To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-11-12
Łódź: Dostawa wagi analitycznej i zestawu do diagnostyki czynnościowej układu oddechowego
Numer ogłoszenia: 309009 - 2008; data zamieszczenia: 12.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 253211 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8, Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6314871, faks 042 6314872.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wagi analitycznej i zestawu do diagnostyki czynnościowej układu oddechowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA jest zakup i dostawa fabrycznie nowej aparatury naukowo-badawczej tj: zadanie 1: skomputeryzowanego zestawu do diagnostyki czynnościowej układu oddechowego z komputerem i przystawka do prowokacji aerozolowej wraz z dostawą , montażem i uruchomieniem aparatury oraz przeszkoleniem personelu - 1 sztuka. Nomenklatura: Wspólny Słownik Zamówień CPV: 33141625-7 zadanie 2: waga analityczna - 1 sztuka. Nomenklatura: Wspólny Słownik Zamówień CPV: 38311100-9 Wszystkie parametry dostarczanego sprzętu i aparatury muszą spełniać lub przewyższać graniczne parametry techniczno-użytkowe opisane w zestawieniu granicznych parametrów techniczno-użytkowych (zał. Nr A1 oraz A2 do niniejszej SIWZ). W przypadku nie spełnienia granicznych warunków techniczno-użytkowych przez oferowany system, oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust.1 ustawy PZP. Zamawiający będzie oceniał spełnianie parametrów granicznych oferowanego urządzenia w oparciu o materiały producenta typu PRODUCT DATA. Wykonawca do treści oferty załącza w/w materiały producenta w oryginale lub kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Do urządzeń wchodzących w skład perymetru należy załączyć instrukcję w języku polskim, instrukcję serwisową i pomiarową oraz określone zalecenia związane z wymaganymi atestami i przeglądami - z chwilą dostawy przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. Brak instrukcji uniemożliwia podpisanie protokołu zdawczo-odbiorczego ze strony Zamawiającego. 3.2. GWARANCJA. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia licząc od daty podpisania protokołu przekazania do eksploatacji. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia w okresie gwarancyjnym: . Napraw i wymiany części zamiennych w tym również nieodpłatnej dostawy nowych wersji oprogramowania, . Minimum 2 krotnego w ciągu każdego roku, planowego przeglądu technicznego, po uprzednim ustaleniu terminu przeglądu z pracownikiem Zamawiającego, odpowiedzialnym za przedmiot zamówienia, . Zapewnienia zamawiającemu minimum 24 godzinnego dostępu do serwisu Wykonawcy umożliwiającego zgłoszenie konieczności naprawy, . Wymiany przedmiotu zamówienia na nowy w przypadku 3 istotnych napraw gwarancyjnych, . Każdorazowego przedłużenia okresu gwarancji o okres przerwy w eksploatacji przedmiotu zamówienia, w przypadkach napraw przedłużających się do 14 dni. . Zapewnienia Zamawiającemu sprzętu zastępczego w przypadkach napraw trwających powyżej 14 dni. . W ostatnim miesiącu obowiązywania okresu gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do dokonania przeglądu stanu technicznego dostarczonych urządzeń i potwierdzenia tego stosownym dokumentem. . Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego na terenie Polski, autoryzowanego przez producenta dla oferowanego przedmiotu zamówienia, tj. zapewnienia usług serwisowych i oryginalnych części dla dostarczonego sprzętu i aparatury medycznej przez okres co najmniej 10 lat. . Wykonawca zobowiązany jest do podania: A/ kosztów obsługi pogwarancyjnej zawierającej: koszt roboczogodziny, dojazd (1 km) i inne koszty (hotel, diety itp.). B/ okresu utrzymania cen obsługi pogwarancyjnej. 3.3. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje wariantowe spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. Zamawiający przewiduje możliwość składania zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy PZP..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-9, 38.31.11.00-9.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 59163.22 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: skomputeryzowany zestaw do diagnostyki czynnościowej układu oddechowego z komputerem i przystawką do prowokacji
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MIRO sp. z o.o., Floriańska 6 lok.9, 03-707 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 52963.22
- Oferta z najniższą ceną: 52963.22 oferta z najwyższą ceną: 52963.22
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Waga analityczna
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALCHEM Grupa sp. z o.o., Polna 21, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 6200.00
- Oferta z najniższą ceną: 6200.00 oferta z najwyższą ceną: 6200.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługi kompleksowej organizacji imprez plenerowych
- 29/ZP2024- Świadczenie usług pralniczych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Remont schodów zewnętrznych do budynków Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- MZŻ.262.10.2024.T - Usuwanie usterek i awarii w żłobkach MZŻ w Łodzi w okresie 6 miesięcy
- Wykonanie projektu wielobranżowego wykonawczego zagospodarowania terenu PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
- Dostawa koszy na odpady o pojemności 35l i 45l dla SP ZOZ CSK UM w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętów komputerowych, elektronicznych i wyposażenia do pracowni zawodowych szkół powiatowych w ramach projektu pn.: "Nowoczesne kształcenie zawodowe - nowe możliwości"
- Dostawa materiałów laboratoryjnych i szkła laboratoryjnego.
- Dostawa testów ELISA do diagnozowania Enzootycznej Białaczki Bydła, choroby Aujeszkyego, ASF oraz wścieklizny dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi.
- Dostawa sprzętu medycznego: pozycjonerów, parawanów, wag medycznych, wózków, w tym transportowo-kąpielowych oraz inwalidzkich, stelaży na worki, leżanki drewnianej
- Dostawa testów do badań laboratoryjnych
- Dostawa produktów biochemicznych i odczynników specjalistycznych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 28 części.
więcej: Zestawy diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.