To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-11-12
Łódź: Dostawa wagi analitycznej i zestawu do diagnostyki czynnościowej układu oddechowego
Numer ogłoszenia: 309009 - 2008; data zamieszczenia: 12.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 253211 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8, Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6314871, faks 042 6314872.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wagi analitycznej i zestawu do diagnostyki czynnościowej układu oddechowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA jest zakup i dostawa fabrycznie nowej aparatury naukowo-badawczej tj: zadanie 1: skomputeryzowanego zestawu do diagnostyki czynnościowej układu oddechowego z komputerem i przystawka do prowokacji aerozolowej wraz z dostawą , montażem i uruchomieniem aparatury oraz przeszkoleniem personelu - 1 sztuka. Nomenklatura: Wspólny Słownik Zamówień CPV: 33141625-7 zadanie 2: waga analityczna - 1 sztuka. Nomenklatura: Wspólny Słownik Zamówień CPV: 38311100-9 Wszystkie parametry dostarczanego sprzętu i aparatury muszą spełniać lub przewyższać graniczne parametry techniczno-użytkowe opisane w zestawieniu granicznych parametrów techniczno-użytkowych (zał. Nr A1 oraz A2 do niniejszej SIWZ). W przypadku nie spełnienia granicznych warunków techniczno-użytkowych przez oferowany system, oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust.1 ustawy PZP. Zamawiający będzie oceniał spełnianie parametrów granicznych oferowanego urządzenia w oparciu o materiały producenta typu PRODUCT DATA. Wykonawca do treści oferty załącza w/w materiały producenta w oryginale lub kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Do urządzeń wchodzących w skład perymetru należy załączyć instrukcję w języku polskim, instrukcję serwisową i pomiarową oraz określone zalecenia związane z wymaganymi atestami i przeglądami - z chwilą dostawy przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. Brak instrukcji uniemożliwia podpisanie protokołu zdawczo-odbiorczego ze strony Zamawiającego. 3.2. GWARANCJA. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia licząc od daty podpisania protokołu przekazania do eksploatacji. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia w okresie gwarancyjnym: . Napraw i wymiany części zamiennych w tym również nieodpłatnej dostawy nowych wersji oprogramowania, . Minimum 2 krotnego w ciągu każdego roku, planowego przeglądu technicznego, po uprzednim ustaleniu terminu przeglądu z pracownikiem Zamawiającego, odpowiedzialnym za przedmiot zamówienia, . Zapewnienia zamawiającemu minimum 24 godzinnego dostępu do serwisu Wykonawcy umożliwiającego zgłoszenie konieczności naprawy, . Wymiany przedmiotu zamówienia na nowy w przypadku 3 istotnych napraw gwarancyjnych, . Każdorazowego przedłużenia okresu gwarancji o okres przerwy w eksploatacji przedmiotu zamówienia, w przypadkach napraw przedłużających się do 14 dni. . Zapewnienia Zamawiającemu sprzętu zastępczego w przypadkach napraw trwających powyżej 14 dni. . W ostatnim miesiącu obowiązywania okresu gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do dokonania przeglądu stanu technicznego dostarczonych urządzeń i potwierdzenia tego stosownym dokumentem. . Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego na terenie Polski, autoryzowanego przez producenta dla oferowanego przedmiotu zamówienia, tj. zapewnienia usług serwisowych i oryginalnych części dla dostarczonego sprzętu i aparatury medycznej przez okres co najmniej 10 lat. . Wykonawca zobowiązany jest do podania: A/ kosztów obsługi pogwarancyjnej zawierającej: koszt roboczogodziny, dojazd (1 km) i inne koszty (hotel, diety itp.). B/ okresu utrzymania cen obsługi pogwarancyjnej. 3.3. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje wariantowe spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. Zamawiający przewiduje możliwość składania zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy PZP..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-9, 38.31.11.00-9.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 59163.22 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: skomputeryzowany zestaw do diagnostyki czynnościowej układu oddechowego z komputerem i przystawką do prowokacji
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MIRO sp. z o.o., Floriańska 6 lok.9, 03-707 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 52963.22
- Oferta z najniższą ceną: 52963.22 oferta z najwyższą ceną: 52963.22
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Waga analityczna
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALCHEM Grupa sp. z o.o., Polna 21, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 6200.00
- Oferta z najniższą ceną: 6200.00 oferta z najwyższą ceną: 6200.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Ścinka poboczy i profilowanie rowów w ciągach dróg wojewódzkich, administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi, w 2025 r. z podziałem na części
- Całoroczna obsługa techniczna obiektów szpitalnych na terenie Specjalistycznego Szpitala Gruźlicy, Chorób Płuc i Rehabilitacji w Tuszynie przy ul. Szpitalnej 5
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby jednostek Administracji Centralnej Politechniki Łódzkiej w 2025/2027 r.
- Dostawa wyposażenia Zakładu Patomorfologii dla Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251"
- "Świadczenie usług w zakresie bieżącej konserwacji ogólnobudowlanej budynków znajdujących się w zasobach Łódzkich Nieruchomości Sp. z o.o."
- "Długoterminowy najem samochodów osobowych"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych i doposażenia w ramach projektu " KSSE - SKILL UP! - wsparcie procesu transformacji regionu przez podniesienie jakości kształcenia zawodowego (...)"
- Dostawa materiałów kontrolnych do wewnątrzlaboratoryjnej kontroli jakości na okres 36 miesięcy do obu lokalizacji ZDL
- Sprzedaż i dostawa odczynników dla Wydziałów Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Dostawa sprzętu w 2 pakietach dla realizacji projektu pn. "Zakup sprzętu na potrzeby Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej i Opieki Jednego Dnia w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Elblągu"
- "Dostawa urządzeń chłodniczych oraz wagi z drukarką w podziale na 3 części"
- odczynniki do badań przesiewowych noworodków:
więcej: Zestawy diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.