Ogłoszenie z dnia 2025-07-14
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu w 2 pakietach dla realizacji projektu pn. „Zakup sprzętu na potrzeby Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej i Opieki Jednego Dnia w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Elblągu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170745930
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Królewiecka 146
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: prynkowski@szpital.elblag.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital.elblag.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu w 2 pakietach dla realizacji projektu pn. „Zakup sprzętu na potrzeby Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej i Opieki Jednego Dnia w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Elblągu”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0103f40f-1e13-4003-8bc4-158a7ff327fc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00323204
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00034583/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.22 Zakup sprzętu na potrzeby Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej i Opieki Jednego Dnia w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Elblągu.Fundusze Europejskie dla Warmi i Mazur na lata 2021-2027
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Program Regionalny Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021-2027, Priorytet 10 Zdrowie, Działanie 10.01 Infrastruktura Zdrowia (Typ 3 Infrastruktura szpitali- opieka jednego dnia). Numer Umowy FEWM.10.01-IZ.00-0001/24-00.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://szpitalelblag.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpitalelblag.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:1) stały dostęp do sieci Internet i minimalna prędkość połączenia internetowego nie mniejsza niż 56 KB/s; 2) komputer klasy PC z zainstalowanym systemem operacyjnym Microsoft Windows
XP/Vista/Windows7/Windows 10; w przypadku komputera z systemem operacyjnym Microsoft Windows 7/Windows 8 przeglądarka
MS Internet Explorer 10.0 (lub nowsza) z obsługą Active X lub dla systemów operacyjnych XP/Vista/Windows 7/Windows 8
przeglądarka Firefox z obsługą Javy,siła szyfrowania:128bit; w przypadku komputera z systemem operacyjnym Microsoft Windows
10 przeglądarka MS Internet Explorer 11 z obsługą Active X lub Firefox z obsługą Javy, siła szyfrowania:128 bit; 3) zainstalowana
dowolna przeglądarka internetowa: Chrome, Mozilla Firefox;4) podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty
kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę. Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest
przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod
adresem internetowym: https://szpitalelblag.ezamawiajacy.pl Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p.,
podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w
szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie i dokumenty o jakich mowa w Rozdziale X
ust. 1 składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym poprzez Platformę Zakupową.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający wypełnia obowiązek informacyjny przewidziany zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 33/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 390698,01 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ogrzewacz noworodkowy – 1 zestaw
4.2.5.) Wartość części: 96798,01 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia publicznego Wykonawcy, którego oferta
będzie w ogólnym bilansie uzyska największą liczbę punktów wg kryteriów podanych w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
System manometrii przełykowej – 1 zestaw
4.2.5.) Wartość części: 293900 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141625-7 - Zestawy diagnostyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia publicznego Wykonawcy, którego oferta
będzie w ogólnym bilansie uzyska największą liczbę punktów wg kryteriów podanych w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:1.1. Dokumenty dopuszczające oferowany przedmiot zamówienia do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z 07 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych. W przypadku, gdy dany produkt lub element wchodzący w skład zestawu nie jest wyrobem medycznym, Wykonawca składa stosowne oświadczenie (jeśli dotyczy).
1.2. Opis zaoferowanego przedmiotu zamówienia – polskojęzyczne oryginalne materiały informacyjne (np. katalogi, foldery), z których jednoznacznie wynika, że zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagane przez Zamawiającego parametry określone Załącznikach od Nr 1 do Nr 2 do SWZ, których autentyczność musi zostać potwierdzona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego. (Dopuszcza się złożenie uzupełniającego oświadczenia autoryzowanego dystrybutora producenta potwierdzającego spełnienie parametrów technicznych nie wyszczególnionych w katalogach firmowych).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1. Dokumenty dopuszczające oferowany przedmiot zamówienia do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z 07 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych. W przypadku, gdy dany produkt lub element wchodzący w skład zestawu nie jest wyrobem medycznym, Wykonawca składa stosowne oświadczenie (jeśli dotyczy).2. Opis zaoferowanego przedmiotu zamówienia – polskojęzyczne oryginalne materiały informacyjne (np. katalogi, foldery), z których jednoznacznie wynika, że zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagane przez Zamawiającego parametry określone Załącznikach od Nr 1 do Nr 2 do SWZ, których autentyczność musi zostać potwierdzona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego. (Dopuszcza się złożenie uzupełniającego oświadczenia autoryzowanego dystrybutora producenta potwierdzającego spełnienie parametrów technicznych nie wyszczególnionych w katalogach firmowych).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 uPzp oraz wskazanym § 6 Wzoru Umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-25 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: poprzez Platformę pod adresem: https://szpitalelblag.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-25 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Dostawa zasilacza awaryjnego UPS z zestawem baterii zewnętrznych wraz z montażem i uruchomieniem oraz wykonanie instalacji elektrycznej i przyłączeniowej dla Budynku Głównego Urzędu Miejskiego (...)
- Dostawa sprzętu, urządzeń oraz systemów i licencji wraz z wdrożeniem" w ramach Projektu "Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawa urządzeń do świadczenia usługi całodobowej teleopieki domowej oraz świadczenie usługi całodobowej teleopieki domowej dla mieszkańców Gminy Miasto Elbląg -Program Korpus Wsparcia Seniorów.
- Dostawa sprzętu w 2 pakietach dla realizacji projektu pn. "Zakup sprzętu na potrzeby Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej i Opieki Jednego Dnia w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Elblągu"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Przebudowa mostu nad rzeką Elbląg leżącego w ciągu Alei Kardynała Stefana Wyszyńskiego
- Przebudowa mostu nad rzeką Elbląg leżącego w ciągu Alei Kardynała Stefana Wyszyńskiego
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTARCZENIE SPRZĘTÓW MEDYCZNYCH WG 2 PAKIETÓW
- Szkolenie dla kadry zarządzającej budynkami Politechniki Opolskiej z zakresu bezpieczeństwa pożarowego i pierwszej pomocy w ramach projektu pn.: "Równi w edukacji - POczuj dostępność."
- Dostawa materiałów kontrolnych do wewnątrzlaboratoryjnej kontroli jakości na okres 36 miesięcy do obu lokalizacji ZDL
- Sprzedaż i dostawa odczynników dla Wydziałów Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Dostawa sprzętu medycznego, drobnego oraz jednorazowego sprzętu medycznego dla MWOMP.
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby Pracowni Hemodynamiki
więcej: Zestawy diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.