - 2011; data zamieszczenia: 13.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Łosie , Łosie 39, 38-312 Ropa, woj. małopolskie, tel. 18 3534719, faks 18 3534719.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.losie.krakow.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe, państwowa jednostka nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont szlaków zrywkowych w Nadleśnictwie Łosie w 2011/12 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I zamówienia: 1. Remont 7 km szlaków zrywkowych w L-ctwach Ropa, Szymbark, Uście, Hańczowa, Wysowa; Część II zamówienia: 2. Remont 5 km szlaków zrywkowych w L-ctwach Brunary, Stawisza, Izby; Część III zamówienia: 1. Remont 4 km szlaków zrywkowych w L-ctwach Kwiatoń, Regetów;.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 11. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości Dla Części I zamówienia: 200 zł Dla Części II zamówienia: 200 zł Dla Części III zamówienia: 200 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonanie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w sposób należyty przynajmniej dwóch usług odpowiadających zakresem przedmiotowi zamówienia o wartości netto min. 30.000 zł - każda, oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oferenci winni dysponować następującym sprzętem budowlanym (własnym lub wynajętym - wymagana będzie aktualna umowa najmu lub przyrzeczenie najmu), : Dla części I zamówienia: - ubijak spalinowy; - koparka gąsienicowa - 0,6 m3, - spycharka gąsienicowa min 74 kW - walec wibracyjny - ogumiony Dla części II zamówienia: - ubijak spalinowy; - koparka - 0,6 m3, - spycharka gąsienicowa 74 kW - walec wibracyjny - ogumiony Dla części III zamówienia: - ubijak spalinowy; - koparka gąsienicowa- 0,6 m3, - spycharka gąsienicowa 74 kW -Walec wibracyjny - ogumiony Oferenci składający ofertę na więcej niż jedną część zamówienia winni dysponować lub posiadać sprzęt w ilości ( minimum dwie spycharki gąsienicowe 74 KW, jedną koparkę o poj. łyżki 0,6 m3, ubijak spalinowy oraz jeden walec wibracyjny - ogumiony)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.losie.krakow.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łosie 39; 38-312 Ropa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2011 godzina 08:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego Łosie 39; 38-312 Ropa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont 7 km szlaków zrywkowych w L-ctwach Ropa, Szymbark, Uście, Hańczowa, Wysowa;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont istniejących szlaków zrywkowych polegać będzie na likwidacji kolein o głębokości od 0-30 cm, poszerzaniu, profilowaniu i zagęszczaniu szlaków zrywkowych oraz wykonaniu rowka odstokowego lub obustronnego w zależności od wariantu szlaków. Lokalizacja szlaków przeznaczonych do remontu, będzie wskazywana przez pracowników Służby Leśnej z danego Leśnictwa. Trzy warianty szlaków zrywkowych - ich wygląd po wykonanym remoncie przedstawia rysunek nr 1 załączony do SIWZ. Wariant pierwszy przedstawia szlak zrywkowy o przebiegu stokowym gdzie spadek poprzeczny jednostronny do stokowy wynosi minimum 5% oraz określa szerokość korpusu szlaku - 3,0 m. Wariant drugi przedstawia szlak zrywkowy przebiegający w wąwozie, gdzie po remoncie korpus szlaku wynosi 3,0 m a po jego obu stronach wykonane są rowki, natomiast w przekroju poprzecznym określono spadek daszkowy o nachyleniu minimum 5%. Wariant trzeci przedstawia wygląd szlaku po remoncie, przebiegający w terenie płaskim lub prostopadle do warstwic. Korpus szlaku wynosi 3,0 m a po jego obu stronach wykonane są rowki, natomiast w przekroju poprzecznym określono spadek daszkowy o nachyleniu minimum 5%. W ramach remontu wchodzi także montaż wodospustów powierzchniowych odprowadzających wodę powierzchniową z korpusu szlaku. Spusty wykonane mają być z jednej okorowanej żerdzi o grubości minimum 15 cm i długości 6 m. Wodospusty zamontowane i zastabilizowane będą w wykopanym zagłębieniu w korpusie szlaku o wymiarach 0,5 m szerokości i 0,3 m głębokości (po skosie). Ilość wodospustów powierzchniowych ustala się: - dla I części zamówieni - 70 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 2. Remont 5 km szlaków zrywkowych w L-ctwach Brunary, Stawisza, Izby;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont istniejących szlaków zrywkowych polegać będzie na likwidacji kolein o głębokości od 0-30 cm, poszerzaniu, profilowaniu i zagęszczaniu szlaków zrywkowych oraz wykonaniu rowka odstokowego lub obustronnego w zależności od wariantu szlaków. Lokalizacja szlaków przeznaczonych do remontu, będzie wskazywana przez pracowników Służby Leśnej z danego Leśnictwa. Trzy warianty szlaków zrywkowych - ich wygląd po wykonanym remoncie przedstawia rysunek nr 1 załączony do SIWZ. Wariant pierwszy przedstawia szlak zrywkowy o przebiegu stokowym gdzie spadek poprzeczny jednostronny do stokowy wynosi minimum 5% oraz określa szerokość korpusu szlaku - 3,0 m. Wariant drugi przedstawia szlak zrywkowy przebiegający w wąwozie, gdzie po remoncie korpus szlaku wynosi 3,0 m a po jego obu stronach wykonane są rowki, natomiast w przekroju poprzecznym określono spadek daszkowy o nachyleniu minimum 5%. Wariant trzeci przedstawia wygląd szlaku po remoncie, przebiegający w terenie płaskim lub prostopadle do warstwic. Korpus szlaku wynosi 3,0 m a po jego obu stronach wykonane są rowki, natomiast w przekroju poprzecznym określono spadek daszkowy o nachyleniu minimum 5%. W ramach remontu wchodzi także montaż wodospustów powierzchniowych odprowadzających wodę powierzchniową z korpusu szlaku. Spusty wykonane mają być z jednej okorowanej żerdzi o grubości minimum 15 cm i długości 6 m. Wodospusty zamontowane i zastabilizowane będą w wykopanym zagłębieniu w korpusie szlaku o wymiarach 0,5 m szerokości i 0,3 m głębokości (po skosie). Ilość wodospustów powierzchniowych ustala się: - dla II części zamówieni - 50 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont 4 km szlaków zrywkowych w L-ctwach Kwiatoń, Regetów;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont istniejących szlaków zrywkowych polegać będzie na likwidacji kolein o głębokości od 0-30 cm, poszerzaniu, profilowaniu i zagęszczaniu szlaków zrywkowych oraz wykonaniu rowka odstokowego lub obustronnego w zależności od wariantu szlaków. Lokalizacja szlaków przeznaczonych do remontu, będzie wskazywana przez pracowników Służby Leśnej z danego Leśnictwa. Trzy warianty szlaków zrywkowych - ich wygląd po wykonanym remoncie przedstawia rysunek nr 1 załączony do SIWZ. Wariant pierwszy przedstawia szlak zrywkowy o przebiegu stokowym gdzie spadek poprzeczny jednostronny do stokowy wynosi minimum 5% oraz określa szerokość korpusu szlaku - 3,0 m. Wariant drugi przedstawia szlak zrywkowy przebiegający w wąwozie, gdzie po remoncie korpus szlaku wynosi 3,0 m a po jego obu stronach wykonane są rowki, natomiast w przekroju poprzecznym określono spadek daszkowy o nachyleniu minimum 5%. Wariant trzeci przedstawia wygląd szlaku po remoncie, przebiegający w terenie płaskim lub prostopadle do warstwic. Korpus szlaku wynosi 3,0 m a po jego obu stronach wykonane są rowki, natomiast w przekroju poprzecznym określono spadek daszkowy o nachyleniu minimum 5%. W ramach remontu wchodzi także montaż wodospustów powierzchniowych odprowadzających wodę powierzchniową z korpusu szlaku. Spusty wykonane mają być z jednej okorowanej żerdzi o grubości minimum 15 cm i długości 6 m. Wodospusty zamontowane i zastabilizowane będą w wykopanym zagłębieniu w korpusie szlaku o wymiarach 0,5 m szerokości i 0,3 m głębokości (po skosie). Ilość wodospustów powierzchniowych ustala się: - dla III części zamówieni - 40 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI ROPA
więcej: przetargi ROPA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie uproszczonych planów urządzenia lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa na terenie powiatu działdowskiego
- usługi z zakresu gospodarki leśnej w 2006 r.
- usługi z zakresu gospodarki leśnej w 13 leśnictwach Nadleśnictwa Manowo w 2006 r.
- Usługi z zakresu gospodarki leśnej o wartości powyżej 750 000 euro.
- Prace leśne w zakresie pozyskania i zrywki drewna, hodowli lasu, ochrony lasu, szkółek leśnych, nasiennictwa.
- Wartośc netto wynosi 7 886 518,06 PLN.
więcej: Usługi gospodarki leśnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.